Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asun

Asun Niet meer actief

Nieuwe foto's staan er op!

2. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    ikkuh heeeeel veel succes!!!!!

3. Zo sorry dames maar ik moet echt even klagen..
    Ik krijg deze maand weer niet betaald van de opleiding en straks worden het dus al drie maanden zonder geld.. De bank zit me steeds op de hielen en zelfs mijn pinpas is nu al ingenomen omdat ze hier op die opleiding hun zaakjes maar niet rondkrijgen.. Kennelijk kan zij er niets aan dien maar het wordt nu wel erg lastig allemaal.. En ik krijg het idee dat ik hier nu al 2 maanden mijn tijd zit te verdoen.. Had ik net zo goed nog werk kunnen zoeken maar daar is het nu ook te laat voor. Ik heb er ook meteen weer barstende koppijn van gekregen dus ik sla de les vanmiddag maar even lekker over en probeer een beetje thuis tot rust te komen.. Vind het nu echt niet meer kunnen! Grr Ben zoo kwaad! Vind het echt slordig van ze om het maar vriendelijk te zeggen.

Oh trouwens asun leuk om weer van je te horn hier en mooie foto's. Jouw buikje gaat ook hard! Ben zelf inmiddels 5kg aangekomen vanaf tartgewicht, dus vrij netjes nog. Is de babykamer al af? Bij ons nog niet hoor, duurt ook nog wel even de levertijd vd meubels is erg lang..

4. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ohh luca wat erg!!!! hopelijk is het snel opgelost
    die stress is niks!

over stress gesproken
    ik heb de gyn gebeld en kan volgende week dinsdag al terecht!
    ik ben helemaal de weg kwijt door dat klote angelsound ding!!!!
    ik hoor maar geen hartje!
    ik wil ons kind gewoon weer zien en horen dat het gewoon goed gaat!
    gelukkig konden ze me na 10 minuten overleggen vertellen dat we een week eerder kunnen!!!!
    hopelijk gaat alles goed en word ik gewoon gerustgesteld!
    ik ben ook zo n drukte maker!!!! maar goed kan er niks aan doen!

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    ikkuh succes vandaag!!!paula bij jullie al iets bekend?Hier is de kans inmiddels weer verkeken, ben nog steeds ziek en aangezien ik afgelopen weekend mijn eisprong had en ik echt te beroerd was voor sex, hebben we het alleen afgelopen donderdag ff gedaan, maar sex en ziek zijn is echt niet grappig, zelfs niet om een kindje te maken. Dus het schiet lekker op hier.....kan eigenlijk nu al wel zeggen, op naar de volgende ronde...hahavanmorgen naar de huisarts geweest en heb acute bronchitus, beginnende longontsteking en voorhoofdsholte ontsteking, dus logisch dat ik er niet doorheen kom. Nu kuurtje gehad dus duim heel hard dat ik me snel beter ga voelen.Asun leuk om weer wat van je te hore, 20 weken alweer wat vliegt de tijd.

6. Hi ladies, ben er weer even.
    Inmiddels wat tot rust gekomen gelukkig :) Ben lekker naar huis gegaan na de lunch en hoefde niet eens een excuus te verzinnen want ik had echt een malaise na het eten, ging zowat van mijn stokje, had barstende koppijn en mijn hoofd was knalrood, dat zag de prof. gelukkig ook dus die liet me lekker gaan. Net een lekker sapje voor mezelf geperst, mijn gtst achterstand bijgewerkt en een paracetamol genomen. Zit nu lekker op het terras met mijn laptopje en een boek want het is echt superlenteweer hier!

Ik ben ook erg benieuwd hoe het met Paula gaat, hoop zo erg dat jullie al wat gehoord hebben en dat het lekker op mag gaan schieten!

Igor, jeetje dat klinkt echt heel erg kut zeg! Niet alleen balen zo ziek te zijn maar het zijn ook nog eens van die enge dingen, longontsteking en bronchitis.. Gelukkig nu een kuurtje dus ik zal ook voor je duimen dat je er heeeel snel weer vanaf bent! Is het nog wel een beetje lekker weer? Anders kun je evt nog een beetje op je terras/in je tuin vd zon genieten als je hoofd daarnaar staat.. En je eisprong ook al gemist daardoor.. het zit niet mee he! Blegh. Ik hoop dat jij je ook snel weer beter voelt!

7. Noamy jeetje wat naar zeg dat je je zo ongerust maakt door die angelsound! Zo heb je er natuurlijk ook niets aan! Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben maar misschien heb je een voorliggende placenta, dat de geleiding daardoor minder is? Weet je echt heel zeker dat je het hartje niet hoort? Als je nog eens wilt luisteren hoe het ook alweer klinkt, kun je misschien even op youtube kijken als je dat niet al gedaan had:
    YouTube - 12 1/2 weeks. Fetal heartbeat. Angel Sounds

Gelukkig maar dat je wel snel terecht kan bij de gyn om je geruster te stellen, lijkt me toch niks om het hartje niet te kunnen vinden. Als ik de beeb nu soms niet voel dan maak ik me ook meteen druk, zoals vanmorgen. en dan is de angelsound juist een geruststelling maar als het je alleen maar onzekerder maakt dan kun je hem net zo goed in de prullenbak smijten dat ding :p

8. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Hoi hoi dames!

Kom me ook ff melden... Hoop dat Ikkuh en haar vriend een posi gesprek hadden vandaag!

Hier al t hele weekend ziek, koorts en een opgezette lymfklier, echt zon bal in m'n keel bah! Eisprong hoogstwaarschijnlijk gister gehad, genoeg geoefend dus nu weer 2 weken lang hopen en stressen!

Noamy als ik jou was zou ik me niet bezig gaan houden met dat angelsound gebeuren!!! Je hebt zelf een paar keer gezegd dat je een buikje hebt van jezelf... Niet lullig bedoelt maar mss komt het daardoor? Ik zou me in ieder geval niet zo druk maken! Je hebt verder toch geen krampen of bloedingen gehad?

Igor wanneer had jij je eisprong precies? Als t bijv zaterdag was dan kan t toch heel goed dat het lukt want dan zit er 2 dagen tussen ;)

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    asun--> geniet je lekker van je zwangerschap???

luca--> jeetje zeg wle een gedoe hoor met dat geld kan me voorstellen dat je er boos om word je moet gewoon krijgen waar je recht op hebt!!

noamy--> ik hoop dat alles goed gaat met je kindje wel prettig dus dat die echo iets eerder gebeurd geeft dan ook een geruster gevoel he.

igor--> jammer dat je je eisprong hebt gemist maar jeetje zit ook echt niet mee de griep he ik hoop dat je snel opknapt!!

ajlaa--> jij ook al grieperig? jeetje zeg het heerst ook echt weer he ik loop ook al vanaf vrijdag met keelpijn word er helemaal gek van maarja gaat vanzelf weer over :D

nou bedankt allemaal voor het succes wensen...
    het is vandaag wel redelijk gegaan meer negatief dan positief maarja daar was ik zelf al op voorbereid.
    het is dus zo ik zit op de grens van pcos soms zit ik eronder en soms erboven.
    mijn vriend daarintegen heeft iets van een chromosoomafwijking ofzoiets en ietsjes te weinig testosteron waardoor zaad niet blijft leven maar daar moest ie vandaag weer bloed voor prikken en krijgen we met 2 weken de uitslag via belafspraak of dat via hormonen ofzo een beetje zou kunnen worden opgelost waardoor er misschien meer levend zaad geproduceerd zou worden.
    het enige positieve is dus dat we vanaf vandaag op de wachtlijst staan voor icsi-behandeling wat dus ong. een jaar kan duren nu werd er wel gezegd dat we dus in een ander ziekenhuis zouden kunnen kijken voor kortere wachtlijsten maar omdat me vriend dus niet veel zaad produceerd is het het beste om gewoon in het amc te blijven omdat in andere ziekenhuizen (niet allemaal natuurlijk) zouden ze met het zaad wat hij produceerd gezegd hebben dat het kansloos (grof gezegd maar zo kwam het erop neer) is en het amc gaat er met de volle 100% voor tot het uiterste.
    dus nu moeten we wachten tot over 2 weken voor de uitslag en zowiezo tot ong. over een jaar maar kan ook eerder zijn omdat veel mensen dus wel een ander ziekenhuis zieken met kortere wachtlijsten.

nou lang verhaal maar alles wat ik gehoord heb was veel meer haha daardoor ben ik dus de helft al vergeten denk ik.
    en ach toch denk ik wel gewoon om een beetje positief te blijven er hoeft er maar 1 de winnaar te zijn he haha.

en vandaag hebben we ook besloten dat we dus gaan trouwen op 29 juni 2012 :D dus daar gaan we nu voor

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

@luca, wat een rotsituatie meid... :(

@naomy, en volgens mij is dat precies de reden waarom verloskundige zo'n angelsound afraden! Balen meid.. Kan me goed voorstellen dat je er zo onzeker van wordt! Gelukkig kan je snel bij de gyn terecht!

@ohneee igor, wat een pech :( alweer ziek! Hopenlijk slaat het kuurtje snel aan! Beterschap!!!

@Aljaa, jij ook beterschap meid! En ga weer duimen voor je deze ronde!!!

@ikkuh, een jaar.... jeetje wat lang nog meid :( En misschien in Belgiƫ? heb weleens gehoord dat ze daar ook heel ver zijn met die techniek en misschien iets minder lange wachttijden...
    Hoop toch echt dat het voor jullie niet nodig is en dat je inderdaad toch spontaan zwanger wordt!
    Gefeliciteerd met jullie verloving trouwens! Fijn dat er nu iets is waar je lekker mee bezig kan gaan!

Mijn vriend is morgen jarig, zal straks even cadeautjes voor hem kopen. Geef hem ook een shirtje met "pappa's kanjer" of zoiets erop :)

11. @ Ajlaa; jij ook beterschap! Het zit niet mee allemaal he :)

@ Ikkuh; Jeetje een jaar! Wat enorm balen dat de uitslag zo slecht was.. Hopelijk is die uitslag over 2 weken dan nog wel hoopvol, dat ze misschien direct al iets kunnen doen. En tja een jaar is een lange wachttijd inderdaad..Ik heb wel hele goede verhalen gehoord over de Geerten kliniek? Maar ik weet niet zo goed wat het allemaal inhoudt en volgens mij zijn de wachtlijsten daar ook lang.. Maar ik lees heel vaak dat verminderd vruchtbare stellen daarheen willen. Zal alleen ook niet in de buurt zitten. Zit volgens mij in het zuiden vh land. Apart wel dat het ziekenhuis nu al zegt dat andere ziekenhuizen het geen kans geven..
    Maarr wel heeeeel leuk dat jullie een datum hebben geprikt!! Zover zijn wij nog niet hoor.. :) Ik wil ook graag in het voorjaar of de zomer van 2012 trouwen :D Maarja of we het dan groots kunnen vieren weet ik niet :p

@ Blike; alvast gefeliciteerd met je vriend :D Ik vind het altijd zo moeilijk, kadootjes verzinnen! Mijne is 3 mei jarig en ik wilde eerst een camera voor hem kopen omdat ie die heel graag wil voor de kleine er is, maar dat kan ik nu echt niet doen helaas met de geldzorgen :(

Vandaag heb ik mezelf lekker vrij gegeven, ga donderdag pas weer naar de opleiding denk ik. Heb er ff geen zin in, ga lekker mijn boek verder lezen; ben opeens helemaal in de literaire thrillers :p

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal.

ben ik weer eventjes. We zijn nog steeds in afwachting op de uitslag..... Pfff, wat duurt dat dan lang zeg! Ik heb niks bijgelezen maar wilde even laten weten dat ik jullie niet vergeten ben. Heb alleen het verhaal van ikkuh gelezen.... Wat een ongelofelijk klote nieuws zeg! Houden jullie de moed er nog wel in? Inn andere ziekenhuizen zijn de wachttijden echt korter hoor en dat zou ik toch echt overwegen. Het amc is heel goed maar tilburg en nijmegen zijn ook hele goede alternatieven. Wij gaan waarschijnlijk eerst naar eindhoven als we de uitslag hebben omdat dat het dichtst bij is. Maarja, dat is nog afwachten. Heel veel succes in ieder geval want het is gewoon heel zwaar.

Ik hou jullie op de hoogte.

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ikkuh jeetje wat een rotverhaal zeg!
    die hele molen al in en dan ook nog zo lang wachten pfff
    heeel veel sterkte!

ook voor jou paula!!

en alle zieken onder ons beterschap!

het is idd fijn dat we eerder terecht kunnen ben ik ook wel blij mee
    vindt het ook ngo steeds wel appart dat ik zo weinig controles heb ook ivm mn medische verleden!
    andere zwangere zie ik al met 8 weken voor een eerste echo en erna al tig keer op controle geweest en ik ben met bijna 10 weken voor het eerst geweest en zou dan met bijna 16 weken pas weer kunnen!!!! maar goed
    zal dat ook wel aangeven de volgende keer!
    nu nog maar n weekje wachten dat scheelt iig weer

en die angelsound kan je idd ook erg onzeker maken
    zoals ajla al zei ik ben idd al wat dikker van mezelf en het kan misschien daardoor komen
    ook ligt mn baarmoeder wat dieper zei de gyn de vorige keer dus ligt het daaraan
    maar goed al met al ik heb er geen verstand van en wil gewoon horen dat mn kind het goed doet!!!!
    soms snap ik niet dat het voor sommige mensen zo raar is(zoals die ass die ik gister aan de foon had) om te begrijpe dat er ook mensen zijn die onzeker zijn en zekerheid willen! niet iedereen is hetzelfde toch!!!! pfffff

14. he paula lief om even wat van je te laten horen :) Kan me voorstellen dat dat wachten zenuwslopend moet zijn, vermoeiend vooral.. Heel veel succes!

En Noamy, oo nou gelukkig dan zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn en kan de gyn je gewoon geruststellen. Aangezien je wel een medische geschiedenis hebt denk ik dat je best een voorstel mag doen.. Je loopt niet bij de vk toch? De gyn doet in het begin ook gewoon elke maand een afspraak net als de vk geloof ik, alleen wel elke keer een echo en bij de vk niet. Maar als je je zorgen maakt heb je groot gelijk om gewoon te bellen hoor! Daar zijn ze voor!

Ik heb net de gordijnen gestreken en opgehangen :D Had mijn lief dit weekend nog zover gekregen om gaatjes te boren in de muur dus dat is ook weer gebeurd! Ik heb er zo een zin in! Kan niet meer wachten tot de kleine er is hahaha :D Ze begint nu ook zo hard te schoppen af en toe haha heel mijn buik vliegt alle kanten op.

Dit weekend gaan we alle oude meubels van oma weghalen en aan mensen geven die het wilden hebben, en dan doen we meteen de logeerkamer in orde maken voor als mijn ouders en zusje over een paar weken hier zijn. Dan hebben we gewoon bijna alles al af! Moet alleen nog wachten op de bank en de babymeubels, een paar boekenkasten kopen en een eettafel, wat leuke gordijntjes en decoraties enzo en dan hebben we het hele huis af! Het is de laatste maand opeens heel snel gegaan en dat is ook wel te zien aan het huis :D Nu ben ik alweer aan het verzinnen wat we met de terrassen gaan doen want die zijn zo ongezellig ook. Heerlijk dat klussen in je huis :D

15. oh en wat ik nog had vergeten te vragen; we zijn er in principe al uit voor de tweede naam van de kleine, maar ik twijfel nog steeds een beetje. wilde het graag aan jullie voorleggen maar ik heb het idee dat ik meelezers heb dus als iemand zich aanbiedt om mee te denken dan stuur ik even een pb'tje voor de namen ;)

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ook weer een keer iets van me laten horen. :D

Asun, je buikje groeit goed meid! De kleine dus ook. :cool: Jammer dat je het geslacht nu nog niet weet, heb je wel een voorgevoel?

Luca, wat heerlijk, lekker een dagje vrij! Maar je gaat je eigen aan zo'n opleiding alleen maar irriteren als ze niet gewoon het geld geven waar je recht op hebt!

Ikkuh, een jaar wachten is idd wel erg lang! Bekende van mij gingen voor icsi naar Antwerpen. Ik heb wel vaker verhalen gehoord dat ze in Belgiƫ en Duitsland verder zijn dan hier in Nederland. Maar zoiezo eerst maar even die uitslagen afwachten.

Naomy, pfff wat ben ik blij dat ik geen angelsound had aangeschaft haha ik zou precies hetzelfde reageren als jij als ik het hartje niet kon vinden. Maar ik weet zeker dat alles wel goed is met jullie uk!

Paula, nog steeds geen uitslag.. moet wel deze week komen toch? Erg spannend voor jullie dus.

Igor, beterschap! Jij hebt wel weer geluk zeg.. precies rond je uitsprong ziek zijn.

Zo, voor nu weet ik even niks meer.
    Hier gaat het allemaal nog prima, buik groeit goed en de uk schopt echt bijna de hele dag door.. soms zou ik willen dat ze eens stil lag want ze schopt ook heel vaak tegen mijn blaas, niet prettig :)
    De kinderwagen is vorige week binnen gekomen dus die staat hier al heel mooi in elkaar en het kamertje is ook al ver klaar! Alleen de accessoires enzo moeten nog komen :D

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ikkuh wat super dat je zo positief blijf, heel knap. Misschien een hele stomme vraag maar overwegen jullie eventueel ook adoptie of zijn jullie nog niet zover? Nou er komt een spannende tijd voor jullie aan en ik hoop ook dat het voor jullie eerder komt, al is een jaar zo weer voorbij. Geweldig trouwens dat jullie een datum hebben geprikt, iets om naar uit te kijken.

Paula wachten duurt altijd zo lang he, sterkte ermee en ik hoop dat de uitslag uiteindelijk meevalt voor jullie.

Ajlaa beterschap meid, ja zaterdag was mijn eisprong dus het zou inderdaad kunnen, maar ik heb nu een antibioticakuur en dat is niet heel erg goed voor je als je zwanger bent, dus eerlijk gezegd hoop ik nu even niet dat het stiekem toch raak is, zal je net zien.

Luca wat vervelend dat je geen geld krijgt, gewoon een rotsituatie. Positief blijven het komt vast allemaal goed.

Noamy alles is vast goed met de kleine, maak jezelf niet gek door o'n apparaat.

Blondi leuk om weer even wat van je te horen, fijn dat alles goed gaat.

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hallloo allemaal :D

@paula, vervelend meid dat het allemaal zo lang duurt! :( Dikke knuffel!!!

@blondi, jij hebt toch ook de mutsy??

@luca, ik ben wel heel benieuwd naar die namen :)

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Bedankt meiden voor jullie reacties! Zal idd allemaal wel goed zijn met ons beebje!
    Maar ik raad niemand zo n ding aan!

Igor n beetje opgeknapt??

Blondi leuk dat je weer eens langs komt
    Leuk dat alles al zo goed als klaar is voor de kleine!

Luca ja ik ben bij de gyn
    9 maart voor t eerst en zou anders 19 april weer moeten dat klinkt idd wel als de volgende maand! Maar in zwangerschap ben je dus elke keer met weken bezig en dan duurt t gewoon zo lang! Maar goed de een is er wat nuchterder in als de ander rn ik ben gewoon n beetje een druktemaker......kan er weinig aandoen!*schaam*

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ Blike, ja ik heb de mutsy transporter, hij staat in mijn foto album als het goed is.

Luca, ik ben ook wel benieuwd hoor. Ik wilde eerst ook 2 namen maar mijn vriend vindt dat helemaal niks. Ik vond Amy-Lynn erg leuk maar hij helaas dus niet. :(

Deel Deze Pagina