Heb mezelf trouwens net weer ff ge-echowd kon er alleen niet helemaal uit wijs worden hoe de baby er nou precies voorlag... maar hij/zij zwaaide nog wel even naar me
helemaal niet stom hoor! Vermoed zelf inderdaad dat het daaraan ligt.. Ik denk wel eens als ik in de steentijd had geleefd was ik echt allang dood geweest Met dat magere lijf van me.. En had geen vent me gewild omdat ik te iel ben om kinderen te maken
Nou luca. Te dun om kinderen te krijgen? Je bent anders erg snel zwanger geraakt gewoon meer eten En je overdreven gedrag vond ik erg fijn haha, ik zoek nu steeds naar symptomenlijstjes haha
Over obsessief gedrag gesproken Hahahaha nee hoor meid ik vind het fijn voor je dat je die mogelijkheid hebt!! Maar ben je niet bang dat je te vaak echo-t? En dus schadelijk is voor je kind?
was ik eerst wel een beetje bang voor, maar vandaag met de VK even over gehad en zolang ik me niet gek ging maken voor wat ik wel/niet zag mocht ik van hem gewoon lekker echo'en! Ga het ongeveer 1x per 2-3 weken doen hoor, niet té vaak!
Nee, kan de foto's helaas niet uitprinten, maar kan er wel een foto van maken met mijn camera. Deze was van twee weken geleden: Bekijk bijlage 142654
Heb toch even jullie reacries gelezen... Misschien heb ik het idd verkeerd begrepen. Jouw reactie in ieder geval luca nu ik zo lees wat je bedoelde. Het kwam allemaal een beetje koudop mn dak. Heb een niet al te leuke weken achter de rug waarbij ik hier bijna niet geweest ben. Nu we de uitslag hebben probeer ik alles te doen om weer de positieve kant te pakken en dus weer verder te gaan met hoe we bezig waren ondanks alles wat nog in het verschiet ligt en dan ben ik hier weer sinds gister met dingen die mij gelukkig nu weer bezig houden en dan krijg ik te horen dat ik me niet gek moet maken... Ik vond juist dat ik weer fijn met de goede dingen bezig was ipv met gaan treuren over het slechte nieuws. ik heb geprobeerd uit te leggen wat ik bedoelde met die streepjes voor degene die misschien ook ooit deze testen gaat gebruiken. Het spijt me als het niet duidelijk was maar ik kan het niet echt anders formuleren. En als het niet interessant is dan hoeft niemand het te lezen natuurlijk. om een lang verhaal kort te maken... Na 2 dagen terug te zijn hier op de oude manier viel het nogal koud op mn dak om te horen dat ik me dus met andere dingen bezig moet houden. Welke dingen dan??? Mijn vriend en ik zijn ondanks het slechte nieuws dol gelukkig dat toch alles nog kan, we zijn zijn zaadjes notabene aan het sparen tot die test posi word, en dan is dat wachten voor niks geweest. Weer een teleurstelling dus en dat moet ik hier zeker niet afreageren maar het kwam een beetje hard aan. Ik doe mijn best om positief te blijven en onze problemen niet de overhand te laten krijgen. sorry als ik iemand voor de borst gestoten heb maar we hebben allemaal in die onzekere tijd gezeten iedere maand en helaas zitten sommigen van ons daar nog steeds in.
En ja er zitten vaak typefouten in mn berichten maar dat komt door mijn telefoon. Ik kan ook bijna niet terug lezen wat ik schrijf dus moet het eigenlijk een beetje op blind vertrouwen doen. Dus sorry als soms woorden of zinnen niet kloppen...
Blike mss ligt t aan mij, omdat ik er dus geen ervaring mee heb, maar vind jouw foto duidelijker dan de meeste echo's hier! Gebruiken jullie dezelfde echo app? Bedoel dierenarts tov vk/ziekenhuis.
Paula, het geeft niet. Op een gegeven moment loopt de druppel gewoon over als je zoveel emotionele heftige dingen meemaakt in korte tijd, dat herken ik wel. Ben blij dat je weer een beetje gekalmeerd bent want het vervelendst is nog dat je er zelf mee zit straks! Overigens valt het met je berichtjes wel mee geloof ik. Die hebben we van iedereen wel voorbij zien komen inmiddels Maar weet je echt zeker dat je ei al geweest is? Wat zegt je temp? Misschien vergis je je toch van betekenis bij de streepjes en komt je ei er gewoon nog aan.. Anders is het wel heel raar dat die dure testen je piek gewoon gemist hebben! En mocht je je ei inderdaad gemist hebben, dan is dat inderdaad heel erg balen. Maar dan nog maak je een kans want 2 dagen is goed te overbruggen voor alle gezonde zwemmers.
Blike wil je nog even bedanken voor je reactie en luca jou ook. Ajlaa, ik had het idd niet over jou maar over onze luca die toendertijd nog iets verder ging als mij en daarmee wilde ik zeggen dat we allemaal erg bezig zijn geweest met eisprongen en symptomen. igor, ik had niet zo fel moeten reageren maar het kwam echt even verkeerd over. Wist niet dat ik zo bij jullie over kwam want heb zelf helemaal niet het gevoel dat ik me gek aan het maken ben. Ik baal gewoon van die testen! En misschien heb ik dat te veel proberen te delen want jullie kunnen daar ook niks mee. verder vind ik het heel leuk om de verhalen van de zwangeren hier te lezen dus daar heeft het echt niks mee te maken. luca, mijn temp is weer omhoog en heb weer afscheiding zoals iedere maand na mijn ei. Vandaar dat ik die testen probeer te ontleden zodat ik er misschien toch nog iets van af kan lezen. Maar ik ga die ondingen gewoon vergeten en kijk maar gewoon naar mn temp en naar mijn lichaam.
Blike, wat gaaf dat je dat zo kunt doen op je werk, ik denk dat heeeeeel veeeel vrouwen jaloers op je zijn. En idd een hele duidelijke foto. ajlaa voor jou word het ook heel spannend, hoop dat die symptomen eindelijk echt iets betekenen nu. En alles kan, sommigen voelen de dag na de bevruchting al symptomen.
jaa blike het is inderdaad een mooie duidelijke echo Ik vind het wel schattig om zo te zien, hij past nog helemaal op het beeldscherm! Als de gyn er bij mij nu zo'n apparaat op zet zie je alleen nog maar 1 lichaamsdeel, best jammer Ga je stiekem nog proberen het geslacht te vinden? Je lief is er toch niet bij hihihi ik lig nu helemaal in een deuk door die hartslagverhalen Ook al klopte het wel echt! Later heb ik nog teruggevonden waar ik dat nou gelezen had en het bleek dat in week 5 je hartslag al 10 slagen per min. sneller slaat Nou ik ga maar weer eens even verzinnen wat ik verder zoal liggend op een bank kan doen om me te amuseren Mijn vriend word nu al boos op me als ik 5 min rondloop, word ik gelijk teruggestuurd naar mijn hoekje of naar bed Geniet van de avond allemaal!
Had zo strKs over jouw bericht gelezen Paula, wil wel ff reageren: Ik kan niet tegen jou zeggen dat ik begrijp wat je doormaakt omdat het niet zo is! Aan de andere kant, ben net zo ver als jij en een paar jaar jonger, dat zet me dan weleens aan het denken, en dan draai ik door.. Ik heb dan ook alle respect voor jou hoe je er mee omgaat!!! Ik heb zelf mensen in mijn omgeving die geen kinderen kunnen krijgen, heb met de jaren mee echt een zwakte ontwikkeld voor mensen die zoiets overkomt! Ik vind niet dat je overdrijft, het enige wat ik niet begreep waren die ovu tests en vond het jammer dat je fel reageerde naar aanleiding van igor haar bericht, maar goed zand erover! Vind jou te gezellig voor dit soort praktijken
Dankjewel ajlaa, dat vind ik fijn om te horen. Vind jullie ook veel te gezelllig om hier weg te blijven om eerlijk te zijn. Anders had ik ook niet meer gereageerd. Ik denk dat alle spanningen van de afgelopen weken een beetje eruit gekomen zijn en dat ik het daarom te snel negatief opnam. Ben ook doodop dus dat komt ook gewoon door de spannende tijd. dus dames, vergeef mij, ik kon het ff niet goed relativeren denk ik. Emoties, hormonen.... Het haald ooit de verkeerde dingen naar boven. En ik moet misschien ook minder posten over mijn paashaas gedrag (lees: eieren zoeken). Ik moet dat ei toch echt zelf zien te vinden
Hee allemaal Fijn dat het allemaal weer gezellig is @ajlaa, ja dit is wel één van de mooiste foto's die ik heb. We hebben een vrij verouderd apparaat maar hij doet het nog prima @luca, haha nee ga ik niet proberen, zou het een beetje lullig vinden als ik het dan wel zie... en kan het echt geen 5 maanden meer voor me houden @paula, pbtje nog gelezen over de ovutesten?