haha echt blondi een walrus?? Zal toch wel meevallen! Mijn buikje is nu ook weer een sprintje aan het trekken na al die rek en strek oefeningen van mijn bm deze week. Alleen hij groeit alleen maar recht naar voren en niet echt in de rondte, ziet er heel gek uit die bal die steeds groter wordt op de voorkant Heb jij ook dat je soms een groeispurt hebt dat je buik van de een op de andere dag enorm gegroeid lijkt? Gister vond ik het nog reuze meevallen en vandaag keek ik naar mijn buik en dacht opeens WOW hij steekt veel verder naar voren en heb opeens een bovenaanzicht op mijn navel!
aaaaaaah paula waaaat schattig!!!!!! @luca, jeetje wat stom zeg... pfff maar zou me idd ook niet laten kennen! @blondi, jaah mijn buik valt me ook nog mee, als ik sommige buiken zie van 16 weken... poeh! Maar vind het niet zo erg, kan mijn eigen kleding in ieder geval nog aan... en kan ik strax lekker positie-zomer kleding kopen! @roxie, spannend meid!!!
Ahhhh paula wat n scheetje!! Ook n beetje jullie beebie! Hier gaat het prima Gister bday van mn mannetje gehad wat n drukte Ik kan t echt niet meer handelen haha ben helemaal kapot!!en morgen weer werken blllggg helemaaaallll geeeeeeen zin in haha
Haha Blike door jouw berichtje dacht ik Huh er is iets mis met mijn telefoon dat is van gisterochtend Maar het is gewoon nogmaals de vraag ben ook wel benieuwd!! Gaat het goed met iedereen verder? Paula heeft je hondje de nacht goed doorgebracht? Ik ben helemaal verliefd geworden nu en wil ook een puppy een boxer pup want onze boxer die we nu hebben is zoo leuk en mijn vriend zou er Misshuen ook wel weer 1 willen.. Dus maak goede kans gister zei oma dat als de baby geboren is we de hond niet meer in het huis moesten laten.. Grr het is de liefste hond vd wereld! Hij blijft lekker bij ons! Fijne dag!!
Goedemorgen meiden, heeft iedereen een lekker weekend gehad, wat was het heerlijk weer hè? Ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk, gaat goed. Voor alle jarigen van de afgelopen dagen, alsnog van harte gefeliciteerd!! Paula wat een droppie jullie hondje en wat heerlijk dat je even je zinnen kan verzetten. Ik heb verder geen nieuws eigenlijk, oh ja zere borsten maar dat heb ik (bijna) altijd na de eisprong.
Hé dames, ben ik ook weer eens. Heb niet zoveel terug gelezen hoor. Zag zo snel wel en paar mooie buiken voorbij komen! Super hoor. En ik zag een prachtige pup! Heeft hij zich vannacht wat beter gedragen? Wij geven als tip aan nieuwe pupkopers altijd mee om een t shirts (oid) waar je eigen geur (dus paar dagen gedragen) aan de pup mee te geven s nachts en als je weg gaat. Zo heeft hij het gevoel dat je toch nog bij je is. Verder nog wat testen deze week????? Hier gaat alles hartstikke prima. Ben alleen licht misselijk als ik wat te weinig eten in mn maag heb. Heb last van vergeetachtigheid, maar verder heb ik echt niets te klagen. Sorry voor de dames die er meer last van hebben. Volgende week krijgen we de tweede echo. O ja mijn broek zit niet meer lekker, mijn buik begint al wat te groeien. Volgende week maar even naar de winkel. Paula: hoe is het met jou? Wat over de eerste schrik van de uitslag heen?
scheltie dat van te weinig eten in je mag hebben en dan misselijk worden ken ik ook wel ja verder voel ik me ook gewoon echt goed! wij hebben morgen de 2e echo! ben zooooo benieuwd! hoop echt dat alles goed gaat met onze kleine beebie!!!! het is echt heerlijk weer buiten! hopelijk morgen ook want heb de hele dag vrij genomen! igor gelukkig weer opgeknapt!!!! fijne dag allemaal!
Hallo ons babytje slaapt lekker dus dacht zal hier eens ff komen kijken. Hij heeft het heel goed gedaan vanacht. Begon pas te huilen toen het licht werd buiten en is sinds gister avond lekker speels aan het worden dus hij voelt zich lekker thuis nu. We oefenen gewoon veel overdag met de bench en hij is er net voor het eerst in in slaap gevallen met het deurtje dicht zonder commentaar. sheltie, bedankt voor de tip, ik zal het dalijk eens proberen! luca, ben je verkocht? Hihi. Ja het is echt super leuk hoor! Maar hoezo mag de hond dalijk niet meer binnen van je oma? Als je de hond nu al overal bij betrekt en dat blijft doen dan. Zal hij de baby wel goed accepteren. Ajlaa,met hoofdpijn in bed? Dan kunnen we elkaar een handje geven. Heb ook al de hele dag super hoofdpijn maar probeer met een paracetamolletje toch door te gaan. Kan nu ook niet anders met de pup. roxie, hoe is het bij jou? En ben je nou vandaag jarig? Zoja, van harte gefeliciteerd! ik wens iedereen die op een echo zit te wachten heel veel plezier! Wat lijkt me dat toch spannnend iedere keer. verder zijn we eigelijk niet meer bezig met het nieuws wat we gehad hebben. Ik wacht de oproep van het zh af en van daaruit weer verder. Voor nu vind ik het super leuk om met ons hondje bezig te zijn. Hij moet nog zooooo veel leren dus heb mn handjes wel vol ff
haha ja paula ik ben er helemaal weg van Echt grappig als je zo over je hondje praat, haha lijkt net inderdaad een echte baby Wat fijn dat het al zo goed gaat! Oma zei dat omdat ze er nogal ouderwetse ideeen op nahoudt, maarja ik ga er inmiddels al niet meer tegenin hoor, ze kan de pot op Vk is net weer geweest en ik was helemaal wee-loos dus dat is goed nieuws medicijnen en rust lijken goed aan te slaan! Vandaag heel de dag op opleiding geweest en is ook allemaal goed gegaan gelukkig dus ik kan voorlopig gewoon doorgaan. En mijn financiële problemen zijn ook eindelijk opgelost dus ik kan morgen mijn pinpas ophalen en mijn salaris innen, dan kan ik woensdag weer pinnen, hoera! Noamy fijn dat het zo goed met je gaat en met sheltie ook! Heerlijk he om kwaaltjesvrij te zijn! Nu met zijn allen van de heerlijke lente/zomer genieten En hopen dat roxie ook positief heeft getest vandaag hihi Als ik iemand vergeten ben sorry! Fijne avond allemaal!!
hey dames, nou ik heb weer alles even terug gelezen 10 pagina`s in een week valt opzich nog mee he haha. luca--> jeetje zeg wat een gedoe weer met het ziekenhuis allemaal!! je zal nu toch echt wel rustiger aan moeten doen hoor!! gelukkig dat je voorweeen over zijn nu zo houden zodat het niet meer terug komt he!! luca en blike--> mooie buikfoto`s hoor is al echt wat he paula--> ik ben blij voor je dat het mogelijk is voor je op de natuurlijke manier dus grijp iedere ronde gewoon lekker je kans zou ik zeggen en wat een schatje je hondje.. ziet er echt heel leuk uit mooie kleur ook!! geniet er maar lekker van hoor want voor je het weet zijn ze groot haha die van mij is al erg groot en is bijna 20 weken (haha lijkt net alsof het over een kind gaat) wij hadden onze pup een tijdje in de slaapkamer in een doos die tip kregen wij om ons heen zodat we in de nachten wakker werden als ze naar buiten moest. nu gaat het hardstikke goed en hebben we een hok in de huiskamer onder de trap gemaakt waar ze nu alle ruimte heeft in de nachten. afgelopen zaterdag was mijn nicht der met der babytje en die vond me hond helemaal geweldig dus was een super test om de hond eraan te wennen nou dat ging echt super goed dus dat ook echt vanaf het begin meteen mee wennen met kinderen hebben wij ook gedaan en hebben er wel goed resultaat bij maarja zowiezo doet iedereen het op zijn eigen manier zoals je zelf denk dat het beste is. blike--> mooie echo hoor!! echt super dat je dat zelf kan doen. roxy--> ik hoop voor je dat het raak is deze ronde!! ik zal wel even op de reacties reageren in het algemeen van het ziekenhuis.. ik ben dus natuurlijk wel verder wezen kijken op internet en las dus al dat het umc en het vu al een wachtlijst van 3 maanden ong. hefet waarschijnlijk, en nu heb ik ook een tip gehad dat er ook een mck(medisch centrum kinderwens) is en daar is de wachtlijst waarschijnlijk 4 weken nou dat vond ik dus nogal een groot verschil allemaal vergeleken met het amc dus wachten wij het bloeduitslag van volgende week af en dan gaan we waarschijnlijk toch kijken voor een ander ziekenhuis want ik zelf heb zoiets van waarom zou het amc beter zijn dan in dit geval dus bijv. het mkc die erop gespecialiceerd zijn. ik heb dus ook even op het geertgen gekeken wat dus ook wel intressant leek waar we ons dan ook eventueel op kunnen verdiepen. en dan de vraag hoe we ermee omgaan... tsja dat is nog best wel lastig ikzelf hou me altijd best wel sterk en toon me emoties zowiezo al niet aan mensen persoonlijk want daar heb ik altijd al moeite mee, en daarbij ben ik denk ik ook wel erg dat ik troost zoek met andere dingen door me verdriet weg te stoppen en bezig ben met leuk dingen, maarja zodra ik in me bed lig dan begint al het denken he. mijn vriend die wil alles alleen verwerken maar daar ben ik in het begin heel boos om geweest omdat ik vind dat dit iets is wat je samen moet verwerken anders ben ik bang dat we uit elkaar zouden groeien dus daar heeft ie best naar geluisterd dus hij praat er nu alleen met mij over en op deze manier groeien we weer helemaal naar elkaar. maar het is wel erg moeilijk want mijn vriend is heel erg bang om mij kwijt te raken zodat ik bij een ander een kind kan krijgen nou en dat is dus lastig om hem te overtuigen dat ondanks alles mijn gevoel voor hem hetzelfde blijft en er niet door zal veranderen. was ook een vraag over eventuele adoptie en daar heb ik zelf wel al over nagedacht en ook wel even met me vriend over gehad mijn vriend wil daar niet echt over praten nog maar ik kijk graag verder vooruit en ik heb zelf tegen me vriend gezegd dat ik dat opzich ook wel zou willen als het echt niet zal gaan lukken want ik weet dat wij dan een adoptiekindje ook een heel leuk en goed leven kunnen bieden en die hebben dat ook nodig dus ik zou er wel voor open staan. nou ik heb veel moeten doorlezen maar heb het overleefd haha. afgelopen zaterdag hebben me vriend en ik onze verjaardag gevierd in het heeeeeerlijke weertje echt super maarja ik mag niet klagen heb altijd mooi weer was zondag jarig en die dag was nog beter dus was de hele dag weg geweest en geen tijd gehad meer om te reageren want was in de avond pas thuis en tsja toen wou me vriend ook nog wat aandacht haha. verder heb ik niet echt veel boeiends meer te vertellen ik zal alleen nu proberen alles nog beter bij te houden haha moet gewoon wat meer tijd maken.
Heej ikkuh!! Wat een verhaal meis.... Een hoop info voor jullie en veel stof om over na te denken Ik vind het zo rot voor je..... Ik zou idd lekker naar t andere zkh gaan waar een kortere wachttijd is Nu wil je er toch wel. Beetje vaart in hebbezitten toch! Lekker doen en nog gefeliciteerd Mijn mannetje was zaterdag jarig dus hebben het ook heerlijk gehad met t weer! @paula Geluukig is de nacht goed gegaan met jullie beebie!! Ff afwachten tot je oproep ik ben echt heel benieuwd meid! En luca kan weer pinnen dus geld uitgeven! Holee! Wij krijgen morgen eeer n echo en controle! Ik kijk er zo naar uit! En hoop zoooooo dT het goed gaat met onze kleine uk? Slaap lekker allemaal voor straks!
Ikkuh fijne verjaardag nog! Wel fijn dat jullie ook verder gaan kijken voor andere ziekenhuizen, 4 wk is inderdaad een heel verschil met een jaar! En ik beloof dat ik rustiger aan zal doen Ik doe het al hoor, helpt enorm merk ik. Haha jullie kindje wordt ook al zo verwend, een eigen hokje onder de trap Lijkt me echt leuk hoor, zo'n hondje! Gelukkig dat jij en je vriend er nu wel samen goed over kunnen praten, ik hoop wel dat je zelf je emoties ook niet al te veel wegstopt want dan kan het nog wel eens extra hard terugkomen maarja dat weet je denk ik zelf ook al wel En ik vind het ook al een moedige stap om over adoptie na te denken! Het is toch een laatste mogelijkheid waar je liever nog niet bij stil staat. Dus vind het heel knap hoe jij (en je vriend) ermee omgaan!! Hopelijk is de bloeduitslag goed, ik zal voor jullie meeduimen en dan maar op zoek naar een goed ziekenhuis dat jullie vooral SNEL zal kunnen helpen!
tuurlijk is alles goed noamy!! Veel plezier morgen Heb je het nog geprobeerd met de angelsound trouwens? Of heb je hem ver weg in een hoekje van de rommelkast gestopt
ahhh roxy balen joh ik had het voor je gehoopt hoor!! maar zowiezo wel een hele fijne verjaardag alvast woensdag!! noamy--> jij ook nog gefeliciteerd dus met je mannetje!! jah was echt super weer he echt perfect en dat ieder jaar toch? of ben ik nu aan het liegen haha ik kan me in ieder geval niet echt regen herinneren in al die jaren luca--> gelukkig dat je al rustig aan doet is heel belangrijk. en ja ons hondje word heel erg verwend haha me ouders passen altijd op en me vader verwend me hond ook gigantisch haha.
Roxie balen van je test, maar misschien kan het nog. Paula wat fijn dat het goed is gegaan met het hondje...maar hoe heet hij/zij eigenlijk? Ikkuh goed dat jullie er nu samen over kunnen praten, het lijkt me niet niks allemaal. En ik was diegene met de vraag over adoptie. Dit is nl voor mij iets wat ik best zou willen, ongeacht of ik zelf wel of niet kinderen kan krijgen. Het wat gek dat die wachttijden zo sterk varieren, 4 weken is toch echt wel iets anders dan een jaar. Succes nog even met wachten op de laatste uitslagen. Noamy spannend vandaag weer een echo, succes meis! Ajlaa hoe is het met jou al weer helemaal opgeknapt? Luca joehoe je kan weer geld uitgeven. Vraagje aan jou, is Corsica een leuk eiland om een week op vakantie te gaan?
Goeiemorgen dames! @paula, oooh ik zou ook zo graag een hondje willen! Maar helaas is mijn vriend er op tegen... fijn dat jullie hondje zich al wat thuis begint te voelen fijn dat je even wat afleiding hebt... en voor je het weet ligt er een ziekenhuisenveloppe op je te wachten @roxy, aaaaah nee hé? balen meid!!!! @luca, fijn dat de medicijnen en de rust aan blijken te slaan! En dat al je financiële gedoe ook wat over lijkt te zijn! @ikkuh, dat vind ik ook ikkuh, zowiezo wat vreemd van het AMC om te zeggen dat het bij hun het beste zou zijn... zou gewoon lekker voor die korte wachtlijst gaan! Mooi dat jullie er zo goed over kunnen praten en het samen kunnen verwerken, is inderdaad erg belangrijk! Vraag: hebben jullie je omgeving, ouders e.d. ook ingelicht? of gaan jullie dit traject samen in? @naomy, veel plezier bij de echo!! Straks om half elf een afspraak bij het kinderdagverblijf. Ben benieuwd. Krijgen we een idee van hoe het eraan toe gaat, een rondleiding en kunnen we ons kindje inschrijven! Spannend!
Roxie.......shit meis had het je zo gegund! Luca dat ding heb ik even ver weg gelegd Hahahahah Igor thanks!! Ben best n beetje zenuwachtig en hebben pas om14.15 n afspraak! Ikkuh wat ik me kan herinneren wzs t vorig jaar ook mooi idd hahaah ik ben nog niet zo heel veel jaar samen met mn mannetje dus ik zou niet weten of het elk jaar zao mooi is hahahaha Nu ziet t r buiten iig verschrikkelijk uit bah
Goedemorgen! roxie, wat balen meid! Maar misschien was het nog te vroeg... Ik hoop dat je ongi iig uitblijft tot na je verjaardag (en sorry had me dus vergist) want anders verknalt dat toch mooi weer je dag. Verder hoop ik dat de teleurstelling niet te groot is maar ben bang van wel. Weet hoe ik mezelf voortaan voel dus ik wens je iig heel veel sterkte. ikkuh, zo zie je maar dat het ergens anders toch echt sneller kan en dat hoeft zeker niet slechter te zijn. Tuurlijk is het amc een super zh maar andere zh-en hebben ook hele goede vertiliteits artsen dus ik zou zeker voor een kortere wachttijd gaan. Een jaar is echt heeeeel lang. Goed dat jij en je vriend er samen over kunnen praten nu, dat is zeker belangrijk want je relatie is het belangrijkst en je wil zeker niet uit elkaar groeien hierdoor. Voor welke behandeling komen jullie in aanmerking? wat betreft heet hondje, kimbo heet ie, ja hij groeit terwijl je ernaar kijkt! Maar dat vind ik ook wel fijn hoor. Hij is nu nog zo klein en kwetsbaar, als ie wat groter is dan kun je dr toch wat minder voorzichtig mee om gaan zeg maar. igor, we hebben hem dus kimbo genoemd. Hoe is het bij jou? Misschien toch wat symptomen? Of ook niks? luca, je kunt weer aan je geld! Wat fijn!!! ik weet ff niet wie ik vergeten ben dus ga even terug lezen...