Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ikkuh, nog vann harte gefeliciteerd met je verjaardag! En noamy, jij ook met je mannetje he! Hoop dat je een super mooie echo krijgt. Veel plezier dalijk!

o en kimbo heeft heel de nacht doorgeslapen, geen kik :D joehoe! En hij begint leekker baldadig te worden dus mijn vocabulaire bestaat nu voornamelijk nog uit nee! Haha.

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zoo net ff bij de kinderopvang geweest waar de kleine straks heen gaat voor een rondleiding en een gesprekje. Ben helemaal enthousiast!! Het is op een boerderij, heel mooi ruim opgezet met allemaal dieren en een hele mooie, grote buitenspeelplaats waar de kindjes mogen spelen.

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula oh ja volgens mij heb ik dat toch ergens gelezen want het komt me bekend voor, leuke naam hoor.

Ik heb geen symptomen, alleen de zere borsten maar dat heb ik bijna altijd na mijn eisprong. We hebben het dan wel 1x nu eens een keer op tijd gedaan, maar ja tijdens de griep (toen ik me ff iets beterder voelde), longontsteking, bronchitus en antibioticakuur, lijkt me niet dat een eventueel ingenesteld ei daar beter van wordt :)

4. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Meiden, dank voor jullie steun. Ben toch blij dat ik jullie 'ken' en hier mn ei kwijt kan. Kan er ook goed met mn vriend over praten hoor, maar mannen zijn over het algemeen toch wat korter van stof :D

Ik ga morgen maar weer de Etos zwanger worden pillen halen. Toen ik in nov zwanger was, had ik die ook geslikt. Geloofde niet dat het er iets meer te maken had, maar nu denk ik: baat het niet, dan schaadt het niet! En misschien mn lief ook aan de vitaminepillen, dat schijnt ook goed voor zn zaad te zijn. Of ben ik nu aan het doordraven? Hahaha, zeg het maar hoor!

Paula, je hondje is zooooo lief! En het is ook wel grappig als ze een beetje stout zijn. Als 'ie maar geen dingen gaat slopen. Ben ook zo gek met mn kat, hij is mn harige zoon zeg ik altijd maar. Hij kan ook echt als een babytje in mn armen liggen te slapen.

Noamy, hoe was je echo? Fotooooooo!!!

Igor, ben toch wel benieuwd voor je hoor. Voor hetzelfde geld is het wel gelukt. Een lijf kan rare dingen doen. Ik duim voor je. Ga je testen? Ik voel wel echt aan mn lijf dat ik ongi ga worden morgen, dus deze ronde streep ik weg. Ik weet, geen bloed is goed, maar het is m gewoon niet helaas. Op naar ronde 8 dan maar!

Blike, die boerderij klinkt echt te gek!! Dat heb je hier in Amsterdam niet. Ik vind het ook belangrijk dat kinderen leren hoe ze met dieren om moeten gaan. Gaaf dat dat dan in de opvang kan.

Luca, fijn om te horen dat het beter gaat. Hou dit vast!!

Ikkuh, nog van harte met je verjaardag. Goed dat je vriend en jij kunnen praten met elkaar over jullie situatie. Het is natuurlijk ook niet niks wat jullie samen voor je kiezen krijgen. Maar zoiets kan je ook dichter bij elkaar brengen. Ik spreek uit ervaring met mijn vriend en zijn ziekte. Ik hoop dat jullie snel hulp kunnen krijgen. Jammer dat het AMC zo lang duurt. En vreemd dat er zo'n groot verschil in wachttijden zit. Niet om je hier weg te jagen, alsjeblieft niet, maar er zitten op dit forum natuurlijk ook heel veel meiden in een soortgelijke situatie. Die kan je ook om tips en advies vragen. Wij kunnen je natuurlijk wel steunen, maar praktisch gezien heb je vrij weinig aan ons/mij. Veel sterkte in ieder geval.

Ajlaa, voel je je al wat beter? Nu ga ik weer voor jou duimen hoor :D

Sheltie, wat gaaf, volgende week de 2e echo. Alvast heel veel plezier.

Hoop dat ik niemand vergeten ben. Ik heb lekker de middag vrijgenomen. Kan ik vanmiddag lekker balen en morgen toch een leuke dag hebben. Ik duik nu met een boek op de bank. M'n lief heeft morgenmiddag vrij genomen, dus we gaan lekker samen wat leuks doen. Ergens lekker lunchen, museumpje, filmpje, whatever. De zinnen verzetten dus!

Liefs Roxie

5. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    heey dames,

jeetje wat een boel info om weer op te reageren!

roxie wat balen meid! was zo'n mooi kado geweest, maar wat zeggen we hier altijd...geen bloed geeft moed ;)

ikkuh nog van harte gefeli met je verjaardag!!!!!!!! en jeetje wat een verschillen in ziekenhuizen! ik zou me gewoon overal aanmelden ;) en fijn dat jullie naar elkaar toegegroeid zijn!!! Hoop echt dat er snel een oplossing voor jullie komt!!

Noamy foto foto foto foto foto foto foto foto!!!!!!!!!!! :)

Igor wanneer ga je testen??? ik van het weekend denk ik!

Blike zooo wat gaat de tijd hard, jij bent zelfs aan het kijken voor kdv!!!!! hoeveel dagen gaat jullie kindje daar naartoe in de week?

Paula fijn te lezen dat het goed gaat met kimbo en dat jij er zo lekker druk mee bezig bent, is een fijne afleiding zo te zien!! ga je wel testen binnenkort?

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roxie goedzo, genieten samen dat is heel belangrijk.

Ik ben vorige maand ook begonnen met de etos zwanger worden pillen en ik had gelijk weer een regelmatige cyclus, weet niet of het daar aan ligt maar goed baadt het niet dan schaadt het zeker niet :)
    En heel lief dat je toch hoop voor me hebt, maar die heb ik zelf niet hoor. En ja zeker kan je lijf rare dingen doen, dat is helemaal waar.

Ajlaa ik weet zeker dat ik niet hoef te testen en van het weekend ongesteld word, dus ben daar ook niet mee bezig. Eerst maar weer even een hoop nieuwe energie op doen, want die is helemaal weg.

Blike wat leuk joh zo'n kdv en dan ook nog op een boerderij geweldig!! Kan me voorstellen dat je heel enthousiast bent.

Ik heb afgelopen weekend een 3D tekening van de uitbouw met inrichting laten maken, zo gaaf!!!! Daar was ik helemaal enthousiast over, kan niet wachten tot ze gaan beginnen. Nog even wachten.

7. @ Roxie; balen meid! Gelukkig heb je morgen wel een hele leuke dag voor de boeg :D en inderdaad de etos zwanger worden pillen baat het niet dan schaadt het zeker niet, zitten alleen maar vitaminen in :D En vitaminen voor je vriend, ach. Als hij het zelf wil dan is het natuurlijk wel uit te proberen, maar ik zou er niet op aandringen als hij het zelf geen goed idee vind. Zoveel verandert er volgens mij niet mee aan zijn zaadkwaliteit.

@ Igor; Ja natuurlijk is Corsica leuk om een weekje op vakantie te gaan :D hoewel het er wel aan ligt wanneer je wilt gaan en wat je van een vakantie verwacht. Het is sowieso al heerlijk weer dus dat is een plus. Voor een weekje kan makkelijk maar als je niet met het vliegtuig komt ben je wel veel tijd kwijt aan de reis omdat je de boot hebt, dus je bent sowieso een nacht extra kwijt.
    En verder is het vooral heel erg leuk als je lekker wilt genieten van de natuur, het lekkere weer en lekker eten. Alleen nu is er nog niet zoveel open voor toeristen dus dan kun je ook niet echt veel doen, op wandelen, zonnen op het strand en lekker terrasjes pakken na. Vanaf mei/juni gaat alles geloof ik wel open en dan is het echt heel gezellig, maar in augustus is het eigenlijk alweer veel te druk. Dan zijn er ook zoveel nederlanders vind ik :p
    Verder hoef je hier niet te komen om te shoppen want van de twee steden die er zijn hoef je ook niet veel te verwachten zegmaar. Maar het is wel heel leuk om cultuur te snuiven en met een auto is het helemaal top omdat het zo lekker klein is dus je kunt gewoon een rondreis oid maken. Hotelletjes of chaletjes kun je overal wel vinden. Mocht je deze kant op komen en je zoekt ergens een logeerplaats laat het dan even weten want lief en ik kennen aardig wat mensen met hotels/chalets in verschillende stadjes en dan is het ook goedkoper ;)

Verder weet je natuurlijk nooit of het zomaar raak was, ziek zijn is niet echt bevorderlijk maarja er zijn er wel meer ziek in de maand dat ze zwanger worden dus het hoeft niets te zeggen natuurlijk.. Ik was zelf ook ziek..

@ Noamy; ik wil ook een mooie foto zien!!! Hoe was het? Gaat alles goed met de kleine spruit??

@ Paula; leuke naam voor je hondje hebben jullie gevonden :D Lekker speels!

@ Blike; leuk hoor dat kdv! Lijkt me ook echt helemaal super. Ik twijfel opeens of ik ons meisje wel op de kdv wil zetten.. Ze heeft hier namelijk al haar eigen boerderij en alle crèches zitten midden in de stad. Is dus niet handig om haar heen te brengen in de ochtendspits en vind het ook niet zo goed passen bij de levensstijl die we nu hebben zegmaar. Ik werk niet en als ik ga werken zoek ik liever een leuke oppas denk ik..

@ Ajlaa; hoe gaat het met jou? Heb je nog kwaaltjes? En wanneer wil je gaan testen? Of denk je dat het niet gelukt is?

Hier alles goed, ik had vanmorgen een test van boekhouding en heb heel de ochtend op dat kreng lopen zweten. Ben niet zo van de cijfers en k had een black-out op het moment dat het begon dus ik had zoveel fouten gemaakt dat ik bijna alles 2x heb moeten doen. Uiteindelijk wel bijna alles gecorrigeerd dus heb het nog goed gedaan :) Had wel daarna last van harde buiken dus ik zei al dat de leraar anders mocht helpen met bevallen :p Maar gelukkig hield het na een halfuurtje weer op, kwam vooral door de stress en de krampachtige houding denk ik. Zo frustrerend als je steeds niet goed uitkomt! Maargoed dat hebben we gehad en krijgen we gelukkig niet meer :)

Verder krijgen we een eettafel aangeboden van een vriendin, waar ik heel blij mee ben want we hebben nu echt geen geld om een nieuwe te kopen en hij past goed in het nieuwe interieur. We gaan hem morgen zo ophalen.
    Lief is lekker in de tuin bezig met de plinten, die moest hij in onze slaapkamer op bepaalde plekken van de muur afhalen en dan op andere plekken weer erop zetten (omdat we een inbouwkast krijgen). Ik ga ook nog even van het zonnetje genieten met mijn boekje erbij!

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Heej meiden
    Alles was goed met onze uk maar ik had n apparte controle vandaag ben er n beetje teleurgesteld door
    Ik kwam binnen en kreeg meteen de echo ze zei meteen na 2 sec dat ze t moeilijk kon zien mede door de placenta die ervoor lag dus ik al in shock!
    Zegt ze oh ik zie t hoofdje en t hartje klopt! Maar dat scherm stond helemaal naar haar gedraaid dus ik zei ik zie niks!
    Mn vriend zag het gelukkig wel maar toen gIng ze weer met dat ding op mn buik en had ze t hoofdje opgemeten zei mn vriend en toen zei ze ja de 14 weken en 3 dagen kloppen precies!
    Maar ik kan geen mooie foto voor jE maken!
    Ik denk wat n gek zeg!
    Kreeg ik meteen n doek om mn buik mee af te vegen en hoppa van de stoel af!
    Ik denk dat ik er max 3 minuten heb gelegen!
    Toen vrieg ze hoe ik me voelde en hoe t met de crohn ging en was klaar
    Toen heb ik zelf maar even naar mn bloeduitslagen gevraagd! Die waren gelukkig goed
    Kon verder niks vragen en weg waren we!
    Ik baalde natuurlijk al dat ik de deur uit ging zonder foto van mn kind! Maar hoe het onthaal en controle was verbaasde me nog het meest terwijl we met de intake juist zooooo n geweldig leuke lieve vrouw hadden! En ook echt de tijd voor ons nam!

Toen kwam het ergste
    We moesten n afspr maken voor de 20 weken echo/onderzoek
    Moest bij n andere balie dan de normale
    Zit r zo n blonde bitch(sorry hoor) eerst al met n ander te kletsen terwijl ik daar netjes sta te wachten
    Dus ik zeg ik moet even een afspr voor de 20 wkn echo maken
    Vraagt ze ja waarom?? Maar echt bitchy! Dus ik zeg waarom?? Dat moet u maar aan de dokter vragen! Dat weet ik niet we hebben dat te horen gekregen dus ik maak nu netjes de afspraak!
    Ja zegt ze maar ddan moet ik wel weten waarom?? Mn vriend zei iedereen krijgt toch zo n echo!!daarom staan we nu hier n afspr te maken!
    Nahhhh om n lanh irritant verhaal kort te maken
    Ik legde uit dat ik crohn heb en daarom bij de gyn loop
    Oh zei ze dan weet ik t al!
    Dat moet toch daar in de pc staan!
    Wat een klotewijf zeg
    Was er zo teleurgesteld t ziekenhuis uitgelopen bah ben er de h,ele dag al n beetje van slag van
    Moet me maar vasthiuden aan het feit die gyn t hartje heeft zien kloppen en dat t goed groeit en mn kindje het goed doet maar hartelijk ging het niet bah!

Oh ja en wat die gyn ook nog ff zei.....
    Ik vroeg of het normaal was dat ik zo lang moest wachten op mn controle terwijl ik n medisch verleden heb etc
    Zei ze nee hoor dat is normaal! Want tja als je n miskraam krijgt is dst natuurlijk minder prettig maar ik kan jiet elke week kijken met n echo of de baby het goed doet
    Nahhh dat kan toch niet!
    Sorry hoor meiden moest even mn gal spugen of hoe noemen ze dat!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @roxie, ooh meid vind het echt zoo rot voor je... Tis gewoon niet eerlijk. We waren tegelijk zwanger, hebben allebei een MK gekregen en nu ben ik wel meteen weer zwanger geworden en jij niet :( tis gewoon niet eerlijk!
    Goed dat je weer met die pillen gaat beginnen! Idd, baad het niet dan schaad het niet (geen idee of baad nu met een D of een T of met beide moet...) Geniet van jullie middagje samen morgen! Fijn om op zo'n moment even wat samen te gaan doen!

@aljaa, ja wist ook niet dat je dat zo vroeg regelen moet, maar wel dus ;) Ons kindje gaat daar 2,5 dag heen straks.

@Igor, leuk man :D wanneer gaan ze beginnen?

@luca, ja das ook leuk idd, of een au-pair ;) Zo'n eettafel hebben wij trouwens ook, voor een kratje bier gekocht van een oom van mijn vriend :D

@naomy, ja meid... wen er maar aan. De gyn kijkt puur medisch naar zo'n echo helaas.... heb daar wel eens vaker wat over gehoord. Wat een belachelijk wijf bij die balie zeg!!!! vind ik echt niet normaal, kan me voorstellen dat je daar een raar gevoel aan overgehouden hebt :(
    Gelukkig doet jullie kindje het goed meid! Dat is het belangrijkste!

10. @ Noamy; jeetje wat jammer zeg van je bezoek. Maar het klopt wel, de gyn kijkt puur medisch en is er niet echt op uit om jou een leuke echo te bezorgen.. Dat heb ik hier ook met de gyn hoor. Ze maakt wel elke keer een echo als ik er ben maar even snel snel, na 1 min mag ik alweer van de tafel af en ze kijkt nooit heel de baby na. Meestal alleen even wat er op dat moment het belangrijkst is als er iets speelt (zoals vorige keer die placenta en dit keer de harde buiken). Wel krijg ik dan die belangrijke echo's in het ziekenhuis van haar ook geloof ik, maar onze gyn is wel aardig en als we om foto's vragen maakt ze ze wel denk ik als ze de tijd heeft. Alleen zitten ze vaak heel vol en lopen ze uit dus het gaat altijd een beetje in sneltreinvaart. Vorige week ook, zat daar in de wachtkamer en er was nog een hele rits vrouwen voor me, waarvan er 2 een spiraaltje lieten plaatsen en 1 hem eruit ging halen en ze stonden alledrie binnen 5 min weer buiten..

We hebben dan wel het geluk dat ze een vriendin van mijn schoonvader is dus ze is voor ons wel 'extra' vriendelijk. En ik heb gemerkt dat het ook helpt om als laatst op de dag de afspraak te hebben want de vorige keer waren we dus de laatste en toen heeft ze echt ruim de tijd voor ons genomen. Je mag er best iets van zeggen als het volgende keer weer zo gaat hoor! Je bent geen nummertje dat even afgehandeld moet worden dus ze mag best even de tijd nemen om je beebje mooi in beeld te brengen. En anders maak je toch gewoon een afspraak voor een pretecho? Dan krijg je alle materiaal mee en is ook heel leuk om te doen vond ik! En je kunt je troosten met de gedachte dat de 20wk echo sowieso heel uitgebreid is dus dan is er ruim gelegenheid om je beebje aan alle kanten te bekijken en kan ze meteen mooi foto's uitprinten :D

Maar in ieder geval goed nieuws dat alles goed zat, en de placenta voor verklaart ook waarom je het hartje dus zo moeilijk kan vinden :) Dan zul je hem ook wel wat later gaan voelen bewegen dus niet druk maken he! Lekker genieten nu! Is niet de moeite waard om je over zo'n stom verlopen afspraak druk te maken hoor!

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee dames, zag net dat ze vanaf donderdag bij de LIDL positiekleding hebben, buikbanden en lekkere slobberbroeken :D

12. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    blike--> klinkt leuk hoor die kdv ik denk dat je kindje daar een goede tijd tegemoet zal gaan.

jah wij hebben wel al een aantal mensen nu ingelicht maar willen tegen die tijd niet zeggen wanneer de behandelingen gaan gebeuren

paula--> heerlijk hoor dat kimbo doorgeslapen heeft nu altijd fijn haha. wij komen in aanmerking voor de icsi behandelingen is de enige oplossing.

roxy--> ik praat zowiezo ook op een ander onderwerp en daar vraag ik dus ook de tips kwa ziekenhuizen...
    ik ben hier al een tijd aan het meepraten dus ben nu ook te nieuwsgierig geworden hoe alles hier verloopt met iedereen... vandaar dat ik hier dus zit... en ik vind het ook heel fijn om de positieve kanten te lezen van alles.
    maar ik merk zelf zowiezo wel dat ik minder hier te vinden ben maarja..

noamy--> jeetje zeg dat is ook geen fijne echo geweest, het zal zowiezo niet echt mee zo te merken ik zou er echt wel wat van gaan zeggen als ik jou was

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Jeetje Noamy wat een gekloot zeg, snap dat je baalt!! Maare als je wilt kan ik je t nummer geven van Jan koning uit ochten die doet echo's maken voor 25 euro en met 16 weken doet ie geslachtsbepaling! Mocht ie t verkeerd hebben krijg je een babykamer van m! Zo zeker is die van z'n zaak!! M'n schoonzusje is hartstikke tevreden over hem!! Hij neemt echt de tijd voor je!!

14. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @luca, ik denk niet dat t raak is, heb wel paar Keer last gehad van misselijkheid en hoofdpijn en lage rugpijn maar is weer over, mijn gevoel zegt nee! Ben opgehouden met tempen! Zaterdag/zondag ga ik wel testen!

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

Noamy wat balen zeg, ik had die vk bij d'r strot gegrepen en die blonde bitch over de balie getrokken..haha

Ook al kijken ze puur medisch, ze moeten zich toch ook in kunnen leven in hoe de zwangere vrouwen zich voelen. Was dat in Rijnstate?

Luca bedankt voor de informatie, als we willen gaan dan wordt het waarschijnlijk juni een weekje, maar het ligt even aan hoe vlot de verbouwing loopt anders wordt het augustus pas en dan willen we echt weer ver weg en ook voor een langere tijd.

Blike half mei gaan ze beginnen, nog even geduld dus.

Ajlaa ben je weer helemaal fit??

En ik? Ik heb sinds gisteren heeeeel veel witte afscheiding, loopt er zo uit...hmmm.

16. @ Blike; ja au pair lijkt me ook wel wat! Alleen vind ik het wat minder dat ze dan bij ons in huis moet slapen.. Het is natuurlijk maar 1 verdieping, en bij oma slapen zal ik dr maar niet aandoen :D Achja ik zie tegen die tijd wel hoor! Eigenlijk wil ik mijn kleintje bij niemand achterlaten, vooral niet als ze nog zo jong is :p Als ik weer ga werken is dat vanaf januari waarschijnlijk, dan is ze net 5/6 maanden oud.. En ik wil ook gewoon niks missen :D

@ Ikkuh; Icsi wat houdt dat ook alweer in? Dat is dat dat ze pre-embryo's invriezen en dan terugplaatsen? Ik hoop dat jullie lekker snel terecht kunnen in een ander goed ziekenhuis/kliniek!

@ Ajlaa; zo luxe die echo meneer :D Als ie het mis heeft een babykamer hahaha wat een goede weddenschap :D heeft ie het al eens mis gehad? en 25 euro wow dat is echt supergoedkoop! Wij hebben voor de 3d echo vorige keer 50 euro betaald en dan kregen we maar 1 foto mee..
    Ik zal toch voor je duimen met het testen ondanks dat je er zelf geen goed gevoel over hebt. We geven de hoop natuurlijk niet op :D

@ Igor; ja jullie zijn van de verre reizen natuurlijk dus dan is corsica lekker dichtbij haha ;) Ik ben zelf nog nooit buiten Europa geweest dus voor mij is het al een hele reis :p Vind 3 uur in het vliegtuig al te lang! Maarja ooit komt het er ook nog wel van denk ik :) En witte afscheiding! Dat is een goed teken! Heb je daar vaker last van? Bij mij was het ook een van DE symptomen, heb wel altijd afscheiding maar het was echt beduidend minder dan dat.. Heb het nu nog steeds trouwens, dat blijft heel de zwangerschap doorgaan :p erg smakelijk maarnietheus.. En moet wel lachen om wat je schreef, ik had laatst mijn symptomenlijstje teruggevonden hier op zp en ik heb het letterlijk zo erin geschreven geloof ik :p
    In ieder geval ook voor jou blijf ik gewoon duimen en hopen!

Ik wilde vanochtend vroeg opstaan om mijn geldzaken af te handelen en eindelijk mijn auto op de naam van mijn vriend te zetten e te verzekeren maar ik werd midden in de nacht wakker en kon echt niet meer slapen. Voelde de beeb niet bewegen en maakte me helemaal zorgen, had ook nog steeds harde buiken sinds gisteravond (was iets te levendig mijn dag aan het vertellen geweest tijdens het eten) en toen dacht ik tja waar ben ik nou mee bezig, ga je je hele vrije dag volstampen terwijl het veel belangrijker is dat je rustig aan doet stomme tr*t! Dus toen heb ik mijn wekker maar uitgezet en ik ga dan vanmiddag de geldzaken regelen en de auto doen, en stofzuigen wacht dan nog maar even. De harde buiken staan trouwens wel in direct verband ook met de groeispurten van de beeb/mijn buik heb ik gemerkt. Mijn buik is sinds dit weekend echt een heel stuk groter opeens, en ik merk nu dat bij het minste geringste wat ik doe ze meteen weer op komen zetten dus volgens mij is hij nog niet klaar met de groeispurt. Nou ik stop even want ik kan de hele dag wel volkletsen :D

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @luca, nee die meneer heeft het in 25 jaar nog nooit fout gehad, als ik zwanger ben dan ga ik sowieso bij hem langs, is toch in de buurt :-D

Goed dat je hebt besloten om alsnog rustig aan te doen!! En idd harde buiken en groeispurt had ik ook gegoogled nav jouw verhaal! Gewoon zoveel mogelijk rust houden meid!!

@Igor, ik ben weer helemaal fit, vanavond zelfs zwemmen! Die afscheiding is toch vaak een symptoom he ;) Vorige ronde had ik dat ook, dat het echt uitliep! op onze trouwdag nota bene haha
    Deze ronde heb ik wel afscheiding maar niet zo veel als de vorige ronde.

ff het lijstje van luca es weer lezen :-D

18. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    haha luca wat grappig je moest huilen om dochter van borsato en jullie krijgen een dochter ;)

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca en Ajlaa het zegt volgens mij echt helemaal niks die afscheiding. Ik heb het altijd wel alleen nooit zo veel als nu, het viel me nu gewoon op en dacht zet het hier even neer. Ik zit nu op dag 24 en voel af en toe wel gerommel in mijn buik.

Luca goed dat je op jezelf past en doe maar lekker rustig aan. Mochten we een weekje naar Corsica gaan dan laat ik je dat weten, vooral het eten lijkt me heerlijk hihi.

Deel Deze Pagina