Jeetje luca, idd VK bellen!! Mss zeg ik nu iets erg doms, maar is t geen optie om naar nl te komen? Krijg beetje de indruk dat Fr. Best achterloopt...
Hoi meiden ik date jullie even up: De vk heeft mij aan het eind van de middag zelf gebeld om te vragen hoe het met me ging. Ik heb uitgelegd dat de harde buiken de hele dag niet op zijn gehouden en ze wilde het nog wel even aankijken vanavond en morgenochtend. Morgenochtend belt ze me terug maar als er dan niks veranderd is moet ik naar het ziekenhuis. Ik heb dus net mijn ziekenhuis tas ingepakt en voor het ergste geval zelfs al wat kleine babykleertjes in de was gegooid. Die hangen nu te drogen en dan gaan ze ook in de tas. Dan staat het maar vast klaar, want ik heb totaal niet het gevoel dat ik het tot het eind vol ga houden. Gelukkig stress ik er ook niet teveel onder, ik heb er wel vertrouwen in dat als ze te vroeg geboren wordt dat het dan goedkomt. Vraag me niet waarom hoor.. Verder heb ik even uitgezocht hoe et zit hier met vroeg bevallen, en mochten de weeën wel doorzetten na de behandeling met de weeenremmers, dan word ik waarschijnlijk overgebracht naar Marseille, waar ze wel alle nodige middelen hebben. Daar zijn ze gelukkig wel helemaal voorbereid op het ergste en is de zorg net zo goed als in NL. Was dat niet zo geweest dan was ik zeker naar Nl gekomen, maar dat hoeft nu gelukkig niet Ik vind het heel onwerkelijk om erover na te denken want ik hoop dus niet dat het zo gaat lopen, maarja ik moet overal op voorbereid zijn. Heb dus ook een camera ingepakt. Mocht ik hals over kop in de heli naar Marseille moeten, dan heb ik in ieder geval alles bij me. Ik hou jullie op de hoogte! Fijn weekend allemaal alvast.
luca--> heftig hoor allemaal!! ik hoop dat ze nog even een tijdje blijft zitten maarja zowiezo moet je rust houden maar zo te horen werkt dat ook niet echt heel erg mee... in ieder geval sterkte en succes met hoe het afloopt ik hoop voor je dat alles goed gaat en je lekker thuis mag blijven, maar vooral eraan denken dat als er iets is dat je in het ziekenhuis het beste af bent he.
Oh jee luca wat een ellende! Nou doe rustig aan meis en houd die kleine meid zo lang mogelijk veilig binnen!! Ik lig nog dooodziek op bed.....helemaal gek word ik Fijn weekend dames
Met die k*t ipad weet ik niet hoe ik hier n foto moet plaatsen grrrrrr Er staat iig voor de nieuwsgierigen onder ons n foto van mn buik in mn album
Noamy, heb je buikje gezien! Wat mooi dat je met 15 weekjes echt kan zien dat je zwanger bent! Geweldig!! Vanmorgen toch maar weer getempt, gister trouwens ook, temp is weer gestegen, rara hoe kan dat? Wellicht later m'n eisprong gehad? Voel trouwens een soort van spierijn in mijn onderbuik. Ik zal zoooo blij zijn wanneer die K symptomen nou een keer ophouden. Grrr.
Heej ajla ohhh jeetje snap je toch niks meer van die symptomen!!! Wanneer ga je testen!!??? Nou buikJE is t niet hahahaha n echt buik! Ben van nature al niet de slankste! Maar t is nu echt n bol aan t worden!!!!
@ Noamy; wauw mooie buik zeg! Echt goed zichtbaar al! @ Ajlaa; ohjee niet teveel met de temp bezig houden he want daar kun je nu vrij weinig over zeggen lijkt me, nu je zolang niet getempt hebt? Even een update van mij: Gisteravond en vannacht zijn de harde buiken gewoon steeds constant blijven komen. Verder begonnen ze ook een beetje zeer te doen, tenminste ik heb er nu van die zeurende steken bij in mijn zij aan beide kanten. Vanmorgen voor de tweede keer mijn verhoogde dosis medicatie ingenomen (waar ik overigens echt niet goed van word, heel duizelig en misselijk maar dat zijn de bekende bijwerkingen) en dat leek wel te helpen, de harde buiken waren zo goed als weg. Toen de vk belde was alles nog rustig en ik mocht dus het weekend thuis doorbrengen van haar. Inmiddels een paar uur later nu beginnen de harde buiken toch wel weer iets op te spelen, met de steken erbij. Alleen gelukkig nog niet elke 2 minuten zoals gewoonlijk. Als het weer terugvalt naar hoe het eerst was hebben de medicijnen dus kennelijk geen effect en dan moet ik alsnog naar het zh. In ieder geval komt ze maandagmiddag weer voor de CTG en als ik dan harde buiken heb moet ik alsnog naar het zh. Mocht het dan rustig zijn gebleven en het is as donderdag nog rustig, dan beschouwt ze het als stabiel en dan neemt de kans weer iets af dat ik naar het zh moet. Mocht ik vanavond weer veel harde buiken hebben met die steken dan toch ook maar even de vk bellen en evt naar het ziekenhuis gaan.. Pijn erbij lijkt me niet echt een goed teken iig. Lief is nu aan het werk al heel ed dag en komt pas laat thuis Dus ik hang maar een beetje op de bank de hele dag.. heb nog wel koekjes gebakken had ik zin in En nu ligt de kat lekker met me te kroelen haha en hij snapt er helemaal niks van als hij de baby opeens voelt bewegen
@Noamy nou ik zeg je eerlijk ik vind het echt meevallen met jouw "overgewicht"!!! Hoe jij het elke keer vertelde dacht ik dat je echt huge was maar vind het echt meevallen hoor!!! Ik zou morgen dus testen, vandaag geen test gehaald en manlief stelde voor om langs dienstapotheek te gaan. We hebben toen over gehad hoe we elke keer teleurgesteld worden van al dat getest en besloten om dus toch maar af te wachten! Vandaag hebben we bij mijn ouders ge-bbq-ed, ik had kip en cevapcici(rundergehakt worstjes) gehad maar ging over m'n nek van de runder hamburgers! De geur vond ik zo vies dat ik er echt geen hap van kon nemen. Opvallend want mijn zusje die overal vies van is vond ze heerlijk! En idd luca, tempen zegt weinig want ik heb het haast niet gedaan!
@luca, jeetje meid, ik hoop echt dat alles goed komt!! Ik kan me moeilijk in jouw situatie plaatsen natuurlijk maar kan me voorstellen dat je er goed van geschrokken bent! Ik ga voor je duimen dat jullie prinsesje zich sterk houdt en even lekker binnen blijft! Pak gewoon je rust, straks als ze er is dan is het afgelopen met een lekker dagje luieren!
Igor en Paula, gaan jullie nog testen komende dagen? Paula, ik las vandaag een verhaal van een vrouw hier op forum... Het zaad van haar man was zo slecht dat ze te horen hadden gekregen dat het op de natuurlijke manier nooit zou kunnen, vlak voordat ze het kunstmatig gingen proberen bleek ze toch zwanger te zijn! Moest meteen aan jou denken!! wou dat ff kwijt
Goeiemorgen dames! @naomy, wauw wat een mooie buik heb je al!! Zo groot is die van mij nog echt niet!! @luca, spannend meid!! @testers! Al iemand een testje gewaagd? Igor, zie dat je overtijd bent?!
Hoi meiden, Luca spannend joh, ik hoop voor je dat het af gaat nemen en dat je thuis mag blijven. Aan de andere kant zou ik denk ik zelf nu zo iets hebben van laat me maar naar dat ziekenhuis gaan, al is het maar voor even dan weet je in ieder geval zeker dat je goed zit. Noamy beterschap meis, ik al zo even naar je buikje kijken. Ajlaa oeh dus toch symptomen, spannend hoor. Ik ga voor je duimen. Blike volgens mijn banner ben ik inderdaad overtijd, alleen had ik deze maand 2 dagen later mijn eisprong dus in principe zou ik morgen ongesteld moeten worden. Echter ik voel helemaal niks, alleen de zere borsten, maar dat zegt eigenlijk ook niks want vorige maand had ik ineens toen ik wakker werd buikpijn, dat ongigevoel, duurde de hele dag en werd 's avonds pas ongesteld, dusssss.....we wachten hier gewoon nog maar even af en ik ga nog niet testen. Is het bij jullie trouwens zonnig? Hier niet valt best een beetje tegen, dacht vandaag heerlijk in de zon te kunnen zitten
Nou ajlaa bedankt voor je compliment!! Voel me zelf heeeel dik maar goed ! En de rest ook bedankt voor de complimentjes over mn buik Igor !! Ben benieuwd zeg je voelt nog niks wie weet een super goed teken!!ik duim voor je En duim voor iedereen natuurlijk die nog niet zwanger is Ajla soms is afwachten idd even beter maar ik ben TE nieuwsgierig om te wachten! Hahahah Het weer valt idd tegen maar goed ik moet toch binnenblijven..... Ben nog steeds ziekjes Zo nu en dan ook weer beetje misselijk Of t nu die griep is of de zwangerschap! I donow
Dank je wel!!, En dan te bedenken dat ik eerst n half uur heb getwijfeld of ik de foto wel of niet zou plaatsen.......
@ Ajlaa; je houdt het dus nog even spannend!! Klinkt wel apart inderdaad met de bbq Ben benieuwd!! @ Igor; nou voor jou blijft het dus ook nog even spannend Ben benieuwd hoor naar de uitslagen vd maand om het maar even zo te noemen En zit je inmiddels al in de zon? @ Noamy; jeetje nog steeds ziek vervelend zeg! Hopelijk is het gauw over. En ik sta er echt versteld van dat je er zo lang over hebt getwijfeld om je foto te plaatsen! Het is toch een hartstikke mooie buik om trots op te zijn! Zou m juist aan iedereen showen
Zit inmiddels heerlijk buiten in de loungebank en het zonnetje schijnt....joehoe!! Hier word ik zo blij van. En heel handig zo'n ipad kan je lekker ook buiten gebruiken. Ga nu even boekie lezen en hou jullie op de hoogte vd ontwikkelingen hier