@ paula is idd wel lage temperatuur voor een zwangerschap denk ik. Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid! @ roxie: van teveel sushi eten krijg je normaal gesproken toch niet zo'n buikpijn???? Succes bij de dokter vanmiddag.
Sheltie balen meis, en hoe cliché...op naar de volgende ronde. Debster ik denk dat je echt wel goed geklust hebt en inderdaad vanavond nog maar eens proberen en dan serieus probeer dat moeten wel los te laten, geniet gewoon lekker van elkaar. Roxie oeh vervelend die buikpijn, toch geen blindedarm hoop ik? Succes meis. Paula ik weet niks van de temperaturen, gewoon afwachten denk ik dan maar? En inderdaad als er niks komt toch maar ff testen voordat je op stap gaat.
Sheltie jammer van je ongie!! Paula ik hoop dat je toch een posi test krijgt Roxy weet je al wat meer van je buikpijn? Ik hoop niets ernstigs? Wel naar hoor Debster zal vast goed moeten komen je hebt genoeg geklust op tijd nou heb weer even bijgelezen en ga nu weer snel verder ben cake aan het bakken me moeder is vandaag 50 geworden en ik heb vanmiddag vrij gekregen dus dan hebben we er tijd voor he Nou misschien lees ik vanavond nog verder wat er gebeurd is en anders even kijken of het morgen lukt en anders het weekend ofzo Fijne dag allemaal nog
Roxie; Tjee die buikpijn dat is niet zo fijn, en wat voor buikpijn is dat dan? heb je daar sinds de miskraam last van? zou er niet misschien iets achter gebleven kunnen zijn dan? ik weet het niet hoor het is maar een idee... Igor; Ja we hebben maandag en zaterdag nog geklust alleen gisteren dus niet haha ach vanavond proberen serieus te doen hoop dat het lukt! Ik heb toch al weleens eerder aangegeven dat ik sinds de bevalling van me zoontje weinig tot geen zin meer heb in sex...misschien heb je dat ooit gelezen of misschien nog niet maar ik denk dat er iets van onder niet helemaal goed gemaakt is zeg maar na de bevalling want heb zeg maar geen gevoel meer en ook niet meer om opgewonden te raken (Wat erg dat ik dit allemaal vertel pff sorry) Als het aan mij zou liggen dan zou ik de rest van me leven zonder kunnen!! ik ben daar ok voor bij de gyn geweest en die dachten dat het misschien kwam van het bang zijn om weer zwanger te worden maar ja dan zou dat nu nog zijn dus is beetje vreemd maar als ik ooit van een tweede bevallen ben (mocht het lukken) dan moeten ze maar eens goed nakijken van onder en dan fixen ze de boel maar eens goed want is niet gezond natuurlijk!! Maar voor nu ja vandaar dat moeten haha voor mij is het dus zoiezo altijd een moetje maar voor me vriend nu ook en helemaal met die lange cyclus dan is om de dag wel veel hoor als je cyclus 72 dagen duurt omdat je niet weet wanneer je ei is en wanneer je ongi komt snap je.... Maar we doen ons best maar zou alleen daarom al blij zijn dat me cyclus korter word!
Ikkuh gefeliciteerd met je mama, lekker cake jammie. Stuur je een stukje deze kant op?? Debster oh joh dat wist ik helemaal niet, dat geeft toch niks dat je dat verteld...ik heb ook uitgebreid over mijn wondjes daar beneden verteld en dat de dokter vroeg of ik er misschien iets vreemds in gestopt had Maar wel vervelend voor je, lijkt me vreselijk als je niet meer opgewonden kan raken. Maar gelukkig dat je nu die ovutesten doet dan kan je een beetje gericht klussen zeg maar.
ff snel tussendoor (heb ff pauze genomen van mn bezigheden) Debster, misschien geen hele rare gedachte van mezelf... maar zou het niet kunnen dat jouw zin in sex te maken heeft met je hormonen?? Ik denk daaraan omdat jouw cyclus ook zo lang is iedere keer. Zou heel misschien met je progesteron of oestrogeen te maken kunnen hebben. Die 2 hormonen zorgen voor je eisprong en ook voor je zin in sex geloof ik. Weet dan natuurlijk niet of dat dan ook te maken heeft met het gevoel daaronder maar het zit bij een vrouw zowiezo heel erg tussen de oren en natuurlijk de hormonen..... Wel raar dat een gyneacoloog daar dan niet aan zou denken nautuurlijk dus misschien praat ik wel poep maar als je opnieuw naar een huisarts zou gaan (juist nu) dan kunnen ze dat misschien eens goed nakijken. Die hormonen heb je nodig om zwanger te worden dus ik zou als ik jou was niet afwachten maar gewoon een afspraak maken...
Paula; Ja daar zit wat in maar ik heb na me bevalling ook gewoon de pil weer geslikt nu weet ik niet of dat dar dan ook allemaal mee te maken kan hebben? Want het kan best zijn dat het tussen me oren zit idd ik heb ook een postnatale depressie enzo gehad na me bevalling en heb tot vorig jaar maart aan de medicijnen gezeten daarvoor, en was ok altijd heel bang om weer zwanger te raken dus deden we als we het deden zelfs dubbel veilig ook nog met condoom bovenop de pil! En toch blijft die angst er nog wel een beetje inzitten hoor heel vreemd maar ja ik heb nu zoiets van ik ga ervoor en we zien het wel niet teveel bij nadenken, dus misschien dat er toch nog iets tussen me oren zit?? En anders idd wat jij zegt iets met me hormonen... Maar anders denk ik toch echt aan me onderkant want die is wel helemaal uit zijn fatsoen geweest zeg maar haha ik heb 8 weken mank gelopen omdat er geknipt en gescheurd is (sorry voor de details) en binnenin minimaal 25 hechtingen en vanbuiten stuk of 7 en vanbinnen na 6 weken erachter komen dat de hechtingen nog niet opgelost zijn en er een fikse ontsteking zit....vandaar dat ik soms denk volgens mij zit er iets nog steeds niet goed daar! Zolang het geen effect heeft op het opnieuw zwanger worden vind k het niet erg dan is de weg maar extra groot voor de tweede maar als er dus echt iets is en er is een tweede dan moeten ze daar echt iets aan doen! Ik wacht deze ronde bog even af en ga daarna denk ik maar weer eens terug naar de dokter...
Ja sorry hoor wil jullie helemaal niet bang maken ofzo hoor en ik heb ook 2 weken op bed gelegen omdat ik gewoon niet uit me bed kon en ik zie en hoor van heel veel moeders dat het wel extreem was bij mij! Dus zie mij maar als een uitzondering hoor! Er lopen bij me zoontje moeders op school die op maandag bevallen zijn en op woensdag de andere kind alweer naar school komen brengen dan denk ik hoop dat dat bij de volgende ook zo makkelijk gaat! haha
Oh en Igor snap je nou waarom ik nog geen tweede heb en waarom het zolang heeft geduurd DAT ik het uberhaupt aangedurft heb om te stoppen met me pil.... Ik ben ook nog geen jaar van de medicijnen af en me zoontje is er al bijna 2.5 nu. En NOG vind ik het best wel heel erg spannend haha
@sheltie, shit meis... balen voor je!!! @debster, oooh dat is rot... nou maar hopen dat het eergisteren genoeg is geweest!! @paula, spannend meid! ga voor je duimen dat het raak is!!! @roxie, succes bij de dokter!! @ikkuh, gefeliciteerd met je moeder meid!! Lekker een dagje vrij vandaag! FF het huis wat fatsoeneren en lekker chillen! i love woensdagen
Ja snap ik, maar ik kijk ook nooit naar programma's als "De bevalling" enz....vind dat helemaal niks. Als dat gepuf en gesteun en gekreun van die vrouwen....brrrr Blike dat breekt zo lekker de week
Jeemig Debster, wat een verhaal. Ik vind het heel naar voor je en ik hoop dat er een goede oplossing voor je komt. Ben net naar de ha geweest. Ze heeft aan mijn buik gevoeld en voelde mijn dikke darm echt zitten. Moest nog in een potje plassen om een blaasontsteking uit te sluiten. Ze kon geen ontsteking vinden maar wel een beetje bloed. Dit kan een restje vd menstruatie zijn, maar voor de zekerheid is het op kweek gezet. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. Heb wel laxeermiddel meegekregen. Dat moet ik een week gebruiken. Als het dan nog niet beter is, gaat ze me verder onderzoeken. Inwendig onderzoek enzo... Hoop niet dat dat nodig is. Ik voelde me gelukkig wel serieus genomen dus ik heb goede hoop dat dit snel wordt opgelost!
Jeetje Debster.. ik wist van je depressie maar niet van de hoeveelheid hechtingen!! AAAAAHHHH!!!! wat een hel! maar ik begrijp nu wel waarom je denkt dat er daar misschien iets niet goed zit. Idd. wacht dit eitje gewoon ff af hihi, en als het deze ronde niet raak is gewoon een keer gaan babbelen bij de ha. Kan nooit kwaad toch?? Roxie, fijn dat ze je serieus nemen en het even goed nakijken. Ik hoop voor je dat het laxeren voldoende zal zijn want zon onderzoek lijkt me geen kattepis!
Ach ja er zijn ergere dingen denk ik maar... Dus het is misschien je dikke darm? Heel raar maar na mijn bevalling voel ik die dus ook altijd gewoon zitten en het gekste is; ik voel wanneer hij zich vult!!! dan is hij helemaal dik en zie je hem gewoon lopen aan de linkerkant en daar krijg ik dan ook last van! En zo voel ik bijv ook niet meer wanneer ik moet plassen dat merk ik alleen als me buik ineens pijn gaat doen en opgezet word en nu weet ik dat ik dan gewoon moet plassen maar eerst vond ik het allemaal zo vaag ik heb dus niet meer die drang van plassen die je normaal voelt zeg maar en dat is met me dikke darm precies hetzelfde en dat allemaal dankzij me bevalling/zwangerschap!! haha maar verder is een kindje heeeeeel leuk hoor!