Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @igor, tis hier wel aardig zonnig :) hmm spannend voor jou zeg!!! Ga voor je duimen!!

2. jee ik heb ook toestemming van mijn lief om buiten te zitten :D Heb er echt voor moeten vechten hoor! Hij wil het liefst dat ik gewoon het bed niet uit kom (vanochtend hebben we dan ook tot 12u geslapen :D) haha maar het lukt me gewoon echtttt niet! Inmiddes de keuken alweer schoongemaakt en ik heb me echt in moeten houden om niet te gaan dweilen.. zucht

Gister naar het ziekenhuis geweest in de avond.. kreeg weer meer harde buiken en had opeens ook pijn in mijn rug erbij. Vk gebeld en die zei dat ik moest gaan. Dus even met het zh gebeld en die zeiden dat ik METEEN moest komen en dat als er niemand was om me te brengen ik de brandweer maar moest bellen :$ Dus toch maar gegaan, met mijn trolley helemaal voorbereid op 48 uur aan het infuus.. Kom ik daar, legt ze me aan de CTG, nee hoor mevrouw u hebt geen contracties u mag weer naar huis :) Nou stond ik dan. Dus toen weer naar huis en tot nu toe gaat het eigenlijk heel goed! Nog geen harde buik gehad vandaag dus heeeeel misschien dat de medicatie en de rust toch aanslaan! Wel moet ik sowieso rust blijven houden helaas, maarja dan ga ik inderdaad maar heel veel lezen enzo want dat kan straks niet meer ;)

@ Blike; hoe gaat het met jou? Voel je je kleintje al inmiddels? Dat zal ook wel niet lang meer duren :D En verder nog ergens last van op hoofdpijn na? Je bent nu een beetje uit de kwaaltjesperiode aan het kruipen natuurlijk, geniet er maar lekker van vooral met het mooie weer :D

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    @noamy ik ben ook idd te nieuwsgierig en te ongeduldig, maar deze keer heb ik dat totaal niet, misschien omdat ik het totaal niet verwacht of misschien omdat het nu al zo lang duurt..

@igor heerlijk dat je buiten kan zitten, maar zo warm vind ik het eigenlijk niet?! Zal wel aan mij liggen haha.

@luca, of je nou binnen of buiten ligt....als je maar ligt toch ;)
    heb je alles al wel voor elkaar, kamertje, kleding etc. Voor het geval ze eerder komt?
    Gelukkig is het goed afgelopen in het ziekenhuis!!!

Schiet me net binnen dat sommige dames al lang niet langs zijn geweest...ben benieuwd hoe het met ze gaat!

Ik ben hier net zo kwaad geworden!!!!!!! Onze bovenbuurman besloot na 3 jaar zijn balkon te gaan schoonmaken! Let op! 3 jaar lang is dit het verblijf van duiven geweest! Nou ging meneer met een hogedrukreiniger aan de slag! Ik had net 2 wasjes gedaan en buiten opgehangen! Alles was dus vies geworden, inclusief ramen, meubels, fietsen, dus het hele balkon! Omdat het steeds erger werd ging ik met een bezem tegen zijn balkon rammen....zeg ik van: bedankt he! je had het wel mogen aangeven, ik heb hier nu een smerig balkon inclusief was! Zegt ie: ja ik ben gister bij jullie geweest, ik zeg: we waren niet thuis, hij: ja klopt, Ik: ja dus had je net moeten proberen. Echt wat een idioot!!!!!!!!! Zegt ie: ik was je was zo wel opnieuw! Nou nee bedankt, ik laat die mafkees niet aan onze kleding komen! Wat een idioot!
    3 weken terug had ik hele balkon schoongemaakt en ramen gelapt, nou ik mag weer!!!!! Niet te geloven!

Zooo moest t ff kwijt, sorry hoor haha

Ik heb de hele dag al zo'n pijn aan mijn borsten, bah, en ook nog eens last van (SORRY) dikke afscheiding die erg irritant (SORRY) aan mn ... blijft plakken, gadver!

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @Aljaa, Wat een idioot zeg, die bovenbuurman :S
    Dat overleg je eerst toch even!!! Echt niet normaal vind ik dat!
    Je tekenen lijken goed aljaa, spannend meid! wanneer ga je een testje wagen?

@Luca, heb wel een beetje met verbazing je berichtje zitten lezen! Je zegt dat je gisteravond nog veel last gehad hebt van harde buiken en dat je RUST moet nemen van de VK. En vervolgens vertel je hier dat je de keuken hebt schoongemaakt?? Volgens mij is dat niet echt rust...
    Kan het verkeerd begrepen hebben hoor, verbeter me gerust als dat zo is, maar vind dat je ook gewoon echt rust moet nemen als dat door je VK gezegt wordt.... ze doen het niet voor niets hé? En je bent echt niet blij als je straks in het ziekenhuis zou belanden dus doe gewoon even echt rustig aan hoor!!!

5. @ Ajlaa; nouuuja zeg wat een verhaal! :$ Zou ook kwaad zijn geworden getver!

@ Blike: :).. Ja ik heb niet lopen schrobben hoor, alleen de vaatwasser even gedaan en de tafel afgedaan met een doekje, maar je hebt wel groot gelijk. Vind het heeeeeeel moeilijk om de boel maar de boel te laten. Probeer nu dus elke dag een klein dingetje te doen en dan de rest te laten schieten. Dan gebeurt er in ieder geval nog iets en wordt het ook niet te zwaar. De zware dingen zoals dweilen enzo laat ik aan mijn lief over. En hij gaat straks lekker bbq-en dus ik mag lekker blijven liggen :D

Verder heb ik weer nieuwe buikfoto's gemaakt; staan in mijn album :)

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goedzo Luca! Wij houden je wel een beetje in de gaten ;) Mooie fototjes trouwens :)

7. haha tnx Blike, dat heb ik inderdaad wel nodig :D Ben zo koppig als een ezel. Vriendlief begint nu soms ook al te schreeuwen, alleen dan helpt het :)

En bedankt @ foto's :)

8. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Luca wat een mooie buik!! Valt me op dat je erg leuke zwangerschapskleding draagt! Is ook mijn zwanger smaak haha.

Blike mss test ik morgen, maar heb er echt geen zin in haha

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ajlaa--> vreselijk zo`n buurman zeg kan me voorstellen dat je boos bent echt aso van hem dat ie niet nog een keer even contact zoekt om het even door te geven.

luca--> gelukkig dat het nu wat beter gaat met je vooral zo houden he :D mooie buikfoto`s hoor!! je buikje groeit goed :D

10. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Ajlaa killen die buurman..hahaha Waar woon je precies in Arnhem, omdat ik lees over een flat? Spannend voor jou, ik duim nog steeds:D

Wij hebben het geluk dat we een hele grote tuin hebben en in de hoek van de tuin hebben we een loungebank staan, hier komt geen wind dus als de zon eenmaal schijnt is het daar al snel heerlijk warm:) boekje is inmiddels uit. Heb eten, bidden, beminnen zitten lezen (de film heet eat, pray,love) ik vond er geen klap aan aan dat boek.

Hier nog geen tekenen van ongesteldheid, alleen de zere borsten. Maar wat niet is kan makkelijk nog komen hoor, zou toch wel moeten vandaag.

Luca mooie foto meis, ik vind je zs kleding ook erg leuk allemaal.

Ikkuh hoe is het bij jullie, al weer nieuwe uitslagen gehad?

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @igor, de film is ook niets aan kan ik je vertellen ;)

Had jij nou al wel getest of niet?

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike ok dan hoef ik die ook niet te kijken.

Nee ik heb nog niet getest, wacht nog even. Vanmorgen wel met hoofdpijn wakker geworden, dat is meestal wel een teken dat ik ongesteld word maar die ongikrampen zijn nergens te bekennen.

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Haha igor, idd wat Blike zegt, geen zak aan die film!
    Woon trouwens in elderveld.

Hier gisteravond zon last gehad vd borsten en soort spierpijn in onderbuik, echt heel laag. Nu is pijn aan borsten niet aanwezig maar die onderbuikpijn, jeetje wat irritant!
    Wat ik trouwens apart vind... Na de eisprong heb ik steeds tot aan de ongi een vet opgeblazen buik, voor het eerst sinds de pilstop is mijn buik gewoon plat gebleven na de eisprong!
    Ik zit zoo te twijfelen of ik ga testen of niet!
    Wat vinden jullie?

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    tsja, dan heb je aan mij een slechte!
    Ik begon al vijf dagen voor mijn NOD te testen ;)
    Dus ik zeg DOEN! :p

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Tja Ajlaa lastig, ik kan niet voor je beslissen dat moet je zelf doen;)
    Maar je kan altijd een testje wagen natuurlijk, al wacht ik zelf wel...

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ik zit trouwens nu op dag 29

17. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    En ik op 27, posi test op dag 12, vorige cyus had ik dat ook alleen was mijn lichaam toen zwaar van slag haha
    Wat is jouw reden igor om nog te wachten?

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    positieve test op dag 11, 2 dagen later dan vorige maand. Toen op dag 9 pos test en ongi op dag 27. Dus nu pos test op dag 11 en ongi op dag......(29 zou je dan zeggen) vandaag dus

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Oeehhh wat n spanning ajla en igor!!
    Ben zoooo benieuwd

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Noamy ik heb geen spanning, verwacht vandaag ongesteld te worden en anders is het ziek zijn toch ergens goed voor geweest :p

Deel Deze Pagina