AHHHHHHHHHHHH er zijn testers in de house!! Ajlaa hahaha op mijn symptomenlijstje had ik dat ook: hele PLATTE buik ohhh het klinkt wel heel goed allemaal he! Ik zeg ook testen! En Igor vandaag is dus de grote dag Ben heel benieuwd! Oh ik heb de film eat praai love gezien en ik vond m ook zwaar tegenvallen na alle goede verhalen die ik erover had gehoord Dus ga ook maar niet aan het boek beginnen. Wilde eerst de hele serie gaan lezen Btw ik ben weer ff pissig.. Oma is, terwijl ik nog sliep vanmorgen, het terras op geslopen om alles schoon te maken (terwijl mijn lief gister nog zei dat ie het met de hogedrukspuit zou doen want er zitten vlekken op van de plantenbakken die je niet zomaar wegkrijgt. Ze zit nu dus op haar knietjes op mijn terras met bleek en alles het terras te schrobben.. Ze doet dat om aardig te zijn dat weet ik ook wel maar ik heb er toch niet om gevraagd dat ze mijn terras schoon komt maken Of ben ik nu een aansteller. En ik wist al wat ze ging zeggen; ze dacht dat ik er niet was en ze had gister van mijn s-vader gehoord dat ik naar het ziekenhuis was geweest dus het perfecte excuus om zich weer eens op te dringen.. Zucht. De zwangerschapskleding die ik draag is overigens geen zwangerschapskleding maar bijna allemaal mijn gewone kleding De meeste shirtjes pas ik nog, doe er dan gewoon een lang topje onder en dan kan het prima De broeken zijn ook van mezelf, elastiekje erdoor en het lukt nog net Al moet ik zeggen dat zwangerschapsbroeken inmiddels wel lekkerder zitten hoor, maar ik vind die buikband zo irritant, dat is zo warm! Succes met testen!
He noamy ik zat even wezenloos naar mijn beeldscherm te staren en toen zag ik opeens in jouw handtekening dat je de 29e al geslachtsbepaling hebt! Wat spannend zeg! Wat denk je zelf?? En je lief? Oehh ben heel benieuwd hoor! Of houden jullie het geheim?
hahaha we houden iedereen in spanning, mocht ik vandaag niet ongesteld worden dan wacht ik sowieso t/m vrijdag denk ik. Ik heb wel iets anders (of niet eigenlijk) ik heb helemaal geen puistjes of iets. Meestal als ik ongesteld moet worden heb of krijg ik er wel 1 of 2 en nu echt helemaal niks
Oh en Luca laat je oma lekker gaan, ik zou me daar niet druk om gaan maken, zonde van je energie. Straks krijg je weer harde buiken. Als zij dat wil doen, nou ja lekker laten gaan joh.
Luca Jaaa dat echobureau zei dat ze t met 17 weken ook al Konden zien ik bem benieuwd En tuurlijk iedereen mag t straks weten!! Wij denken n jongen! Haahahaha stom gevoel en we zullen zien als t maar gezond is! Maakt ons niet uit!
Heb het nu ook niet gedaan, heb mijn lief gebeld en gezegd dat hij het maar moest afhandelen Dus die gaat vanavond even ruzie zoeken Het is ook zo moeilijk als het je eigen familie niet is, dan kun je er nog moeilijker iets van zeggen dat als het wel gewoon je eigen familie is. Daarom mag vriendlief lekker gaan schreeuwen straks, en is ze er bij mij vanaf gekomen met een boze blik. Toen ze me zag is ze iig snel weggegaan want ze wist zelf ook dondersgoed dat ik er niet vrolijk van zou worden Dus heb mijn uitzicht over de bergen weer terug ipv oma op dr knietjes Igor wachten tot VRIJDAG !? Ahhh je houdt iedereen wel in de spanning En ja daar kom ik weer met mijn oh zo wetenschappelijke symptomenlijst maar dat had ik er ook op staan hahahaha (vraag me zo inmiddels af wat er eigenlijk NIET op stond)
haha ja Luca ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik vandaag ongesteld ga worden en anders morgen...ach ik weet het zelf ook eigenlijk niet meer. Kijk wel hoe lang ik het volhoud, maar ik heb ook een keer een cyclus van 31/32 dagen gehad, maar ja met mijn lf.....hahaha hoe maak je jezelf gek
Nou mijn test zegt niet zwanger! Mijn voorgevoel klopte dus! Of mijn eisprong islater geweest? Vorige week had ik zon last van onderrugpijn en sperma die er niet uitliep.... Ach ja we zien t wel, als ik niet ongi word dan test ik over een week weer! Luca, niks aantrekken van oma, ze bedoelt het goed! Mijn schoonmoeder wil ook altijd voor ons koken, terwijl ik zelf van koken houd, die irritatie heb ik dan ook altijd... Of met onze verjaardagen... Ik maak altijd zelf taart, komt ze ook elke keer met een taart aankakken haha. Laat het gewoon je vriend afhandelen anders ben jij de boosdoener!
Heb bewust 1 test gehaald, anders zit ik weer voor Jan met de korte achternaam te testen dus gewoon over een week weer! Mocht ik niet ongi zijn!
ahh Igor! Jaaa stel dat haha ergens ook wel een goed teken dat je er nu over in paniek raakt Je hoort toch zo vaak als iemand net posi test opeens in paniek raakt (ik had het ook!) dus wie weet is het een voorteken Of is de ongi inmiddels al gekomen? Ik hoop het niet
Hallo allemaal, Ben ik ook weer . Erg druk geweest dit weekend, vooral met onze Kimbo natuurlijk en verder super veel migraine gehad en zaterdag ongesteld geworden. Precies zoals ik al dacht. En toevallig hebben we toch op de juiste dag geklust deze maand, toen we in Scheveningen waren. Mijn temp had dus gelijk en die stomme ovu testen van CB niet. Deze ronde gelukkig niet teleurgesteld want verwacht nu ook niet anders eigenlijk. Niet dat ik pessimistisch ben of zo maar heb het losgelaten en dat voelt wel fijn, rust! Tuurlijk is Kimbo ook een goede afleiding natuurlijk want we hebben onze handjes vol haha. Deze ronde een cyclus van 25 dagen.... ze worden steeds korter??? 25 mei hebben we iig onze eerste afspraak in het ziekenhuis. Ben erg benieuwd of bij mij alles goed is en wat daarna gaat gebeuren. Spannend maar ben er nu nog niet mee bezig dankzij Kimbo . Wie vertelde er dat verhaal over die spontane zwangerschap? Fijn!!! dat hoor ik graag!!! wij hebben de hoop zeker niet opgegeven hoor maar ik verwacht geen natuurlijke zwangerschap binnen korte tijd en jah... je hoort natuurlijk wel vaak dat wanneer vrouwen dat loslaten dat het dan juist gebeurd! haha. dus wie weet. Luca, goed dat je gas terug neemt nu! dat je eigenwijs bent is prima maar nu beslis je over iemand anders zijn leven... en wat is nou een paar maanden op een mensen leven toch? Dus laat je maar lekker verwennen en probeer oma gewoon lekker te negeren, ze bedoeld het goed. Igor, hoe is het bij jou?? jij maakt het nog spannend meid!! Ajlaa, jammer zeg!!!!!! is je menstruatie er ook al of die nog niet? Ik ga iig voor een super paas ei dus ik zal die haas ook naar jou toe sturen. Wie had die ongelofelijk onbeschofte bovenbuurman??? wat een ongelofelijk domme aktie! Ik zou ook echt over de pis zijn!!! Verder weet ik niet wat ik allemaal nog meer gelezen heb... sorry... heb nog steeds migraine Het is echt kassa deze maand zeg, al een week op en af last van, pfffff.... Dit is mn 3e ongi dag en het is net of vandaag de sluizen pas echt open gegaan zijn, heel fijn... dus zo lekker mijn bedje in. Weltrusten allemaal!
Paula beterschap migraine sucks ik ken t...... Ohhh ajlaaaa kut zeg! Hier nog steeds ziekjes blijf morgen nog lekker n dagje thuis! Woensdag maar weer werken.... Mn vriendinnetje is net even langs geweest en heeft mn haar even in de verf gezet!! Zo lekker douchen en uitspoelen! Was weer even nodig En al ben ik zelf kapster! Zelf haren verven vind ik zo n pokkewerk!! Igor jij wacht dus geduldig nog even?!?! Knapzeg!
@ Noamy; vind je het niet eng om je haren te verven nu je zwanger bent? Ik heb altijd gehoord dat dat niet goed is dus ik waag het er maar niet op. Neem wel weer een kleurtje over een paar maanden @ Paula; lijkt me wel een soort van 'opluchting' dat je het nu echt los hebt gelaten. En leuk dat je zo lekker druk bezig bent met je hondje! Ik wil ook Balen van die migraine zeg, lijkt me ook echt zwaar kut als je dat zo vaak hebt! Een beetje rustig aan doen maar. @ Igor; is er al iets gesignaleerd? Ik ga je nu 10x per dag stalken om te weten of je al ongi bent of niet @ Ajlaa; jammer dat ie negatief was je test Over een week maar weer inderdaad als je niet ongi bent. Je symptomen waren zo veelbelovend! Je nod is over 2 dagen toch? Hopelijk was het gewoon een te vroege test of een late eisprong De vk is weer langs geweest en ondanks dat ik dacht geen harde buiken te hebben, beweert zij (en de CTG) van wel Snap er niets meer van, ik voelde ze helemaal niet dus kennelijk merk ik het nu niet meer. Maar ze zei ook dat het nu geen echte harde buiken meer zijn, maar dat het meer is dat mijn buik constant gespannen is. Dus een grote harde buik de hele dag door ofzo Terwijl ik juist dacht dat ze ging zeggen dat het helemaal goed ging. Beetje teleurgesteld dus Heb meteen even gevraagd hoe het zit als de weeën niet ophouden, en het is dus als volgt: nu neem ik al het maximum aan medicatie, dus de volgende stap als het niet over gaat is ziekenhuis, 48 uur weeenremmers. Als het stabiel blijft mag ik naar huis maar als het doorzet/niet ophoud voor 22 mei (2 mnd voor uitgerekende datum) word ik overgeplaatst naar Marseille. Daar word ik dan opgenomen en zou het afwachten zijn of de weeën wel of niet doorzetten, want meer dan 48 uur weeenremmers geven heeft geen zin. Zoniet word ik na 33 weken (6 juni) weer terug gestuurd, dan mag ik gewoon in het lokale zh bevallen. Het blijft dus nog even spannend, maar vooralsnog ziet het ernaar uit dat ik het wel thuis mag uitzitten (al was de vk niet echt tevreden met de uitslag v vandaag, dus we zullen donderdag weer zien wat ze zegt). Verder zou het het beste zijn met mijn opleiding te stoppen. Dus moet nu gaan kijken wat de mogelijkheden zijn om evt nog doorbetaald te krijgen, en anders is het pech. Heb iig besloten om te stoppen als dat wordt aangeraden, zelfs al loop ik dan het geld mis. Wijs he!