Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus DEEL 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door luca2504, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    Luca zeker wijs!
    Goed aan jezelf en de kleine denken nu!
    Helaas loopt niet alles al gepland.....komt allemaal goed als je mAr rustig aan doet!
    And thats an order! Haahahah

Haren verven kan gewoon als je zwanger bent!
    Je moet t alleen niet te vaak doem(lees vaak is 1x in de maand bijv)
    Ik heb nu n ander kleurtje genomen maar daar heb ik dus wel spijt van hahaah
    Ik probeer altijd van alles maar ik kom altijd op simpel bruin terug nu vind ik er n te rode gloed overheen! Hahaahaha ik ben echt zo n doos daarin
    Ik heb vroeger toen ik nog in de kapsalom werkte alle kleuren al gehad denk dat ik nu daarom zo simpel wil! Hahahahah

2. haha Ik heb van mezelf al bruin haar, maar vind het altijd iets te flets ouzo. Zeker in de zomer dan wordt het lichter en dan vind ik het dus niet zo mooi meer. Maar vorige zomer had ik een soort van chocoladebruin met een heel lichte rode gloed erover en dat was echt heel mooi geworden! Dat glansde enorm in de zon :) Maar toen met de zon en de zee was het er ook zo weer uit helaas. En in november was ik natuurlijk al zwanger dus toen heb ik het maar gelaten. Maar na de bevalling ga ik wel weer, dan ben ik er ook wel aan toe denk ik aan een schoonheidsbehandeling haha :D Nou ik ga jullie maar even verlaten voor vanavond, volgens mij komt Igor niet meer vertellen of ze inmiddels al wel of nog niet een ongi heeft gezien :p Morgen ben ik de eerste! Slaap lekker allemaal!!

3. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

hier nog steeds geen ongi, wel een beetje trekkerig gevoel in mijn onderbuik. Maar kan ook een beetje de zenuwen zijn.

Zei gisteren tegen mijn vriend; schat ik had gisteren of vandaag ongesteld moeten worden, hij zegt ja maar je bent ook ziek geweest (om teleurstellingen te voorkomen). Is ook wel zo, maar als je ziek bent of stress hebt kan alleen de 1e periode van je menstruatie variëren, en de lf is eigenlijk altijd constant, heb ik gelezen. Maar ja, vrouwen hebben rare lichamen dus we wachten vandaag weer rustig af :D

4. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Oh Igor, wat spannend toch!! Ben echt keihard voor je aan het duimen dat het tóch zo mag zijn!
    Ajlaa, ben je al ongi geworden? Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt. Geen bloed geeft moed :D

Luca, die kleine houdt je nu al goed bezig zeg!! Verstandig dat je met je studie sto

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Dat ging mis... Tikt ook niet echt lekker op telefoon.

Luca, verstandig dat je stopt met studie. Hoop dat je beebje nog lekker een tijdje blijft zitten!!

Paula, lekker dat Kimbo je zo bezig houdt. Wat een heerlijke afleiding moet dat zijn :D
    Noamy, een jongen denk je? Hebben jullie al namen??

Ikkuh, van jouw kant alweer nieuws? Weet je al naar welk zkh jullie gaan?

Hier is de ongi weer voorbij, dus er kan weer fijn geklust worden :D
    Verder gaat het goed. Eigenlijk was het wel goed dat ik ongi werd op mn verjaardag. Heb net mijn lief allemaal leuke dingen gedaan, dus geen tijd gehad om te treuren. Ik voel gewoon dat het een keer goed gaat komen, hoop alleen dat het snel gebeurt :D

6. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ahhh roxie het komt ook zeker goed! Echt waar!!

Wat voor n leuke dingen heb je allemaal gedaan? En goed verwend met je bday??

Ja we denken n jongen!
    Heb heel sterk dat gevoel!
    Maar n meisje is ook leuk! Als t maar gezond is!
    Namen hebben we al voor beide!!
    Voor n meisje vondik altijdt mn nickname' noemie' ( met 2 puntjes op de e) leuk maar t is toch iets anders geworden!

Ohh en igor! Je houdt t eel heel spannend he! Doe n test hahahahah
    Ik had namelijk toen ik zwanger bleek ook gewoon ingi krampen!!
    Dat is je baarmoeder dan die zich voorbereid!
    En nu heb ik t soms nog af en toe en dan noemen ze t bandenpijn!

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Paula oh wat vervelend die migraine, ik ken het niet gelukkig. En wat leuk dat Kimbo jullie lekker bezig houdt, goed zo!!

Roxie wat fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad op je verjaardag, en weer flink aan de klus. Tuurlijk komt het goed.

Luca ik denk ook dat het verstandig is dat je stopt met je opleiding, snap dat het lastig is omdat je dan geen geld meer krijgt, maar goed geld is minder belangrijk dan je kindje.

Noamy is echt een hele leuke naam, vond je vriend hem niet zo leuk? Hebben jullie al een naam voor een jongen en een meisje?
    Ik kan nu sowieso niet testen, zit op mijn werk maar wacht toch echt hoor dames:p

8. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ahhahaah igorrrrrrr!! Hahahah
    We wachten iig allemaal in spanning met je af!

Nou we hebben een andere naam gevonden die we mooier vinden en we hebben er ook een voor een jongen idd!

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal!

Allemaal goed geslapen?

@igor, igor, igor, wat heb jij een geduld.... *respect* ik zou nooooit zo lang kunnen wachten!

@naomy, leuk zeg een geslachtsbepaling! wat denk je zelf? Mag ik vragen wat voor namen je hebt? (mag ook in PB)

@aljaa, :( welke test heb je gedaan?

@paula, mooie cyclus, dat wel... maar toch jammer van de ongi. voor je het weet is het 25 mei! beterschap met je migraine!

@luca, lijkt me zeker verstandig om te stoppen! Kan je niet een soort van ziektewet in? zodat je nog steeds wel betaald krijgt? Ga trouwens binnenkort mijn haar ook weer eens lekker kleuren!

@roxie, fijn dat je ongi weer over is! Klusze!!

Werdt vannacht wakker met verschrikkelijke buikpijn... lag plat op mijn buik... vrees dus dat ik dit voortaan niet meer kan doen, de buikpijn trekt nu gelukkig iets weg.
    Verder begin ik de laatste dagen wat last te krijgen van mijn schaambeen.. :( wat dit nu weer is?
    Ohja, er is nog een andere typische zwangerschapskwaal bij me aangekomen, aambeien :( vreselijk... heb ik dat weer...

10. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Blike jeetje my worst nightmare!! Aambeien!!
    Vreselijke sterkte meid!

Euuhhmm namen houd ik liever nog even geheim!!
    Moet toch niet iets n verassing zijn hierzo! Hahaahah
    Wij denken n jongen! Mn gevoel gewoom hoor! Jij al n idee?
    Jij al over de namen uit??

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    redelijk, maar vind het echt héél moeilijk!
    We hebben wel twee mooie namen, maar twijfel er soms nog wel wat over.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Hahahah ja ik ken t!
    Ben ook elke keer in staat om verder te kijken voor n naam maar daar word t alleen maar moeilijker van!
    Dus ik kijk gewoon niet verder het wordt 1 van deze 2 ! Hahahah
    Het enige wat ik wel moeilijk vindt zijn de twede en of derde namen........

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike ja ik ben gewoon veel te bang dat als ik nu ga testen ik ongesteld word...hahaha de psyche van de vrouw!!!

Heb vandaag wel meer ongi gevoel (denk ik al voelt het anders) dus durf het echt nog niet aan. Maar volgens mijn lf had ik toch echt (eer)gisteren ongesteld moeten worden, dus tja.....:(

14. woehoeee Igor! zooo spannend! Ook wel goed dat je nog wacht hoor, je lijf kan soms zulke rare fratsen uithalen met je en als je een week later pas posi test heb je ook een week meegenomen weer :p Ik was wel blij dat ik zo vroeg getest had maar het maakte die eerste drie maanden wel extra lang, en dat vond ik al zo'n verschrikkelijke periode.

@ Noamy; jeetje jullie zijn er dan snel bij met namen zeg! Maar je moet dus nog wel verder kijken voor de tweede en derde namen ;) Achja het is niet verplicht natuurlijk he. Ons meisje krijgt wel een tweede naam maar gewoon omdat we dat ook een mooie naam vonden. Heeft verder niet echt een 'speciale' waarde ofzo. Wel vind ik het heel leuk dat (bij toeval) de naam die ons meisje krijgt de Franse versie van mijn moeders naam is :D Als er iemand is die het verdient is zij het wel want ze is zo ongeveer de enige die zich niet zo ontzettend bemoeit met mijn zwangerschap.

@ Blike; ja op je buik slapen moet je nu ook niet meer doen :D Heb je al een voedingskussen? Zoniet dan raad ik je aan die heel snel te halen haha ik kan echt niet meer zonder, al een hele tijd niet meer! eerst vond ik het gewoon lekker slapen met dat ding tussen mijn benen tegen de bekkenpijn, maar nu heb ik m echt nodig om mijn buik te ondersteunen, anders zakt ie naar beneden als ik op mn zij lig omdat ie zo zwaar is nu. En dat geeft weer harde buiken dus we zijn nu echt onafscheidelijk :p Lig elke nacht echt helemaal in innige omarming met dat ding. Ohja en aambeien.. Juk! Ik ben blij dat ik die (nog) niet heb! Wel nog steeds last van verstopping dus het zit er wel een keer in maar ik eet nu kiwi's elke ochtend :p Dus hopelijk helpt het! Sterkte ermee :)

@ Roxie; k weet ook zeker dat het bij jullie wel goed komt :) Geduld..

Ben net pas weer wakker, je moet toch wat als je thuis zit :p

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca hahaha ik ga er maar vanuit dat mijn ongi vandaag komt, volgens mij had ik net heel heel heel heeeeeeeeeeeeeeeel licht iets rozig afscheiding. Moest echt met mijn neus bijna in het wc papier gaan zitten om het te zien:p maar kan ook niks zijn hoor.

Eerlijk is eerlijk, ik ben aardig aan het broekloeren en moet heel veel plassen dus loer wat af

16. @ Igor; ik probeerde er even een berekening op los te laten.. Je vorige ronde was je ongi toen op dag 27 of op dag 28 gekomen? En je pos ovutest op dag 9? Dan had je dus je ei op dag 10 of 11.
    Jouw lf is dus 16 dagen ongeveer?

En nu was je posi ovu op dag 11, dus je ei op dag 12 of 13. Dan zou je op dag 29 of 30 ongesteld moeten worden. En je zit nu op dag 30 toch? Dus in principe kun je vandaag nog ongi worden.

Of zeg ik iets heel geks?

17. hahaha en ga nou nog even niet met je neus in het wc papier zitten he :p

18. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Luca ik had op dag 9 posi test en dag 27 ongesteld, nu op dag 11 dus ga ik uit van dag 29 ongi (gisteren dus) Heb een lf van 16 dagen.

Maar tuurlijk kan het vandaag nog, ik bedoel wat is nou 1 dag meer/minder en daar ga ik ook vanuit.

19. wel realistisch, maar het zou wel heel jammer zijn :D Dus nog even 9 maanden binnenhouden hoor ;) hahaha dit wordt een hele spannende dag volgens mij voor jullie! We duimen allemaal mee :)

20. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Nou ging net naar de wc en het roze/bruin was nu toch wel duidelijk aanwezig hoor, met slijm enzo...dus jammer maar helaas maar mijn ongi komt er vandaag toch echt wel aan. Nog geen bloed maar kan niet lang meer duren.

Dus ook ik mag op zoek naar een paasei :D

Deel Deze Pagina