Ahh getver igor kut kut kut Sorry hoor moest r ff uit!! Ff dubbel! Maar euhh ik heb net toch die angelsound weer ff de uit de kast gtrokken en ja hoor ik hoorde t hartje! Maar toen ik m aan manlef wilde laten luisteren was ik m weer kwijt.....pffff hahaha
haha noamy nouja je hebt m in ieder geval gehoord nu je kunt m alleen maar beter gaan horen de komende tijd ! Ik had helemaal vergeten dat mijn au pair gezinnetje vanmiddag op visite komt! En het meisje is net jarig geweest, heb nu geen kadootje voor dr Maar mijn lief komt misschien vroeg thuis dus die neemt dan wat mee en anders moet ik zelf even heen en weer, gelukkig zit de speelgoedwinkel vlakbij Het is weer heerlijk weer hier, beetje jammer van de wind maarja! Ik vind het ook zoo fijn dat het weer later donker wordt! Nu is het pas na 8 uur donker en kun je aan het eind vd middag nog heerlijk op het terras zitten! Dat ga ik vanmiddag dus ook lekker doen Eerst even sinaasappeltjes persen voor ze allemaal beschimmeld zijn!
Nou het is nu weer weg, niks meer, maar goed denk dat de sluizen toch wel open gaan vandaag...we wachten rustig af. Lief dat jullie zo met me meeleven...ook hier komt het wel goed hoor, alleen door alle reizen en ziekte enzo is het er gewoon nog niet van gekomen.
Hey igor, ik baal al met je mee, klotezooi zeg! En wat is het iedere maand toch weer een ellende he, zodra het bijna nod is komt toch die hoop opzetten. Hoop dat je niet te teleurgesteld bent. luca, hier is het weer ook super! 25 graden vandaag en fijn he als het langer licht is? Ik knap daar altijd helemaal van op, heerlijk.
Hey Paula, nee zeker niet teleurgesteld, eerder zo van, dus toch niet, zoals ik al dacht. Ben zo ziek geweest afgelopen maand, en dan 1x sex in die periode en daarna een kuur, dat zou sowieso niet goed geweest zijn denk ik....maar tuurlijk denk je stiekem, misschien toch, simpel zat. Ik ga aankomend weekend ook heerlijk genieten van de zon, ben vrijdag al vrij. Lekker het terras op met vriendinnen en een rosébiertje.....
wow, 25 graden! Heerlijk! Ja ik ook, mijn humeur schiet er meteen op vooruit en het lijkt wel of ik dan ook veel meer energie heb en zin om van alles te doen. Zelfs het huishouden is dan niet zo erg erg meer Terwijl ik hier in de winter echt met een halve depressie heb gezeten zo vreselijk vond ik het om alleen thuis te zitten. Nu lijkt het wel of de dagen te kort zijn @ Igor; Tja als er steeds iets tussen komt is het ook logisch dat het niet echt opschiet natuurlijk. Maar het moment komt ongetwijfeld dat je die positest in je handen hebt En dan is het des te mooier! We wachten gezellig met je af of de sluizen nog opengaan of niet
ohh en hou op over rosebier! Ik vind dat zoo lekker en nu mag het niet Het wordt een drankloze zomer ben ik bang, terwijl het altijd zo heerlijk is de dag af te sluiten met een lekker roseetje tijdens het eten Achja dan maar aan de heerlijk verfrissende limonade met ijsklontjes
Ach ja Luca, ik zou het zo allemaal inruilen voor het zwanger zijn hoor, maar aangezien het nog niet zover is moet je toch het genieten uit andere dingen halen in mijn geval rosébier...hoe sneu hahaha
@paula, zo zie je maar die ovu testen zijn niet echt bepaald betrouwbaar! daar kun je je zo aan storen hé?! Volgens mij was mijn ei dus ook een week later... @luca, nee mijn banner klopt niet, mijn nod was gister! maar volgens mij klopte mijn ovu test ook niet, en heb ik mijn ei een week later gehad! En heel verstandig... je keus om met de studie ff te stoppen! We kunnen trots op je zijn @blike, ik had een duitse test haha wat vervelend aambeien!!! let er wel mee op dat je er niet te lang mee rondloopt! @igor, wat balen van je ongi meid!!!!
Ach ja het is niet anders. Bij mij kloppen de ovutesten tot nu toe echt perfect, ik kan daar dus wel op varen zeg maar. Mocht het nu deze maand weer niet lukken dan gaan we wel het zaad van mijn vriend in het ziekenhuis laten testen.
Dat heb je goed Igor! Wij willen dat ook doen! Vind het wel een beetje eng eigenlijk dat we nog niet zwanger zijn, we zijn namelijk best wel jong (25 en 26 jr)... Heb ff mijn banner maar aangepast naar een cyclus van 38 dagen! Denk niet dat ik overtijd ben! Ik voel ook helemaal niks meer!!! Volgende periode begin ik ook sowieso aan de etos pillen!
Ajlaa een cyclus van 38 dagen? Wow! Dat is wel lang zeg.. Nu dus nog 11 dagen wachten of klopt je jammer nog niet? Ben benieuwd wat eruit komt. En een Duitse test? Waar heb je doe nou weer vandaan haha Ik zit in mijn auto te bivakkeren voor de speelgoedwinkel.. Even snel een kado halen voor mijn oppaskindje. PDF de dagen gaan echt snel voorbij half 3 is het alweer! Nou volgens Mij is de winkel open dus doe ik f snel een rondje Oh en igor haha geniet jij maar lekker van je rose bier hoor! Miss lag jij in de zomer ook wel niet meer!
Ajlaa ja dan zijn jullie zeker nog jong, wij zijn 10 jaar ouder hihi Wij hebben ook al de thuistest gedaan en die gaf goed aan, maar ja dat kan je nooit met 100% zekerheid zeggen. Dus in mei mag vriendlief met zichzelf spelen en een potje vullen. Hij moet wel eerst langs zijn huisarts en de boel een beetje overdrijven anders wordt hij zo weer naar huis gestuurd om verder te oefenen.
Luca, als je naar mijn handtekening kijkt zie je dat mijn kortste 30 en langste 39 was... Het is nou eenmaal niet anders helaas! Wij wonen dichtbij Duitsland en zijn gister even naar kleve geweest zodoende Igor, denk dat we die zelftest ook eerst bestellen!
Ja zo is Paula er ook achter gekomen dat het zaad van haar vriend niet helemaal optimaal is. Maar goed, als het wel goed is zegt het nog niet alles. Ajlaa jij zou dan pas heel laat je eisprong moeten hebben, klopt dat met je temperatuur??
Oh oeps.. ja inderdaad! Ik dacht dat je vorige juist kort was maar die was nog langer zie ik nu. Dan zullen die etos pillen misschien wel wat voor je doen. en oha dat is waar haha ik ben slecht in topografie Pff zo ik ben helemaal kapot mijn gezinnetje is even 1,5 uur langs geweest maar ik heb zoveel rondgelopen enz. dat ik gelijk weer harde buiken heb. Het wordt me steeds pijnlijker duidelijk dat ik toch echt moet stoppen met die opleiding, als een paar uurtjes rondlopen al zoveel vraagt.
Ja Luca inderdaad, stoppen stoppen stoppen. Hier nog steeds geen opengaande sluizen, alleen bruin/roze verlies met afvegen. Ik wacht geduldig af...laat maar komen die rode zee, des te sneller kunnen we weer aan de klus
hhaha that's the spirit Igor Vind het best apart dat elk lijf zo anders werkt. Als ik ongi werd dan kreeg ik bijv altijd pas een uur van tevoren buikpijn en dan begon het met bruin maar een uur later was het al in volle hevigheid aanwezig, en na de tweede dag was het altijd alleen nog maar bruin. Terwijl ik sinds dit forum ook heel veel lees dat sommigen het al dagen van tevoren voelen aankomen, of dat het heel langzaam op gang komt. Achja gewoon bijzonder vind ik, die verschillen van persoon tot persoon Waar je je zoal over kan verwonderen he