haha te gelijk Biancje.. laat mijne wel weer sluiten en we linken deze even in oud topic.. Ik neem weer abb
Ei: 18 Juni: poohbeer 24 Juni: Sasje24 NOD 11 juni: Mom23 (1e kindje, ronde 9) 2 juli: Poohbeer (2e kindje, ronde 13) 10 Juli: Sasje24 ( 1e kindje, ronde 13, iui poging 3) ??????: Twinklestar ( 1e kindje, ronde 13) mmm Twinklestar: 28 juni gyn om 14.00 ( op vakantie tot 28 juni ) Sasje24: 24 juni follikelmeting Laurier: wacht op uitnodiging van het ziekenhuis voor de intake voor pesa. Zwanger Mama Esmeralda; 14-07-2011 28/6 controle Vk Wolfje22; 25-12-2011 29/06 controle vk Bevallen: Ikke85; 25/2 een dochter: Jenthe Milou 3005 gr en 48 cm, 38+2 27/06 CB prikjes!! Biancje; 14/3 een zoon: Quint 3435 gr en 50 cm, 40+4 Dolfijn; 26/3 een zoon:Beau Angelos 2565 gr en 47 cm, 38+5 04/07 CB prikjes!! Smyltje; 16/4 een dochter: Ninthe Anne 4150 gr en 52 cm, 40+4 18/07 CB prikjes!! Stampertje; 09/6 een zoon: Vince Didier 3745 gr en 53cm, 41+3 Meeting 2: 06 oktober 2011, 12.00u in Utrecht.. verdere planning volgt
@dolfijn, ene kant vind ik het jammer, maar ben er erg zeker van...wil niet weer die stress hebben maar nu gelijk lekker genieten! tja soms erg onzeker of alles wel goed is... zal daarom ook erg blij zijn als het woensdag is, lekker naar de vk en hopelijk hartje luisteren...
@ Wolfje dat onzekere blijft hoor heb ik ook nog steeds ben elke keer zo blij als ik hem voel of het hartje hoor
zooo, ben ik weer was vanavonds uit eten geweest met een vriendin. wat lekker even de deur uit! vriendje had zich goed vermaakt met Ninthe (had vet schattig ene filmpje gemaakt van haar hihi) en ik heb me ook zeker goed vermaakt. dat ik thuis kwam meteen kolven en nu snel mn bed in. ben wel moe! volgens mij is dit trouwens dan al deel 7, want hiervoor heette het toch nog 'stoppen met de pil?!'. wat een klessebessen nou meiden, ik ga naar bed. zal morgen proberen weer ff wat meer te reageren.
mamaes; ja ik zou ook echt blij zijn als ik de baby voelen zal... met sem had ik dit totaal niet, maar nu... heb gewoon nog niks gekocht terwijl ik met sem al veel spullen gekocht heb,... heb van me ouders, de eerste knuffel voor de baby gekregen, ligt gewoon nog in papier in de kast...durf er geen waarde aan te schenken... @smyltje; fijn dat jij het zo goed naar de zin gehad hebt!
ik ging ook pas spullen kopen na de 20ste week (en heb nu nog niet alles) heb de dingen die echt nodig zijn de rest komt wel
Zo heb last van mijn been schaamstreek en kont in mijn been/schaamstreek elke keer een steek (als ik sta) en mijn kont lijkt wel of er iets tegen aan drukt (zei tegen vriendlief of er een meloen zit die eruit wilt) geen fijn gevoel dus
ja idd... wil ook niet zoveel kopen, want baby pakjes die mooi waren met sem heb ik nog... maar 1 pakje had wel gemogen en ik wil in de kraamweek leuke roze/blauwe kleren krijgen
Sasje ja ik kijk de bachelor... lelijke vent vindt ik t en heb echt geen idee wie het gaat worden! Hier net lekker met Jenthe gedouched Nu zo lekker m'n bed in want morgen komt de upc tussen 8 en 1....
ikkel jeej wat een tijden, hopelijk zijn ze op tijd en heb je nog wat aan je dag! mamaes; vervelend die ongemakken, nee we willen het geslacht niet weten, heb zelf sterk gevoel jongen
Gelijk heb je Wolfje, ga dan maar lekker genieten straks van de FV @Ikke; slaap lekker meis! enne.. heerlijk hé dat douchen met je kleintje! @Smyltje; fijn dat het gezellig was meis! Nu lekker slapen! Trusten! @Hier; ik ga ook naar bed, als het net zo gaat als afgelopen nachten komt Beau rond half 5 weer.. ik ben benieuwd! Tot morgen meiden! Slaap lekker.. xx
Dolfijn: ik wens je alvast een fijne tijd in Alkmaar. Wel heel sneu voor je zusje. Laurier: 2 dingetjes? Dat zijn er heel stiekem 4 geworden. Stampertje: Daar doe je goed aan om hem een beetje wakker te houden overdag. Hopelijk helpt het snel. zo komen jullie ook niet aan jullie nachtrust toe. Sasje: Goed bezig meid, klussen in huis. Baincje: het 5000ste bericht staat op jouw naam!!! Fijne dag morgen!!! Wolfje: druk gehad dus. Veel plezier met oma. Dagje gewerkt. Gauw gegeten en toen door mijn schoonouders. Even de tuin onkruidvrij gemaakt. Thuis gekomen zagen we dat mijn ouders hadden gebeld. Hmmmm... Mijn tante kort daarna even gesproken en die vertelde dat het niet zo goed ging met mijn oma'tje. Ze is dement, heel erg en ligt het laatste 2 jaar alleen nog maar op bed. Net dus even bij haar geweest. En weer deed ze haar ogen even open en keek ze me even aan. Ik hoop voor haar dat het snel ophoudt. Dit is zo ook niet fijn meer. Nog een paar dikke kussen gegeven. Moeilijk is het toch wel. Morgen nog even een ochtendje werken en dan door naar Groningen en daarna vlug inpakken. Beetje raar om op vakantie te gaan nu dit nieuws komt. Ze woont uiteraard in een verpleeghuis dus er is zorg om haar heen. Ik kan niks voor haar doen.
he bah pooh naar is dat he! vind dat altijd zo sneu. en je kan niks doen! @mamaes: voorwerk?! @ ikke. zullen ze vast 12.55 komen @dolfijn. hoe ging de nacht? @hier. mevrouw had gister weer een voeding overgeslagen. 21.00 de laatste gehad en geslapen tot 6.30! ben nu bijna klaar met (.)nr2. duik ik nog even mn bed in. vandaag lekker niks!