stinkert.... sorry,grapje meid..! misschien warmte? of maak je je eigen druk? wij leven ook gewoon op onze normaal manier door, ik eet wel gezonder en slik ook foliumzuur maar verder niks bijzonders. het moet wel leuk blijven natuurlijk. kan me voorstellen dat als je meer dan een half jaar bezig bent je wel dingen echt gaat veranderen maar nu vind ik dat niet nodig! ik sta ook niet opde lijst!! :x:x
Blike1987 - 2e ronde - 1e kindje - NOD 15 oktober Ikkuh1985 - ?e ronde - 1e kindje - NOD 27 okt - 1 november Debster84- Sunlight - Stevie84 - Luca2504 - 1e ronde - 1e kindje - NOD 16 oktober Lupita - Asun - vpKaatje - chantalniehof - Paula - Mariloo - Blondi - 2e ronde - 1e kindje - NOD 24 oktober SaskiaLW87 - Zwanger Bambina - Zwanger GuusjeB - Zwanger
ja dat van het plassen dacht ik ook ow misschien beginnende ongi inderdaad! Maar dus weer alleen maar liters witverlies.. oke geen liters of ik stink gewoon echt
welnee! dan zou je vriend dat wel laten merken of zeggen maar ik kan me eigen niet voorstellen dat het iets met ongi of zwangerschap te maken heeft..
nee ik ook niet echt, zou het dus niet weten. Misschien gewoon onrustig geslapen of iets dergelijks.. Ga er weer vandoor voor vandaag, fijn weekend nog!
Blondi: ja echt duidelijk positief, mooi joh, klusze!! Ikke: ze worden wel steeds ietsje donkerder he... ik houd het bij op een papiertje, ik plak ze allemaal onder mekaar en zo kan ik bij deze tweede ronde de testjes met mekaar vergelijken zodat ik kan inschatten hoe lang t nog ongeveer duurt. Luca: kan ze je ECHT aanraden, want wat ik bij iemand anders ook al las, ik was ook zo blij met mijn ei! Ten eerste voelt het goed dat je lichaam doet wat ie moet doen, ten tweede weet je dan echt dat je m gehad hebt en bovendien kan je dan gaan tellen en weet je exact wanneer je je ongi kan verwachten oftewel een test kan gaan doen Ik was zo blij met mijn lhpiek haha had gewoon zin om m iedereen te laten zien ahum... t was mn eerste eitje sinds 15 jaar pil. En je hoort wel es dat t wel es een heleboel maanden kan duren voor t weer op gang komt. Was echt opgelucht. Maar ja nu afwachten of mn tweede cyclus wel wat korter is (1e duurde 67 dagen) Blike1987 - 2e ronde - 1e kindje - NOD 15 oktober Ikkuh1985 - ?e ronde - 1e kindje - NOD 27 okt - 1 november Debster84- Sunlight - Stevie84 - Luca2504 - 1e ronde - 1e kindje - NOD 16 oktober Lupita - Asun - vpKaatje - 2e ronde - 1e kindje - NOD okt/nov? chantalniehof - Paula - Mariloo - Blondi - 2e ronde - 1e kindje - NOD 24 oktober SaskiaLW87 - Zwanger Bambina - Zwanger GuusjeB - Zwanger
@ vpkaatje, ik was dat die van de ovutesten. En ik wilde vandaag ook die test aan iedereen laten zien haha hoezo stom liep het hele uur na de test tegen mn vriend aan te springen en irritant vrolijk te doen voelde me eigen heel trots eigenlijk.. trots op m'n lijf.. we hebben vanochtend geklust, lijkt me goeie timing? wilde eerst morgenochtend weer maar wacht tot morgenavond.. had de tips gekregen om toch langer te wachten voor het aansterken van de zaadjes. Morgenmiddag wel nog ff een testje doen.
vpkaatje--> jah ze worden weer iets donkerder maarja de eerste was ookal donkerder en toen minder en dan oplopend dus hoop dat het eraan zit te komen. en wat je zegt daar zat ik ook aan te denken vond het wel een goed idee dus denk dat ik ze morgen op een papiertje netjes plak en dan kan ik het eventueel volgende ronde ook vergelijken. maar ik hoop dat we deze ronde gewoon goed scoren zijn nu ook al om de dag bezig vanaf dat ik ben begonnen met testen, dan weet ik zeker dat we het niet missen
luca--> ik zou het zowiezo ook ff aankijken en eventueel over een paar dagen als je er nog last van hebt aan je vriend vragen of het hem ook is opgevallen en anders even naar de dokter ofzo?? misschien iets met infectie te maken ofzo? ik zou het echt niet weten hoop het niet voor je maar doe maar een gok hoor. heb je al op i-net gekeken of er wat over staat?
Wou je verder nog info overde zwangere?? Vermoedelijke beval datum? Afspraken?? Je roept maar en ik zal de info geven.
Goedemorgen dames, Wat gaan jullie doen vandaag? Niks te doen hier in Nijmegen. Dus wij gaan maar even bij iemand buurten. Voor het lijstje: 2de ronde- 25 sept - +/- 12 oktober Verder hier alles oke, druk aan het klussen. Ben benieuwd of ik straks een positieve ovu test zal hebben. Je weet het niet he. Fijne dag verder en tot morgen denk ik want ik moet vanavond werken. Maar ik lees ondertussen wel het een en het ander
Blike1987 - 2e ronde - 1e kindje - NOD 15 oktober Ikkuh1985 - ?e ronde - 1e kindje - NOD 27 okt - 1 november Debster84- Sunlight - Stevie84 - Luca2504 - 1e ronde - 1e kindje - NOD 16 oktober Lupita - 3e ronde - eerste kindje - NOD 5 nov Asun - vpKaatje - 2e ronde - 1e kindje - NOD okt/nov? chantalniehof - 2e ronde - 2e kindje - NOD 12 okt Paula - Mariloo - Blondi - 2e ronde - 1e kindje - NOD 24 oktober SaskiaLW87 - Zwanger - 6 juni uitgerekend - 8 nov. VK Bambina - Zwanger GuusjeB - Zwanger
goedemorgen dametjes lekker geslapen? ik ben het uitslapen een beetje verleerd.. eerst sliep ik makkelijk tot 11/12 uur, nou word ik elke keer rond 9 uur wakker en mijn ei is mij aan het kwellen! heb al de hele ochtend pijn, steekjes en krampjes enzo.. misschien omdat ie los gaat ploppen?
goedemorgen meiden, het uitslapen ben ik dus ook verleerd zat ook rond rond 9 uur alweer beneden maarja je hebt wel wat aan je dag denk ik dan maar. blondi ik hoop voor je dat het je ei is en dat je dan geklust hebt want dan zou het niet mis kunnen gaan lijkt mij he. het lijstje komt weer aardig vol te staan ik ga vandaag lekker me huisje opruimen en poetsen met me zusje(15 jaar) haha die wil wat geld verdienen dus komt ze me helpen 1 keer per week dat is echt heeeeeeerlijk. en verder vanavond lekker bij me ouders eten dus hoef niet te koken helemaal super naar zo`n poetsdagje
Goedemorgen!! Bekend verhaal blondi, hier lukt uitslapen ook al tijden niet meer! Echt lekker weer vandaag, ga zo even lekker richting strand/terras. Zal het lijstje nog even aanvullen: Blike1987 - 2e ronde - 1e kindje - NOD 15 oktober Ikkuh1985 - ?e ronde - 1e kindje - NOD 27 okt - 1 november Debster84- Sunlight - Stevie84 - Luca2504 - 1e ronde - 1e kindje - NOD 16 oktober Lupita - 3e ronde - eerste kindje - NOD 5 nov Asun - vpKaatje - 2e ronde - 1e kindje - NOD okt/nov? chantalniehof - 2e ronde - 2e kindje - NOD 12 okt Paula - Mariloo - Blondi - 2e ronde - 1e kindje - NOD 24 oktober SaskiaLW87 - Zwanger - 6 juni uitgerekend - 8 nov. VK Bambina - Zwanger - 2 juni uitgerekend - 19 okt VK GuusjeB - Zwanger
@ Ikkuh wat lief dat jij en je zusje elkaar op die manier helpen! voor jou is het fijn en voor haar en je hebt inderdaad wel meer aan je dag, maar op zondag doe ik liever bijna niks dus dan maakt het weinig uit of je veel aan je dag hebt we hebben gisterochtend geklust dus die zaadjes zouden nu nog moeten leven, vanavond gaan we weer aan de slag voor de zekerheid! begin wel weer allemaal vreemde theorien te bedenken waarom het deze ronde zoveel meer pijn doet.. het afwachten is weer begonnen en ik zit weer van alles te bedenken
blondi ik doe het liefst ook op zondag zo min mogelijk maarja opruimen enzo moet wel gebeuren aangezien dit de enige dag is dat ik samen met me vriend vrij ben en tsja ik heb zoiets van we werken alle 2 5 dgn dus moeten we ook alles samen doen, en dat me zusje ook meehelpt is mooi meegenomen dat is trouwens wel vervelend als er nu al van alles door je hoofd gaat je moet nu nog een tijdje voor je nod er is dan ga je vanaf nu alweer overal opletten he. kan het eigenlijk kwaad om een ovutest te doen rond 6 uur?(in de avond) want er staat inprenciepe in de bijsluiter dat je het in de middag het beste kan doen maarja dan werk ik altijd dus dat gaat nogal moeilijk heb hem nu trouwens net gedaan rond 12 uur en dan vanavond ook maar weer rond 6 uur was ff nieuwsgierig nu
het kan tussen 10 en 8, dus 6 uur kan ook. ik doe ze altijd rond 12/1 uur. en heb ook 2x rond een uur of 6 gedaan maar tegen die tijd heb ik veel meer gedronken dus zijn ze altijd anders. ik blijf bij 's middags het beste..