@Saskia, wauw je moest gewoon aangespoord worden...haha geweldig. En nu ben je niet meer alleen. Er kunnen er nu alleen maar meer bij komen Ik heb verder ook geen klachten hoor, afgezien van die hele zere borsten en rommelende darmen, maar geen ik word ongesteld gevoel. @Rexie, kijk dat biedt hoop. Gefeliciteerd meid. Ik ben ook 35 en 19 jaar aan de pil geweest. Was bij jou ook alles gelijk goed met de ongi enzo? Bij mij wel. Wanneer was jouw NOD dag? Ik ben nu 1 dag overtijd, eigenlijk al 2 dagen want de vorige keer werd ik 's nachts ongesteld.
Roxie had jij al getest? Wist niet dat je overtijd bent. Spannend! Luca ik wil je niet ontmoedigen maar ik haf voor mijn ongi droge tijden, dan stroomde er ineens weer dikke agscheiding uit, dan weer dunne, kloddertjes, alleen bij het afvegen of weer droog.... Hoop voor jou dat het wat anders betekend maar bij mij was het toch mn ongi. Mn ongi is nu weer wat door aan het zetten dus misschien dat het nu toch wat beter gaat. Morgen weer een dag. Luca ik duim voor je en Rexie van harte gefeliciteerd!! Mag hopen dat we jou snel mogen volgen!
oh my god... mijn vriend heeft net de computer laten crashen... kon alleen nog maar in de veilige modus opstarten :S Hij is vanavond weg, hopenlijk kan hij em morgen maken....
Nou meiden, daar ben ik dan eindelijk hoor! Had het onverwachts opeens heel druk en hoefde pas later terug te zijn want een van de kids is uit logeren en de ander is er nu wel maar die gaat zo naar bed, en moeder gaat ervandoor dus dan ben ik lekker alleen; heerlijk! Hieronder het resultaat van mijn test die ik heb gedaan om 5 uur vanmiddag: Wat vinden jullie ervan??
hij is mooi he!!!! Ik was zoooooo zenuwachtig voor het testen, terwijl de urine omhoog kroop dacht ik nog, jahoor weer een test verspild wat zonde van het geld weer! En toen zag ik opeens een vage schim en binnen 1 min was dit het resultaat Ben heeelemaal in de gloria en ben gelijk naar de winkel geraced om een kado voor mijn vriend te kopen voordat ie thuiskwam!! Ik heb een speentje gehaald met I (L) dad en een knuffeltje van een kikker, omdat mijn vader mij altijd zijn kikker noemde en dat vond mijn vriend zo schattig Met de test erin natuurlijk Alleen mijn vriend was nog niet 100% overtuigd, omdat hij ook wat vervaagd was al en hij wil echt een knalstreep zien.. Dus ga nu afwachten tot zondag en natuurlijk hopen dat ik niet vrijdag alsnog ongi word! Ik heb helemaal vlinders in mijn buik
heej meiden ik zit op me werk en eigelijk geen tijd om hier te lezen. maar ik kan het niet laten.... En Luca G*E*F*E*L*I*t*E*E*R*D!!!! Wat duidelijk al en dat voor je NOD. Je had ook geen kwaaltjes toch?
tsja meneer moest zo nodig wat downloaden... en toen heeft hij stiekum ook een virus meegedownload... sukkel..... hehe
oh ik heb een hele waslijst aan kwaaltjes hoor, maar heel veel dingen zijn inmiddels alweer voorbij en ik heb niet echt veel 'typische' kwaaltjes. Ik zal de lijst wel even uploaden voor de geinteresseerden; hij is heel uitgebreid want ik heb het per DPO opgeschreven en misschien dus mijn hartslag toch door zwangerschap verhoogd? Ik zal hem vanavond nog eens meten
Klachtenlijstje tweede ronde (15-10 t/m 12-11) Globaal: ziek geworden 1 dpo (verstopte neus en veel hoesten/keelpijn). Heb alles opgeschreven in de volgorde van de dag, wil dus niet zeggen dat ik alle symptomen heel de dag door had! Meestal had ik in de ochtend en avond de meeste klachten. Eisprong: vanaf begin vrijdagavond (29e), heftige pijn LINKS laat in de avond/begin nacht, volgende ochtend voorbij. 1DPO: jeuk navel en oog, winderig, obstipatie, geen pijn in borsten. Waterig slijmverlies. 2DPO: véél romig slijmverlies (heel veel, het loopt eruit) winderig, obstipatie, geen pijn in borsten 3DPO: Moeite met opstaan. véél romig slijmverlies, heb slecht geslapen en voor het eerst in drie dagen naar de wc geweest. steken vooral rechts. 1 x heftige zware steek links, winderig. Geen pijn in borsten 4DPO: Moeite met opstaan. minder romig slijmverlies, gisteravond niet in slaap kunnen komen. Heel de dag winderig veel windjes laten. Steekjes vooral rechts maar af en toe ook links. Hartslag 62bpm in rust. Geen pijn in borsten, wel weer gegroeid en zachter. Nog geen pukkels. 5DPO: Moeite hebben met wakker worden/opstaan. Winderig, in de ochtend kramp links, afgelopen nacht ook trekkerig gevoel links + licht misselijk. Géén opgeblazen buik, juist heel plat maar harde ontlasting. 66bpm in rust. Koud van binnenuit. In de middag bloedneus. Niet veel romig slijmverlies. Heel de dag aanhoudend trekkerig gevoel links, soort priksteken. 6DPO: Trekkerig gevoel linksonder, vanmorgen 10 sec dubbel gelegen van de pijn. Weer veel witte afscheiding. Bijzonder goed humeur na maar een paar uur slaap ivm veel woelen en kindje wakker in de nacht, wel moe nu. Zachte en grote borsten maar geen pijn, wel harde rechtertepel. Geen puisten. Rond middageten misselijk, winderig alleen vanochtend. Af en toe heel warm. Dorst in de ochtend, veel plassen ook zonder gedronken te hebben. Brandend maagzuur. Veel trek maar niks is lekker. Ijzerachtige smaak in mond, misschien in de avond een klein beetje rozeverlies gezien? Na het eten vol gevoel en erg misselijk, in het zwembad een oprisping gehad. Vergeetachtig en onhandig. Gister smaakte een glas wijn absoluut niet. Onrustig gevoel. 7DPO: Ziek, alles verstopt +bloed in oren. Heel winderig. Romige afscheiding, vanmorgen bij het vrijen pijnlijk/stroef maar nat gevoel. Nu branderig gevoel. Borsten nog groter (vriend zag ze vanmorgen en riep spontaan uit: jeetje je borsten zijn groot! Ze zijn helemaal puntig!), maar niet pijnlijk, wel harde rechtertepel, platte buik en geen pukkels. Niet echt steekjes meer, heel af en toe nog links of rechts. Wel een apart gevoel, soort van krampen maar niet echt pijnlijk, vaag algemeen gevoel in buik. Vanmorgen heel hard behoefte aan koffie, werd zelfs kwaad omdat de melk op was. Vanmorgen omdat ik niet had gegeten erg misselijk geworden, bijna overgeven. Af en toe duizelig. Vergeetachtig. Prikkelend/jeukerig gevoel in tepels. Meer melkafscheiding tepels. Koud! Hartslag 74bpm in rust. Onrustig gevoel, af en toe heel hard moeten zuchten alsof ik heel zenuwachtig ben. Bloedend tandvlees. Rood hoofd, maar heb het ijskoud. Rommelende buik. Vanavond tegen het eind van het plassen hetzelfde gevoel als bij mijn blaasontsteking 8DPO: Aanhoudende kramperige pijn die niet scherp is maar dof en aanhoudend, net als darmenpijn. Buik plat, borsten groot maar niet pijnlijk. Vanmorgen onder de douche gevoelige tepels als de straal erop kwam. Vanochtend misselijk, rond 12 uur weer. Slecht geslapen, opgestaan rond half 4, temperatuur is weer gedaald. Afscheiding romig maar nu gelig en minder. Geen pukkels! Ergens tussen lichthoofdig en hoofdpijn in. Erg winderig vanmorgen, inmiddels niet meer (12 uur). Honger maar niets smaakt lekker. Steeds oprispingen, obstipatie en harde ontlasting. Hartslag 78bpm in rust. Gevoel dat het misschien toch raak is. Lichthoofdig in de avond. Krampjes trekken door naar benen, worden in de avond ook heftiger, zelfs pijnlijk. Trek in hartig eten. Appelmoes smaakt heel vies. 9DPO: Misselijk! s Nachts opgestaan om te plassen, heftige trekkerige buikpijn. Licht gevoelige borsten. Borrelende buik, heel plat en jeuk op buik. Koude rillingen. Geen pukkels, rood/geel hoofd!? Verkoudheid bijna over. Darmkrampen. Ijzerachtige smaak in mond. Dikke buik na eten. Brandend maagzuur. Steken in hoofd. Tandpasta smaakt zoet? 10DPO: Misselijk! Sterke reuk vanochtend. Wakker worden en niet meer in slaap kunnen komen. Jeuk op buik. Gehuild om niks!? Pijn in buik, vol of zwaar gevoel. Vannacht gevoelige tepels, grote borsten maar geen pijn. Pukkels verdwijnen! Temp weer omhoog! Obstipatie en harde ontlasting. Rommelige buik en veel dorst, veel plassen. Veel slijm in keel terwijl niet meer verkouden. Kan niet meer normaal typen vergis me steeds. Koud. Honger om 6 uur. 11DPO: Buikpijn, misselijk na koffie, geen trek in zoetigheid, Temp blijft hoog. Geen pukkels, geen gevoelige borsten, gevoelige rechtertepel, Klodder afscheiding, waterig voel het lopen. Obstipatie, harde ontlasting. Koud. Bijna gehuild om stom verhaal van oma. Lage rugpijn rechts. Gehuild in de auto door dochters van marco borsato. Misselijk in auto. Positieve test!!