JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ Eindelijk ben ik niet meer alleen Wat een fantastisch nieuws ben helemaal enthousiast!!!!!! Allereerst VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk dat het besef pas later komt hoor, ik heb af en toe het besef nog niet en dat terwijl ik mijn kleintje al gezien heb Maar ik vind het echt super voor je meid. Hopelijk is het een mooie plakbaby deze keer Wat uit mag groeien tot een fantastisch kindje. Wat is je uitgerekende datum?
nee 22 december! Dankjewellll Ben ook echt zoo blij! Ik kan het echt nog niet echt geloven dat er echt iets in zit, haha Soms heb ik af en toe zo'n "vlaag" Ik ga nu nog even genieten maar merk wel dat er nu opeens veel op me af komt, wel heel leuk natuurlijk! Maargoed morgen weer een dag om te bekijken wat ik wel of niet mag eten etc En volgende week maar eens een dokter opzoeken denk ik
Goedemorgen dames, daar ben ik dan eindelijk en wat lees ik...LUCA ZWANGER!!!! JJJEEEEEEJJJJJ super super super gefeliciteerd, wat fijn voor je, ik ben super blij voor je meissie. Ik ben nog steeds niet ongi en nu dus inmiddels 2 dagen overtijd. Nog steeds geen ongi gevoel of krampen of wat dan ook, alleen nog steeds de borsten. En ja ik wacht geduldig met testen, durf het nog niet aan Ik kan het me nl niet voorstellen op een of andere manier. Gisterenavond is er veel geschreven zeg; jeetje mina. Ff alles teruglezen. Ik heb gisteren heerlijk gesport en daarna in bad geweest; inspanning en ontspanning de beste combi. Ik werd alleen heel erg beroerd met sporten duizelig en kokhalzen...en toch doorgaan hè...ik trok helemaal lijkbleek weg, toen ben ik toch maar even gaan zitten. Saskia nu ben je helemaal niet meer alleen, al 3 zwanger hier toch? Jij, Rexie en nu Luca. Wauw wat moet dat goed voelen. Ik wil ook, ik wil ook, ik wil ook zo graag
Heej LUca....wat hoor ik nou... ZWANGER!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Nou dames ik heb net getest maar die gaf geen tweede streepje aan.....maar goed bij mijn eerste zwangerschap was dat ook het geval...dus zal nog even moeten afwachten. Als ik volgende week niet ongesteld ben ga ik even langs de ha. Heb trouwens al wel 2 weken erg veel last van mijn borsten...ooh wat doen die zeer!
@ Igor: de meeste dames die komen melden dat ze zwanger zijn en vervolgens komen ze niet meer terug. Ik heb Rexie ook niet meer gezien nadat ze verteld heeft dat ze zwanger was. Is niet erg moet iedereen lekker zelf weten, maar ik ben toch wel de enige zwangere die echt is blijven hangen. En nu heb ik luca erbij
oeh balen marlijn, dat je geen tweede streepje had... Maarja zolang he geen bloed hebt, is er nog hoop hé? @saskia en luca, ja blijf!!!!!
Nou dat is ook zo...zolang er geen bloed is, is het goed. Maar wil zo graag ook een positieve test...hahahaha. Wie niet he!
haha een groepje van twee Hoeraa!! Hopelijk wordt het snel een grotere groep Bedankt allemaal voor de felicitaties!!! Ik ben wel een beetje zenuwachtig aangezien morgen mijn NOD is officieel, maar ik heb er een redelijk goed gevoel over gelukkig En ik heb besloten dat als het kindje eenmaal besloten heeft te komen dat het dan ook komt Wel merk ik dat in in de nacht/ochtend vaak misselijk wakker word de laatste dagen, en dat ik ook af en toe overdag misselijk word bijv. na de koffie of als ik even niets heb gegeten.. Hoop niet dat het alsmaar erger wordt want dan kan ik over een paar weken de badkamer niet meer uit.. Ik had al hele visioenen dat ik niet naar Nederland kon komen omdat ik zo ziek was etc Marlijn, wat jammer dat je test negatief was Nu heb je dus eigenlijk geen idee wanneer je ongi zou moeten komen? @igor; ik had vorige week toen ik naar het zwembad ging ook last van oprispingen echt heel vies Hopelijk is het een goed teken!! Nog een paar dagen volhouden, op welke dag wil je gaan testen, zaterdag of zondag? Of maandag? @blike; goedemorgen!
als ik geluk heb mag ik er zondag nog 1 krijgen haha En dat zal de overtuigende test voor mijn vriend moeten worden. Die was nog een beetje voorzichtig, hij zei ik ben 70% overtuigd.. 50% door de test en 20% door jou maar ik vind de test niet duidelijk genoeg Dus ik hem de handleiding laten zien maar hij was nog niet helemaal overwonnen haha dus ik heb m gezegd zondag weer te testen en dat als ie wilde we ook de digitale kunnen doen Ik heb er nog 1 geloof k maar wel een nederlandse dus dat snapt ie niet hahahaha
kan het lijstje nergens vinden.... Misschien een idee om een nieuwe te maken? Of weet één van jullie waar het staat?
Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD: Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------10-10-10? Lupita----------(24)--------12-Aug-10--------------09-Okt-10? Debster84-----(26)---------20-Aug-10-------------21-Sept-10? Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------???? ----------------------------------------------------------------------------------------------- DOOR NAAR VOLGENDE RONDE: Leeftijd: LVRK: Ronde: VNOD: ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------??? Debster84--------(26)----26-Sept-10----(2)--------??? Ajla----------------(25)---26-Sept-10----(2)--------??? Marlijn-----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10 Blondi-------------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10 -------------------------------------------------------------------------------------------- ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend: SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----??? Luca2504----(22)----Ronde 2----22-07-2011
Dit is even het enige lijstje wati k zo snel kan vinden, en heb even alle dames die heir niet meer actief zijn ertussenuit gefilterd Er klopt alleen geen hol meer van