oeh dankje luca Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD: Op wachtbankje voor EI: Lupita----------(24)--------12-Aug-10--------------09-Okt-10? Debster84-----(26)---------20-Aug-10-------------21-Sept-10? Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------???? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Op wachtbankje Voor NOD: Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------20- november ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------??? Debster84--------(26)----26-Sept-10----(2)--------??? Ajla----------------(25)---26-Sept-10----(2)--------??? Marlijn-----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10 Blondi-------------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10 -------------------------------------------------------------------------------------------- ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend: SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----??? Luca2504----(22)----Ronde 2----22-07-2011
@Luca....ja groepje van 2, er kan nog veel meer bij Ik ga denk ik zaterdag testen, rustig in mijn eentje dan is mijn vriend zwarte piet aan het spelen. Is het trouwens het verstandigst om het met ochtendurine te doen of maakt dat tegenwoordig niet meer uit? @Marlijn; Hoi, hoe lang duurde het bij jou toen je de eerste keer zwanger was en je positief testte? Hoe zou dat nou kunnen dat het even duurt voordat je positief test? Te weinig hormonen ofzo? En was je regelmatig ongesteld? @Saskia; m ocht ik zwanger zijn dan blijf ik zeker hier komen hoor, ik vind het veels te leuk om zo met iedereen te kletsen. @Blike goedemorgen!! Computer weer gemaakt? Nou sta ik weer niet in het lijstje...snik ik word elke keer gedelete. laatste pil 11 augustus NOD 9 november 2 dagen overtijd Als ik zaterdag ga testen laat ik het wel eerst aan mijn vriend weten mocht het positief zijn en daarna zijn jullie aan de beurt
je kunt het beste ochtendurine gebruiken dat is het geconcentreerdst. Maar in theorie zou je wanneer je overtijd bent hem op elk moment van de dag kunnen doen. Die van mij gister was ook met middagplas
Hee igor, Neej, computer nog steeds in de veilige modus phieuw... gelukkig kan ik nog computeren, ben toch lichtelijk verslaafd geraakt aan dit forum
Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD: Op wachtbankje voor EI: Lupita----------(24)--------12-Aug-10--------------09-Okt-10? Debster84-----(26)---------20-Aug-10-------------21-Sept-10? Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------???? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Op wachtbankje Voor NOD: Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------20- november Igor35-----------(?)----------11 aug-10-------------NOD 9 november 2 dagen overtijd ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------??? Debster84--------(26)----26-Sept-10----(2)--------??? Ajla----------------(25)---26-Sept-10----(2)--------??? Marlijn-----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10 Blondi-------------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10 -------------------------------------------------------------------------------------------- ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend: SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----??? Luca2504----(22)----Ronde 2----22-07-2011 sorry igor....
gnagna Ik ga even ontbijten hoor, het is weer een feestdag dus ik 'werk' heel de dag Maar gelukkig is er 1 kind minder dus dat scheelt hoera
Geeft niks Blike, bedankt voor het toevoegen. Ik begin met inmiddels minder lekker te voelen; duizelig, rillingen, koud, zere buik (geen ongi gevoel maar trekkerig alsof iemand mijn buik aan beide kanten wil oprekken) licht onpasselijk gevoel. En ja ook ik ben inmiddels verslaafd aan dit forum en ik ben gewoon aan het werk, maar zit veel achter de computer dus makkelijk even kijken maar niemand mag het zien natuurlijk (wil niet dat ze hier weten dat wij bezig zijn voor een kindje) verder zijn ze hier vrij makkelijk als het werk maar goed gedaan wordt en afkomt.
Er is veel gekletst en ik heb helemaal geen tijd om alles te lezen maar Luca je bent zwanger!! Gefeliciteerd meid!! Wat GAAF! Ik vind die test echt wel overtuigend! Joehoe! Ben echt blij voor je!
ik heb op mijn werk niet echt de gelegenheid om op het forum te kijken. Overigens weten mijn collega's en baas wel dat we bezig zijn voor een kindje dus dat scheelt weer
Hallo, Ook ik ben gestopt in augustus (8 aug.) en verwacht (liever niet natuurlijk) mijn nod op 15 nov. Vraagje: Mijn laatste ongesteldheid was met weinig bloed, geen stolsels en lichte kleur. ik heb 2x getest, maar negatief. Tijdens de laatste vruchtbare dagen weer geklust. Nu heb ik steeds een zwaar gevoel in mijn onderbuik. Voel me soms net een paar maanden zwanger (weet niet hoe dat voelt, maar ik heb het idee dat het zo zou moeten voelen ). Verder heb ik geen last van mn borsten (nooit, ook niet tijdens mijn ongesteldheid) of misselijk of andere klachten. Kan het zijn dat ik wel zwanger ben, maar de test gewoon negatief laat zien?????
Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD: Op wachtbankje voor EI: Lupita----------(24)--------12-Aug-10--------------09-Okt-10? Debster84-----(26)---------20-Aug-10-------------21-Sept-10? Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------???? ----------------------------------------------------------------------------------------------- Op wachtbankje Voor NOD: Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------20- november Igor35-----------(?)----------11 aug-10-------------NOD 9 november 2 dagen overtijd ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------??? Debster84--------(26)----26-Sept-10----(2)--------??? Ajla----------------(25)---26-Sept-10----(2)--------??? Marlijn-----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10 Blondi-------------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10 -------------------------------------------------------------------------------------------- ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend: SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----09-06-2011 Luca2504----(22)----Ronde 2----22-07-2011 Ja iedereen moet gewoon blijven ookal zijn ze zwanger Ik ben ook verslaafd, ben ook aan het werk en zit ook altijd achter de computer
@Sheltie; tja geen idee. Als je echt vers bloed hebt gehad dan ben je volgens mij gewoon ongesteld ook al is het weinig. Als je net gestopt bent met de pil dan is het vaak allemaal nogal onregelmatig, je lichaam moet eerst ontpillen. Maar ik ben ook geen expert hoor
@ Saskia; hahaha er zijn er hier dus meer die net doen alsof ze heel druk zijn. Nee ff zonder gekheid, ben best druk en heb een super baan maar hier moet ik gewoon steeds even kijken.
@sheltie, welkom meid! Het zouden ontpilklachten kunnen zijn... zou als ik jou was je volgende NOD afwachten, moch je dan nog niet duidelijk ongi worden zou ik eens contact opnemen met de huisarts.
Ik weet niet zeker of ik mijn eisprong wel voel. ik vul mijn gegevens in op menstruatie.net en volgens hun uitgerekende dag voelde ik niets. Maar een paar dagen later wel steken onder in mijn zij. Dus dat zal de eisprong dan wel zijn geweest?
gefeliciteerd luca!!!!!!!! spannend!!! Hier nog steeds niks!! Ik ben vanaf gisteren KEI erg duizelig en heeeel licht in me hoofd of ik elk moment om kan vallen! eng gewoon dus ga even op internet zoeken en anders snel naar de dokter als het aanhoud!! Ben ook nog misselijk heel de dag door niet heel erg maar is wel aanwezig, opvliegerig, sjago, en heel erg hoofdpijn! dus hoop snel op positieve test of ongi!!! want dit is niks zo! Straks heb ik iets engs in me kop ofzo!! Je kan wel zien dat de "jonkies" onderons snel zwanger zijn haha ik dacht eerst ojee straks was ik toen ik 23 was snel vruchtbaar en nu 26 zal je zien dat het al langer gaat duren!! Begint al aardig te waaien mensen en ik moet zo nog naar buiten!!!! Nou tot snel me schoonmoeder komt eraan!
hihi maar de jongste is nog niet zwanger (blondi)! Misschien deze ronde dan Sheltie welkom; gewoon je NOD even afwachten zeker als je nog niet een idee hebt hoe je cyclus eruit ziet.. Kan van alles zijn. Zwaar gevoel klinkt me wel bekend in de oren ik heb daar nu ook last van steeds. @igor; je hebt wel goede tekenen zeg, precies dezelfde dingen als ik met dat trekkerige gevoel (dat bij mij nu alleen maar erger wordt ook, vooral als ik raar zit en snachts vind ik mijn plekje in bed niet, heel irritant) EN je bent al overtijd, ik ben nu opeens zenuwachtig voor jou hahahaha!!! @debster, dankjewel!! Ook jouw klachtjes klinken opzich goed toch, heb je alweer getest inmiddels? Ben heel benieuwd wat er bij jou uitkomt zeg.. het begint nu wel heel lang te duren op welke dag zit je? Ik ga me even aankleden want ik STINK