paula succes alvast dinsdag! ik ken het helaas ook een medisch verleden ik heb de ziekte van crohn en ben al diverse malen geopereerd ed al die operaties medicijnen en scans etc zal ook wel niet al te best voor mn lichaam zijn en dat maakt me ook best vaak onzeker naast alle andere dingen die ik al eerde benoemde.............. we zien het wel deze week is/was mn klusweek! netjes aan t klussen elke avond(ook al weet ik dat om de dag beter zou zijn maar dan denk ik ach die extra keer!) morgen krijgen we ons nieuwe bed! dus extra veel kluscomfort!!!!!!!! ahahahahha
meiden ik wil nog even trusten zeggen voor het slapen gaan Ik heb net een tijdje zitten lezen op zwanger en alleen. Echt gruwelijke verhalen komen er voorbij, vooral van mannen die OPEENS niets meer met de vrouw en het kind te maken willen hebben, ik dacht niet dat dat nog gebeurde maar jawel hoor het gebeurt gewoon. Was meteen bang dat mijn vriend me ook niet meer moest Maar heb ook gezien hoe belangrijk het is om wat betreft rechten alles geregeld te hebben met dingen op naam zetten etc. Als je dat niet hebt kun je echt flink de pineut zijn! Getver ik ben nu opeens misselijk Tijd om te slapen!! Kom morgen voor ik de kids wakker maak mijn test nog wel even showen doeiiiiii
Goedemorgen dames! Nou met de misselijkheid waar ik net mee wakker ben geworden was er al geen twijfel meer mogelijk, maar mijn temp was toch een beetje gezakt dus was best bang, alleen ik hoef me denk ik geen zorgen te maken zelfs de test die 50hcg nodig heeft sloeg binnen 1 min positief uit Wat superleuk om dat woordje te zien staan hihi!!
Goedemorgen meiden, pfff ff snel alles zitten lezen van gisterenavond, bemoedigend al die verhalen over zwangerschap op latere leeftijd ik lees het niet eens meer, het komt als het komt. En je leest tegenwoordig zo vaak dat vrouwen op latere leeftijd nog kinderen krijgen. Tuurlijk is het makkelijker als je jonger bent, maar ja niet iedereen heeft dat geluk. @Paula; wat vervelend van die bult zeg, ik hoop voor je dat het op een makkelijke manier weg gaat met een beetje hulp van. En wist je trouwens dat stampotten heel goed zijn voor het zaad van de man @Luca; nou nu is het echt zeker meid, nogmaals gefeliciteerd!!! Blij blij blij voor jou @Noamy; ook ik heb een medisch verleden en ik denk dat best veel meiden dat hebben, komt vast allemaal goed Oh ja ik heb net overgegeven boven de wc en ik ben al op mijn werk, stiekem kotsen weer wat nieuws. Het was vooral gal zou het dan toch....of houdt mijn lichaam mij ontzettend voor de gek? Morgen zal ik het weten. Ik kreeg gisterenavond wel ontzettend hoofdpijn en meestal is dat een teken dat ik de volgende dag ongesteld word, maar niks nakkes nada. Wordt nu spannend. @Blike goedemorgen, ook weer aan het werk of vrij vandaag?
Nou luca, k zou alvast een afspraak maken bij een verloskundige Igor waarom test je niet? Of heb je dat al gedaan??
Igor als jouw test morgen negatief is eet ik mijn schoen op! Hahahahaha. Luca en als die vriend van jou nu nog niet overtuigd is eet ik mn andere schoen op! Alhoewel..... Dat neem ik maar terug want hij spreekt feen NL toch? Wel kicke zo'n test meid! Nu is het echt wel zeker. Mijn ongi is sinds gister middag wel weer voorbij. Maarliefst 2,5 dagen. Ach, ik prijs mezelf maar gelukkig zolang het niks verkeerds btekend. Heb nog wel een beetje buik en rugpijn maar dat zou ook goed van die bult af kunnen komen, die zit in dezelfde regio dus daar hou ik het maar op.
@Ajlaa ik ga morgenochtend testen, straks tussen de middag even testen halen. Heeft iemand ervaring met die van het kruidvat? Trouwens maakt het tegenwoordig nog uit of je 's morgens of 's middags test? @Paula; ik hoop het zo, maar heb er nog steeds geen vertrouwen in (ben zo bang dat mijn lichaam me voor de gek houd), maar morgen is de dag en dan zal ik het weten hoop ik. Vriendjelief zei gisteren al; zal ik ff een test voor je halen, maar toen kreeg ik heel erg hoofdpijn en zei laat maar ik word morgen ongesteld maar niet dus (de dag is echter nog niet voorbij)
die van kruidvat 2 voor 5 schijnen erg goed te zijn! Ik kan er niet over beoordelen, aangezien ze bij mij alleen maar negatief uitsloegen haha. Ken iemand die na 2 dagen overtijd testte 's avonds en toen bleek die ook positief te zijn! ik denk dat als je en overtijd bent en zwanger dat het dan niet uitmaakt! HCG hormoon zit niet voor niks in je lichaam!
igor, nee je bent al overtijd dus dan kun je hem op elk moment van de dag doen. Je bent al een paar dagen overtijd dus hij zou zowieso wel positief moeten zijn. Je urine is aleen geconcentreerder in de eerste ochtendplas en daardoor is het HCG gehalte ook hoger (het hormoon wat gemeten wordt door de test) En nou als je al hebt overgegeven dat vind ik ook dat Paula haar schoen op mag eten als jij niet zwanger bent Kunnen we vanaf nu lekker samen gaan kotsen elke ochtend, hoera Ik snap echttt niet dat het geduld nog op kunt brengen ik was na het overgeven meteen naar de winkel gerend en had die test gedaan En tja op latere leeftijd is pas vanaf een jaar of 40 toch? Las ik geloof ik. Je bent nog mooi op tijd hoor En je bent (denk ik dan) heel snel zwanger haha! Dus je bent (denk ik) een mooi bewijs voor de 'oudere' dames hier! En Paula ik heb mijn vriend niet verteld dat ik deze test heb gedaan want heb hem beloofd en zondag een met hem te doen Maar geloof dat ie inmiddels wel overtuigd is hoor. Hij vroeg al vol trots vanmorgen of mijn borsten al waren gegroeid
Luca: gefeliciteerd meid!! Wat een supernieuws. Ik wist wel dat er hier goed nieuws aan zat te komen. Ik voelde het gewoon hihi. Igor: heb jij al getest meid?
En je was er eerst nog wel zo van overtuigd dat het deze ronde niks zou worden. ; ) Ik had trouwens gisteren een superpositieve ovu-test. Gisterenavond wat geklust, dus ik ben benieuwd.....
wowww heb je een echt EI gehad stevie!!??? Wat goeddd Gefeliciteerd!! Nu nog maar 2 weken wachten wat een goed nieuws!
Luca, wat is dat toch met die mannen he? Eerst zijn ze gefixeert op die tieten en zodra die buik begint te groeien durven ze je niet meer aan te raken haha. Ja igor, je lichaam kan je heel erg voor de gek houden, dat had ik deze maand ook dus het blijft altijd een verrassing. Het is goed dat je dat in je achterhoofd hebt iig. Maar dat kotsen is toch wel een heel froot teken, we zullen het morgen weten, spannend!
@Stevie ik ga morgen testen, dus hou het nog even spannend. @Paula precies dat hou ik ook echt in mijn achterhoofd, maar inderdaad dat overgeven en misselijk zijn is toch wel zo iets waarvan je denkt en hoopt hmmm zou het dan toch? En mijn borsten gaan ook steeds zeerder doen. @Luca ok dus het maakt niet uit als je al overtijd bent goed om te weten, maar toch doe ik het morgenvroeg En ja gezellig lekker samen virtueel kotsen
hahaha ik lig helemaal in een deuk om je berichtje paula Ja klopt, mijn vriend vroeg nu al of we wel gewoon nog seks konden hebben. En toen ik zei dat ik misselijk was, vroeg ie meteen: maar is dat niet gevaarlijk!? Zo schattig Ben trouwens wel blij dat ik nog niet heb overgegeven, igor moest jij toevallig overgeven na de koffie? Of had je echt nog helemaal niks op? Als ik namelijk koffie drink de laatste tijd word ik heel snel misselijk daarna..
@Luca ik had 2 slokken koffie gehad en toen ineens kwam het opzetten. Mijn vriend zei gisteren ook al; jeej je krijgt echt dikke tieten laat eens voelen..pfff mannen!!! haha