Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goedemorgen dames!

nou ik denk dat ik om ben wat die ovutesten betreft hoor :) Zodra ik het kan regelen ga ik ze bestellen!

En wat het stinken betreft ach ja ik zie wel of het aanhoudt, ik denk dat het gewoon door de hormonen komt, of hormonsters zoals sommige dames op het forum ze noemen :D

Vandaag heeerlijk uitgeslapen, daar had ik echt even behoefte aan! Helaas stormt het wel erg vandaag, dus jetskien zit er niet in, maar mijn vriend en ik gaan even wat 'zaken' bespreken :p voor als ik officieel voor hem werk haha.

Ik zie dat veel dames weer flink aan het klussen zijn geslagen! Zet 'm op!
    En blondi dat met je ei die pijn doet dat hoeft niets te zeggen, toen ik 2 jaar geleden niet aan de pil was en mijn ei voelde was het altijd een heel 'irritant' gevoel, en werd het op een gegeven moment zo irritant dat ik niets meer wilde doen, en dan was het opeens van de een op de andere seconde verdwenen.
    Maar als ik nu mijn ei vorige week heb gehad, nou ik crepeerde echt van de pijn kon niet eens normaal zitten of lopen, niets eigenlijk om de pijn te verlichten en toen trok het maar heel langzaam weg daarna, heel de dag als ik te snel opstond kromp ik nog ineen. Dus het hoeft niets te zeggen. Ja of het zijn supereieren :D

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oke gelukkig dan maar dat het wel kan.
    ik drink zowiezo niet veel want moet elke keer als ik gedronken heb 5 min. later al naar de wc en dat vind ik superlastig.

hoe doe jij dat dan blondi rond die tijd? ben je dan gewoon thuis? of doe je het ook ergens anders.

3. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    blondi: ja trots inderdaad, ik gedroeg me als een klein kind wat een nieuwe barbi gekregen had whahaha! Dacht dat 't vast was omdat 't me eerste eitje was na de pil en ik bang was dat ik er wel es een half jaar op zou moeten wachten. Zijn genoeg vrouwen die geen eisprong hebben, dus was heel blij en opgelucht. Maar ik denk dat ik met mn tweede eitje net zo blij ga zijn ;)

Ikke: Ja is handig hoor, alles onder mekaar, zie je mooi verloop. En wat je zegt dat ie eerst donkerder werd en daarna weer licht en toen weer donkerder. Dat had ik ook. Ik dacht dat de piek eraan zat te komen en ineens was ie weer heel licht, een paar dagen en toen werd ie geleidelijk weer donkerder en toen kwam echt de piek. Lijkt op een lh-dip ofzo. Heel vaag.
    Ovuesten kan je trouwens om zes uur 's avonds nog wel doen hoor. Volgens mij van 10 tot 22 uur nog wel. Ik doe ze zelf altijd rond 11 uur 's ochtends en als ik er nog een doe, dan rond 19 uur.

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ luca, we hebben gewoon supereitjes!!! Hier is het heeeeerlijk weer!

@ ikkuh, ik ben rond die tijd altijd thuis.. dus dat ik gemakker ja anders word het denk ik wel moeilijk. Ik doe het altijd opvangen maar als je ergens anders bent is dat wel vreemd..

@ vpkaatje, ik denk dat je dat bij een volgend eitje ook wel hebt, dit was ook mijn 2e ei! En inderdaad, gewoon zo blij omdat je lijf zijn werk doet! :D

ik ga even eten maken want ik word misselijk, heb nog steeds geen ontbijt op dus beetje erg laat :)

5. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    blondi, jou eitje is er vroeg bij... hoop dat ik deze keer ook niet zo lang hoef te wachten, ik nu dag 7 van cyclus... wanneer zal ik weer met de ovutesten beginnen?

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    he heb het even ingevuld;)

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    nou ik zou zelf misschien morgen al beginnen.. ben even vergeten of jij iets voelt als je ei eraan komt?
    ik wilde eigenlijk pas dit weekend met ovu testen gaan beginnen maar kreeg woensdagavond krampjes dus heb toen donderdag een testje gedaan, gelukkig maar want anders had ik m'n ei gemist!
    mijn eitje is 5 dagen te vroeg.. maar daar heb ik totaal geen probleem mee :D

even een vraag, ik zat me net af te vragen, die pijn die ik nou de hele ochtend heb (rechts in mn lies) is dat omdat mijn ei los aan het komen is of omdat hij juist los is gelaten?

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    enne... ssssst.. ik heb net geklust 8)
    kon het echt niet laten, was gewoon echt bang dat ik m'n ei zou missen! En nou heeft er ongeveer 28 uur tussen gezeten..
    Dus nou ga ik echt op het wachtbankje!
    En heb net met mijn vriend afgesproken dat ik echt pas de 24e op mijn nod ga testen, samen met hem want is op een zaterdag :) Dus hij kan me mooi tegenhouden!

9. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    als je het echt wilt dan kan je vriend je echt niet tegen houden haha. ik weet hoe dat met mij gaat. dan ga ik gewoon stiekum testen als mijn man voor de tv zit doe ik net alsof ik ga plassen dat doe ik dan ook alleen dan met een testje er onder hahahahaha

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    hahaaaa stiekemert! :D
    nee ik heb vorige ronde dus wel vroeg getest en toen was de test lichtjes positief maar ben wel ongi geworden dus misschien was het een vmk en ik wil niet nog een keer daarover denken!

11. vpkaatje

vpkaatje Fanatiek lid

31 aug 2010
    1.905
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je vraag wat je dan voelt... nou volgens mij kan je t voelen vantevoren maar ook tijdens eisprong... omdat t heel groot wordt voordat t eitje springt... dat geeft soortvan druk en als ie springt dan kan je dat ook voelen. Ik heb eisprong niet echt gevoeld nee. Toen lh-streepje eerste keer heel hoog was maar nog niet positief, toen had ik wel buikpijn onderin de buik links. Toen was t over en week later weer donker streepje op ovutest en toen daarna de piek en daar heb ik niks bij gevoeld. 't Zegt bij mij dus niks. Denk dat t eitje wel bijna zou springen eerst maar dat lh wat minder werd om wat voor reden dan ook. Eispring zelf dus niets van gemerkt. Denk dat ik voor de zekerheid ook maar vanaf morgen (dag 8) ga testen. Misschien nog wat te vroeg, maar weet ik t wel zeker in ieder geval. Tsja en bij mij kan t nog wel hele poos duren voor mn eitje komt. Maar dat t bij eerste ronde 54 dagen duurde wil op zich niet zeggen dat dat nu weer zo is en wil m niet missen.

12. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

7 nov 2007
    2.717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    ja erg ben ik he haha.
    oke nee dat zou ik dan liever ook niet willen weten.
    als je het weet dan ga je je daar natuurlijk druk over maken.
    maar als je het niet weet dan weet je het gewoon niet. en denk je op naar de volgende ronde.
    afgelopen maand had ik ook best wel een lange cyclus. 33 dagen maar ja heb pcos en ik heb dat dus altijd. als ik niet aan de pil ben tenminste. maar iedereen vroeg ineens aan mij of ik zwanger was. nou nee zei ik. want zo zag ik er uit. ik kon het bij onze zoon ook niet stil houden want iedereen zag het aan mij. dus misschien heb ik vorige maand ook wel een vmk gehad. ben ook 1.5 week ongesteld geweest en heb giga veel gebloed maar ja kan ook wezen omdat het de eerst maand zonder pil was.
    maar idd dat wil ik dan lieve ook niet weten nu ga ik denken van hmmmm zou er toch wat geweest zijn.
    nee dus meid niet gaan testen.

ik heb volgens mij deze keer een kortere cyclus.
    heb wel vrij vroeg een ei gehad volgens mij. maar ja heb pcos dus ja je weet het nooit misschien wel helemaal geen ei.
    ik heb nog geen kwaaltjes dus we moeten rustig afwachten!

ik heb tegen mij zelf gezegt dat ik pas ga testen met 30 dagen. dan ben ik als ik een normale cyclus heb gehad 1 dag overtijd.
    en dan ga ik pas testen.
    hoop dat ik het deze keer ook volhoud en anders op naar de volgende ronde!

13. zeg blike, zoals je weet houd ik me bezig met jouw tempkaartje :p
    en hij zier toch veelbelovend uit hoor! Ben heel benieuwd of het deze ronde raak zou kunnen zijn :)

14. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    @ sunlight

ik bloedde ook echt énorm veel!! Het leek alsof ik aan het plassen was maar het was gewoon alleen maar bloed, en er zaten allemaal propjes in. Bij de eerste bloeding (op het toilet) zat er een propje van ongeveer een centimetertje tussen dus daar had ik ook even over na zitten denken.
    Maar ja, kan dus inderdaad zijn omdat het eerste keer na de pil was. :)
    wel vervelend dat je je cyclus niet weet joh. Mijne is nou een stuk korter maar wel nog normaal.

@ vpkaatje, je zou ook als de test morgen nog niks doet pas overmorgen weer testen.. maar ja aan de andere kant, die testen kosten geen drol :p

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    deze test heb ik net gedaan
    duidelijk weer minder als gisteren al is ie nog steeds best donker.
    dus we hebben precies goed geklust, gisterochtend en vanmiddag :D
    nu maar wachten!
    heb wel nog pijn/krampjes, als ik zit niet maar met lopen dus ik blijf zoveel mogelijk op mn gat zitten :)

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey dames! moest weer veel bijlezen na 2 dagen afwezigheid haha.

Luca, toevallig viel mij dus ook al 2 weken op dat ik mezelf ruik :S en dan bedoel ik dus ook echt mijn oksels! Gewoon door de deo heen. En dan denk ik ook, sh.. ruiken andere mensen dit nu ook of ben ik door het stoppen met de pil gewoon beter gaan ruiken? Vind het zelf ook vreemd maar herken het helemaal.

Verder is iedereen lekker druk met ovu's en klussen, zou willen dat ik een kleine 2 weken verder was (of nog eerder als mijn cyclus nu korter is). Mis die spanning eigenlijk wel een beetje nu. haha. Voor de mensen die hun ongi's al een keer gehad hebben... Ik weet dat het heel raar kan gaan vooral de eerste keer maar ik heb dag1 en dag2 vooral wanneer ik ging plassen bloed verloren en nu dus al bijna 2 dagen niks meer??? Het zal later deze week nog wel een keer los gaan barsten denk ik want 2 dagen is wel heel weinig niet???

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike1987 - 2e ronde - 1e kindje - NOD 15 oktober
    Ikkuh1985 - ?e ronde - 1e kindje - NOD 27 okt - 1 november
    Debster84-
    Sunlight -
    Stevie84 -
    Luca2504 - 1e ronde - 1e kindje - NOD 16 oktober
    Lupita - 3e ronde - eerste kindje - NOD 5 nov
    Asun -
    vpKaatje - 2e ronde - 1e kindje - NOD okt/nov?
    chantalniehof - 2e ronde - 2e kindje - NOD 12 okt
    Paula - 2e ronde - 1e kindje - NOD 6 nov
    Mariloo -
    Blondi - 2e ronde - 1e kindje - NOD 24 oktober

SaskiaLW87 - Zwanger - 6 juni uitgerekend - 8 nov. VK
    Bambina - Zwanger - 2 juni uitgerekend - 19 okt VK
    GuusjeB - Zwanger

18. hey paula!

ja bizar he die lucht! Vandaag heb ik het weer vooral met mijn mond, vind dat ik echt uit mijn mond stink :p

ik heb nu toch wel zin om ook ongi te worden zodat we door kunnen naar de volgende ronde.. Met de pilcyclus zou ik morgen ongesteld moeten worden, dus het wordt de komende week nog spannend of het gaat gebeuren of niet :) In ieder geval maar overal de tampons mee naartoe slepen :p

blondi, jij hebt wel duidelijk je ei gehad lijkt me? Ja of hij moet over een paar dagen NOG donkerder worden. In ieder geval gewoon blijven klussen, dan mis je hem zowieso niet!

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    misschien is jullie reuk dan wel beter geworden door het stoppen met de pil? Maar dat kan ik me ook weer niet voorstellen.. hmm vreemd :(

ik heb duidelijk mijn ei gisteren gehad, donkerder als die test kan eigenlijk niet haha zo was hij vorige maand ook.
    maar we gaan vandaag niet meer klussen, hebben wel al gedaan, dus dan morgenavond gewoon nog een keer :)
    we hebben wel beter geklust als vorige maand, toen hadden we voor mijn ei maar 1x geklust.

20. hoera, dan begint voor jou nu weer de periode waarin je van alles gaat voelen :p Denk je dat het deze maand minder zal zijn of begin je nu toch al wel weer kriebels te krijgen? :)

Deel Deze Pagina