Gefeliciteerd met je ei Stevie! Enorme baaldag hier.. bah, heb nergens zin in en alles is stom Heb ook genoeg van die wachtweken met zwanger worden Als het deze ronde weer niks is dan zal ik hier ook minder zijn want ik wil echt proberen om het los te laten. En ik weet eigenlijk al zeker dat het deze ronde niks is, zo'n voorgevoel In mijn omgeving is iedereen 3e ronde of eerder zwanger geworden en ik dacht toen ik stopte dat het ook niet erg lang zou duren aangezien ik nog erg jong ben. (verkeerde gedachte) Maar oudere dames; leeftijd zegt dus niet altijd iets Denk toch ook echt dat het wel een beetje geluk is... Ik sla het 'ik ben zwanger' topic laatste dagen ook maar over
ohh blondi, dan kun je me niet feliciteren Jouw tijd komt ook nog wel meis! Heb jij enig idee hoelang je luteale fase is trouwens? Als ie namelijk korter dan 10 dagen is moet je daarmee naar je dokter he! Maar ik geloof dat ie bij jou normaal was toch? Ik ken de baaldagen, had er de laatste tijd ook een hoop Slik jij trouwens vitaminen al? Je zit nog maar in ronde drie he, en een halfjaar tot een jaar is heel normaal om zwanger te worden. Denk dat iedereen die voor ronde drie zwanger is vooral uitzonderingen zijn of mensen die gewoon net geluk hebben. En trouwens, ik wist ook bijna zeker dat het niets was, de eerste keer dat ik een soort 'oergevoel' voelde dat was geloof ik op 9DPO, en toen had ik ook nog geen 'symptomen' of iets dergelijks. Dus er is altijd nog hoop Ik neem mezelf nu even als het goede voorbeeld van een geluksgevalletje omdat we 3dagen voor mijn ei voor het laatst hadden geklust en ik dus toch zwanger blijk te zijn Jij hebt gewoon goed geklust en bovendien hoeft geen symptomen helemaal niets te zeggen! Zo ik heb mijn woordje weer gedaan
haha dank je wel Luca is maar goed dat ik jou hier wel heb gefeliciteerd dan! ben kei blij voor je meid, echt waar! voor alle mensen die zwanger zijn! gewoon een stomme dag vandaag en dan denk ik ook nog ns dat ik niet zwanger ben en dan is alles helemaal stom, ik zit nu al chips te eten dus kan je voorstellen hoe stom alles is? ik slik sinds ik gestopt ben met de pil foliumzuur en mijn luteale fase (wat een moeilijk woord zeg) is 13 en 14 geweest dus niks mis mee alleen de dagen voor mijn ei worden steeds korter maar dat vind ik niet erg 8) in mijn omgeving is iemand die ook zwanger wil worden, en ik heb een voorgevoel dat het bij hen eerder raak is dan bij ons ook al zijn wij langer bezig en ik ben bang dat als zij dan het nieuws vertellen ik niet blij kan zijn voor hun...
Hey meiden, ik ben erg druk, dus kan even niet zoveel kletsen en vanavond heb ik ook nog een woonparty (in kerstsfeer) die geef ik zelf bij mensen thuis met allerlei leuke woonaccessoires maar ik heb de test inmiddels gekocht en zal morgenvroeg gaan testen. Jullie horen het van me!! Liefs van mij
hoera igor gaat positief testen En blondi, ik zat om 11 uur al aan de pringles dus ik begrijp hoe je je voelt
ik had ook pringles..met spareribsmaak zo lekker zijn ze niet eens maar ze zijn nu toch op.. nu heb ik een koekje met koffie igor, kei leuk joh, zo'n woonaccesoiresfeestje!
@Blondi; zulke momenten hebben we allemaal wel eens. Blijf luisteren naar je eigen lichaam en laat je niet 'gek' maken door verhalen van anderen. Elk lichaam is anders en misschien ben je er wel te veel mee bezig, waardoor je veel te gespannen bent en het daarom voor jou gevoel niet 'snel genoeg' lukt. Geef het de tijd en geniet vooral van elkaar (laat het niet als een verplichting voorkomen) dan komt het echt wel.
Wat lief van je Igor, dank je wel Ik dacht vanochtend in de auto 'trouwen doe ik zoiezo ooit nog, wel of geen kinderen' !
meiden ik heb een issue. Ik heb net een heeeel lang verhaal getypt, over mijn verleden. En ik zou het graag met jullie willen delen, maar een aantal dingen die ik jullie heb verteld kloppen niet, dus die wil ik eerst rechtzetten. - Ik ben op dit moment nog geen 22, maar 21 jaar oud. Ik ben volgende maand jarig, dus vandaar dat ik vast 22 aanhield. - Mijn vriend en ik zijn nog niet zo heel lang samen, nog geen jaar. Ik durfde dit eerder niet te vertellen omdat ik bang was voor vooroordelen. Punt is dat we wel allebei dolgraag samen oud willen worden. - Ik heb hiervoor anderhalf jaar lang samengewoond met mijn ex, waarvan ik ook dacht dat ik daar mee samen zou willen blijven maar die heel anders in het leven stond dan ik, waardoor het ook uit is gegaan. Hij was zo panisch om kinderen te krijgen dat ik bijna elke maand verplicht een test deed om te bewijzen dat ik niet zwanger was. Mede door deze relatie ben ik er nu zo zeker van dat de relatie met mijn vriend goed zit. - en tenslotte het grootste punt: dit is niet mijn tweede zwangerschap maar mijn derde. Voor de zwangerschap twee jaar geleden ben ik al een keer eerder zwanger geweest. Ik ga nu even een topic aanmaken ergens omdat ik mijn verhaal graag wil bekendmaken aan anderen. Dan zal ik daarna de link erop zetten hier. Ik wil het graag met jullie delen omdat ik het gevoel heb dat jullie me niet veroordelen en dat ik jullie allen kan vertrouwen. Het kwam opeens opborrelen allemaal en ik wilde het graag van me afschrijven, vandaar
http://www.zwangerschapspagina.nl/jonge-moeders/237733-mijn-verhaal.html Hier is de link, zo ik tril er helemaal van dat ik het nu eindelijk heb opgeschreven, het is een lang verhaal.. Ik ga me klaarmaken om de kids van school te halen, tot later!
graag gedaan Blondi; je weet het zelf ook wel alleen soms moet iemand het even tegen je zeggen. @Luca...nooit maar dan ook nooit bang zijn voor de vooroordelen van iemand anders. Jij weet hoe het zit, hoe je in elkaar zit en jij weet wat goed voor je is. Daar heeft een ander niks mee te maken. Ik heb je verhaal net gelezen en ben echt heel erg blij voor je dat je weer zwanger bent. Heel goed van je dat je het van je afgeschreven hebt en een heftig verhaal, maar je hebt het nu goed voor elkaar en je weet wat je wil, hou dat vast meissie. Je verleden is je verleden het is nu tijd voor de toekomst!!
Goeiemiddag dames, zoo lekker dagje gewerkt, vanavond ff lekker relaxen @luca, zoo heftig verhaal meid! Zal niet gemakkelijk voor je geweest zijn! Dapper van je om dat allemaal op papier (nouja computer dan) te zetten.... respect. En als je maar weet dat wij hier allemaal achter je staan meid Je verdient het!!
Luca, ik heb je verhaal nog niet gelezen dat ga ik nu doen maar ik sta ook achter je! En wat igor zegt, dikke schijt hebben aan vooroordelen! Het is jouw leven en dat van niemand anders! edit; gelezen. Ik hoop dat dit mooie kleine wondertje lekker veilig bij jullie blijft trotse sterke mama en papa
bedankt dames! Door het opschrijven voel ik me opeens weer veel sterker, ik was opeens best bang voor de reacties wanneer we het gaan vertellen, dus dit had ik even nodig en het trillen bleek niet van het verhaal te zijn, dat was gewoon weer een kwaaltje ben sinds 4 uur al niet lekker; moe, duizelig, lichthoofdig, misselijk, brok in keel etc. Lig lekker op de bank in de woonkamer naast de open haard!
@blondi mijn huid is ook de laatste tijd vet! Eerder werd alleen mijn voorhoofd vet maar nu alles! Heb zelfs geen dagcreme meer nodig!
Ik heb echt een hele droge huid van mezelf, moet echt smeren! Ook heb ik snel last van uitslag. Mijn huid kan niks hebben.. Ik krijg rond mijn ongi puistjes op m´n kin.. nu dus ook weer kleine rode jeukende bultjes Ben trouwens echt heel erg benieuwd hoe het met Asun is!!!! Die zit in las vegas toch? En ze mocht testen...
JA als het goed is weet ze het nu al een tijdje of ze zwanger is of niet.. En ze is getrouwd natuurlijk!! Weet niet meer hoe lang ze ging maar ze ging toch een rondreis maken? Dus het kan nog wel even duren misschien Morgenochtend iig weer een tester! Spannend! En Blondi, balen vd puistjes Ik had helemaal niks voor de ongi. Nu begin ik ze wel weer te krijgen merkte ik.
hé vraagje: ik slik nu alleen maar foliumzuur, maar zou ik ook al moeten beginnen met vitamines? ik heb dagravit mama met visolie al gekocht voor het geval ik zwanger was. Dan kan ik gelijk beginnen. Maar nu lees ik bij meerdere mensen dat ze al eerder beginnen?