oja ik had ook nog iets getypt als; dat ik al een tijdje cremig afscheiding heb en eigenlijk geen bruinig meer, nu begint het zeurende gevoel weer waar ik af en toe maar last van heb en er geen enkel teken van ongi is, dat ik af en toe wel naar de wc moet lopen omdat ik denk dat er iets uitkomt en dat het dan gewoon cremig en nattig is (sorry voor details)
Hoi dames. @ debster, goed dat je naar de dokter bent geweest en fijn dat ze meteen bloed heeft laten prikken. Ik kan me goed voorstellen dat als je daar naartoe gaat je bang bent dat ze toch alleen maar zullen zeggen: 'Tja, afwachten, de cyclus moet op gang komen' Dat zeiden ze bij mij ook.... Ik hoop dat je maandag duidelijkheid krijgt, want om alsmaar met deze klachten rond te lopen is natuurlijk ook niet zo lekker. Ik hoop maar dat de reden waarom je je zo voelt gewoon een zwangerschap is. Ik duim voor je!! @ paula, ik heb ook af en toe ook het gevoel alsof het voor mijn man allemaal niet zo uitmaakt. Hij zegt maar steeds: 'ach, dat komt wel' Toen ik de afgelopen week die positieve ovu-test had, heb ik hem dat ook bewust niet verteld, want ik krijg het idee dat mijn man het niet zo sexy vindt als hij weet dat ik zo graag zex wil omdat ik een ei heb. Ben ook een beetje bang dat hij dan faalangst krijgt ofzo en dat het dan niet lukt hahaha. Erg hè, dat ik dat denk hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn, maar ik neem het risico maar niet. Sommige dingen hoeft hij niet te weten. Naar zijn idee vond ik hem donderdag gewoon ontzettend onweerstaanbaar. Begrijp me nu niet verkeerd, het is niet zo dat ik het nu alleen maar wil doen voor een beebje. Ik wil het natuurlijk ook voor de lol doen, maar als je zo'n superpositieve ovu-test in handen hebt dan denk je toch: 'Oké, dan moeten we het vanavond maar gaan doen' ; )
Oh ja, ook nog voor Paula. Ook ik kan niet over ongipijn meepraten, omdat mijn laatste ongi dus alweer 8 jaar geleden is. De afgelopen maanden wel zo nu en dan wat bloedverlies, maar dat was naar mijn idee toch geen echte ongi. Heb daar ook geen ongipijn bij gehad. En debster, dat heb ik ook al vaak gehad de laatste tijd, dat je opeens iets weg voelt lopen en maar meteen naar de wc rent omdat je bang bent voor bloed en dan is het gewoon iedere keer andere 'troep'. ; )
@debster: Ik beweer niet overal tegen bestand te zijn maar 1 ding wat ik door mijn ervaringen heb geleerd is dat een kindje zeker niet niks is, dat wist ik op mijn 15e al en dat weet ik nu alleen maar des te beter dus ja ik weet heel goed waar ik dit keer aan begonnen ben En ja mijn situatie is stabiel, ik werk, heb een huis, heb diploma's dus ben niet verplicht door te studeren, een hele lieve vriend waar ik mee wil trouwen, en een kindje onderweg Plus ik weet dat ik het heel goed aankan allemaal, daar heb ik geen moment aan getwijfeld zelfs toen ik zo jong was niet. Op je 22e moeder worden is jong volgens de normen, maar ja dat is dan maar jammer voor de normen. Het jammere van alles is dat de 'problemen' in mijn verleden om zwangerschap draaien, en dat ik nu dus hoe dan ook nooit meer een zorgeloze zwangerschap kan hebben zonder te denken aan alles wat gebeurd is. Dat vind ik heel erg jammer, want het is het allergrootste wonder dat ik ooit mee mag maken.
Poeh he er is weer genoeg geschreven vandaag..haha @Paula ik moest gelijk aan jou denken toen ik gisteren ongesteld werd, zonde van je laarzen. Ach beetje peper en zout erbij en wie weet en ja wat kan je lichaam gekke dingen met je doen, gelukkig blijf ik er wel nuchter onder. @Debster succes en sterkte meid, ik hoop dat je je snel beter voelt en dat er wat uikomt, dan weet je ook een beetje waar je aan toe bent. En ook ik heb ontzettend last van mijn ongesteldheid, dat was toch wel veel prettiger toen ik nog aan de pil was, toen had ik nauwelijks last. Zoveel bloedverlies en krampen, waarom hebben vrouwen dat toch alleen? Omdat een man zulke pijnen niet aan kan waarschijnlijk. En ja mijn vriend is daarin super lief, het is een hele stoere vent met een heel klein hartje en hij vindt het dan ook echt sneu voor mij. Ook voor zichzelf maar mannen zijn daar weer veel nuchterder in, zo zijn ze nou eenmaal. En als ik een positieve ovu test heb ga ik dat ook niet zeggen hoor, dat geeft toch een andere sfeer volgens mij. Maar als we dat weekend weg gaan dan doe ik het denk ik niet, dan klussen we toch wel elke dag.
Mijn god ik heb ook echt een helse middag achter de rug zeg! Vanmiddag ging de moeder met de zoon weg, en ik bleef met het kleine meisje alleen thuis. Maar het was heel mooi weer, en ik had gezegd dat we naar buiten zouden gaan, spelen oid. Toen ze weg gingen was het half 2, eerst heb ik de was gedaan etc., Daarna was ik heel moe en wilde ik slapen, maar die kleine wilde gaan spelen. Dus toen dacht ik laten we naar het strand gaan, dan leeft ze zich lekker uit nemen we de hond mee en dan kan ze daarna direct de douche in en 's avonds slaapt ze dan lekker. Dus wij half over kop naar het strand vertrokken met de hond in mijn auto. Aleen je moet 4km over een zandweg rijden, en in de zomer gaat dat nog wel maar nu zat het vol met gaten ed. omdat het veel heeft geregend. Dus ik zachtjes rijden, waren we er bijna, slipt de auto opeens in een gat aan de zijkant en door de zon zag ik niks, dus we zijn regelrecht de prikkelbosjes in gereden, en we stonden mooi vast want allebei de voorwielen stonden in de modder. Dus ik mijn vriend bellen die schold me natuurlijk helemaal uit. Dus ik ben naar het strand gelopen om te kijken of ik een 4X4 zag om me eruit te trekken, en die zag ik maar ik wist niet van wie. Dus op goed geluk op het eerste groepje mensen afgelopen en gelukkig waren daar 2 mannen bij die wilden helpen, ze hadden alleen geen koord om te trekken.. Dus wij terug naar de auto de kleine ik en de hond, wat doet die kleine terwijl we wachten ze gooit de deur dicht met de sleutels in het contact, mijn tas met 700 euro losgeld, belangrijke pasjes etc., der knuffel en speen erin, niet op de handrem.. Dus die mannen konden ons niet meer helpen en zijn vertrokken. Ik proberen de oom te bellen, van wie de auto is maar ik heb zijn nummer niet dus moest ik eerst de moeder bellen maar die nam niet op. Toen kwam er opeens een busje dus ik hun stoppen en gelukkig waren ze heel vriendelijk en hebben ze mij en de kleine EN de hond naar huis gereden.. Die oom is nu net aangekomen en hij is nu vertrokken om de auto te openen want er is geen reservesleutel maar je kunt hem wel op een andere manier openkrijgen gelukkig, dat wist ik dus niet. Alleen staat ie dan nog steeds vast in de modder en kan hij hem er waarschijnlijk niet alleen uitkrijgen.. Mijn vriend die komt rond een uur of 7 dus als hij het straks niet voor elkaar krijgt dan gaat ie met mijn vriend weer terug vanavond of morgenochtend om het eruit te krijgen.. Wat een verhaal! Ik had echt bijna de ruit ingeslagen om mijn tas en sleutels te redden, godzijdank had ik mijn telefoon in mijn handen dat ik in ieder geval nog iemand kon bellen, maar je staat daar echt op een zandweg en de dichtstbijzijnde autoweg is op 4km lopen, met een klein kind en een hond.. Ben blij dat die mensen een busje hadden Maar de oom is nu niet zo heel erg blij want het is zijn auto... pff wat een dag!
@luca, waar ik vandaan kom is t normaal dat je op je 18-20ste kinderen krijgt! Mijn moeder was 19 toen ze mij kreeg en dat is ook goed uitgepakt!! Vroeger konden naar mijn idee vrouwen veel meer hebben, nu lopen ze met 6 weken al te zeuren dat ze niks zwaars mogen tillen Pff.... Wat ik er mee wil zeggen, je bent oud en wijs genoeg, anders was je er nu niet bovenop gekomen, had je je studie niet afgemaakt, was je niet naar Frankrijk verhuisd en had je zeker niet voor 2-3 kinderen kunnen zorgen! Jij redt je wel!!!!!
Nou Stevie, zo gaat dat bij ons dus precies hetzelfde! Heb de afgelopen 2 cyclussen mijn vriend laten weten dat ik mijn ei voelde en dan is het net of ie juist niet wil omdat hij dan vind dat het een moetje is! terwijl als ik niks zou zeggen dan doen we het ook en is het ineens geen moetje meer. Dus ik ga vanaf nu niks meer zeggen dat is het beste denk ik. Alleen 1 probleem..... om de dag klussen gaat hier niet lukken. Tenmiste van mijn kant wel maar mijn vriend die vind 2x in de week genoeg... Dus dan moet ik maar heel goed gokken denk ik en als hij nou net een dag te vroeg wil dan doe ik wel net of ik geen zin heb haha! Ja, het is erg maar het is niet anders denk ik. Verder zou een beetje meer interesse wel gewenst zijn maar dat zit er bij hem nou eenmaal niet in dus het zij zo. Verder is het wel een schatje hoor alleen is hij gewoon niet goed in dingen uiten. Ben inmiddels wel gewend om dingen te moeten raden of uit m te moeten trekken, ook al zou ik het graag anders zien natuurlijk....
en dat ik zo'n ongi pijnen heb... zit me net te bedenken misschien komt dat ook wel door die bult en die holte die naast mijn blaas zit. Het is nu zowiezo niet zoals het hoort iig dus misschien komt het ook wel daardoor. Daarbij is het natuurlijk ook zo dat mijn baarmoeder maar een lui wijf geworden is! Heeft 14 helemaal niks hoeven doen!!! en dat geld ook voor die eierstokken, dus dat zal ook wel een reden zijn denk ik. Best logisch eigenlijk bedenk ik me nu. Die moet ineens werken nu en dat gaat ff wat stroefjes
@ paua en stevie: Ik heb mijn vriend ook niet verteld dat ik ovutesten deed, en ook niet toen ik wist dat ik mijn ei had. Ik dacht ook dat dat de stemming anders zou verpesten, maar op die avond had ie dus opeens geen zin! Toen baalde ik dus zo dat ik mijn ei zou missen dat ik het wel gezegd heb, nou en toen maakte ik het alleen maar NOG erger En de dag erna had mijn vriend ineens faalangst ofzo en lukte het niet. Toen later op de avond lukte het weer wel, en hij heeft ook niet gezegd of dat kwam doordat ik zei dat ik mijn ei had, maar ik denk wel dat het er misschien iets mee te maken had dat hij zich onder druk gezet voelde Maargoed gelukkig was die ene keer drie dagen voor het ei al genoeg
Ja Luca aan de kwaliteiten van je mannetje kunnen we niet meer twijfelen haha!! en jij je maar druk maken om zijn leefgewoontes... zo zie je maar, als moeder natuur het wil hebben dan gebeurd het toch wel! Wij gaan hier lekker eten en voor de buis. Misschien nog tot dalijk!
Hi meiden, Ik zal ook weer even iets van me laten horen.... Ben wat minder op het forum gaan zitten, omdat ik er anders teveel mee bezig ben. Dus vandaar dat jullie mij niet meer zoveel zien. Ik lees wel af en toe even hoe het niet gaat hoor. Nou waar zal ik beginnen. Bij mezelf..?? Ik heb 25,26,27 oktober slijmverlies gehad. Niet echt gekeken of ik er draden van kan trekken (bah bah). Dit had ik in september ook en werd toen 13 dagen na de laatste dag met slijmverlies ongesteld. Vandaar dat ik nu toch maar mijn NOD op 10 november heb gezet. Donderdag een zwangerschapstest gedaan, maar die was natuurlijk weer eens negatief. Ik ben nu alleen nog steeds niet ongesteld. Wel veel 'gewone' afscheiding, meer dan anders in ieder geval. Maar nog steeds geen ongi te bekennen. Wel krijg ik weer dat zeurende gevoel in mijn onderbuik. Verder heb ik gelukkig geen zwangerschapstesten in huis, dus kom ik voorlopig ook nog even niet in de verleiding. Denk dat ik maandag pas weer testen ga halen, die ik dan dinsdagochtend ga doen. Spannend allemaal. Nou dat waren mijn kwaaltjes weer, hahaha. Nou even wat leuks dan. Vandaag lekker met mijn vriendin paard gereden. Hadden een paardje gehuurd in Putten en hebben lekker gecrossd in het bos......wat was dat lekker zeg! Was voor ons beiden al even geleden dat we weer gereden hadden, maar net als fietsen verleer je het nooit. Maar het was iets teveel van het goede, mijn paardje was echt niet te houden joh, echt erg. Zodra we probeerde te gaan draven, ging ze echt in een keiharde galop echt niet meer normaal zo hard....en dan ook nog niet willen stoppen......Begin nu in ieder geval al spierpijn te krijgen en dat zal morgen nog wel meer zijn hahaha Nou heb ik wel weer genoeg opgeschreven denk ik zo
Nou ik ga nu echt mijn bed opzoeken, kan mijn ogen echt niet meer open houden. Spreek jullie snel weer! Fijne avond!!
Nou hier weer mega buikpijn. Net als gisteren. Het zijn geen krampen maar echt een snijdende pijn!! kan het niet anders omschrijven. Zitten is mega pijnlijk, dus moet maar een andere houding zien te vinden. Gisteren een stuk in de auto moeten zitten wat ook al echt niet te doen was. En ook net als gister nu dus een beetje bruin verlies. Ik snap er niks meer van. Overdag niks en dan neemt de pijn toe en toe en dan komt toch een beetje bruin.... Raar toch???? Als dit zo aanhoud dan moeten ze dat ook maar eens na gaan kijken. Ken dit gevoel echt niet.... Ga nu ook afsluiten.Tot morgen!
Goedemorgen dames! Vervelend Paula zo´n buikpijn En ibu of iets in die richting helpt niet of pak je ze niet? Luca, wat een middag zeg! Hoe zit het nou met die auto? Ik wilde vandaag toch testen, en ik heb het niet gedaan!!!! Had geen zin om over stokje te plassen Temperatuur is weer 0,1 omhoog gegaan, heb nu 49 pnt op FF! Maar goed het is volgens die site nog 4 dagen dus te vroeg om te jiuchen
Goedemorgen meiden! Blondi, volgens mij kunnen wij tegelijk testen. Als ik nog niet ongesteld ben ga ik woensdag testen. Nog ff volhouden dus... Denk niet dat het deze ronde raak is bij ons. Veel pukkels dus zal maandag of dinsdag wel ongesteld worden... Wat zegt jouw gevoel?
Luca, woon trouwens in Geuzenveld. Niet de beste buurt maar we hebben redelijk goedkoop een groot appartement kunnen kopen. Amsterdam is zeker gaaf, al zal ik hier niet de rest van mn leven blijven. We willen uiteindelijk groter wonen en da's hier gewoon niet te betalen helaas...
Ik heb geen idee wanneer ik ga testen... had afgelopen week echt testdrang maar nou helemaal niet meer! Mijn gevoel zegt ook niet zwanger, heb helemaal nergens last van. Vorige rondes veel kwaaltjes dus toen had ik hoop maar deze ronde vrijwel niks.. beetje krampjes in m'n liezen en licht gevoelige boobs maar verder helemaal niks. Ach het is ook pas ronde 3
Roxie en Blondi, jullie morgen bijna testen. Spannend zeg. Hier eigenlijk geen nieuws. Wij gaan vandaag voor een lekker rustig dagje op de bank, lekker met z'n tweetjes luieren. ; )