de kriebels komen net zo vaak, maar ik kan ze veel beter onderdrukken! als het weer begint dan denk ik 'zo dacht je vorige maand ook en toen was het ook niet raak'. Erg fijn hoor want scheelt heel veel! het is dat ik nou echt al de hele dag die krampjes heb waardoor ik er vaker aan denk, maar heb ook net m'n ei gehad dus die krampjes komen daarvandaan 24 okt weten we meer! Dan ga ik pas testen als ik nog geen bloed heb gezien, maar zoals ik eerder ook al zei, als ik bv volgende week opeens moet overgeven dan test ik eerder want dan weet ik genoeg (ik ben degene die zo extreem bang is voor overgeven en het nooit doet) En ik heb genoeg afleiding. heb weer allemaal dingen in m'n bol die ik hier in huis wil doen komende week en als ik iets in mn bol heb.. dan MOET het gebeuren! hoop voor jou dat je vandaag of morgen gewoon ongi word want vind die onduidelijkheid niet leuk voor je... ja of gewoon zwanger natuurlijk maar we denken maar het negatiefste dan kan het alleen meevallen!
ja ik vind die nieuwe geuren ook maar vreemd maar het zal zeker wel met hormonsters te maken hebben, had dit eerst nooit dus het valt echt op. Heb het ook een keer met mn mond gehad.... En snap heel goed dat je wat duidelijkheid wil luca. of ongi of zwanger maar niet dat halfbakken gedoe. Maar ik denk dat je best mag denken dat die hele erge pijn die je gehad hebt je ei was. Ik ken meer mensen die het op die manier ervargen, die kunnen dan echt niet gaan zitten of op staan want dan krijgen ze een ongelofelijke pijnscheut. En ik wil je niet ontmoedigen maar mij viel op dat ik de dag voor mijn ongi helemaal geen klachten meer had. Of ja, droge ogen en bepaalde dingen met mijn geur maar helemaal geen pijn in mijn buik of rug, niks. De voglende ochtend wist ik het al toen ik mijn ogen open deed en kreeg ik de bevestiging op de wc.... Dat was echt een grote donkerrode slijmprop of zoiets (sorry....) De rest van de dag bijna niks meer, de volgende ochtend hetzelfde verhaal en gedurende de dag ook niet veel meer, en nu dus al 2 dagen niks meer... Vind dit best vreemd ook al weet ik dat het allemaal op gang moet komen maarja, het was toch echt donker en helder rood van kleur dus dit zal toch door moeten gaan voor mijn eerste ongi denk ik :S Iemand anders ook zo'n rare eerste ongi??
haha ja aan zwanger denk ik allang niet meer hoor, ik weet dat het wellicht nog mogelijk is als ik mijn ei later heb gehad, maar voel me verder gewoon prima op wat steekjes na, maar die steekjes heb ik de hele cyclus door gehad dus zegt ook niets. Op overgeven na zou ik niet teveel vertrouwen op 'overduidelijke' symptomen, want ook ik dacht het zeker te weten deze maand en het was toch echt niet zo (oa door grotere borsten terwijl ze nooooooit van grootte veranderen). Daardoor kom je misschien weer in de verleiding om te vroeg te testen en krijg je weer gedoe Voor mij wordt het in ieder geval niet meer voor de NOD. Al hang ik 2 weken lang kotsend over de wc, ik wacht braaf af
Hey Blondi, spannend weer zeg!!! haha. en zo zit iedereen iedere maand weer... nu maar hopen dat de spanning snel bevestigd mag worden met een posi test!!! Ik heb met dat kotsen precies hetzelfde als jou. Ik denk ook de hele tijd, als ik aan het einde van mijn cyclus ineens zou gaan kotsen dan wet ik genoeg!!! want doe dat dus ook noooooooooit Heel veel succes met alles wat je weer gaat voelen de aankomende weken en ik hoop voor je dat je er zo nuchter onder kunt blijven als je nu bent.
hihi paula volgens mij zijn er hier op het topic alleen maar rare ongi's geweest, heb er niet een normale voorbij zien komen
ja heb ook het een en ander voorbij zien komen en weet dat het heel raar kan gaan zo net na de pil. Maarja, het vreemdste voor mij is nog wel dat ik geen buik of rugpijn gehad heb. Normaal ga ik door de grond!!! Maar goed, als die ongi's zo blijven dan teken ik ervoor haha. Ben er alleen bang voor dat ik van de week weer ineens verrast word dus ook ik zal mijn tampons voorlopig nog maar meeslepen!
paula, dank je wel voor je steun! ik hoop ook dat het me gaat lukken, maar ik denk het wel dacht vorige maand zo vaak dat ik wel zwanger was dus ik ga écht niet meer denken dat ik zwanger ben! mijn boobies doen ook pijn maar die krengen van mij zijn ook zo gevoelig, doen bijna altijd pijn en ik was eergister met 1tje tegen de deur gelopen.. nou dames, dat was geen pretje
Ja ze noemen het ook wel bumpers blondi maar zo letterlijk moet je het niet nemen volgens mij Ik denk dat ik deze maand weer net zo erg ben als vorige maand haha. Gewoon omdat ik het leuk vind om te weten wat mijn lichaam allemaal aan het doen is dus daar lees ik dan ook veel over. Maar omdat ik afgelopen maand al zoveel gelezen heb is dat deze maand niet meer nodig natuurlijk dus misschien dat ik het ook wel beter naast me neer kan leggen. Ik besef nu ineens pas hoe lang 4 weken zijn, normaal vliegen die voorbij maar dat is nu wel anders!
@ paula, ik had idd beter mijn hoofd als bumper kunnen gebruiken... en ik ben er ook wel veel mee bezig hoor! Maar ik denk niet meer zo heel erg positief.. als het nu raak zou zijn is het nog heel snel, de 2e ronde al! maar ik vind mijn lijf ook heel interessant.. heb in de piljaren heel wat gemist!
he meiden daar ben ik ook weer. vanmiddag even lekker van het mooie weer genoten. de kleine ligt nu op bed en alles lekker weer aan de kant dus we kunnen weer lekker kletsen hier! of is er verder niemand en ben ik hier de enige? blondi@ ik hoop voor je dat deze maand goed geklust hebt en ik ook en dat we straks een mooie positieve test hebben dat zou we super wezen!
Hey je gaat me lijstje niet opnieuw maken he haha Dit is het lijstje; Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD: Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------10-10-10? Bloempie1983--(27)--------04-Aug-10-------------03-Okt-10? Roo-------------(24)---------18-Aug-10---------------???? Debster84-----(26)---------20-Aug-10-------------21-Sept-10? Bahar23-------(25)---------20-Aug-10-------------10-Okt-10? Ts1991---------(?)----------21-Aug-10--------------??? Zonnebeertje---(28)---------23-Aug-10-------------30-Sept-10? Alieke----------(20)---------30-Aug-10-------------???? Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------???? luca2504 ------(22)--------09-Sept-10------------06-10-10? ----------------------------------------------------------------------------------------------- DOOR NAAR VOLGENDE RONDE: Leeftijd: LVRK: Ronde: VNOD: ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------??? Debster84--------(26)----26-Sept-10----(2)--------??? Ajla----------------(25)---26-Sept-10----(2)--------??? Marlijn-----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10 Chantie26---------(27)---28-Sept-10----(2)--------? Blondi-------------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10 Paula--------------(29)---????------------(2)------06-11-10 Lupita----------(24)-----08-10-10-------(3)-------05-11-10 vpkaatje-----(30)------????--------------(2)--------????? -------------------------------------------------------------------------------------------- ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend: SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----06-06-11
Hey Sunlight, Wat is je leeftijd en je eerste dag van je laatste menstruatie? Zet ik je gelijk in het lijsjte
Zo meiden wat hebben jullie gekletst zeg!!! Ben vanaf vrijdagmiddag niet meer geweest en moest kei veel bijlezen en ik heb het een beetje overheen gelezen haha want werd me een beetje teveel! Ik heb wel gelezen over de ovutesten van Blondi en ikkuh en omdat ik er zelf mee bezig ben was dat wel interessant natuurlijk! Blondi bij jou was dus zeker echt duidelijk die test! ik heb dezelfde testen en heb elke dag wel een 2de vaag streepje de ene dag iets duidelijker als de andere erg verwarrend!! Ik heb het elke dag rond 10 uur half 11 gedaan alleen vandaag pas om half 1 omdat ik het vergeten was! Maar morgen zit ik weer in de dagdienst dus kan ik niet om die tijd testen dus moet ik het pas weer na 3 uur doen!! Zou ik dan veel kans hebben dat ik het mis of blijft het zoiezo op die dag als hij positief zou zijn ook de hele dag positief of kan het bijvoorbeeld ook dat ik vanaochtend negatief had en vanavond ineens positief of als het bijvoorbeeld morgenochtend(wanneer ik niet kan testen) positief is en als ik smiddags test negatief?? ik weet het niet hoor maar zie dat sommige weleens 2 keer per dag testen?? Heb jij ook (BLONDI) al vruchtbaar slijm of meer afscheiding of IETS wat je ei aan kan kondigen?? ik heb nog helemaal niks ofzo dus ik ga er ook niet vanuit dat ik al wat gemist heb of er iets aan zit te komen.... Me pilcyclus was altijd 29 dagen maar dan zou ik nu me ei vandaag moeten hebben ofzo maar laatste cyclus was 34 dagen dus dan zou het nu langer duren daarom test ik maar door in de hoop hem tegen te komen haha. Nou het is erg rustig hier dus ga maar weer eens...
moet je dat allemaal weten? haha ik ben 24 jaar 15 september eerste dag laatste menstruatie! 2e ronde en 2e kindje mag ik er nu ook bij jeuh!
Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD: Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------10-Okt-10? Bloempie1983--(27)--------04-Aug-10-------------03-Okt-10? Roo-------------(24)---------18-Aug-10---------------???? Debster84-----(26)---------20-Aug-10-------------21-Sept-10? Bahar23-------(25)---------20-Aug-10-------------10-Okt-10? Ts1991---------(?)----------21-Aug-10--------------??? Zonnebeertje---(28)---------23-Aug-10-------------30-Sept-10? Alieke----------(20)---------30-Aug-10-------------???? Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------???? luca2504 ------(22)--------09-Sept-10------------06-Okt-10? ----------------------------------------------------------------------------------------------- DOOR NAAR VOLGENDE RONDE: Leeftijd: LVRK: Ronde: VNOD: ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------??? Debster84--------(26)----26-Sept-10----(2)--------??? Ajla---------------(25)---26-Sept-10----(2)--------??? Marlijn----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10 Chantie26-------(27)---28-Sept-10----(2)--------? Blondi-----------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10 Paula-----------(29)---????------------(2)------06-Nov-10 Lupita--------- (24)-----08-10-10-----(3)-----05-Nov-10 vpkaatje--------(30)------????---------(2)-----????? Sunlight--------(24)-----15-Sept-10---(2)------17-okt-10 -------------------------------------------------------------------------------------------- ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend: SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----06-06-11