hahaha, in jouw geval had ik die test al gedaan blike waarom wacht je eigenlijk? vorige cyclus duurde 34 dagen en nu zit je op dag 35? hahaha sorry ik zet je alleen maar aan tot 'slechte' dingen
Ik zou dus ook niet weten wat ik moet voelen, heb er eerlijk gezegd ook niet op gelet. Daarom begin ik deze ronde al met ovu testen dan kan ik het wat beter in de gaten houden. Ik begin de 22e al met testen (dan ga ik uit van een cyclus van 28 dagen) en dan sowieso totdat ik hem heb gevonden omdat mijn laatste cyclus 31 dagen was, dus zal waarschijnlijk zo'n 5 dagen moeten testen. Ik las trouwens dat je eisprong seizoensgebonden is; in de lente en zomer komt ie 's nacht of 's morgens en in de herst en winter laat in de middag of 's avonds, apart hè? Begin vanavond maar vast weer met oefenen, kan al wel weer, ff snel
@aljaa, mijn ei was deze ronde later... dus nog vijf dagen tot mijn NOD.... is eigenlijk ook wat te vroeg, dat weet ik ook wel
Gebruiken jullie trouwens die goedkope ovutesten van Matcare? Die 5 voor 7,95 (zo iets). Ik zit er dan aan te denken om daar de xl verpakking van te kopen, 5x5 stuks. Oh ja Blike, nog even wachten hoor!!!
Hoi dames. Hoe is het hier? Ik snap er weer eens helemaal niks van. Gisteren op 6 dpo een beetje bloedverlies gehad, gepaard gaande met flinke steken in mijn buik. Het bloedverlies was echt minimaal. Wat heeft dit nu weer allemaal te betekenen? Tempt blijft nu op 36.8
Stevie, zou het niet weten. Kan het innesteling zijn? Hier nog geen ongi te bekennen, wel hoofdpijn. Gister ook heel erg. Had ik nooit toen ik de pil nog slikte.
Goed zo, lekker eigenwijs Blike. Een voorzichtige gefeliciteerd dan maar! En graag een foto natuurlijk!!
@Blike, ik probeer een streepje te zien maar zie hem niet. @Roxie wanneer ga jij testen? Ik krijg wel altijd heel erg hoofdpijn voordat ik ongesteld moet worden, zo ook de laatste keer dus. Ik heb helemaal zin om er deze maand weer tegenaan te gaan, dan kan ik helemaal zo'n verliefd gevoel krijgen en dan besef ik ook altijd even weer hoe ontzettend gelukkig ik ben met mijn vriend en mijn leven.
@ blike, ik zie wel een voorzichtig vaag streepje. Spannend. Hopelijk over een paar dagen een knaller!! @ roxie: wanneer ga jij testen meid? Ik hoop dat het raak is. @ igor: ik heb dat sowieso erg de laatste tijd, sinds we besloten hebben om voor een kindje te gaan konden we wel opnieuw verliefd zijn geworden hihi. Ik dacht zelf ook al stiekem dat het misschien een innestelingsbloeding kan zijn, maar goed we zullen maar afwachten.
Hahaha Blike, moet echt om je lachen! Hopen dat je over een paar dagen een dikke vette streep ziet! roxie, ging jij nog testen?
@Blike, ik heb heeeeeeeeeeeeeeel hard getuurd en ik zag wel iets, maar wel echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht Maargoed dat is ook nog logisch tut, want je zit pas 5 dagen voor je NOD Vanaf nu heb je dus het recht om elke dag te testen om te zien of ie donkerder wordt Wat leuk! Ik had al gezien dat november een supervruchtbare maand is kennelijk, straks is de helft hier zwanger in november @Roxie voor jou moet het nu ook spannend zijn, als je vandaag geen ongi krijgt, test je dan morgen? @Stevie: INNESTELING! Oh ik hoop het voor je Nog een weekje wachten
Oooh luca, ik hoop het zo dat het gewoon een dikke, vette INNESTELING was!! Gelukkig moet ik veel werken deze week, dus heb ik weinig tijd om er te veel mee bezig te zijn.
hahaha oh meid, ben al sinds begin van cylus om de dag bezig.... heb ergens vermoeden dat mijn eisprong een week eerder er al was (ivm afscheiding, die er nu weer niet meer is!)