Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpkaatje, bedankt voor de uitleg!

En Stevie, haha dat heb ik ook heel de tijd, steekjes en dingetjes dat zijn meestal dingen die er gewoon altijd al zijn maar waar je geen aandacht aan schenkt, en nu zoek je opeens overal iets achter :D

Gelukkig kan ik nu ook al iets beter relativeren en schenk ik er gewoon minder aandacht aan. Stiekem denk ik nog wel af en toe; zou het? Maar ik geloof er even niet meer in voor deze ronde, en merk wel dat de tijd veel sneller gaat als je niet elke seconde van de dag zit te bedenken wat er allemaal aan de hand is :D

2. Asun

Asun Niet meer actief

Tja.. die pil heeft bij mij wel veel pijn weggehaald. Ik ben vroeger met de pil begonnen omdat ik echt veel last had van mijn menstruatie en omdat ik acne had. Die acne is nu ik weer gestopt ben niet terug gekomen, wel een iets onzuivere huid. Maar ik heb wel echt meer last van ovulatie- en menstruatiepijn/klachten.
    Is dit voor jou ook herkenbaar?

3. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Luca, die ongi laat nog op zich wachten bij jou hè? Ik ben benieuwd of je snel meer weet. Het lijkt erop dat je lichaam waarschijnlijk van slag is door het ontpillen.

Ik heb echt het gevoel alsof ik vandaag ongi ga worden. Dus ik ga dadelijk maar alvast goed beschermd de deur uit voor de zekerheid. ; )

4. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0

Aangezien ik nog geen menstruatie heb gehad, kan ik daar nog niks over zeggen. Ik vermoed dat ik venadaag ongi ga worden zoals ik al zei, en voel nu ook wel weer een lichte ongi-buikpijn. Van puistjes heb ik sind het stoppen echt ontzettend veel last en daar baal ik wel van.

Ik heb nu iets langer dan 2 weken geleden een positieve ovu-test gehad en toen heb ik ook wel wat dingen gevoeld, pijnlijke borsten, steekjes. Maar achteraf ben ik dan weer iemand die denkt dat ik het me heb ingebeeld. :)

5. ik ben ermee begonnen ooit omdat ik ook heel veel last had van acne en vette huid. Nooit echt zware menstruaties of veel pijn gehad gelukkig.
    Maar sinds deze week heb ik wel weer een echte vette huid en opeens heb ik echt overal pukkels, sinds 3 dagen. Niet eens alleen in mijn gezicht maar ook op mijn borsten en buik. Nog nooit last van gehad, maar zoals Stevie al zegt denk ik inderdaad dat mijn lijf nog een beetje van slag is. Hoewel ik hem nu dus maar 1,5 jaar heb geslikt!

Dat mijn ongi iets later komt dan verwacht vind ik niet zo erg, maar ik hoop wel vanuit de grond van mijn hart dat ie niet later komt dan aanstaande zaterdag, want dat zou betekenen dat ik mijn ei helemaal nog niet gehad heb waarschijnlijk.. en dan ben ik wel iets verder van huis want dan heeft niets eigenlijk zin om te doen, geen ovutesten niet tempen.. wel klussen natuurlijk maarja dat lijkt ook zo doelloos.. Dus ik hoop op een ongi ergens eind deze week :)

6. Asun

Asun Niet meer actief

@ Stevie:
    Tja dat denk ik ook. Vooral toen ik dacht dat ik zwanger was (2 weken overtijd) en toen voelde ik ook van alles. Toen werd ik ongesteld en vroeg ik me echt af wat ik nou gevoeld had en wat ik ingebeeld had. Later heb ik gegoogld en las ik dat heel veel klachten van het ontpillen kwamen. Dus toch wel goed gevoeld.
    hihihi slim van je om beschermd de deur uit te gaan. Ik moest wel lachen toen ik je zin las.

@ Luca:
    Spannend zeg! Maar ook vervelend dat je zoveel onzekerheid hebt. Idd de tijd gaat veel sneller als je er niet 24/7 mee bezig bent. Dan kan je de minuten wel aftellen.

Gelukkig heb ik 3 drukke weken en daarna 3 weken vakantie. Dus niet veel tijd om er de hele tijd mee bezig te zijn.

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    volgens mij geld dat voor de meesten hiero. Maar moet ook toegeven dat ik deze cyclus heel veel gevoeld heb wat ik eerst nooit voelde. Slikte ook altijd de pil door en had af en toe een stopweek als ik een doorbraakbloeding kreeg. Dan had ik alleen buik en rugpijn. Nu voel ik steken bij mijn eierstok, rug ben buikpijn, mijn tepels doen zeer, af en toe mijn linker borst, rare afscheiding, ooit echt mega vrolijk en soms ineens emotioneel bij een nummer wat ik al 100x gehoord heb haha. Het is allemaal die hormonen. Dan hebben mannen het maar makkelijk, die maken zaadjes... en that's it. Natuurlijk ook niet vreemd dat hun ons nooit volkomen kunnen begrijpen haha. Maar vind het wel heel fijn dat ik mijn eigen ik weer terug begin te zien. Eerst waren mijn emoties altijd vrij vlak. Of gewoon blij of een beetje chagie. Nu voel ik me soms echt mega blij en begin ik weer mn dolle momenten te krijgen, die heb ik toch wel gemist haha. Dus of ik nog ooit aan de pil ga??? heb daar nu toch wel bedenkingen bij.

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik heb nu niet zoveel tijd, maar luca bedankt, ik zal me hart hier zeker luchten ;).

Ik zal proberen vanavond een gaatje vrij te maken om het verhaal even te vertellen....

9. Asun

Asun Niet meer actief

Jeetje ik ben wel benieuwd. Je bent nog maar 6 weken zwanger toch?
    Succes met je drukke dag

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Oej Saskia, dat klinkt niet echt positief... :( Maar je kunt hier idd altijd je verhaal kwijt dat is het fijne aan dit topic! Alles wat je bij een ander niet kwijt kan kun je hier wel altijd kwijt en er is ook altijd iemand die met je mee leeft. Hoop dat je zelf wel nog vrolijk bent, je bent tenslotte lekker zwanger!!!!

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    klinkt inderdaad niet positief saskia...
    kop op hé! Jullie moet er blij mee zijn! De rest niet!
    Ik weet zeker dat er bij mij heeeeel veel mensen vreemd zullen kijken, maar dat kan me toch lekker niks schelen :p is onze kleine, niet die van hun!

luca, beetje late reactie op je foto, maar je ziet er ongeveer hetzelfde uit als dat ik had verwacht :p

hebben jullie misschien nog iets wat je kan doen tegen/aan pijnlijke borsten? Het is heel erg vandaag, vooral 's ochtends (slaap op mijn buik.. misschien daarom?) niet erg fijn en vooral niet met het werk wat ik doe! Kan hier helaas niet vertellen wat want dan word ik zo herkent denk ik.
    Misschien een strakkere bh? Of nou juist losser?
    Het het vorige maand ook rond mijn ei maar nu is het pijnlijker :(

mijn krampjes zijn wel ver weg! Ze komen in vlagen even hallo zeggen en vertrekken bijna meteen weer! Jippie :D

en ik had eigenlijk nog een vraag, maar die kan ik hier ook niet zomaar stellen want dan word ik ook sneller herkend, mag ik jullie misschien een pb sturen met de vraag?

LANG VERHAAAAAAAL, mijn excuses!

12. hai blondi!!!

Haha grappig he hoe je een beeld vormt in je hoofd van hoe iemand eruit ziet :)

Ben wel heel benieuwd hoor naar je vraag, je mag me pb'en als je wilt!

13. Asun

Asun Niet meer actief

Lekker he al die ovulatie klachten.. bij mij zijn ze vandaag begonnen. Dus misschien ook wel eerder mijn NOD.
    Als je de behoefte hebt mag je een pb sturen. Jij komt uit het Brabantse land lees ik en ik uit Overijssel. Dus de kans dat wij elkaar kennen is heeeeeel klein ;)
    Sterkte!

14. en paula,

echt grappig dat jij dat zegt over je emoties! Ik merkte gister PRECIES hetzelfde!! Heb echt heel de avond enorm in een deuk gelegen, en dat heb ik al niet meer sinds ik weer aan die pil ben. Twee jaar geleden merkte ik dat ook al dat ik na het stoppen met de pil weer veel emotioneler was. Soms is dat jammer maar het geeft je veel meer het gevoel echt te leven!
    En ik ben zooo blij dat ik mijn vrolijke buien weer terug heb! Die had ik met de pil nooit, precies zoals je zegt dat alles wat afgevlakt was.

15. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    daar heb ik dus weer totaal geen 'last' van...;)

16. huhh!! Opeens was ik het topic kwijt, is ie verplaatst naar 'zwanger worden clubs' :p

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    'Had je die dikke buik nog niet gezien, morgen ben ik uitgerekend' :p:p:p

18. ja niemand die er dan nog verder naar vraagt hoor ;) mensen laten zich vrij snel afschrikken door sarcasme en cynisme :D

19. Asun

Asun Niet meer actief

Heej dames,
    Ik ga er vandoor. Werken..
    Fijne dag nog en tot morgen. Dan heb ik weer tijd om bij te lezen.

Liefs

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    werk ze meid!

@ luca, komt ook wel goed uit want ik ben heel vaak sarcastisch.. heerlijk :D ook al wil het bij sommige mensen wel eens verkeerd schieten!

nog een vraagje hé, ja ik ben op dreef vandaag, heb net een ovu test gedaan om te kijken of m'n ei alweer vertrokken was. Er is wel een tweede streep maar heel licht dus mijn eitje is weg. Maar nou kan ik toch alsnog wel zwanger zijn? Niet bij iedereen blijft de ovu test positief.. toch?
    Een ovutest is geen zwangerschapstest heb ik hier eens gelezen..

Deel Deze Pagina