Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Babyboomshop, als je op de onderstaande link klikt kom je op de pagina met de zwangerschapstesten.

het was trouwens € 11,74 voor 6 testen incl verzendkosten.

Zwangerschapstest midstream

2. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Oooh shit dus ik kan me piek al gemist hebben dan?
    Ik heb eigenlijk vanf het begin al wel vage tweede strepjes gehad maar niet donkerder ofzo!! ik heb vanaf woensdag elke dag rond 10 half 11 sochtends getest, zondag om half 1 smiddags en vandaag pas rond half 6 vanavond...en vandaag had ik helemaal geen tweede streepje....kan ik hem nu gemist hebben of kanhet morgen ineens een piek zijn?? ik begin nu pas weer afscheiding te krijgen dus je zou zeggen dat het nu pas gaat beginnen??? ik zeg ook maar wat hoor...

3. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Debster,

Ik had een dag (of 2 dagen, weet ik niet meer zeker) voor mijn eisprong rekbaar slijm, iets van gemerkt toevallig?

4. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    arghhh, zit wel in een rotperiode... lekker chagie en ook nog eens verkouden, ben niet te genieten! Maarja... straks weer aan de slag dus hopelijk ben ik dan weer wat vrolijker :)

5. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    jeetje elke keer als ik hier ben is het rustig haha nu heb ik net eindelijk alles bijgelezen...

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ik ben er wel :D

7. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Haaaaaai Sas,

Ben blij voor je dat ze allemaal leuk reageerde hoor!!
    En je ouders die niet voor hun 50ste opa en oma wilde worden haha hadden ze zelf ook maar niet zo jong aan kinderen moeten beginnen.....haha ze hebben jou het voorbeeld gegeven hoor toch?
    Nou is ook wel weer een opluchting toch dat ze het weten?
    Eng is dat het om het te vertellen ik vond het ook eng om te gaan zeggen ik dacht hmm misschien vinden ze me nog te jong ofzo of weet ik veel vond het gewoon eng......
    Maar gelukkig reageerde iedereen bij mij ook heel erg blij!

8. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    @ Luca; nou het is gelukt met me afbeelding dankzij jou hoor!
    Zie hier het resultaat een schattige foto van de handen van me mannen haha.

@ Blondi; je mag me altijd een pb sturen hoor als je dan niet bang ben dat ik je buurvrouw ben haha want ik woon wel in brabant natuurlijk!!
    Word wel nieuwschierig nu hoor en ook naar je werk haha ik zal ook maar niet zeggen waar ik werk want dat is maar op 1 plek in heel nederland dus is het ook zo geraden.....

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Bij mijn ouders lag het wel een beetje anders, zij zijn op hun 16de onverwacht zwanger geraakt van mijn zus (zij is 5 jaar ouder als ik). Maar ze hebben wel altijd gezegd kijk uit met wat je doet, wij hebben niet echt een jeugd gehad en dat gunnen we jullie allemaal wel.
    Maarja, mijn man ik hebben een huis gekocht en zijn getrouwd dus ja ze hadden waarschijnlijk wel verwacht dat het niet meer al te lang zou duren aangezien ze aan mijn man zijn kant van de familie allemaal al kinderen hebben. Dus ze konden het verwachten :)

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ahhhhhh debster wat een lieve foto!!!!!

11. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    alles goed hier?
    blondi weet niet of je er al uit bent of dat je nog wat wilt weten dan kan je altijd een pb sturen geen probleem geld overigens ook voor alle anderen die eventueel wat willen weten hoor.

vpkaatje ik had ff een vraagje als je eisprong geweest is word je test daarna weer wit of blijft ie altijd een vaag 2de streepje geven? want heb tot nu toe nog steeds geen donkerdere streepje gekregen ze zijn beetje gelijkaan.
    zal donderdag wel weer een foto plaatsen voor beoordeling van jullie als jullie willen dan heb ik zowiezo weer 2testjes erbij.

saskia jammer dat het op die manier moest maarja om onder zoiets uit te komen is nogal een moeilijke situatie maarja zal je altijd maar zien op zulke momenten komen er altijd etenswaren op tafel die je dan niet mag hebben.

verder nog nieuwtjes hier met de andere?

12. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    oh jeetje 16?? ik was alleen even van jou leeftijd uitgegaan 23 en dat je ma dan iets van 22 was ofzo?? maar 16 is wel erg jong ja!!
    Hoelang ben jij zelf al getrouwd en samen wonend?
    Ik ben nu 6 jaar samen met me vriend en we wonen 4 jaar samen en ons zoontje is 2 maar we zijn (nog) niet getrouwd.
    Ik was ook 23 toen ik zwanger werd en 24 toen ik bevallen was en nu alweer 26.5 haha :( geniet maar lekker van het zwanger zijn en je leeftijd want het klinkt cliche maar het is ECHT WAAR zodra je kindje er is VLIEGT de tijd als een sneltrein aan je voorbij en ben je zo oud hahaha.
    Ik dacht altijd als mensen tegen me zeiden oooh meid geniet er maar van want voor je het weet zijn ze groot! Nou en of dat waar is!!! niet normaal de dagen en weken en maanden vliegen om een jaar is helemaal niks meer als je eenmaal mama ben!
    Maar ja daar kom je vanzelf achter, aan het einde van je zwangerschap denk je pffff nou mag het wel komen ik ben het beu (ik genoot tot het laatste moment en heb nooit geklaagt hij zat wel goed haha) maar als hij/zij er eenmaal is dan gaat het wel zo snel...

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Tsja ikkuh, dat is ook zo. Maar we zijn nu eigenlijk ook wel een beetje blij dat we het verteld hebben, dat je er met meer mensen over kan praten.

Alleen bij mijn ouders word het wat lastiger omdat me zusje en broertje nog thuis wonen, maar maakt niet uit. Zij weten het trouwens nog niet, toen wij het gister gingen vertellen zaten zij boven dus ze hebben nog niks mee gekregen gelukkig :)

14. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Lief he hier was hij net een week denk ik...
    Zal ik eens een buikfoto erop zetten?? kun je me zien toen ik 40 weken was haha

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    oja ook zoiets vaags beetje apart verhaal hoor haha.
    ik liep gisteren met me vriend vanaf mijn ouders huis naar huis toe en toen zagen we dat de lucht errug helder was,
    nu slapen wij sinds vorige week de slaapkamers omgeruild en slapen nu in een kamer met een schuin dakraam.
    nu was het in die tussentijd elke avond vrij bewolkt en zag je geen sterren in de lucht.
    gisteravond dus wel en toen hadden we het erover van nou als we strax in bed liggen kunnen we eindelijk sterren kijken haha dus toen hadden we het erover dat het leuk zou zijn om een vallende ster te zien dan kunnen we meteen wensen als we in bed liggen voor een kindje haha.
    beetje apart hoor maar we hadden net geklust en we lagen toen dus lekker naar buiten te kijken zie ik inene een vallende ster!!! hoe toevallig is dat maarja ik uit mijn enthausiasme helemaal aan me vriend vragen of hij dat ook had gezien maarja hij zag het niet vraagt ie aan mij heb je wel een wens gedaan haha maar dat heb ik dus niet gedaan was te enthausiast erover want het is gewoon echt heel toevallig!!

ok moest het ff vertellen vond het echt zo apart.

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ debster: ja ik heb ook nog een oudere zus hahah, maakt niet uit hoor vind je reactie wel komisch hahah.
    In januari wonen we 2 jaar samen en sinds afgelopen 16 juli zijn we getrouwd (nouja geregistreerd partnerschap, maar dat is bijna het zelfde en langer om te zeggen ;) ik draag trouwens wel zijn achternaam). Dus op zich misschien na het trouwen snel zwanger, maarja wie verwacht er in de eerste ronde zwanger te worden :).
    Ik ben nog wel 23 als ik beval, ik ben jarig in augustus. Dan is de kleine er al wel uit :D

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    jaaaaaa leuk!!!!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah komisch, volgende keer wel wensen hè ;)

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    saskia gelukkig maar dat je dus wel even aan je ouders apart heb kunnen vertellen dan kan je het verder nog proberen geheim te houden en heb je daarna nog genoeg mensen om het aan te vertellen toch.

debster echt heel schattig die foto zo zie je maar wat een verschil he en dat kleine handje moet dan ook groot worden haha maarja gaat hard genoeg toch.

volgende keer zal ik zeker wensen hoor als ik niet weer te enthausiast word haha.

20. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    thats me! met me dikkie pensie! hahaha

Deel Deze Pagina