Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    wat een verhalen igor!!!!!!! hahahaahaha
    en wat een dokter! jeetje!

hier nog even een (stomme) vraag
    als er een innesteling zou plaats vinden heb je dan ook een soort van ongi achtige pijn??????

verder hier rustig gister geklust dus vanavond even rusig avondje en morgen maar weer van bil gaan ;)

2. Asun

Asun Niet meer actief

Das zeker geen stomme vraag, ik heb niks gevoeld van de innesteling. Maar ik heb van sommige gehoord dat je idd een soort ongi pijn kan hebben. Is bij iedereeen verschillend (handig hè.. Not)

3. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hahaha asun!!!
    ja bij iedereen is het ook anders dat is ook zo.... but thanks voor je reactie iig meid!
    :)
    ik heb namelijk een soort van lichte ongi pijn net zoals bij een ei krijgen en als ik iets til( een zware tas) dan heb ik een lichte pijn onderin mn buik :O
    vaag he! ahhaahah
    en nu denk je bij elk pijntje al van alles en dat is nog fijner!!! NOT!

4. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Nou noamy het is wel erg spannend nu voor je meid.... Wanneer ga je testen??

5. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    hej ajlaa!!

ja t is weer afwachte geblazen!pffff
    kan daar zo slecht tegen maar het is niet anders!

ik ga 2 jan testen
    dus hopelijk begint ons nieuwe jaar extra goed :)

jij al een ei gevonden???

6. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

fijn dat jullie kunnen genieten van mijn verhalen, kan wel een doktersroman schrijven met gemak:D

Maar helaas gisteren niet kunnen klussen, het was echt te pijnlijk van onderen heb het echt wel geprobeerd geloof me maar het had niks met ontspannen sex te maken en ik geloof nog steeds niet dat mijn ei komt. Geen buikpijn, geen ongigevoel, geen dik doorzichtig slijm helemaal niks.

Denk zelf dat het pas morgen weer kan het klussen, tja het is niet anders. Ga wel door met de testen en dan zullen we wel zien wat er gebeurt, maar goed mocht ik deze maand mijn ei missen dan kan ik wel lekker relaxed op wintersport en kunnen we er daarna weer vol tegenaan, dat vind ik dan ook wel weer leuk.

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goeoeoeoedemorgen! Ik voel me iets beter dan gister joehoe! Misschien komt het dan toch nog goed.

Of je iets van een innesteling kan voelen weet ik niet, nog niet meegemaakt, maar sommigen zeggen van wel dus wie weet. Bij mij zou het vandaag kunnen gebeuren dus zodra ik wat voel horen jullie het :D

Verder is mn temp vandaag weer gestegen. Eergister was ie 37,2, gisteren 36,8 en vandaag weer 37,2. Maar ik slaap wel heel slecht de laatste dagen. Super vroeg wakker en dan niet meer kunnen slapen. Dus dan lig ik een beetje tot half 8 te wachten tot ik kan tempen.... Dus of het allemaal zo betrouwbaar is???? Ben er bang voor....

Hoe het zit met urine bewaren weet ik ook niet. Volgens mij wel in de koelkast want bij kamertemp kunnen de bacterien zich veel te snel vermenigvuldigen volgens mij..... Maar pin me dr niet op vast.

Als je een innestelingsdip in je temp hebt, is dat dan op de dag van innesteling of de dag ervoor??? Vraag ik me nu wel af natuurlijk ;)

8. hello allemaal!

Alles nog allemaal goed hier!? Bedankt voor de felicitaties :) En Igor wat een verhalen heb jij inderdaad zeg :D

hopelijk is iedereen lekker aan de klus of aan het wachten :)

vandaag hebben we de echo! nog heel even geduld, maar we gaan ook nog naar zo'n enorme baby megastore en ik hoop dat ze daar zo'n buggy testparcours hebben :D dan gaan we lekker buggy testen hahaha :) Ik kom vanmiddag wel even laten weten hoe het was!

Fijne dag allemaal!

9. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

ben ik weer net even getest en nog net zo donker als gisteren, dus weer positief???? Hoeveel eieren komen er wel niet uit hahaha

Maar heb reactie gehad van verloskundige, dit is haar antwoord:
    je bedoelt een week na je edlm denk ik.
    het is wel vrij vroeg ja, maar een ovu test is niet altijd betrouwbaar. Eigenlijk kun je er pas iets van zeggen als je ze een paar maanden hebt gebruikt. Als je een regelmatige cyclus hebt (zoals jij) dan is het meest waarschijnlijk dat je eisprong rond dag 14 valt.

Dus we kunnen gewoon gaan klussen en dan zien we het straks in januari wel

Luca veel plezier vandaag met de echo, leuk joh!!

Paula fijn dat je je weer wat beter voelt.

Asun volgens mij kan je de urine het beste bewaren in de koelkast

Noamy spannend weer meis, wachten duurt soms zoooo lang he?

Nou ik ga nu boodschappen doen en daar alle stresskippen of gestresste kippen uitlachen:D Tot straks

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca, veel plezier met de echo! Spannend meid!

11. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    nee nog niet! Ben ook niet aan testen hoor! Doen het gewoon om de dag (de hele maand!) zit nu op dag 16 en laatste 3 dagen wel weer last van witte afscheiding, dus zal wel op komst zijn...
    Aan ons zal het niet liggen, doen het vaak genoeg, het is alleen afwachten dus wanneer die zooi uit mijn lichaam is verdwenen..

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    Ajlaa idd gewoon goed klussen
    Dat proberen wij ook! En dan maar weer zien en wachten
    Pffff
    Naja hopelijk beginnen we t nieuwe jaar met goed en blij nieuws!!!!

13. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou noamy, daar doe ik het ook voor!!! hihi. Wij hebben onze nod bijna tegelijk :D dus spannend!!

Igor, weer positief? En dat in 2 dagen tijd of in 3 dagen tijd?
    Ik kan me voorstellen dat je wel 2 dagen achter elkaar positief kunt testen. De eerste test die aangeeft dat het binnen max 36 uur gaat gebeuren, en dat is die van de dag erna vlak voor je eisprong. En dan zou hij de dag daarna toch wel weer negatief moeten worden denk ik..... Maarja, ik weet het ook niet hoor. Ik had nog maar 1 test, die was positief en daarna niet meer getest. Mijn lichaam en temp zeiden genoeg!

Nou voel ik al iets van een innesteling??? ik voel een beetje trekjes in mn buik :S Niet zoals met mn ei bij mn eileider maar iets maar naar het midden, kan het niet zo goed uitleggen. Maarja, of dit het dan zou moeten zijn???? ik denk het niet! haha. maar goed, we zullen zien!

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O ja, en mn borsten en tepels zijn nog steeds gevoelig. Maar daar heb toch wel vaak last sinds ik van de pil af ben dus jah... ook dat wil niks zeggen.

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Paula volgens de verloskundige kan het eigenlijk bijna niet dat ik nou al een ei zou krijgen, maar deze was inderdaad weer positief. Zij zegt dat bij mijn cyclussen die toch behoorlijk regelmatig zijn mijn ei pas rond de 14e dag zou moeten komen en dat de testen echt niet altijd betrouwbaar zijn. Maar goed ik test deze week gewoon eens door en dan kijken wat er gebeurt.

Maar kan nu toch niet klussen, te pijnlijk daar beneden, hoop 1e kerstdag wel weer te kunnen :D heb net een leuk setje gescoord bij H&M

Voel je je al weer wat beterder?

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Oej, jij hebt echt te hard je best gedaan de laatste keer!! haha. Ach des te fijner is het met kerst en met een pikant setje zal dat zeker wel lukken!

Tja en misschien heb je wel een hoog hc (zeg ik het goed?) gehalte in je urine.... iedereen heeft dat zowiezo, dus dan krijg je altijd wel een licht streepje, maar zo positief als jij test is wel bijzonder. Misschien een ander merk proberen als deze op zijn??

Als je dag 14 aanhoud dan kan het normaal niet misschien omdat het vaak niet sneller gaat dus zal wel los lopen. Maar kijk naar mij... had cyclussen van over de 30 dagen en nu ineens 1 van 28 en deze ronde nog korter waarschijnlijk... Het kan dus wel. Hoort ook bij ontpillen denk ik....

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    dan kan het normaal niet MISSEN.

18. hier meld zich een hele trotse toekomstige moeder :D

mijn mooie kleine nederlandse aardappel was 32 mm groot en precies op termijn :D mooi hartje zien kloppen en hij zwaaide ook nog even met zijn rechterarmpje! op deze foto kun je zelfs zijn teentjes zien ;)

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Jeetje Luca, wat mooi!!!!! dat je nu alles al kunt zien zeg! wist ik helemaal niet :O

Een mooie eerst foto hoor! daar mag je trots op zijn. En dan te bedenken dat hij/zij pas 32mm groot is. Vind het echt ongelofelijk dat je dan al zo veel kunt zien.
    Hoop dat ik er snel zelf 1 in kan lijsten!!

20. sheltie

sheltie Niet meer actief

:) wat een prachtige baby Luca!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina