Wat mooi Luca, prachtig. Dat er maar veel mooie foto's bij mogen komen volgend jaar, voor jou en alle andere. Paula; tja geen idee met de LH (luthiserend hormoon die bedoel je denk ik) hoe hoog die is, de vorige keer had ik dit niet zo snel. Tja het is niet zozeer dat we het zooo hard hebben gedaan, maar ik heb een virus in mijn lichaan die bij verminderde weerstand ook mijn slijmvlies aantast dus ook die daar beneden. Bij de minste wrijving krijg ik dan wondjes en dat is nogal pijnlijk (ook bij het plassen). Heb er bijna nooit last van gelukkig, maar ja ik was natuurlijk net ziek geweest en tja dan ben ik aan de beurt, wel balen hoor.
oh ja en alles tussen de 28 en 35 valt onder regelmatig, ook al heb je de ene keer 33 en de volgende keer 28. dus zij zegt als je vanaf dag 14 rekent (eisprong) en je begint een paar dagen daarvoor met klussen en gaat ff een tijdje door dan zou het goed moeten gaan.
ahaaaaaa, kijk weer het een en ander duidelijk en wat vervelend van dat virus zeg!! ja dan ben je na een griep wel weer varbaar natuurlijk. Beterschap meis, dat het met de kerst allemaal maar weer gladjes mag verlopen
prachtig luca!!! hier nog geen eitje... toch denk ik vandaag dat het streepje weer ietsje donkerder is... maar dat kan ook whishfull thinking zijn
Blike jammer meid! Misschien komt ie met kerst wel tevoorschein. Toch ook mooi als je zou kunnen zeggen dat je kindje met kerst verwekt is toch? Ik hoop het voor je!
dit zijn mijn testjes tot nu toe... Helaas vandaag echt nog niet donkerder... Bekijk bijlage 116887 Snapt misschien iemand anders iets van mijn lichaam?
Wow luca!! Wat een mooie foto!!!! Normaal gesproken zie ik niks op echo's maar zie nu idd ook de teentjes haha, gaaf hoor!! Blike vervelend lijkt me dat meid... Daarom test ik dus niet, zou zeggen blijf gewoon lekker oefenen, meer kun je toch niet doen! Vanavond voelde ik voor het eerst deze cyclus een beetje zeurend/ongi pijn in mijn onderbuik... Voorgaande maanden voelde ik dat constant en nu pas op dag 16! Misschien een teken dat mijn lichaam normaal begint te doen sinds de pilstop? Heb trouwens sinds vorige ongi geen chagerijnige/depri buien meer, hoeraaa!
Heej meiden, Waar blijft de tijd. Is het gewoon alweer bijna kerst. Probeer elke dag wat te lezen hier, maar jullie kennen me lukt me gewoon niet. Ben echt veel te druk met 100duizend andere dingen. Hier verder alles oke. Druk urine aan het sparen voor moeders voor moeders. Stiekem ben ik er nu al zat van. Iedere keer plassen in ene kan haha. Maar het is voor een goed doel he. Wel nog steeds heel erg moe, en soms last van me maag. En s'avonds is me buik al best dik en opgeblazen. Gaat dat nu al zo snel dan bij een tweede. Fijne feestdagen allemaal! Luca-> Wat een waanzinnig mooie foto! Zou er trots op zijn. Maar heb ik wat gemist.... waarom ben je bij een verloskundige in nl. Je woont toch in frankrijk? Nou geniet er in ieder geval van! blike-> hij wordt iets donkerder toch.... afwachten.
hallo meiden! luca wat een mooi beebje!!!!! helemaal geweldig! ajlaa wat jij had hebhad ik dus ook bijna de hele cyclus door af en toe van die lichte weeige ongi pijn......... appart he als ik mn ei heb word het wat heftiger en nu voel ik het weer af en toe ik snap dr ook niks van hier verder rustig vriendlief en vooral ik zijn ons aan het orienteren in de huizenmarkt willen toch iets gaan kopen(zitten nu gehuurd) ook weer even je gedachten elders zullen we maar zeggen!!! iedereen die aan de klus is succes! iedereen op het wachtbankje sterkte! ennuuh alvast iedereen fijne feestdagen! voor ik het vergeet!!!
Blike vorige maand had ik ook zon rits, snap er nog steeds niks van en toen ineens dat bruin/oranje/roze slijm verlies wat dus een ongi moest betekenen! Je lichaam kan rare dingen doen! Misschien sla je een eisprong over.... Hoop het niet voor je maar alles kan. Je lichaam moet weer ff op orde komen meis, ik hoop dat dat snel gebeurd voor je en dat je dan weer verder kan!
Goedemorgen! Helemaal niemand hier??? zeker allemaal druk met de kerstvoorbereidingen. Er ligt hier wel 40cm sneeuw!!!! heb dit echt nog nooit meegemaakt, niet normaal! En ik zit vandaag te wachten op een pakketje... oejoejoejoej... hoop dat ze hem kunnen komen leveren anders heb ik mn kerstkadotjes niet binnen Duimen maar!! Verder een mega temp dip vandaag... nog net niet naar mijn basale temp maar ik schrok ervan. Ik zit 6 dagen na mijn ei... hoop niet dat dit al een ongi aan kondigd
nou en net bij het toiletbezoek ineens veel afscheiding :O Al dagen niet gehad... en voel van die steekjes die je ook met je ei voelt maar net anders, weet niet... Het kan toch niet dat ik nu weer mn ei krijg??? of kun je vanaf een innesteling ook afscheiding krijgen??
Goedemorgen meiden, hier ben ik, inderdaad druk met de voorbereidingen. Vanavond komen alle vrienden hier eten en drinken, gezellig. Dus ik ga zo beginnen met koken zodat ik vanavond geen stress heb. Van onderen is het gelukkig al iets minder pijnlijk, heb gisteren zitten huilen op de bank, zo zeer deed het met plassen maar vanmorgen pijnvrij geplast Dus morgenvroeg kadootje geven aan mijn mannetje in een spannend outfitje; hij heeft zoooo hard gewerkt en ik wil hem lekker verwennen. Ik ga zo weer ff ovutest doen, ben heel benieuwd wat ie doet. Blike ik denk inderdaad dat je lichaam weer even moet herstellen, de test is zeker nog niet positief maar na wat de verloskundige tegen mij zei denk ik dat je gewoon sowieso om de dag moet klussen, dan mis je hem zeker niet.
Ik heb vandaag een drukke dag. M'n manntje is vannacht ziek geworden (buikgriep) dus ik moet hem vandaag verzorgen. Nog wat laatste boodschapjes doen en MvM komt zo. Als ik het niet meer red om vandaag langs te komen. Iedereen een hele fijne kerst!! @ Igor --> veel plezier vanavond
en weer een positieve ovutest, hmmmm lijk wel een kip, die legt ook alleen maar eieren Kan nooit goed zijn, ik hou maar gewoon die 14 dagen aan en om de dag klussen na de laatste dag ongesteld zijn, dan mis je niks
Igor, jij hebt ook maar een raar lijf! haha. Er weer snel tegenaan meid, zodra je het weer kan natuurlijk. En dan gewoon rustig, dan kan je 2 dagen erna nog een keer Ik begrijp ook weer ff niks van mijn lichaam maar ga er vanavond ook maar weer tegenaan. Stel.... nouja, dan heb ik hem niet gemist.
Meiden ik wil jullie vast hele fijne kerstdagen wensen, denk niet dat ik hier nog kom het weekend. Allemaal veel klusplezier, voor de wachters hopen op een positieve test en voor de zwangeren geniet van die kleine in de buik (zijn/haar eerste kerst) en vooral geniet van elkaar. Dikke zoen voor jullie allemaal!! -X-