Paula, ik voelde me ook niet zwanger! Dus dat wil nog niks zeggen.. Igor, zal wel even spannend dan zijn die test.. ik hoop dat het allemaal goed zit bij jullie maar daar gaan we gewoon van uit Heb de H&M gids niet gehad.. nadeel is dat ze hier bij de H&M geen zwangerschapskleding verkopen, moet dan een half uur gaan reizen. En de maten zijn nogal moeilijk! Ik heb al 1 broek, is maat 36 de kleinste die ze hadden, en die is te groot! Terwijl ik normaal 38 heb. Ben vrijdag wel vrij.. misschien toch even naar Breda, daar hadden ze het wel volgens mij.. Kan ik ook meteen naar de ikea
Oh, en in m'n vrije tijd draag ik nu ook jurkjes en tuniekdingen maar voor m'n werk moet ik een broek aan..
Oej ja dat is dan vervelend blike. Succes met het shoppen! Nou 36,7 daar word ik gelukkig van haha. Dat is ook mijn temp Nou maar gewoon geduldig afwachten dus... Heb wel een opgezette buik.. Ik heb altijd een moeilijke stoelgang. Was alweer 2 dagen niet naar de wc geweest (en dat na de kerstdagen) maar vandaag alweer 2x dus dat buikje had nu wel minder moeten zijn... Misschien is ie morgen wel weer plat haha.
Paula testen!!!! (hihi) Ik had een erg leuke spijkerbroek bij de wehkamp gezien maar ze hadden dus elke maat behalve maat 38..
das altijd zoo waardeloos he? misschien hebben ze die ook nog bij andere winkels te koop? als je op het merk zoekt?
mogen kan je wel een testje wagen paula dan ben je vier dagen voor je NOD toen testte ik ook al positief .... sorry hoor, wil je niet opjutten ofzo
ja paula ben benieuwd tot wanneer jij jezelf in kan houden om te testen!! we lopen bijna gelijk op om te testen ik denk dat ik 1 jan ga testen wie weet de eerste geweldigste dag van het nieuwe jaar!
heeel grieperig en geen enkel gevoel van een eventuele zwangerschap ik ben me dus vast aan het voorbereiden op een volgende ronde hoest met jou? nog steeds geen ie he meis......das k*t
hey dames, blondi--> je kan ook op internet op h&m kijken daar zullen ze toch ook wel positiekleding te koop hebben staan? en weet van mensen dat als het niet past je het ook gewoon kan terug sturen ofzo. igor--> heb je maar 1 zo`n test voor je man? want in het ziekenhuis moet je zowiezo ook 2 keer inleveren dus denk dat het zowiezo handig is om het 2 keer te doen met 2 weken er tussen ong. dan hou je een beetje hetzelfde als ziekenhuis aan. paula en noamy--> dat word spannend aankomende week!! blike--> ik hoop voor je dat je snel verder kan naar de volgende ronde!! heel naar als je geen duidelijkheid heb en je niet weet wanneer je ongie kan komen nu.
Vind het al een behoorlijke buik hahah. Heb laatst een positiejas gekocht kreeg me eigen niet meer dicht Net voor het eerst de baby gevoeld, echt zo'n bijzonder gevoel