Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ ikkuh: wat een rottige uitslag! Misschien heb je het wel getypt, maar waarom zijn jullie al zo vroeg naar de arts gegaan om het uit te laten zoeken? Of zijn jullie al lang bezig?

@ roxie: wat vervelend dat je zo lang last hebt gehad van bloedverlies.

@ noamy: wat attent dat die makelaar jullie ook op het andere huis wees. Als je een goed gevoel hebt bij het huis, moet je er voor gaan! Wij waren drie jaar geleden niet eens op zoek naar een huis. Afzonderlijk van elkaar (op dezelfde dag toevallig) zagen we ons huidige huis te koop staan en kwamen dus beide thuis met: "ik heb een mooi huis te koop zien staan!". Bleek het dus om hetzelfde huis te gaan. Tja dat hebben we dus maar gekocht :D.

@ blike: jaaaa joepi een kruis! ;)

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi dit is in het programma fertilityfriend, waar ik mijn temperatuur bijhoud ;) was er niet zeker van dat ik mijn eisprong gehad had, omdat mijn temperatuur niet zo goed steeg. maar vandaag gaf het programma door middel van een kruis aan dat mijn eitje gesprongen was :p vandaar!!

Leuk dat je weer eens mee komt kletsen! hopenlijk is het deze ronde meteen weer raak voor jullie!

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16

Dat zijn zeker goede berichten!! Jij hebt geen menstruatie na je mk gehad toch? Hoop ook echt voor je dat die er niet meer komt.
    Net als bij mij natuurlijk... Weet niet of ik nou dit weekend al ga testen, het lijkt me zo snel op een of andere manier. Heb nu wel elke keer als ik iets voel dat ik de eerste keer ook voelde dat ik gelijk erg hoopvol word. Probeer mezelf een beetje voor een teleurstelling te behoeden, maar ik vind het moeilijk hoor!

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik heb eigenlijk geen tijd maar ikkuh.... Wat een klote nieuws. En dan moet je ook nog 3 maanden wachten! Ik wens jullie heel veel sterkte meid!

Blike, je ei! Joehoe! Haha.

Ajlaa... Dat je kunt wachten vind ik echt knap maarja idd... Als je te vroeg test weet je nog niks.... Spannend!

Verder weet ik ff niet zo goed meer wat ik gelezen he, sorry.....

Hier wachtend op een ei. Ik hoop zo dat ie nog voor mn operatie springt maarja, we zullen zien!

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @roxie, nee heb idd na mijn MK nog geen ongi gehad. dacht eerlijk gezegt dat ik een hele lange cyclus zou hebben zonder eisprong. toch is mijn eitje nog gesprongen. Heb een cyclus van ongeveer 50 dagen (!) Vind het ook erg moeilijk... denk dat als ik deze ronde niet zwanger blijk dat dat een behoorlijke klap voor me zal zijn... maarja die kans zit er dik in natuurlijk ;)
    Afwachten maar....

@paula, oooh hooop zooo dat je eitje snel springt meis!!! *aan het eitje van paula: "SPRING"*

6. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Roxie, fijn om te horen dat je er weer met goede moed tegenaan gaat. Ik hoop voor je dat je snel weer zwanger mag zijn.

Hier vanochtend bij de vk geweest en we hebben een ADHDtje hahah. Kindje is zo druk, maar dat dacht ik zelf ook al wel. Had al tegen me man gezegd dat ik iedere keer wat voelde in mijn buik, dat werd dus net even bevestigd. Verder was alles goed, alleen omdat we zo'n druk kindje hebben was de hartslag waarschijnlijk rond de 160, maar volgens de vk niet erg. Maak me dus geen zorgen, op naar de 20 weken echo ;)

7. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Sas goed om te horen

Roxie fijn dat je er weer even bent, het zou super zijn als je gelijk weer zwanger bent, maar (niet verkeerd bedoeld) denk dat die kans niet zo groot is. Voor Blike idem maar hoop het natuurlijk echt wel voor jullie.

Paula ik heb het ook heel druk, eigenlijk ook geen tijd maar toch ff snel mailen...hihi
    En laat dat ei maar springen voor 13 januari, jouw cyclussen worden trouwens wel steeds korter:(

Hier een klein buikvirusje, maar niet zodanig dat ik thuis moet blijven.

8. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hè, had hier net wat getypt en nou is het zomaar verdwenen. Overnieuw!

Saskia, wat leuk dat je een springbaby hebt. Dus over een aantal weken kunnen jullie erachter komen of het een jongen of meisje is. Willen jullie het weten eigenlijk?

Had een cadeaubon van 5 euro van MvM gekregen vanwege mn mk en heb daar net een grote bos bloemen van gekocht. Moest natuurlijk nog wat bijleggen, maar af en toe moet je jezelf even verwennen.

Heb ook weer even kv 2x5 in huis gehaald. Dan heb ik ze tenminste alvast mocht het zo ver zijn. Maar heb niet echt een idee van wat mijn cyclus nou gaat doen. Nou ja, lekker veel seksen, komt het vanzelf weer een keer goed!

Igor, probeer mezelf ook niet te gek te maken, want ik weet dat de kans klein is. Momenteel zou ik eigenlijk al blij zijn als ik ongesteld word, dan weet ik tenminste weer wat meer en kunnen we echt weer overnieuw beginnen :D

Enne, niet ziek worden hoor! Volgens mij heb jij het al aardig te pakken gehad deze winter...

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
  10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    mooie bos meis :D

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    mooie bos bloemen Roxie, dat doe je goed :D

Nee wordt niet ziek, maar ben wel inderdaad aan het kwakkelen. Eerst goed de griep en nu dit, maar blijf gewoon lekker doorwerken hoor:)

12. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Bikkel! :D

13. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    ach ja, doorwerken, doorsexen, doorklussen

Het is allemaal 1 pot nat :D

14. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja hij of zij is echt heel erg druk, kan ik er wel extra van genieten natuurlijk :)

Ja klopt over een paar weken kunnen we weten wat het word, maar we willen het niet weten. We hebben we gezegd mochten we wat zien om de 20 weken echo (ik ga er eigenlijk niet van uit) zullen we dat wel voor onszelf houden.

By the way echt een hele mooie bos bloemen meid, hoop dat het je goed doet.

15. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Meiden, hulp!

Heb net toch even een testje gedaan en die is hartstikke positief. Zit dat hcg nog steeds in mn bloed? Kan niet nu toch alweer zwanger zijn??? OK, ga nu naar yoga, even mn gedachten op wat anders zetten...

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Roxie, het hcg kan tot 7 weken na je miskraam nog in je lijf zitten. Dat zal je positieve test kunnen verklaren.

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oeh roxie, spannend!!
    Heb je tussentijd geen test gedaan? balen, dan weet je idd niet of al het HCG wel uit je lijf is...
    Maar als je test morgen donkerder is... ;)
    Oeh ga echt voor je duimen meis!!!

18. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Nee, heb inderdaad eerder geen test gedaan en daar baal ik nu van. Ik denk echt wel dat het vals alarm is, nu ik er even over nadenk. De mk is nu 3,5 week geleden en vrijdag is het 3 weken geleden dat ik de echo had. Dat is natuurlijk nog maar kort.
    Ik las wel ergens dat het maximaal 2 weken blijft hangen, dat hormoon, maar goed, het is natuurlijk maar net wat je wil lezen. Ik las namelijk ook ergens dat het inderdaad wel 6 weken kan duren. Mijn verloskundige heeft hier helaas niks over gezegd... Heb haar net wel een sms gestuurd, wil haar nu niet meer bellen, maar heb helaas nog geen antwoord.

OK, geen paniek. Niks aan de hand waarschijnlijk... Niet te lang over nadenken... Misschien idd morgen nog even een testje om te kijken of hij donkerder is...

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Roxie misschien heb je eroverheen gelezen.

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goh hoop echt voor je dat het gewoon weer een nieuwe zwangerschap is meis... worden spannende dagen voor jou!

Deel Deze Pagina