Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by blike1987, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Debster tuurlijk mag dat, het is een open forum.

En was het maar een pakje suiker, dan was het een stuk makkelijker :D

2. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Luca, misschien klinkt het erg stom want ik weet natuurlijk niet helemaal hoe jouw situatie is.
    Maar is het misschien niet een idee om even naar je vader/moeder, vriendinnen in Nederland te gaan? Je bent wel net pas terug natuurlijk maar aangezien je daar waar je nu zit toch niet verder kunt en je eigen alleen maar opvreet aan de situatie daar...? Even lekker bijkomen want stress is idd wel erg slecht voor je beebje. En misschien kan je moeder je helpen met dingen uitvogelen van die rare verzekeringen e.d. daar?

Misschien klinkt het echt belachelijk want ik weet niet eens hoe ver Frankrijk is..:)

3. hahaha sorry blondi vond het heel lief maar ook heel grappig :D Ik heb er inderdaad over nagedacht, maar ik ga half februari al twee weken weer daarheen, en ik vertrek nu dus ook naar een ander huis om even tot rust te kunnen komen, en mijn aandacht even te richten op het studeren en de reorganisatie van mijn hoofd. Het probleem is vooral deze week/maand, omdat mijn werk half februari pas begint, en ik mijn spullen hier wel heb maar pas kan gaan inruimen en haar spullen in een kamer opslaan als oma naar boven is verhuisd (zaterdag). Verzekering is nu overigens gewoon rond, ik moet alleen binnenkort naar de dokter om die verklaring aan te vragen en hij stuurt me ook door naar de gyn en voor echo ed. Heb voorlopig even besloten om niet naar nl te gaan want ik kan mijn vriend ook niet missen, maar misschien dat ik wel mijn vader opbel of hij langs wil komen voor een weekje :)

4. en trouwens leuk dat je al een kamertje op het oog hebt! Weet je al hoe je de inrichting wilt doen? Wij hebben er ook al een uitgekozen, maar nog niet besteld. Daar wacht ik nog even mee tot na de volgende echo denk ik :)

5. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik zou mijn vriend ook niet kunnen missen :)
    Het zou ook al fijn zijn als je vader komt ja, nadeel is nu vooral ook dat je vriend dus zoveel werkt.. Maar als oma'tje zaterdag gaat verhuizen dan is het nog eventjes doorbijten! Schup oma'tje maar zachtjes en met respect naar boven naar dr kamer ;)

Wel erg toevallig dat iedereen met turqoise in de weer is! Dat komt hier hoogstwaarschijnlijk ook maar dat is nog afhankelijk van het kamertje.
    Eerst wilde ik het helemaal wit en met turqoise en zilveren accessoires. Nu wil ik misschien lichtgrijs/lichtbruin/creme meubeltjes en dan vind ik turqoise weer niet zo'n succes en hou ik het bij 'natuurtinten' ;)

6. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Het kamertje wat ik heb gezien staat bij 'babyuitzet' en dan 'vraag over babykamer'. Maar daar begin ik dus weer over te twijfelen omdat dan alles bruin of créme moet (vind ik) en dat vind ik zo triestig voor een babykamertje.. Ach ik ga vanavond met moedertje kijken en ook naar de babywinkel dus we zullen zien ;)

7. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    Ik wil nog evren 1 keer reageren.... Luca ik probeer me voor te stellen hoe het moet zijn in the middle of nowhere, met niemand om je heen en dat je je nergens thuis voelt. Dat is gewoon klote! En vooral eenzaam denk ik.... Verder gieren je hormonen alle kanten op dus dat begrijp ik ook wel. En ja, in een forum mag je allles zeggen en heeft iedereen een eigen mening.

Voor jou is dit forum een uitkomst omdat je hier wel je ei kwijt kunt maar anderen moeten het alleen met de tekst doen die je schrijft en aangezien mensen meestal hun ei kwijt moeten als ze zich kut voelen lezen we meer negatieve dingen over je situatie dan positieve en dan is een conclusie snel getrokken natuurlijk.

Ja we willen allemaal snel zwanger worden. Alleen als ik zwanger word krijg ik een dikke buik, zet een wiegje neer en klaar (bij wijze van spreken) dat je eeerder aan kinderen begint is helemaal geen domme beslissing alleen weet je wel van te voren dat je wat stres te verduren krijgt. Wat debster denk ik bedoeld is dat je nu achteraf dus niet moet klagen. (gok ik) en daar ben ik het wel mee eens, sorry.
    Wil niet zeggen dat het daarom niet heel klote is voor jou nu, tuurlijk is het klote, maar wel je eigen keuze en daar kan debster en verder helemaal niemand iets aan doen.

Je mag bij ons allemaal altijd je ei kwijt meid maar andereen denken misschien anders en zien alleen de dingen die je schrijft.

Maar goed, ik denk dat jouw hormonen ervoor zorgen dat je je nog veel kutter voelt en dat debster het misschien anders had moeten verwoorden, al mag iedereen lekker rellen hier natuurlijk haha, he igor ;)

8. Heb even gekeken en hij is inderdaad erg leuk! Maar waarom zou alles per se in bruin en crème moeten? Alleen vanwege die mandjes dan, want de meubels zijn wit. Heb je niet ook een houten vloer liggen toevallig?
    Zelf vind ik bruin juist extra leuk met turquoise, maarja het ligt ook aan je smaak natuurlijk! Wat je evt ook kunt overwegen is inderdaad de muren een natuurtintje geven, en dan de accesoires in een leuk kleurtje (zoals turquoise) doen :)

Ben benieuwd wat je besluit!
    Wij gaan de kinderkamer van stokke nemen, vind ik zo leuk omdat het rond is en meegroeibaar is allemaal! Pram, Baby Chair, Nursery, Accessories for Children - Stokke® Global

9. Debster84

Debster84 Bekend lid

Oct 8, 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    :DMisschien moet ik voortaan maar met smileys werken om te laten zien hoe ik het zeg;) :);):):p want ja aan me schrijven kan je natuurlijk niet weten op wat voor manier ik het zeg en hoe het klinkt ;) hahaha maar ja ik ben ook maar een hersenloze trien met nutteloze berichten :$:D:);)

Ben blij dat toch nog iemand het met me eens is :D

(Dit is geen aanval op je hey Paula niet dat je me straks verkeerd begrijpt :p :D;))

10. En paula oeff lang bericht. Zit nu op tlefoon dus houd het een beetje kort. Eenzaam is idd het goede woord. Maar zoals ik al zei het is een tijdelijke situatie, een zure appel waar ik doorheen moet bijten. Ik heb het recht om dat kut te vinden en daarover te willen schrijven, en anderen hebben inderdaad het recht om daar iets van te vinden, dat ontken ik niet.
    Wat betreft praktische zaken hoor je mij ook niet klagen, het huis maak ik me niet druk om daar zijn we ruim op tijd mee klaar, vind het zelfs leuk om daarmee bezig te zijn. Het punt is alleen dat dat nu dus nog niet kan. Noch kan ik het huis ontvluchten want ik werk nog niet. Wat betreft het is je eigen keus dus dan moet je ook niet klagen vind ik vrij simpel gesteld. Je weet namelijk nooit wat je tegenkomt. Debster vertelde hier ooit over haar pnd, toen zei ik toch ook niet oh nou dan heb je niet goed nagedacht He over of je het emotioneel wel aankon, dat is niet zo slim maarja het was je eigen keus dus dan moet je ook niet zeuren. Zo werkt dat in de realiteitgewoon niet..

Ik vond overigens haar mening niet onterecht, maar het waardeoordeel wat ze daarbij uitsprak wel. Hoe kan zij nu weten of ik al dan niet de verantwoordelijkheden van het krijgen van een kind onderschat. Dat is een overhaaste conclusie waar ze mij persoonlijk mee aanvalt, en dat vind ik te ver gaan.

Verder krijg ik sterk de indruk dat haar reactie was gebaseerd op een eerdere jaloezie dat sommigen eerder zwanger zijn, en dat nu iemand het even niet ziet zitten zij die kans aanpakt door een ander af te branden, een soort van onbewuste zelfbevestiging maar daarbij geen rekening houdend met de gevoelens van anderen. Maar dat is misschien de psycholoog in mij die overuren maakt.

Dus kortom ja, ik begrijp wat zij bedoelt maar nee, ik ben het niet eens met de manier waarop ze dit duidelijk probeert te maken. Het gaat nu namelijk ten koste van mij, terwijl het met een andere insteek al heel anders over had gekomen.

Maargoed ik vind het nou wel weer mooi geweest, de hormonen zijn inmiddels ook weer gaan slapen en in het vervolg zal ik niet meer op zulke berichten reageren.

11. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    dames, dames wat een gedoe....

Mag ik misschien ook mijn mening even geven??

Lieve luca,
    Ik snap dat je in een moeilijke situatie zit daar in Frankrijk.. en echt heel veel respect hiervoor. ik zou het niet aangedurft hebben. Je hebt na je bezoekje in Nederland vast weer gezien wat je in Frankrijk allemaal moet missen qua familieleden en vrienden enzo. Maar lieverd, daar heb je toch zelf voor gekozen? en nee, misschien gaat het nu niet allemaal zo fijn maar dat komt allemaal vast wel weer goed joh. denk maar aan die mooie baby die er in je groeit!!!
    Ik snap debster ook wel een beetje je komt soms wat negatief over. Je moet echt zoo godsgruwelijk blij zijn dat je zo snel zwanger bent geraakt meid geniet ervan!!! En wees een beetje lief voor elkaar...

Lieve Debster,
    Jij kan inderdaad soms wat hard overkomen op anderen. Snap best dat je het niet makkelijk vind dat anderen snel zwanger worden en dat jij gewoon zo'n klote-cyclus hebt.

Zullen we nou weer leuk doen ;) (sorry :p)

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    Blike is zeg..AMEN!!! Iedereen zijn ei :D weer kwijt?!

Paula...rellen mag zeker hihi

13. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    neeeee, heb mij ei net gevonden!!!! die moet nog ff blijven zitten!!!!

14. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    oh ja ik had net weer zo'n enorme steek in mijn buik net zoals vorige maand alleen nu aan de rechter kant:( maar ja vorige maand was het ook niks, verwacht er nu ook niks van.

Ben meer al bezig met de wintersport...jodelahitiiiiiiii!!!

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    oh ja Blike...vasthouden dat ei van je!!

16. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oeh ik ook!! wanneer ga jij igor??

17. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    wij gaan 15 januari en heb er zoveel zin in (maar hoop stiekem natuurlijk wel dat ik niet kan drinken) heb net voor die tijd mijn NOD

18. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    woow das volgende week al!! lekker man :D

19. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

Oct 25, 2010
    1,679
    0
    0
    Gelderland
    en wanneer ga jij? Jij gaat toch ook naar Oostenrijk, kan ik me nog herinneren?

Wij gaan naar Gerlos, dat is echt mijn dorp al heel vaak geweest en altijd feest:p

20. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik ga naar kirchberg, 29 januari.
    En laat er in precies diezelfde week in precies hetzelfde dorp een relschoppende groep hagenezen zitten (ohoh cherso :S) wordt dus nog wat....

Share This Page