Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wat leuk sheltie, jonge sheltietjes :p

@ikkuh, ben ook wel benieuwd wat voor ras!

2. Asun

Asun Niet meer actief

Ik heb alles al aangevraagd. Werd geadviseerd voor de vk. Ik ga er gewoon vanuit dat alles goed is. Zo niet dam zien we het dan wel weer .

Ik ga slapen na een drukke dag van verjaardagen

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,

we zouden vandaag dus gaan kijken voor ons hondje maar dat is vanwege problemen niet door gegaan nu gaan we morgen kijken dus hopen dat dat wel door kan gaan.
    we gaan kijken voor een american stafford mijn vriend zei als "als ik voor een hond ga dan ga ik voor een pitbull" naja ik heb hem dus zo ver gekregen om voor zo`n hond te gaan en jah dat zijn ook wel soort van pitbulls maar zijn vriendelijker, en het ligt ook wel aan de opvoeding, of hij moet een kronkel in zijn koppie hebben.

paula--> jah er gebeuren wonderen dat zowiezo alleen slaan ze mij altijd over haha.
    ik heb ook echt heel erg moeten seuren hoor voor een hondje wel 2 jaar lang ofzo en nu dus eindelijk voor elkaar, heb gewoon nu duidelijk aangegeven dat het huis er perfect voor is dus toen vond ie het goed (we woonden in een flat en nu bijna een jaartje in een eensgezinswoning).

sheltie--> gaaf hoor een sheltie echt hele mooie honden zijn dat zeg... en erg leuk dat je der wilt laten dekken is leuk om mee te maken jonge puppies. is het veel werk zo`n hond? kwa borstelen?

saskia--> spannend hoor de 20 weken echo!!! ik hoop voor je dat de dagen snel gaan.

het is hiet vandaag wel rustig zeg, dus heb niet veel hoeven te lezen.
    ik zal proberen het bij te houden maar weet niet of ik alles kan onthouden want me hersens zitten een beetje vol nu, maar als het praattempo zoals vandaag is dan moet het lukken haha.

4. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

hier ben ik weer, vanmorgen wakker geworden met enorme buikpijn dus ik vrees dat ik weer ongesteld ga worden, wel weer vroeger dan verwacht....moet volgens het schema pas donderdag ofzo, maar ja alsof je lichaam zich aan een schema houdt...hahaha

Vanmiddag gaan we het zaad testen van mijn vriend, ik ben heel benieuwd wat daar uit komt, ik hou jullie op de hoogte.

Weet je dit klinkt misschien heel gek maar eigenlijk zou de uitkomst van mij wel mogen aangeven dat het zaad van 'verminderde' kwaliteit is, dan kunnen we gelijk een afspraak maken in het ziekenhuis en laten ze dan dat zaad maar direct in mijn baarmoederholte spuiten, lekker dichtbij het ei. Daar komt ook nog bij dat ik littekenweefsel op mijn baarmoedermond heb waardoor het moeilijker is voor het zaad om er op een normale manier doorheen te komen, dus daarom begrijpen jullie denk ik wel dat het van mij gelijk hup die baarmoeder ingespoten mag worden:D

Ikkuh vandaag kijken voor een puppy, leuk joh en spannend. Een stafford kan super lief zijn, kennissen hebben er een en dat is echt een schatje.

5. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    nou ik ga maar in mijn eentje dit forum vullen :D maar ik had net wat lichtbruin slijmverlies en nog steeds ongikrampen dus denk dat mijn ongi eraan komt, helaas. Had eigenlijk wel goede hoop deze maand ook omdat ik zo moe was:(

Maar zoals Blike volgens mij zei: geen bloed geeft moed;)

6. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ ikkuh: valt mee hoor met vachtverzorging. Ze moet geregeld (1 á 2x per week) geborsteld worden, maar ik vind het niet veel werk. Als je het bij houdt ben je zo klaar.
    Samen met mijn moeder hebben we een sheltiekennel en we hebben al drie keer een nestje gehad. Samen hebben we drie honden. Zo schattig altijd.

Dit is mijn hondje:

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @igor, oh balen meis... maar idd alles kan nog hé? ;)

@sheltie, mooi hondje hoor :D

Mijn temp heeft vandaag een behoorlijke stijging gemaakt. hopenlijk betekend het iets goeds....

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    @ ikkuh: dank je wel meid, ik hoop ook dat de dagen snel gaan ;)

@ igor, balen meid!!

@ sheltie, mooie hond, heeft ook wel iets weg van een schotse collie alleen dan minder dun. Mijn ouders hebben een schotse collie gehad.

@ blike, spannend!!!! hoop ook voor je op goed nieuws!!

9. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal.

Ik ben er ook weer. Ik ben nog steeds ziek met koorts en al dus word er een beetje moedeloos van!! Dit moet dinsdag echt over zijn anders moet ik mn operatie verzetten, ook dat nog! Maarja, ik wacht het nog wel ff af.

Igor, neeeeeeeee! Niet ongi worden he! Zou wel vroeg zijn toch? Of misschien toch een korte cyclus deze keer. Een ding is iig zeker, geen enkel lichaam houd zich aan een schema nee. Ik hoop dat wat je voelt met een innesteling te maken heeft.....

Sheltie, wat leuk, een kennel! Wat een droombaan!!! Lijkt mij helemaal super iig :D

Wij zouden als er een hond komt ook graag een american staffort willen, of een engelse, maar goed, ik moet hier voorlopig nog ff blijven zeuren ben ik bang :(

Ik zit zelf te hpen op een ei maar kan er geen pijl op trekken nu. Mijn temp gaat alle kanten op nu door het ziek zijn. Soms zit er wel meer dan 2 hele graden verschil tussen de ene dag en de andere. Ik moet nu dus echt ff naar de rest van mijn lichaam kijken. Ik begin wel al een beetje afscheiding te krijgen en mn tepel doen weer errug zeer! Dus het zit er denk ik wel aan te komen. Nu nog in staat zijn om te klussen! Als ik een poging doe bij mijn vriend dan vind ie me maar een ziektekiemetje! Haha. (en terecht) dus we zien wel.

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike, een stijging?? Dat word een spannende ochtend morgen :D

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hè Paula wat vervelend meid. Hoop dat je snel weer beter bent dit schiet natuurlijk ook niet op :S.

Wij hebben vandaag voor de 2de keer de babykamer geschildert. Hopelijk is het nu wel goed.

12. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    hellow meiden
    wat stil is het hier geweest!

@blike spannend!!!

@igor hopelijk geen ongi meid...........alles kan nog :)

hier lekker rustig dagje achter de rug
    gister bezoek en eters gehad
    had heerlijk gekookt al zeg ik het zelf!
    was gezellig!
    vandaag hele dag lekker in het joggingsbroekje geluierd met mn lieve mannetje!
    net wel weer even slikken..........want ja hoor er is er weer een zwanger! mn nichtje.......
    t is echt ongelovelijk maar het zijn er zo veel om ons heen en dan zelfs in beide famillies!
    vorige week vertelde de collega van mn mannetje ook dat ze zwanger is!
    echt unbelieveable!
    ennuuhh.....ik gun het iedereen he! maar op zulke momenten is het best even slikken en vraag je jezelf af wanneer het bij ons dan zo mag zijn dat er een beebje in mn buik mag groeien.........................................................slik

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden,

lekker weekend gehad allen?? Igor, heb je het zaad al getest? Ben benieuwd hoe dat is gegaan? En heeft je menstruatie al doorgezet of ben je nog hoopvol? Geen bloed geeft moed, die houden we er in :D
    En Sheltie, als er puppies zijn moeten er natuurlijk foto's hier op het forum komen :D

Ik zal even vertellen hoe het mij verder is vergaan, alhoewel... zo interessant is het niet hoor! Had woensdagavond de verloskundige gesmst wat betreft mijn positieve zwangerschapstest. Donderdag belde ze me op en zei dat hcg wel 6 tot 8 weken in het bloed kan blijven zitten. Dat had ik ondertussen zelf ook wel een beetje uitgevogeld, maar altijd wel fijn om dat even van een deskundige te horen. Ik gedraag me ook niet zwanger trouwens... Donderdagavond sushi gegeten en twee wijntje gedronken op het afscheidsfeestje van een collega en gister met vriendinnen op stap geweest en weer wijntjes gedronken. Mocht het toch raak zijn, dan zal dat niet direct tot iets vreselijks leiden. En het voelt zo nutteloos om nu al die dingen al te laten, terwijl ik waarschijnlijk toch niet zwanger ben. Bovendien is de teleurstelling dan straks groot als ik ongesteld word.

Ik voel me helemaal niet zwanger, dus ga er ook vanuit dat er niks aan het handje is. Ik zit nu gewoon alleen echt te wachten tot ik ongesteld word. Van mij mag het NU beginnen! :D

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, ik duim voor je!!

Ik ga trouwens zelf volgend weekend pas weer testen als ik nog niet menstrueer. Zondag heb ik een feestje met alcohol. Dus dan weet ik tenminste zeker of ik lekker een wijntje kan drinken of dat het bij frisjes blijft. Maar ik ga niet hopen. M'n kat ligt nog steeds heerlijk bij me op schoot en ik heb geen hoofdpijn, dus ik kan nog niet zwanger zijn. Haha, scheelt wel weer een test als mn kat het me zo duidelijk maakt!

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee roxie, en nu dan?? gewoon wachten tot je ongi wordt? of nog een keer testen en kijken of je streepje wat donkerder is geworden??

ik weet het niet dames, ben bang dat ik ongi ga worden, heb steeds van die ongikrampen in mijn onderbuik.

Maar aan de andere kant is mijn temperatuur wel weer gestegen vanmorgen dus ik weet het ook niet meer..

Naja geen bloed is goed, denk dat ik er morgen een testje tegenaan ga gooien.... tsja of ik wacht nog even...... oooooh ik weet het niet meer. ben zo bang dat de test negatief is... :(

16. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden, helaas toch een ongi gekomen:x was er gisteren al erg verdrietig van, stom he ben zo stoer maar ondertussen. Vriend was wel weer heel lief; hij zei komt wel goed meisje geef het de tijd, het komt vanzelf wel. Maar ja aankomende maand is ook al weg want dan zit mijn vriend precies in het buitenland in mijn vb periode, komt die pendel van gimena steeds dichter in de buurt ;) nou ja op naar de volgende ronden, wel een korte ronde deze keer trouwens.

De test doen we na mijn ongiperiode hebben we besloten, dan hebben we ook een paar dagen geen sex gehad. Zaterdag gaan we op vakantie dus dan doen we het waarschijnlijk vrijdagavond en dan maar hopen dat het goed is en dan kunnen we gewoon in de vakantie aan de klus (gaat vast goed komen met je ouders in de andere slaapkamer haha).

Nou ja kan ik in ieder geval lekker apres skien.

Blike ik hoop voor jou een positief bericht

Paula snel weer beter worden hoor, je moet nog even aan de klus voor de 13e.

Roxie zou super zijn als het echt zo is.

Noamy ik krijg dat gevoel nu soms ook een beetje hoor, zo van jeetje weer 1 zwanger!!! Maar we blijven vrolijk doorgaan.

17. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Igor balen meid!!!

Blike, ik ga voor je duimen dat de ongi uitblijft

Roxie, succes meid!!

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Goedemiddag!

Igor, neeee.... Wat jammer zeg! En toch ff een dipje? Ja meid je bent maaar een mens he en dat je dan toch een keer teleurgesteld bent is heel normaal. Dat je een kortere cyclus hebt is wel een goed teken toch? Ik hoop voor je dat dat zo blijft.

Blike, bij jou word het ook spannend zeg! Hoe veel hoger is je temp nu als normaal?

Noamy, ik begrijp die frustratie wel hoor. Ik praat wel heel makkelijk altijd en dat ik het iedereen gun maar ik heb dan ook nog geen nieuwe zwangeren om mij heen. Ik denk dat als dat mij overkomt dat ik ook wel ff moet slikken. Het ligt er ook wel aan wie dan natuurlijk. Hoop dat het snel raak is voor jullie.

Roxie, wat jammer! Ik wist ook niet dat dat hormoon nog zo lang in je lichaam kan blijven zitten. Dat die ongi maar snel mag komen dan.

Saskia, ik ben beniuewd naar je kamertje, als het klaar is dan graag fotos natuurlijk.

Ik ben weer wat op aan het knappen gelukkig. Nog niet toppie maar geen griep meer. Gisteren eindelijk weer eens geklust haha. En mn temp is weer laag dus misschien heb ik er dan toch nog wat aan.
    Het word weer afwachten. Morgen nog een keer er tegenaan en dan maar hopen dat dat genoeg is. Ik wil woensdag namelijk niet meer klussen want dat lijkt me niet zo fris een dag voor de operatie.
    Ik ga er dus gewoon vanuit dat het deze maand niks word en dat we er in februari maar weer voor moeten gaan. Het is niet anders.

19. sheltie

sheltie Niet meer actief

:) Is niet mijn baan hoor! Ik werk gewoon in de zorg en zo nu en dan hebben we een nestje.

20. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ igor: balen dat je weer ongi bent! :x

@ blike: heb je al getest? Zou je vandaag doen toch?

Deel Deze Pagina