Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheltie

sheltie Niet meer actief

Spannend nog meer huisjes kijken!

2. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Sheltie ik begin ook vroeg met de ovutesten, vorige maand was hij ook gelijk al positief daar schrok ik toen ook wel van, dacht dat kan niet maar nu achteraf klopt het toch wel.

Noamy leuk joh huizen kijken, spannende tijd. En tuurlijk blijven we positief, gaat helemaal goed komen met ons allemaal.

3. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Tnx Sheltie!! Ik houd me sterk! Net zoals andere niet zwangeren onder ons! Gewoon doorgaan, meer kun je er toch niet van maken!

Hahaha jij ook een meisje in maart?! Worden in maart alleen maar meisjes 'gemaakt' haha

Ach ik weet niet wat ik van dat pendelen moet denken... Niet aan vastklampen en anders is het wel grappig als t uitkomt! Mijn vriend denkt dat t deze maand raak is aangezien mijn ei rond mijn verjaardag moet komen :) Toevallig afgelopen maand ei op kerstavond gehad haha

4. sheltie

sheltie Niet meer actief

Mijn vorige cyclus was 38 dagen, vandaar dat ik het nog niet verwachte.

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    sorry meiden, ga zo teruglezen

ff een egoberichtje
    Ben weer Zwanger :D

6. sheltie

sheltie Niet meer actief

:D Zou wel grappig zijn als we dan allemaal zwanger raken van een meisje!

Wat dat pendelen betreft, ik weet het ook niet hoor! Had het meer voor de grap eens aan iemand gevraagt. We zien vanzelf wanneer het raak is. :)

7. sheltie

sheltie Niet meer actief

JAAAAA gefeliciteerd! Hartstikke mooi meid! :D Ben erg blij voor je. Nou goed blijven plakken beebje!

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Blike dat meen je!!!! Gefeliciteerd meis, super voor je!!!:D

Ik word zwanger van een jongen volgens de pendel, maar pin me er ook zeker niet op vast hoor. Vond het ook wel grappig om eens te laten doen.

9. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @Igor ongesteld.... wat klote zeg. Maar een korte cyclus heb jij . Hoeveel dagen zit je LF?

@Paula Wat fijn dat je weer wat beter wordt, en dat je al even hebt geklust nu je ei bijna komt.

@Sheltie Erg mooie hond zeg. En wat leuk dat je zo nu en dan een nestje hebt.

@Ajlaa ook ongesteld maar wel fijn dat je het dus nu "echt"bent. En dus dan ook goed kan beginnen toch.

@Blondi wat leuk weer een echo ben benieuwd hoe je kleine uk het maakt.

@Saskia kamertje al bijna klaar.... wow ben erg benieuwd ook ;).
    Meubeltjes ook al binnen?

@Noamy leuk he huizen kijken, en nu een favoriet! Hopen dat die nog favorieter wordt. ;)

Nog iemand vergeten.... Sorry dan :( Moet best ineens veel terug lezen.

Met mij gaat alles best oke op moe zijn na en die darmen.... ene keer kan ik niet naar de wc en andere keer moet ik 4x achter elkaar.
    Wordt best zenuwachtig voor woensdag... hoort erbij he.

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    bedankt igor, zal voor jou wel extra rot zijn nu.. (dat had ik tenmiste altijd wel als er andere in het forum zwanger raakten terwijl jou ongi net op is komen zetten!) dikke knuffel voor je meissie!

11. sheltie

sheltie Niet meer actief

dat begint al een mooi buikje te worden!

12. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    hey meis dat geeft helemaal niks, vind het super voor jou. Voor mij is het balen, maar we gaan gewoon weer verder.

Chantal ik heb een LF van 16/17 dagen waarschijnlijk. Ik had vorige maand dag 10 al een positieve ovutest en dag 27 ongesteld.

13. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    JAAAAAAA BLIKE!!!! Ben zo blij voor jou :D

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    dankjewel lieverd, hoe is het daar bij jou? al wat meer zekerheid?

15. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ blike: :) had je mijn reactie wel gelezen? Zie dat je de anderen wel bedankt, maar ik had ook een reactie gegeven :).
    Niet boos bedoelt hoor! (voor we weer een heftige discussie ontketenen :D). Ik lees ook wel eens ergens over heen.:)

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha sorry sheltie!!! DANKJEWEL :p

17. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    #5597 jpostma, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    @Blondi: Het is mij helaas ontgaan dat het een club was. Ik snap dat jullie al veel lief en leed hebben gedeeld. Ik had misschien meer van de hele topic terug moeten lezen. Maar toch hoe moet je je anders in een topic mengen door je voor te stellen en je verhaal te vertellen. Dat ik na mijn eerste bericht niet vaak meer online ben geweest heeft te maken met het feit dat ik veel moe ben en de fut niet heb om achter de laptop te kruipen. (en soms vergeet ik ook wel eens dat ik ergens een bericht heb geplaats :))

@Igor: Ik had zoals ik hierboven al had gezegt wel wat meer tijd kunnen nemen om alles door te lezen. Dan had ik daar idd meer op in kunnen spelen. En idd door mijn verontwaardiging ben ik iets vergeten.

Iedereen bedankt voor de felicitaties. :)

Ik snap idd dat er veel lief en leed is gedeeld. Ik heb mij zelf hier begin november ingeschreven op het forum maar ben in het begin weinig actief geweest i.v.m. met het begin van mijn zwangerschap wat niet echt als een roze wolk begon. Vandaar dat ik waarschijnlijk ook zo laat deze topic tegen kwam en ik dus niet vanaf het begin mee heb kunnen praten. Maar zoals ik hierboven ook al heb gezegt hoe moet je je anders in een topic mengen dan je voor te stellen en je verhaal te doen.

Blike: Meid nogmaal gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik duim voor je op een plakbaby.

18. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blike, ik wacht deze week even af of ik ongesteld word. Als dat niet zo is, ga ik van het weekend weer testen. Neem aan dat dan de streep donkerder wordt mocht ik toch zwanger zijn?

Maar vooralsnog ben ik vooral heel blij voor jou, en natuurlijk ook wel omdat het altijd positief is om te horen dat er toch snel weer iets in je kan groeien na een miskraam! Haha, beetje eigenbelang dus...

Blijf daar maar lekker zitten waar je zit, beebje van Blike!

19. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    En een donkere streep, dan bedoel ik natuurlijk een donkerdere dan vorige week. Zo werkt het toch, dat ie duidelijker wordt naarmate de weken vorderen? Moet zeggen dat ik bij mijn eerste zwangerschap nooit echt een knalstreep heb gehad...

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    :DJEEEEEJ BLIKE!! Wat een verrassing zeg! Gefeliciteerd! :D

Roxie, als de testen donkerder worden dan lijkt er mij niks anders mogelijk als een nieuwe zwangerschap..! Ook nog spannend voor je dus..

Chantalniehof, mocht je hier niet meer komen, veel plezier vast woensdag! Ben benieuwd of je net zo zenuwachtig bent als dat ik was.. :)

Met ons prulleke is weer alles goed!! Hij is 5,2 cm klein en hij bewoog!!! Toen ze dat ding op m'n buik zette schoot hij met zn kontje en beentjes omhoog, daarna begon hij met armpjes en beentjes te trappelen. Toen rekte hij zn eigen uit, duwde met zn beentjes een keer tegen m'n baarmoeder aan, draaide zn eigen met zn gezichtje naar ons toe en ging weer slapen :D Het was echt super zoveel dat ie bewoog! Ik ga de foto's nu in m'n album zetten, zal de mooiste uitzoeken en hier neerzetten zometeen :)

Deel Deze Pagina