Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike, joehoe! Meid wat is het je gegunt!! En nu goed blijven zitten he kleintje! Gefeliciteerd!!!

Jpostma, er komen hier vakerr berichtjes van meiden die net zwanger zijn en alleen dat komen melden en verder niks meer. Dat komt dan een beetje egoistisch over omdat wij zoals al uitgelegd, al maanden een clubje zijn en dan komt zoiets gewoon raar over....
    Als je graag mee wil kletsen dan ben je natuurlijk welkom! Maar dan natuurlijk wel om gezellig mee te doen. Dus je intenties zijn met je eerste bericht een beetje verkeerd over gekomen zeg maar. Er zijn hier ook een paar meiden die al een miskraam gehad hebben. Dan is zon ego berikchtje ff lullig.

Roxie, je test moet dan idd donkerder zijn! Ik hoop het ook echt voor jou meid.

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Op deze foto vond ik het beentje wel schattig :)
    Er staan nog 2 andere in m'n album.

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Igor... Haha... Juist... Hoezo mind tricks! We denken deze maand buiten spel te staan, daarom minder ermee bezig en daardoor misschien juist zwanger :D. Met die gedachte zijn we er juist weer net zo veel mee bezig! Haha. Wat kunnen wij vrouwen ons toch lekker voor de gek proberen te houden haha. Maar ik ben het helemaal met jou eens! Wij worden gewoon zwanger deze maand omdat we er nu niet mee bezig zijn! Dat vertel ik mijn hersentjes tenminste ;)

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blondi wat een mooie echo!! Nu ben ik toch wel weer ff jaloers hoor! En wat leuk dat het allemaal zo goed gegaan is. Ik wil ook!! :(

5. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    #5605 jpostma, 10 jan 2011
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
    @Paula: Het was mijn eerste berichtje en daar werd gelijk in mijn ogen heftig op gereageerd. Ik snap dat jullie al een aantal maanden met elkaar kletsen maar hoe anders moet je er tussen komen dan je gewoon voortestellen en je verhaal te doen. Ik kon in mijn bericht melden dat ik al gezegend ben met een plakbaby, dat is natuurlijk niet vanzelfsprekend zoals ik al veel heb kunnen lezen. Maar het had ook anders kunnen lopen en dan was ik misschien gekomen met een eerste bericht dat we bijvoorbeeld in ronde 4 zitten of dat ik jammer genoeg ook een miskraam had gehad.

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    paula sorry meid... :( was niet m'n bedoeling!
    maar zoals je zelf al zegt.. jij bent deze maand aan de beurt!!!

7. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Wat een mooie echo. Zo duidelijk ook. Leuk om dat bij anderen te zien. Vooral dat je zo goed de beentjes kan zien. Wij hadden met 9 weken al een echo en konden de armpjes en handjes jammer genoeg niet zo duidelijk zijn omdat ons beebje nog niet zo groot was. Wat dat betreft mogen ze er standaarts wel wat meer echo's doen, zouden we vast allemaal niet erg vinden :)

8. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik had met 8,4 ook al een echo gehad daar zag je ook alleen een balletje! Het gaat echt snel.. ik ga ook nog 2 pretecho's doen, wil m'n kleine vaker zien! Ga jij dat ook doen of wil je het niet?

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ roxie, ja meid dit weekend moet het testje wat je doet echt een knalstreep zijn! Maar kunnen ze misschien bij de VK niet een bloedonderzoek of een echo doen ofzo?? dan heb je tenminste wat zekerheid!
    Ohhh ga zo voor je duimen meissie, je hoort vaak dat je in de eerste ronde na je MK erg vruchtbaar bent, en bij mij klopt dat wel aardig :D

@blondi, wat fijn dat alles goed was meid! En wat een mooie echo!! :D Wat lijkt me dat een fantastisch moment :D

@paula, neem jij mijn stokje over? :D

Wij hebben zelf een echoapparaat op het werk, misschien moet ik op een zondagje even een privé spreekuur voor jullie houden ;)

10. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ blondi: wat fijn dat jullie het beebje zo mooi konden zien en zo lekkr beweeglijk was. Mooie foto! :)

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dank je wel blike en sheltie!

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blike, zon stokje met 2 mooie roze strepen??? Graag! :D hihi. Laat maar komen!

Jpostma, ik geloof dat het hard over kwam. Maar voor ons was je een zoveelste 'ik ben zwanger en wrijf het er ff goed in bij iedereen die het nog niet is' bericht. Dus van mijn kant sorry dat ik toen misschien te snel een oordeel klaar had. Maar geloof me aub, je bent tot nu toe ook echt de eerste uitzondering. Dus join the club! :D

13. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Heeeee Blike van harte meid!!!!! Het is je gegund! Jeetje jij bent echt lekker vruchtbaar hè ;) kun je wat van die hormonen over het forum sturen?! Haha
    Heb je nou weer voor je nod getest? Dat had je de vorige keer toch ook?

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Blondi, wat een mooie echo! Wat gaaf dat jullie hem of haar zo goed hebben kunnen zien!

JPostma, natuurlijk ben je welkom. Maar zoals Paula al zei, er komen hier meiden langs alleen om te melden dat ze zwanger zijn. Dat is raar als je vervolgens nooit meer wat van ze hoort. Dus goed dat je bent teruggekeerd. Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat ie goed verloopt voor je!

15. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Dank Blike! Ik probeer echt even tot het weekend te wachten, als ik het volhou natuurlijk. Als ik straks geen knaltest heb, raak ik alleen maar meer onzeker. Maar voel geen ongi opkomen. Maar de vk vertelde ook dat het 4 tot 6 weken kan duren tot je eerste menstruatie na een mk. Gister was het 4 weken geleden. Probeer nog even geduldig te zijn...

16. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Mooie echo blondi!! Leuk zo'n drukte makertje! Hoelang duurt zo'n echo eigenlijk?

17. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Ik had met 6+4 dagen (volgens laatste menstruatie) ook al een echo gehad i.v.m. heftige buikpijn. Maar daar kon ze toen niks op zien. Verloskundige wou het toen afwachten. Toen hebben we 4 weken in spanning gezeten. Buikpijnen namen gelukkig wel na een paar dagen af. Maar toch je wist niet of alles wel goed zat. Toen we eindelijke eind november de tweede echo hadden en onze kleine ukke puk zagen viel er echt wat van me schouders so to speak. Na meting van de baby bleek ik 9 dagen minder ver te zijn. Dus ja toen met die eerste echo was ik nog maar 5 1/2 week en daarom zagen ze toen nog niks. Met 5 weken hebben we de 20 weken echo. Maar het lijkt me heel leuk om ook nog een pretecho te doen, maar heb het er nog niet over gehad met mijn vriend. Wil het dan graag op dvd. Kan mijn moeder het ook zien. Die wil ook heel graag mee naar echo's. Zo trots als een pauw.

Met hoeveel weken ga jij de pretecho's laten doen dan?

18. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Het kwam idd wat hard over, maar ben er wel overheen :)
    Ik snap nu dat de zoveelste langs komt, 1 bericht achterlaat dat dat voor sommigen zwaar valt. Ik hoop dat ik een uitzondering op de regel mag blijven. Als ik een paar dagen niet reageer dan heeft de baby weer ff mijn energie nodig ;) weten jullie het even. :)

19. jpostma

jpostma Actief lid

11 nov 2010
    151
    0
    0
    Tandartsassistente
    Friesland, Nederland
    Hai

Ja ik snap em. Als ik er zo over nadenk is dat idd beetje lullig om 1 bericht achter te laten en vervolgens niks van je te laten horen. Bedankt voor je felicitatie. Tot nu toe gelukkig alles goed. :)

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ aljaa, jaa weer voor mijn NOD getest.... kon het echt niet laten :p ;)

Deel Deze Pagina