Lieve Blike ik zie hem ook hoor, nogmaals gefeliciteerd!!! JPostma welkom bij de club en nogmaals gefeliciteerd. Roxie nu jij nog meis, ga voor je duimen Paula ik ben heeeeel goed in mind control. Als ik weer net zo'n korte cyclus heb dan moeten we tijdens de wintersport aan de klus, zullen m'n ouders leuk vinden we zitten bij hun in het appartement. Maar van de week eerst de zaadtest! Ikkuh joepie een pup, leuk hoor. Blondi wat een mooie echo, super!
wat leuk dat je de pup al hebt opgehaald! We willen natuurlijk wel even een foto zien . Wanneer we een nestje hebben, dan stel ik me er van tevoren goed op in dat ze ook allemaal weer weg gaan. Dit maakt het iets makkelijker, maar moeilijk is het wel hoor! Er vloeien dan ook wel wat tranen, maar gelukkig houden we contact met de pupkopers en kunnen we onze puppies nog geregeld zien. Zondag gaan we ook weer naar eentje toe op visite .
Dat meen je niet!!!!!!!!! WAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Wat super geweldig voor je meid, ohw ik had het zo voor je gehoopt!!!!!! Misschien heeft het vele duimen draaien dan toch geholpen!!!!! Meid je kan je niet voorstellen hoe blij ik voor je ben echt ontzettend SUPER!!!
@blike ik zie hem ook. ***GEFELICITEERD*** Hoe voel je je verder. @asun ook zo zenuwachtig nu. Ik kan echt niet wachten. Mijn dag mr goed invullen zodat die snel voorbij is en dat het snel morgen mag zijn.
@ jpostma; ik ben geloof ik in dit geval de boosdoener van het berichtje, maar heb er geen spijt van dat berichtje te hebben gepost. Ik had het gevoel dat ik voor de meiden moest opkomen, maar daarbj heb ik wel gezegd dat ik het fijn vind dat je zwanger bent en hoop dat het goed blijft gaan. Maar zoals er inderdaad al een paar keer gezegd is als er steeds meiden langskomen die alleen maar komen vertellen dat ze zwanger zijn kan dat heel erg pijn doen. Verder wil ik het er niet meer over hebben en heet ik je van harte welkom in onze club Uhm ik weet niet meer wie het vroeg, maar dacht chantalniehof. Nee de babykamer nog niet binnen, maar kunnen we snel ophalen (nemen het over van een collega van mijn moeder) als we zeker weten dat de verf overal even goed gedekt heeft. Blondi wat een fantastische echo!! Volgens mij vroeg je ook of wij een pretecho gingen maken, ik heb er wel naar gekeken maar vind het zo ontzettend duur Waarschijnlijk doen we dit dus niet of we moeten een leuk prijsje winnen met een loterij ofzo Uhm verder weet ik het echt niet meer sorry als ik iemand vergeten ben.
Ohw ja blike las inderdaad maar even een privé avondje in voor de echo's Hahah zover rijden is Friesland nou ook weer niet voor mij
haha ik werk ook nog eens in overijssel dus das helemaal dichtbij Ben inderdaad superblij, maar ook wel een beetje angstig dat het weer mis gaat. Ga het straks op mijn werk vertellen, kom even negen maanden niet meer in de OK! wil geen enkel risico lopen met deze kleine!!
Goedemorgen. Heel snel ff. Heb alles gelezen maar reeageer vanavond ff... Hier een vette tempdip vandaag en ongi gevoel... Zou ik nu al mijn ei hebben??? Joehoe! En we hebben gister ook geklust dus laten we het hopen. Alleen bijne geen afscheiding gehad... Zou dat kwaad kunnen??
Blike kan me heel goed voorstellen dat je bang bent dat het weer mis gaat, maar probeer er lekker van te genieten meis. Misschien dat het wat makkelijker is als je dan de 5 weken weer voorbij bent. Paula dat zou super zijn, hoop het voor je.
oh en blondi ik zie net je echo, hij is erg mooi!!! groeit lekker hard he? Bij jou zal het verschil tussen echo 1 en 2 wel helemaal enorm zijn geweest haha, maar de mijne zaten toen maar 6 dagen tussen en ik was al helemaal geschokt dat die armen en benen opeens zo lang waren Nu mag ik waarschijnlijk over een week of 2/3 weer, mag eindelijk naar de gyn @Chantal en Asun: jullie hebben morgen de echo toch? Veel plezier!!! @All: hopelijk gaat alles goed allemaal hier, heb even globaal gelezen dus niet alles geregistreerd. Dacht te lezen dat Paula een ei heeft? Joepie! En verder wil ik Igor (en blike ook?) veel plezier wensen op wintersport! En ik las iets over een puppy? Ik wil ook een foto zien Ik heb inmiddels al een week last van barstende koppijn, is een nieuw kwaaltje waar ik niet echt blij mee ben. En ik ben bezig de wc te schilderen, hij wordt knalgroen met lichtgrijs
Nou inderdaad kan ik zo even langs wippen Kan me voorstellen dat je bang bent dat het weer is gaat. Hoorde van de week van mij moeder dat zij toen ze zwanger was van mij tot aan week 20 onzeker was en bang dat het mis zou gaan(ze had een miskraam tussen mijn zus en mij in). Probeer wel positief te zijn en niet te veel te stressen hè meid!!
WOEI Paula ik zal voor jou ook me duimen eraf draaien meid(is bij blike ook gelukt ) Bah luca, ik vind hoofdpijn 1 van de ergste pijnen die je kan hebben, succes meid
Hey Luca, tijd niet gezien hier. Misschien heb je wel hoofdpijn van de verf?? Wij gaan zeker veel plezier maken met de skivakantie, super veel zin in. Even de gedachten verzetten en genieten van en met elkaar. Saskia doe je volgende week ook de hele week voor mij duimen, met een beetje mazzel komt dan ook mijn ei in Oostenrijk en dan krijgt ie het zo koud en de zaadjes ook dat ze vanzelf allemaal omhoog en in elkaar kruipen en dan lekker warm in mijn baarmoeder gaan zitten
Tuurlijk Igor, ik draai voor iedereen die het nodig heeft mijn duimen eraf Ajlaa, je mag met verf op waterbasis wel verven. Ik heb ook in de babykamer geholpen, natuurlijk wel eerst even gevraagd of het op waterbasis was. Andere verf mag je absoluut niet mee schilderen.
Ik dacht kom weer eens even kijken Oma is dit weekend naar boven verhuisd dus sinds gisteren zijn we lekker saampies. En dat neemt al een hoop gezeur weg! Kan nu lekker mijn gang gaan en eindelijk begint het een beetje op te schieten. Heb besloten toch maar naar Parijs te gaan voor die drie dagen, ben nu mobieler dan over een jaar waarschijnlijk, en heb toch wel zin om actief met de studie bezig te blijven (Te meer omdat ik het zelf betaal ). En volgende week donderdag is een informatiedag voor de opleiding die ik ga doen, die gaat dus zeker weten beginnen half februari, en dan kan ik eindelijk een beetje het huis uit en centjes verdienen! Ohja en we hebben ontdekt dat ik, omdat ik minder dan 110 uur per maand werk, recht heb op allerlei vergoedingen en ook tijdens de zwangerschap heb je recht op allerlei 'primes' als je alle verplichte onderzoeken doorloopt (echo's, bloedprikken ed). Dan krijg je dus in principe betaald om je zwangerschap te laten begeleiden En daarnaast heb je vanaf 6 mnd zwangerschap al recht op kinderbijslag. Komt ons heel mooi uit, dan hebben we net dat extraatje om het huis mooi op te knappen Het kan zo wel, maarja ik richt het toch liever naar mijn smaak in zodat als de kleine er is, er niet meer zoveel hoeft te gebeuren en we lekker kunnen gaan genieten met onze eigen meubeltjes en kleurtjes op de muren Nou dat was even een update van mijn situatie. En inderdaad, sas heeft gelijk anders zou ik het risico zeker niet nemen! Maar lekker op waterbasis verven mag gewoon, dus ik leef me uit! Bijna alles wat op muren gaat is op waterbasis, alleen lakverfen ed. mag je niet doen tijdens zwangerschap. Dus de deuren mag mijn lief doen Nee hoofdpijn was al eerder, heb net ontdekt dat het uit mijn nek komt, ik heb nogal een zware tas en dat geeft nog wel eens een gespannen nek. Dus vanaf nu maar minder spullen in de tas doen En ben ook zeer gevoelig voor lage bloeddruk enzo, dus denk dat het een combi is van dat. Wel jammer dat het je activiteiten zo platlegt, ben nu pas om 1 uur begonnen met schilderen omdat ik vanmorgen echt niet op kon staan. Gelukkig mag je nog wel paracetamol als je zwanger bent! Haha Igor dan hoop ik niet dat je mannetje eskimootjes heeft Nou ik ga even snel omkleden en nieuwe verf halen, want ik had niet genoeg grijs Voordeel van klussen in huis is dat je er als een slons bij mag lopen nadeel is alleen dat je dan wel zeker moet weten dat je alles in huis hebt want nu moet ik alsnog me op gaan knappen
Hey Luca maar ook eskimo's houden van knuffelen hoor en van neuzen...hihihi Je klinkt trouwens een stuk opgewekter dan vorige week. You go girl!!!