Wat jammer dat je jullie kindje niet zo mooi duidelijk kon zien! Hopelijk laat hij zich de volgende keer wel wat beter bekijken
Igor: succes met testen vanavond! Hoe werkt zo'n test dan? Wat zaadjes in een bakje doen en dan vloeistof er bij doen ofzo? En dan kun je zien of ze zwemmen? Geen idee hoe zoiets gaat.
ja je doet het in een buisje via een trechter, dan moet je even wachten en vervolgens een kleurvloeistof erbij doen en het buisje in warm water zetten. Dan een uur wachten, en dan kijken welke kleur het is en dit vergelijken met de kleurkaart. Hoe donkerder de kleur hoe beter. Het test op hoeveelheid en beweeglijkheid. Ik heb de test besteld via matcare.
dames ik heb blike nodig! onze kat heeft net uit de vaatwasser een stukje overgebleven vaatwastablet gegeten We hebben geprobeerd hem te laten kotsen maar dat lukte maar half. Daarna hebben we hem veel melk laten drinken en wat laten eten in de hoop dat er niks achter blijft in zijn slokdarm.. wat kunnen we nog meer doen? Naar de dierenarts is dus geen optie hier, vandaar dat we het maar geimproviseerd hebben..
Hee luca, oh dat is ff schrikken! Goed dat je je kat hebt laten braken. Denk dat het opzich wel meevalt hoor meid. Kan zijn dat ze hier wat van gaat schuimbekken. Houd haar goed in de gaten vanavond/vannacht. Als ze anders gaat doen dan anders dan moet je even contact opnemen met de dierenarts. Maar ik verwacht niet zoveel problemen hoor! Maak je niet al te ongerust
bedankt hij is vooralsnog normaal gebleven en loopt alweer rond te rennen dus ik geloof ook niet dat ie veel binnen had gekregen. Het is dat mijn vriend het zag, schrok me een ongeluk! Ik zal m goed in de gaten houden
hellow ladies! igor!de test al gedaan??ik ben benieuwd oei luca de kat!!! hopelijk houdt ie er niets aan over!ff schrikken! blike! hoe voel je je?en leuk al verteld! hier rustig! zo maar weer even aan de klus ik voel mn ei aankomen! hopelijk dus deze ronde weer een kortere cyclus!
oeh klusze naomy!!! Ik voel me goed Ben wel wat moe merk ik, en voel veel steekjes/krampjes in mijn buik, maarja hoort er allemaal bij
@ luca: dat was even schrikken meid! Die katten kunen ook werkelijk alles opvreten, de vreetzakjes . Ik heb er hier ook zo'n eentje rondlopen. Vandaag weer een positieve test, feller dan die van eergisteren, dus ik gok er maar op dat dit de meest positieve is. Even geklust dus . Morgen kan niet want dan heb ik slaapdienst. Hopen dat het nu bij ons ook eindelijk een keer raak is.
oh wat stom en ik had helemaal nog niet gereageerd op Asun! Wat fijn dat je een mooi beebje hebt gezien, en ach dat ene weekje maakt ook niet zoveel uit @ Blike; hier gaat alles goed hoor Voel me prima! @ Noamy; hoe gaat het met de huizenjacht? @ Sheltie; hopelijk is het raak! Zal voor je duimen! @ Igor; en hoe ging de test??
Iedereen zit in spanning af te wachten op de uitslag van Igor en ze laat maar niks weten IGOR WAAR BLIJF JE