Asun en Chantal gaaf dat jullie je beepje gezien hebben!lijkt mij zo'n mooi moment! Zijn jullie alleen geweest of met manlief? En ach Asun...wat maakt dat ene weekje uit?! Verklaart wel je negatieve uitslag voordat je positief testte! Maar waarom horen we niks van Igor??? Het zal toch wel goed zijn?? Ik hoop het zo erg voor je meid!!! Ondanks mijn ongi ga ik morgen wel testen, voel me raar... Het gevoel van 'aanwezige' borsten, honger en vermoeiheid en raar gevoel in onderbuik.... Zal wel niks zijn maar vind het raar zo vlak na mijn ongi en aangezien mijn moeder ook ongesteld werd, wil ik het gewoon uitsluiten!
Hoi meiden, ik ben er sorry voor het laten wachten maar de test geeft super positief aan superzaad!!! haha Dus gewoon lekker doorgaan, klussen (het los laten in mijn hoofd) en genieten en dan hopen dat we een keer raak schieten. Maar we hebben wel afgesproken dat als er over 3 maanden nog niks is we voor mijn verjaardag naar de huisarts gaan, zeker gezien mijn leeftijd. Vooral mijn moeder zit daarop te hameren, zij zou het ook zo geweldig voor mij (ons) vinden. Luca schrikken van de poes, gelukkig dat het allemaal meevalt Ajlaa oeh zou het, zou wel super zijn. Sheltie goed geklust dus, tipje ga ook nog even door met klussen dan weet je zeker dat je hem niet mist.
@igor!!!!! JEEEJ tijd voor een feestje! Maar meid, je zit in ronde vier, als je over drie maanden naar de huisarts bent zijn jullie 8 maanden bezig??? De HA gaat je pas helpen vanaf 12 maanden volgens mij... @luca, hoe is het met je katje?
ah op die manier Hopenlijk is het niet nodig meid!! Als ik voldoende HCG in mijn lijf heb zal ik hier wat komen strooien
Nee hoop het ook niet, maar moet het wel loslaten nu. Afgelopen maand ging goed en toen bleek ik niet zwanger en toen was ik zo teleurgesteld dat ik er nu wel weer vol mee bezig ben, dat moet ik niet doen. Daarom is het maar goed dat we lekker 2x samen weg zijn, ff de zinnen verzetten. Hoe is het met jou? Paula veel succes meid! Hoop voor je dat het meevalt. Oh en kom maar op met die HCG!!
Met mij gaat het prima, Ben wel bij elk steekje wat ik nog niet eerder heb gevoel doodsbang en dan ren ik naar de WC om te kijken of ik niet bloed.... Ben zoo bang dat het weer misgaat. Maarja dat zal zowiezo nog wel even blijven tot ik vijf weken ben geweest. Gisteren een afspraak gemaakt bij de VK, heb 9 feb mijn intake. Maar hij zei dat ik pas een afspraak voor een echo kan maken als ik een week of 10-12 ben... pfff dat duurt nog wel hééél lang..... Verder voel ik me wel wat meer moe dan anders.
Kan het me heel goed voorstellen meis, maar komt vast allemaal goed. Je hebt nu een hele mooie plakbaby!!!
Blike ik snap goed dat je bang bent dat het weer mis gaat. Ik ga voor je duimen voor een plakbaby echt ik hoop het zo voor je Igor, SUPERZAAD!!!!!! Gelukkig dat alles goed is Paula heel erg veel succes vandaag meid!!
Heej meiden even gauw weer een berichtje. Vanmorgen voor de intake geweest bij de vk en gevraagd of ik een mooie foto mocht hebben van de kleine. Deze vk maakte nooit echo's maar wilde het wel doen. Maar kleine uk lag nog dwars en laag lekker te slapen. Wel leuk om weer te zien! Maar nu heeft ze me voor volgende week vrijdag in de agenda gezet, mag ik het weer proberen. Heb ik mazzel. @luca o jah die taart die zet ik er zo op. Hoe is het met de kat gegaan? @blondi ja je ziet wel wat maar had net zo mooie willen hebben als jou. @Roxie ik was best pist off maar dat maakt zich nu wel dik goed. @Igor de koffer al overvol....? Ik wil anders er ook nog wel bij. En die test wat een uitslag! Super. @Bike wat fijn dat je nu het kan delen met iedereen en dan de reactie van je moeder wow! Mag je niet eerder naar de vk ivm met mk? @jpostma dankje wel. Ik houd wel van eigenwijze kindjes. @sheltie wow een positieve test! Klussen maar. @Ajlaa ik ben met manlief geweest die wil die kleine uk niet missen. @Asun. Mooi moment he om die kleine uk te zien! Zo bijzonder. En het hartje al gehoord.... super bij ons hebben we hem alleen zien knipperen. Ik had ook uitwendige echo dus weet niet of dat uitmaakt. Ben erg benieuwd naar de foto. Nou hier mijn zelfgemaakte taartje die ik heb gemaakt om mijn collega´s wat duidelijk te maken vanmiddag bij de vergadering Bekijk bijlage 121182
goedemorgen ladies! Igor jeeeee superzaad! Ben blij voor je meis, nu lekker doorklussen en GENIETEN van je vakanties! Hallo Maleisie! Als je er niet van geniet kom ik je persoonlijk een draai om je oren geven Paula, heeeeel veel succes vandaag! Blike ohhh zo herkenbaar meis! Die angst elke keer Hoop voor je dat deze eerste weken heel snel voorbij zijn, zodat je hopelijk ook lekker kunt gaan genieten. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds bij elk wc bezoekje op mijn wc papiertje kijk hoor. Maar de grootste angst was bij mij wel verdwenen na de eerste echo. De vk weet toch ook dat je een mk hebt gehad? Mag je dan echt niet met een week of 7/8 al komen? Eerder snap ik dat het nog geen zin heeft ivm kans op nog niet kloppend hartje, niks zien ed. Maar met die termijn zou het toch moeten kunnen lijkt me. Alhoewel het voor jou misschien ook wel beter is te wachten tot 10 weken. Ik was er achteraf erg blij mee dat ik m pas bij 10 weken had want we zagen alles er al op en aan, het bewoog en daarna is het nog maar zo kort tot de 12 weken dat je bijna zeker kunt zijn dat het goed zit. Pff meid ik zit nu heel hard na te denken hoe ik die eerste weken ben doorgekomen want ik vond de dagen toen echt zooo langzaam voorbij kruipen en ik hoop echt echt echt voor je dat het niet hetzelfde aanvoelt bij jou Zoek gewoon veeeel afleiding, zodat je zo min mogelijk tijd hebt om erover te malen. En hou je vast aan de gedachte dat 5 weken echt heel vroeg is voor een mk, dus dat het waarschijnlijk een foutje bij de innesteling was geweest en dat het absoluut geen invloed hoeft te hebben op deze zwangerschap. En als je toch iets roze verliest en daarna niks meer dan is dat alleen maar goed want dat betekent dat je beebje zich lekker diep aan het ingraven is. En tenslotte, als je eenmaal die moeilijkste weken voorbij bent straks en het lijkt nog goed te gaan dan hoef je je denk ik geen zorgen te maken over een ma, want je weet in ieder geval zeker dat je lichaam het vruchtje afstoot. Zo dit waren geloof ik mijn allergrootste zorgen in die tijd. En ik hoop dat je maar erg misselijk mag worden (ook weer niet te) en dat je barst van de kwaaltjes want ook dat is weer een houvast En als je ergens twijfelt of je iets wel zult doen of eten/drinken wat dan ook ivm risico's, gewoon lekker laten ik heb in het begin ook zowat op water en brood geleefd (oke erg overdreven) maar dan wist ik wel in ieder geval zeker dat het niet daaraan kon liggen. Met de kat gaat het geloof ik wel goed, geen rare dingen gebeurd en mijn vriend vanochtend ook niet horen gillen dus zal wel goed zitten Nou ik heb nu geen idee of ik je nu geholpen heb met mijn tekst of je alleen maar banger heb gemaakt, maar ik bedoel het goed dus ik hoop dat het ook zo overkomt
Wauw Chantal, wat een supermooie taart. Krijg spontaan trek Hoop dat hij net zo lekker smaakt als hij er uitizet Succes met vertellen!!
@Chantal: wauwwwwww je taart is echt prachtig! Dat MOET wel in de smaak vallen! Stuur je een stukje naar Corsica? En wat een geluksvogel dat je heerlijk nog een keertje mocht spieken en over een weekje weer! Veel plezier!
wow chantal!! mooie taart!!! @luca, bedant meis!!vond het ook wel jammer dat ik zolang moet wachten.... maarja als het dan beter is dan moet dat maar Mijn eigen VK doet geen echo's maar ze zijn wel in opleiding, dus wie weet krijg ik bij mijn intake toch nog wel een echo. De andere echo ga ik rond een week of tien plannen. Moet bij een andere VK-praktijk. Gelukkig heb ik eerst 2x een wintersport tussendoor, dan gaat de tijd wat sneller! Moet mezelf ook inhouden om elke dag een testje te doen. Gisteren was mijn test trouwens wel een heel stuk donkerder!! Voel me op de één of andere manier wel anders dan vorige keer, heb veel meer last van kwaaltjes. Misschien is het vorige keer wel eerder niet goed gegaan.... Ach er is toch niets wat ik eraan kan doen als het misgaat. Gewoon afwachten maar
@ luca: fijn dat je kat er niets aan over heeft gehouden. @ chantal: prachtige taart. Je collega's moeten de hint wel begrijpen hiermee . Fijn dat de vk toch nog een echo voor je wilde doen. @ igor: super hé dat de zaadjes volop rond zwommen! Hoef je je daar geen zorgen over te maken. Hier snap ik er niets meer van. Gisteren en vandaag positieve ovutest, maar de temperatuur was vanmorgen al wel weer heel hoog . Dat is toch pas een paar dagen daarna?????? Ik zal ze even uploaden.
testen afgelopen dagen. Volgens mij zijn de laatste twee positief. Maar toch is de temp. al omhoog. Zie mijn temperstuurkaartje.
@sheltie: volgens mij is die van gister het allerpositiefst, als ik het niet verkeerd zie is die van vandaag alweer iets lichter. Dat zou dan betekenen dat je waarschijnlijk je eitje net gehad hebt nu want je temp gaat na je ei omhoog (kan de dag erna al zijn, hoeft niet per se een paar dagen later pas). Dus stel je hebt gisteravond of vannacht je ei gehad, vanmorgen getempt dan was je temp alweer iets omhoog gegaan. Ik weet niet hoelaat je die test hebt gedaan gister maar misschien heb je net de piek gemist en was die test alweer eventjes na de piek. Kortom, ik denk dat je je ei hebt gehad nu en dat het klopt dat je temp omhoog is gegaan en dat je op het wachtbankje mag
en Blike, sterkte met wachten meis! Overigens moet het wel bijna dat het al eerder niet goed was gegaan, je lichaam heeft immers ook een tijdje nodig om uit te vogelen dat het vruchtje niet meer leeft en dan moet het hele proces van afstoting nog beginnen, dus op het moment dat jij krampen en een bloeding kreeg was dat eingelijk het 'einde' van het proces al. Wie weet ging er wel al een week aan vooraf en had je niet beter geweten dan was het gewoon een verlate menstruatie geweest.. Trouwens ik weet niet of je het hebt, maar ergens diep van binnen voel je wel of het goed zit of niet denk ik. Tenminste hier was dat wel zo. Alleen kan het een beetje vertroebeld worden door de angst.. Nouja het is wat je zegt, je kunt er inderdaad niets aan veranderen, het proces is in gang dus je mag wachten
precies luca!! Vind het alleen zo gek dat de VK aanraadde om te wachten tot 10-12 weken tot de eerste echo... Weet ook echt niet of ik zo lang kan wachten!