Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha ja ik heb met allebei dus geen ervaring.. Kan me wel voorstellen dat het heel moeilijk is hoor. En volgens mij verschilt het ook per persoon of het nou beter helpt om gewoon gezond te eten of juist om op een streng dieet te gaan of juist om veel te sporten ed. Sporten daar ben ik ook echt niet goed in, doe ik dus ook niet aan en ik zou het ook vreselijk vinden om door af te moeten vallen daaraan te beginnen.
    Maarre.. als je dokter nu bijv. zegt dat je af moet vallen voor een betere vruchtbaarheid.. kun je dan niet evt doorgestuurd worden naar een dietist oid? Of gewoon uberhaupt al?
    Zoals ik al zei ik weet dus echt niet hoe het werkt allemaal, maar mijn moeder is een aantal jaar geleden bij zo'n club gegaan, de EGA geloof ik (soort weightwatchers), en die is daarmee 16 kilo afgevallen. Die had daar erg veel steun aan. Dus misschien een tip?

2. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Ik durf al bijna niks meer te plaatsen omdat ik bang ben dat ik toch een beetje gezien word als het zwarte schaap en misschien dat er niamdn meer op mijn berichten zit te wachten....

Maar ik las net dat blike weer zwanger is en wilde je even feliciteren!! Jij bent echt SUPER vruchtbaar haha goed man! hopelijk gaat nu alles goed en blijft hij lekker zitten!

Igor geloof ik weer door naar de volgende ronde; helaas meid maar je weet iig waar je aan toe ben moet je maar denken...toch?

Paula beterschap en hopelijk gaat het snel beter en voel je je beter!

Wat heb ik nog meer voorbij zien komen?? blondi ook alweer 12 weken geloof ik en saskia alweer bijna 20?? jeetje dat is echt niet normaal hoe snel de tijd gaat hoor!
    Toen ik zwanger was duurde het heeeeeeeel lang en nu gaat het zooooo snel bij iemand anders haha dus dat betekend dat mijn ongi's ook heeeeeeeel lang al weg blijven haha. ik ben in al die tijd pas vanaf aug 2 keer ongi geweest dus best weinig he? pff
    Nu zit ik ook alweer op 38 dagen ofzo? zal zo eens op me banner kijken want hou het eigenlijk niet eens meer bij....

nou ja de weken vliegen igg dus heel snel voorbij, en dat is ook wel weer lekker want we gaan dus weer steeds meer richting het goeie weer ;) haha.

3. Asun

Asun Niet meer actief

Fototje..

4. Asun

Asun Niet meer actief

5. Asun

Asun Niet meer actief

6. Asun

Asun Niet meer actief

Ik heb een lange dag gehad, ga nu lekker naar bed.
    Ik ga morgen weer even bij lezen.
    Slaap lekker!

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen ladies!

@luca, jaa heb inderdaad gisteren mijn echo geregeld. Die mevrouw vertelde dat ze het eigenlijk in week 10 het liefste doen. Maar dan ben ik net op wintersport, dus ik zei dat het dan maar de week erna moest. Toen zei ze "het mag ook wel de week voor je wintersport hoor" :D jaaaa graag!!
    Heb dus nu mijn echo in mijn 9e week!

@paula, oeh rot meid dat de operatie zo tegenviel :( Beterschap meissie! Doe maar lekker rustig aan!

@asun, mooie foto's meis :D

Ben gisteren geknipt door mijn schoonzusje, ik zei "doe er maar een stuk af, tot op of net boven mijn schouders" pfffff en het is me toch kort geworden :( vind het eigenlijk echt niet mooi.. geloof dat ze iets te fanatiek aan het knippen is geweest...
    Volgens mij voelde ze zich ook best wel schuldig...
    Naja, dat wordt de komende maanden maar weer een staart in. Gelukkig zijn alle feestdagen achter de rug ;) en gelukkig groeit het wel weer aan....

8. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Management Assistent en mijn eigen webwinkel in wo
    Gelderland
    Paula beterschap en doe maar rustig aan, we kletsen snel weer.

Blike joehoe goed geregeld meis. En wat is het erg hè als je haar niet zo zit als je het wil?

Debster volgens mij ziet niemand jou als het zwarte schaap, ik ben inmiddels klaar met bloeden en inderdaad we gaan er weer voor.

Asun mooie fotootjes meid, wat een klein frummeltje

Gisterenavond een woonparty gehad en heb super veel verkocht, was een leuke avond. Daarna nog ff met vriendlief zitten kletsen en hij gaf toch wel toe erg opgelucht te zijn dat zijn zaad goed is, de test gaf een mooi roze kleurtje :)

Roxie ja zeker een geluk bij een ongeluk, heb het ook wel een beetje afgedwongen hoor, maar zo zie je maar wie niet waagt....

9. @ Asun, mooie foto's hoor! Mag je trots op zijn! Vind het zo grappig dat ie echt ondersteboven hangt bij jou hahaha of ligt dat aan de manier waarop ze de echo hebben genomen? Vind het wel een leuk gezicht!

@ Blike; mooi meegenomen dan mag je dus 2 weken eerder dan je eigenlijk dacht! Pas je wel op met wintersport! Niet vallen hoor!
    En verknipt worden dat is gewoon zwaar KUT! als je er echt mee zit kun je altijd nog naar een 'gewone' kapper gaan en die kunnen er meestal nog wel iets van maken. Mijn kapper had een keer een vrouw binnen waarvan haar man in een woedeaanval heel dr haar had afgeknipt. Zag er niet uit natuurlijk maar uiteindelijk hadden ze er toen gewoon een hele korte stoere coupe van gemaakt. Ik heb 1 keer een bobkapsel gehad. Vond het erg leuk, maar jammer dat als je het weer aan wilt laten groeien je dan zo een jaar verder bent. Dus zou het niet zo snel weer kort laten knippen denk ik :p

@ Igor: wat leuk dat je weer veel verkocht hebt :D Vind het toch zo leuk dat je dat doet, die woonparty's! Heb je inmiddels al nieuwe spulletjes binnen op je site? Je had geloof ik een keer zo'n groot dienblad van hout.. Die zou ik nu ECHT willen hebben haha want we gaan een poef als salontafel kopen waarschijnlijk en daar wil ik dan zo'n dienblad opzetten als tafelblad :D En betekent roze ook dat je lief veel meisjes maakt? :D

10. sheltie

sheltie Niet meer actief

@ asun: wat een mooie foto's van jullie kindje!

@ blike: heerlijk dat je nog voor je op wintersport gaat een echo kan doen.

@ debster: gewoon mee kletsen blijven hoor!

@ luca: wat fijn dat je weer de rust hebt gevonden! :)

11. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    Roze betekent vooral dat het zaad erg goed is :D maar zou best een meisje willen hoor, maar ook zeker wel een stoer jochie...maar goed eerst zwanger worden en dan kijken we verder.

12. @Igor: gelijk heb je hoor :D Vroeger had ik ook een voorkeur maar nu maakt het me echt helemaal nikssss meer uit!

Heb net mijn tickets voor Nederland geboekt in februari, en de bootovertocht (fingers crossed dat het niet stormt). Weer een hoop geld armer, maarja nu staat het wel 100% vast dat we naar de geslachtsbepaling gaan en dat ik daarna lekker doorvlieg naar NL :D

Heb een foto gemaakt van mijn 13-weken buikje! Hij heeft opeens een enorme groeispurt gemaakt de afgelopen dagen, het jeukt ook heel erg de hele tijd, maar ben er supertrots op :D

13. sheltie

sheltie Niet meer actief

mooi buikje luca! :D

14. bedankt :) Op de foto lijkt het nog niet zoveel ,maar als ik van bovenaf naar beneden kijk is het echt HUGE :p Voor mijn doen dan. In mijn album staat de 'niet zwanger' foto en ik kan ze helaas niet naast elkaar zetten (heb een mac dus geen paint), maar als je dat verschil ziet dan is het toch wel groot :D

Mijn buik begint nu ook echt zo'n hard bolletje te worden, en de huid erop trekt ontzettend, vooral net na het eten. Neem aan dat het er allemaal bij hoort :)

15. Igor35

Igor35 Fanatiek lid

25 okt 2010
    1.679
    0
    0
    Gelderland
    mooi buikje Luca en goed insmeren hè? Je huid jeukt omdat het allemaal begint te rekken.

16. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Ajlaa, al getest?

Luca, mooie foto hoor, je begint het al te zien.

Paula, gaat t al wat beter?

Wens jullie alvast een fijn weekend! Nog leuke plannen?

17. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Heej meiden,

even gauw een berichtje van mij.
    De reactie op de taart was super. Kwartje viel meteen. Helaas kon ik zelf niet mee naar de vergadering omdat ik achter moest blijven op de groep. Maar ze belde me meteen en feliciteerde me. Na de vergadering kwam ook iedereen naar me toe en feliciteerde ze me nogmaals. Super en de taart was heerlijk.... :D
    Wanneer gaat dat moe zijn over.... pfoe kan niet meer. Vandaag we een dagje kindloos geweest. Me zoontje zit op kdv en ik ben vrij dus heerlijk terug in bed gegaan en nu net me huis onder handen genomen maar wil wel weer gaan liggen.
    Lees vanavond alles wel terug, want nu teveel om even te doen.

Tot dan!

18. haaai meiden!

@ Chantal; wat naar dat je zo moe bent! Bij mij begint het nu een beetje weg te trekken, ben 13 weken nu maarja dat hoeft ook niks te zeggen natuurlijk, kan bij jou weer anders zijn.

@Roxie; jij nog leuke plannen voor het weekend? Wij gaan vooral klussen!

Ik heb zojuist een oplossing (denk ik) voor de babykamer gevonden! Ik ga 2 muren turquoise verven (heb de kleur al gekozen), en op 1 of 2 muren ga ik DIT behang plakken:

Eijffinger Pip Studio 386010 | Pip Studio behang | www.behangwereld.nl

en heel misschien doe ik maar 1 muur behangen en dan 1 muur nog in donkerbruin, maar donkerbruin wordt misschien zo donker op een muur dacht ik. Nouja heb nog wel even om erover na te denken, maar vind het een leuk idee :D

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Mooi Luca!!!! lijkt me ook wel wat!! :D

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010