Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sheltie

sheltie Niet meer actief

Ik voel nu dus ook eigenlijk niets. Wel lekker, want dat constant zeurende gevoel is verschrikkelijk. Nu kon ik dus wel duidelijk mijn ei voelen. Anders merkte ik het verschil niet in pijntjes.

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ajlaa, ja idd fijn dat het weer wat beter gaat. En de spannende week is er weer ja haha. Alleen verwacht ik deze maand echt niks hoor. Griep, operatie, lijkt me niet echt de ideale situatie haha. En al mn ei toch later geweest is dan hebben wij geen sex meer gehad dus dan kan het zowiezo niet. We zullen zien! maar stiekem altijd wel spannend natuurlijk hihi.

3. @Sheltie: soggen is volgens mij een studentenwoord, sorry :p SOG staat voor Studie Ontwijkend Gedrag :D

@ Paula: fijn om te horen dat het beter met je gaat! Bedankt voor het meehopen, een dierenbescherming bestaat hier geloof ik niet haha :p en die zenders ed dat heb je hier allemaal niet, zou ook geen zin hebben want er wonen hier zo weinig mensen dat je nog sneller bent als je alle deuren langs gaat :D (is oma geloof ik nu aan het doen)

@ Ajlaa spannend voor je ei hoor :) Hopelijk snel een positieve ovutest in handen..

@ Sas hoe was je echo?? (hoe bedoel je ongeduldig :))

4. hoera de kat is weer terecht :)
    oma bleek gister langs een vriendin te zijn gegaan die hier in de buurt woont, en de kat was haar gevolgd. Die mensen hebben drie katten dus meneer had besloten daar maar gezellig te blijven :p
    Nu weet ik de volgende keer in ieder geval waar ik moet zoeken haha

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca, wat een goed nieuws! fijn dat ze weer terecht is.

6. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Haha luca moet wel lachen om je kat, lekker eigenwijs beestje?! Maar goed dat ie terug is!!

7. Asun

Asun Niet meer actief

@ Luca --> wat fijn dat poezenbeest weer terecht is!! Onze kat is een keer 5 nachten weg geweest. Kwam toen midden in de nacht ook rustig binnen wandelen.. pfff

@ Saskia --> ik ben nieuwsgierig naar de echo!.. foto:D

Bedankt voor de leuke reacties van mijn echo! Morgen al 10 weken. De tijd gaat echt snel. We hebben het na de echo wereldkundig gemaakt. Mijn werk reageerde echt super leuk. Zelf de jongeren vonden echt super leuk!

Nou ik ga ff bankhangen. Ik heb vandaag en morgen een verdiepingstraining (oplossingsgericht werken). Ben nu helemaal kapot.

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames

moet weer een partij bijlezen zie ik wel...
    Nouja, daar ga ik nu mee beginnen!

@Luca, ooh nee je kleine katje weg? :( shit meis... Ik weet nog wel dat die van mij voor het eerst een nacht weg was... heb toen amper geslapen!! :(
    Is het trouwens een kerel? want dan kan het zijn dat die gewoon is gaan zwerven. Dat doen katers wel vaak vanaf een bepaalde leeftijd. Ze hebben ongeveer een gebied van vier vierkante kilometer wat hun domein is..
    haha oooh lees net dattie weer terecht is :D jeeej!! :D

@sheltie, jeeeej :D je kruis!!!!

@paula, fijn dat je je weer wat beter voelt meis! en misschien heb je over een weekje wel een dikke meevaller ;)

@Asun, oh wat leuk dat iedereen zo goed reageerde!!! 10 weken alweer! je zit op een kwart ;)

@Sas, hoe was je echo??

Hier eigenlijk niets bijzonders, vanmorgen weer een testje gedaan... (kon het niet laten) en hij spatte er echt af... zal vandaag of morgen wel ff wat foto's plaatsen :)

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Luca wat fijn dat je katje weer terecht is.

Paula fijn dat je je weer wat beter voelt, hoop dat je je snel weer 100% voelt.

Asun wat leuk dat iedereeen zo goed reageerde.

20 weken echo is super gegaan, alles was goed geen grote afwijkingen te zien ( de kleintjes kunnen ze zowiezo niet zien). En de meting van het hoofdje en buikje lagen goed op schema, ik ben dus helemaall blij.

Hier de echo's:
    Ruggengraatje

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    En zijn of haar gezichtje

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    WAUW mooi Sas :D

12. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Thanx blike. :)

13. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    sas wat een mooie echo!!!!!

luca gelukkig is je katje weer terecht

en wow blike een knalstreep!!! echt geweldig!

verder allemaal dames die n ei hebben! klusze!!!!

ik voel al dagen n ongi pijn
    weet nu niet echt of t mn ei is of wat
    t voelt zo anders dit keer pffffffffffff
    om de dag wel netjes geklust dus zo maar weer :) ahahah

n stomme vraag misschien maar zat t me ineens af te vragen!!!
    maakt t nog uit wanneer je klust?ik bedoel sochtends of savonds????
    zou niet uit moeten maken toch???

14. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Saskia, wat een prachtige echo!

Luca, super dat je katje weer terug is. Kon niet reageren vandaag, maar heb echt meegeleefd. Moet er niet aan denken...!

Asun, fijn dat je goede reacties kreeg!

Noamy, 's ochtends of 's avonds klussen moet niet uitmaken, zeker niet hoe vaak jullie het doen ;)

Hier nog steeds geen ongi, 5,5 week na mk. Denk dat ik morgenavond weer ga testen en als het nog steeds geen duidelijkheid geeft, dan bel ik woensdag met mijn ha, niet met vk.

15. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    heej roxie

nog geen ongi!
    ik zo nu nog een test doen!! :)
    verstandig idd even de ha te bellen!!!
    ben benieuwd!

nee dacht al dat t niks uit moest maken!
    wij doen t regelmatig genoeg iig ja!! haahhahaa

ben vorige week iig begonnen met afvallen
    ivm mn darmen kan ik niet n streng dieet gaan doen dus zal het langzaamaan gaan als er wat af gaat
    maar denk dat doordat ik echt TE zwaar ben t daaraan ligt dat t wat langer duurt
    dan speelt de leeftijd nog mee............pffffffffff
    van alles ga je over nadenken........maar goed
    jij succes iig!!!!!

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oooh spannend roxie!! hoop echt dat je een knalstreep hebt!!

17. @ Blike; wat fijn een knalstreep. Dat zal vast een goed gevoel geven :)

@ Sas; heeeeel mooi je echo's meid! Mag je maar trots op zijn hihi

@ Noamy; heel moedig hoor dat je aan de lijn bent begonnen! Wil je heel erg veel succes wensen ermee :)

@ Roxie; bedankt voor je medeleven :) Vriendlief en ik zijn allebei heel blij dat hij (het is inderdaad een mannetje) weer terecht is! En nog steeds geen ongi, wellicht dus toch goed nieuws :) Hou ons op de hoogte, en lijkt me inderdaad verstandig om de huisarts te bellen als het weer onduidelijk is :)

Fijne avond allemaal!!

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames,

blike--> helemaal super zo`n knalstreep he!!

luca--> gelukkig is je katje weer terecht is echt vreselijk om hem kwijt te zijn het hoort gewoon echt bij het gezin he.

saskia--> echt heel gaaf je echo`s en ben blij voor je dat alles goed is... een gezond kindje daar gaat iedereen voor he dan maakt het geslacht zowiezo al niets meer uit.

paula--> gelukkig gaat het alweer iets beter met je hopen dat het snel nog beter gaat.

roxy--> ik hoop voor je dat het streepje posi is morgen!!

hier nog een fotootje van me pup met gezicht :D

19. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    arnhem
    ikkuh!!! wat een lekker ding!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank jullie wel meiden.
    Inderdaad ikkuh, wij zijn voornamelijk blij dat ons kindje kerngezond is. Ik heb liever slechte echo's en een kerngezond kindje dan mooie echo's en een kindje met gezondheidsproblemen, maar gelukkig hebben wij allebei :D

Ik ben echt helemaal weg van je puppie, wat een schatje zeg :D:D:D

Deel Deze Pagina