Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    paula, heb jouwn temperaturen eens in het FF programma gezet, de temperaturen waar je ziek was heb ik eruit gelaten..
    Volgens dit programma is je eitje 13 januari gesprongen.
    Bij mij heeft dit programma het nog nooit verkeerd gehad ;)
    32fb5c Ovulation Charts

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik had vorige maand mijn ei op 36,2 daarna ging hij langzaam de lucht in naar 36,7 of hoger.
    Dat heb ik deze maand nog niet gehaald.... vandaar de twijfel.
    Maarja, zit idd niks anders op dan afwachten...

Of ik word maandag/dinsdag ongesteld, of een week later, of niet???? hahahaha

3. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai meiden,

Daar ben ik ook weer eens!
    Ik zal eens kijken wat ik allemaal onthouden heb!...

Ikkuh: wat een lief hondje zeg! wat voor ras is het? apparte kleur ook maar daar hou ik wel van, van die kleuren!

Saskia; Mooie echo weer hoor gelukkig is alles helemaal goed, wat een geruststelling is dat dan he!
    Zijn jullie niet in de verleiding gekomen om toch stiekem naar het geslacht te vragen of spieken? haha mijn vriend wilde het altijd gelijk weten en ik niet maar toen ik daar lag met de 20 weken werd ik toch wel erg nieuwsgierig dus toen heb ik er toch mee ingestemd om het wel te weten....en moet zeggen vond het best makkelijk ivm kleertjes kopen en kleuren gebruiken, alhoewel je tegenwoordig voor een meisje ook bv turquoise kan gebruiken....

Blike; Ik had dat ook heeeeel erg die vermoeidheid bij me zwangerschap van me zoontje! En idd ook al zo vroeg in de zwangerschap hoor, ik had toen nog niet eens een positieve test maar was al wel heel erg moe!
    Ik weet niet meer precies hoelang die extreme vermoeidheid heeft geduurd ik geloof tot ongeveer 14 weken ofzo maar ben wel heel de zwangerschap moe geweest moet ik zeggen hoor ik weet nog dat ik op een gegeven moment halve dagen ging werken en als ik dan thuis kwam dat ik eerst 2 uur ging slapen op de bank!
    Ja en wat de sex betreft, snap het helemaal hoor dat je het eng vind en bang ben dat het de vorige keer daardoor mis is gegaan, maar je kindje zit zo goed beschermd dat het daar niet door kan komen.
    Er is gewoon iets verkeerd gegaan bij de aanleg en dat is echt niet jou schuld meid!
    Maar toch blijft het eng hoor sex tijdens de zwangerschap (tenminste vond ik dan, ik weet niet hoe de andere meiden erover denken) ik weet wel dat ik in het begin ook niet durfde en later in de zwangerschap me vriend niet meer haha die was bang dat hij de baby zou raken en vond het allemaal maar een raar idee dat hij (sorry voor de praat haha) erin ging terwijl er een baby in zat. Dus het werd zoiezo minder bij ons alleen we hebben het wel opgewekt ik was 40 wkn 4 dgn zwanger en wilde wel eens dat het kwam dus zijn we het bed ingedoken en savonds is het begonnen haha.

Paula; Gelukkig gaat het weer wat beter met je! Wel balen dat deze maand niet zo gunstig was maar volgende maand weer een kans meid, zolang je een regelmatige cyclus heb is het wel meer kans moet je maar denken toch?

Roxie; Gelukkig is bij jou ook alles snel weer op gang gekomen, dus ook jij kan weer verder nu dus bij deze; succes!

Ajlaa; Dus je bent begonnen met ovutesten, hopelijk geeft het je duidelijkheid en heb je snel een positieve test in handen!

Om even bij de ovutesten te blijven ik ben er toch maar weer voor gezwicht, ik zit inmiddels alweer op dag 43 van de cyclus en nog steeds niks te bekennen dus ik dacht vorige week donderdag het gaat weeeeeeer zolang duren en bedacht me om toch maar weer ovutesten te bestellen en daarmee te beginnen want stel dat ik weer een cyclus heb van 72 dagen of meer dan mis ik straks weer me ei (als ik die wel heb of krijg dan want dat is geloof ik soms niet eens met zo een lange cyclus)
    Dus ik ben maandag begonnen met de testen, ook ik heb heel licht 2de streepje maar dat zegt dus helemaal niks.....
    Nu is het afwachten hoeveel testen ik moet gaan doen wil ik IETS vinden haha ik heb iig 30 testen dus kan voorlopig even vooruit!

Ik geloof dat Sheltie zei dat ze eindelijk geen klachten meer heeft in haar buik? hmm was dat bij mij ook maar over want dat het ik dus ook nog steeds elke keer dat zeurende gevoel enzo.
    Ik heb nu wel alweer even geen bruinig verlies of druppel slijmerig bloed gehad dus ook daar snap ik helemaal niks van!!!!!!
    Nou ja kan helaas niet meer doen dan afwachten en we zien het wel weer!

Zo dit was weer een aardig verhaaltje geloof ik!
    Dan ga ik nu lekker gehaktballen maken, want het is woensdag he! En woensdag is gehaktdag! haha is gewoon toeval hoor dat ik dat ga eten vandaag.

4. jaa blike, zo zit er al veel meer logica in! Had het ook geprobeerd met een ander programma maar dat leek nergens op :p

dan heb je wel een mooi dipje ook op 4dpo.. en er zit nu nog een stijgende lijn in je temp dus hoeft zwangerschap helemaal niet uitgesloten te zijn

5. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey Blike, bedankt zeg! haha. maar heb je dan 01 jan als eerste dag genomen? want mijn eerste cyclus dag was 31 dec.
    Niet belangrijk trouwens, want een dag eerder of later, volgens FF heb ik mn ei gehad! joehoe!!!!! nu maar hopen dat het bij mij ook klopt. Jullie weten het met mij over 5/6 dagen.. :D

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O en domme vraag natuurlijk want je teld gewoon het aantal dagen terug die ik gegeven heb, duuuhhh!!

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    je telT

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jah precies!! ik vind het een ideaal programma, op deze manier weet je (bijna) zeker dat je eitje geweest is!

9. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca en Blike, ik word weer helemaal blij van jullie :D dat geeft weer wat hoop.

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja ik had al eens op die site gekeken maar was me niet helemaal duidelijk. Ik zal nog eens kijken of ik eruit kom.

Debster, leuk dat je er weer bent. Die ovu testen kunnen wel een uitkomst zijn. Vooral in jouw situatie. Het kost alleen zo veel geld dus ik hoop dat je snel je ei vind meid. Ik ga volgende maand ook weer aan de ovu's, toch wel handiger als alleen tempen.

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Zo ik ga eens eten maken. Thanx voor de hulp en ik ben er morgen weer!

12. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ik heb weer een ovu test gedaan, jeetje wat irritant! is wel iets donkerder maar nog steeds niet positief.... pff dit is al de 4de test... dus te vroeg begonnen met testen grrr

13. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    ach Ajlaa beter te vroeg dan te laat toch?!
    Ik heb op de vorige pagina een heel bericht achter gelaten maar aangezien paula zo heeft zitten mouwen over haar temp ;) haha moet je het maar even terug lezen!
    Ik ben iig ook begonnen met de ovutesten alleen ik zit al op dag 43 en kan nog wel even duren dus ik zal er misschien nog wel 30 tegenaan moeten gooien vandaar dat ik zo laat in me cyclus pas ben begonnen!
    Hoop voor je dat hij snel positief is!

14. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    ik zie dat ik alweer op dag 44 zit haha ik hou het zelf al niet meer bij zie je wel!

15. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    ben je dan niet bang dat je ei al geweest is?? omdat je zo laat met testen bent begonnen?
    Hoelaat test jij altijd?
    Vervelend ook voor je dat je nog steeds van die lange cyclussen hebt! Ben je daarvoor al bij de huisarts geweest? Er moet toch wel een verklaring voor zijn..?

16. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je wel debster, wij waren heel erg opgelucht dat er niks te vinden was op de echo.
    Toen de echoscopiste het bovenbeentje ging opmeten zei ze dat we even weg moesten kijken als we het geslacht niet wilden weten en dat hebben we netjes gedaan :)
    We hebben niet echt turqoise in de babykamer, het is wat donkerder, maar ik vind dat het voor een jongen en voor een meisje kan. Zaterdag gaan we de babykamer ophalen, heb er zo'n zin in :D
    Ik hoop voor je dat je je ei nog niet gemist hebt en dat je snel zwanger mag zijn.

Roxie wat fijn dat je duidelijkheid hebt. Ik hoop ook voor jou dat het snel weer raak is.

Blike wij hebben nadat ik positief getest heb denk ik tot week 16 ofzo geen sex gehad, ik vond het veel te eng en ik was heel erg moe. Laatst nog een keer geprobeerd, maar ik vind het nog steeds een beetje eng ookal weet ik dat er niks kan gebeuren. Het is meer het idee.

17. hoi dames,

nouuu na 3 uur frustratie is het me eindeijk gelukt om het hartje met de angelsound op te nemen, op de computer te zetten en op youtube te publiceren. Alleen op mijn mac hoor ik hem dus niet! Met de gewone laptop van vriendlief weer wel.. bizar he!?

Willen jullie even luisteren of jullie hem wel horen?
    Je moet wel heel goed door alle ruis en herrie heen horen want de kwaliteit is om te janken!

YouTube - baby

dat is de link!

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Sorry luca, ik hoor geen hartje kloppen.

19. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ik test rond half 1 in de middag.
    Nee ben niet bang dat hij al geweest is omdat ik meer bang ben dat ik weer zo een heeeeeeele lange cyclus ga krijgen omdat me laatste ook 72 dagen duurde en ja als ik hem dan al wel heb gehad en volgende week ofzo alsnog ongi word dan is het jammer ik dacht meer als ik hem nu nog niet gehad heb en ik begin met tesste nu dat ik hem iig niet kan missen als hij nog niet geweest is want stel dat ik weer zo een lange cyclus heb en ik zou niet testen en ik zou hem missen en volgende keer is hij weer zo lang nou dan zitten we alweer in mei ofzo wanneer ik weer eens een keer kans heb dus dan gooi ik er liever nu een paar extra testen tegenaan!
    Ik heb het vorige keer toen ik op dag 52 zat wel gevraagt aan de dokter maar ik moest maar geduld hebben en de tijd geven....pff dus ga er nu maar niet meer mee naar de dokter ik durf niet meer haha dus ik wacht het gewoon nog even af maar als het nou volgende keer weeeeeeeeer zolang is dan ga ik wel even naar de dokter om te vragen of dat het normaal is want snap best dat het even kan duren voordat je cyclus opgang is bij sommige mensen maar volgens mij mag er nu wel regelmaat inkomen!! aangezien ik toch al 5 maanden van de pil af ben en nu pas 2 keer ongi ben geweest!
    En volgens mij mag ik echt van geluk spreken dat ik bij me zoontje na een eerste cyclus van 52 dagen gelijk zwanger ben geworden met een cyclus van 28-29 dagen (later terug gerekend)
    Of misschien omdat ik toen meer vruchtbaar was ofzo? haha weet niet of dat kan in een paar jaar een stuk minder vruchtbaar? want ben nu bijna 27 en toen ik zwanger werd van me zoontje 23 dus misschien scheelt dat? nou ja ik ben blij dat het bij de eerste iig niet zo gegaan is, niet dat 5 maanden lang zijn maar wel als je zo weinig kans heb want ik weet dus niet eens of ik wel een eisprong heb....

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik hoor em luca :D

Deel Deze Pagina