Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. het is 5 maanden, eindigt eind juni dus precies op tijd :)
    het is een soort mbo niveau ding, voor mensen die eigenlijk geen diploma's ed. hebben en dus wel bij een bedrijf zitten en wat meer kennis op willen doen, en het is voor mij handig zodat ik mijn vriend kan helpen met zijn bedrijfje. Je leert vooral het doen vd administratie, een stukje accountancy, een stukje recht, commercieel, informatica etc.

Als je zin hebt om iets te gaan doen moet je je gewoon eens orienteren op de mogelijkheden, er zijn zoveel mogelijkheden om buiten een baan om een opleiding te volgen. Die universitaire opleiding die ik nu volg is ook voor mensen die eigenlijk al werken, en je doet er dan iets langer over en het kost je iets meer energie, maarja uiteindelijk heb je wel een mooi diploma op zak :)

En op de uni zie ik zo vaak mensen tussen 40-60 die opeens besloten hebben nog aan een studie te beginnen, die dan opeens beseft hebben dat ze zo graag nog door hadden willen leren en ik vind het altijd zonde dat ze daar dan zo laat pas achter komen :p Je kunt het immers altijd doen, veel mensen laten zich alleen tegenhouden door het idee dat het teveel wordt, dat het onmogelijk is etc. maar dat is echt niet zo en als je er eenmaal in zit dan merk je vaak ook wel dat het 100% meevalt.

2. sheltie

sheltie Niet meer actief

Dat is inderdaad mooi op tijd klaar.
    Ik heb wel diploma's hoor (mbo en hbo), maar soms wil ik gewoon wat anders gaan doen. Even niet in de zorg. :D

3. ja ik ook, maar groot gelijk heb je, als je er zin in hebt en je kunt het waarom dan niet :)

4. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Hey dames,

Er is niet veel gepraat vandaag hier....
    Luca, geniet nog ff van je vakantie!! Moet je nog naar Parijs voor je opleiding?
    Sheltie hoe gaat het met je temp? Blijft ie hoog?

Mijn ovu test nog steeds een licht streepje! Al 5 dagen achter elkaar, heb er nog maar 5 dus ik bestel straks meer.

5. sheltie

sheltie Niet meer actief

Mijn temperatuur van vanmorgen telt eigenlijk niet mee, die is veel vroeger dan anders genomen. Had namelijk slaapdienst en dan moet ik al om 7u. beginnen.
    Of hij hoog blijft? Ik hoop het natuurlijk wel :D. Hopelijk nog ruim 8 maanden lang ;). Maar helaas kan ik daar nog geen antwoord op geven. Volgende week kan ik testen. Voel niets bijzonders, dus daar kan ik ook niets op uit maken.

6. Ajlaa

Ajlaa Bekend lid

26 okt 2010
    898
    0
    16
    NULL
    Bedoelde of die nog steeds hoog is sinds je eisprong... Als ik naar je temp kaartje ga weet ik niet waar ik naar moet kijken, haha dus ik dacht vraag het wel! Maar nog een weekje volhouden hè! Is zo voorbij!

7. sheltie

sheltie Niet meer actief

:) ja hij is nog steeds hoog ;). Hij gaat pas de laatste dagen voor mijn ongi naar beneden.

8. goedenavond allemaal!

@Ajlaa; ja ik ga as dinsdag tm donderdag naar parijs. Sta er nou niet echt om te springen maar ach het is weer een uitstapje :p

Ik twijfel opeens over de stokke kamer die ik wil.. Het zijn namelijk allemaal unieke vormen en dat is wel heel leuk, maarrr je moet dus dan echt alles van hun kopen (matrasje, lakentjes, hemeltje, spullen voor de commode etc) vanwege die vormen, en het is al best duur de kamer zelf. Nu zit ik weer te denken van tja een 'normaal' kamertje is net zo leuk en minder duur.. Het enige is dat ik dan niet die ronde wieg heb maar dat is nou ook weer geen ramp natuurlijk! Dus ik ga denk ik toch nog even op zoek naar andere kamertjes!

Nou ik ga even eten maken snel, heb echt totaal geen honger vandaag dus ik eet lekker resten en voor mijn vriend maak ik iets uit de diepvries :p
    fijne avond allemaal!

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    luca--> echt super bedankt voor je uitleg!!! en heel erg bedankt dat je het met de grafiek heb uitgelegd ik snap nu hoe het in elkaar zit.
    klopt met mij is inprenciepe niets alleen dat ik misschien tegen cystes aanzit maar ik zit nog net onder die grens.
    echt goed dat je met een opleiding weer begint... gebeurt niet vaak he, nou nu dus nog maar even genieten van je uitslaapdagen voordat je niet meer mag uitslapen.

sheltie--> spannend word het nu voor je!!! ik hoop dat het raak is.

10. Goedemorgen ladies!

@ Ikkuh; geen dank! In principe ben ik nog voltijd student dus dat scheelt weer :) Ik doe deze opleiding eigenlijk vooral om de tijd wat te doden terwijl ik iets nuttigs doe, en omdat ik er wat centjes mee verdien dus dat scheelt weer :)

@ Blike; spannende dag vandaag voor jou! Hoe voel je je?

Zo ik had hele goede plannen van vroeg opstaan enzo maar het is er niet van gekomen, ik droom de laatste tijd zoo veel en heftig dat het gewoon vermoeiend is.. Vannacht droomde ik dat ik geopereerd moest worden, en dat ik een tweeling had waarvan er 1 al geen kloppend hartje meer had, en dat ze dat tijdens de operatie gingen proberen op te lossen, maar toen had ik opeens een ingeklapte long en ik zou juist op wintersport gaan :p supervaag

Nu ga ik even gtst kijken en ontbijten, fijne dag iedereen!

11. Hoi meiden,

ik kwam er net achter dat we al over de 5 000 berichten zitten dus is het tijd voor een deel 2! Je kunt hem hier terugvinden, alleen dan heet ie niet meer nieuw maar deel 2 ;)

12. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hmm dan ga ik misschien toch mar weer even bellen naar de HA!
    Ik voel me altijd zo opdringerig en ongeduldig als ik daarvoor bij de dokter langs ga....
    Kijk als ik nou gewoon elke maand ongi word vind ik het niet erg als het wat langer duurd en ik ben tenslotte dan pas 5 maanden bezig dus normaal maar ja niet met hoe ik me cyclussen heb natuurlijk want ik denk idd dat ik gewoon geen eisprong heb... ja en dan gat het lang duren denk ik.
    Ik ga denk ik vandaag maar even bellen naar het spreekuur vragen kan altijd natuurlijk.
    Ik heb wel steeds een raar en rottig gevoel in me buik misschien dat dat ook ergens mee te maken heeft?? ik weet het ook niet haha...

Dus je hebt een Amerikaanse stefford dat dacht ik al te zien, me schoonzus heeft er ook zo 1 gehad 9 jaar ook die kleur.
    Alleen ging absoluut niet samen met de baby toen die geboren werd hij werd ineens heeeeel agressief terwijl dat het altijd zoooo een lieverd was en echt een droeppie maar dat sloeg ineens om omdat hij jaloers was, me schoonzus kon niet eens in de buurd komen liet hij zijn tanden al zien en grommen en wilde die aanvallen en hij heeft 2 keer naar de baby gehapt die ze net op tijd weg konden houden dus was veel te gevaarlijk toen moesten ze hem in laten slapen....moet er ook bijzeggen dat hij ook al een beroerte had gehad enzo dus hij was al niet helemaal gezond meer.

13. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.290
    2.987
    113

Deel Deze Pagina