Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nou luca je hebt inderdaad vroeg gegeten pffff ik zou van me houtje gaan zo laat haha hoe hou je het vol? ik snap dat niet in spanje is het ook normaal om om half 10 pas te gaan eten....
    Maar ja wij in nederland hebben niet een siesta zoals daar wij werken gewoon door en hebben dus ook sneller honger!
    Als ik zo laat zou moeten eten dan heb ik ten eerste al geen honger meer en ten tweede zou ik helemaal dichtgroeien haha.
    Ik heb volgens mij een ontstoken tandvlees! doet pijn man net op de rand naar je gehemelte links!
    Daar kan ik bijna geen eten tegenaan hebben en aan de andere kant een gaatje waar ik volgende week voor naar de tandarts moet helaas!!! dus kan bijna niet eten (harde dingen dan!)

Ennuh luca je heb zeker ook gelezen van die ijzersmaak als symptoom van zwanger zijn....

2. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    dit word nog een spannende tijd voor luca als dat ijzer ook een symptoom kan zijn haha.

jah debster ik snap er nu dus echt niets van aan de ene kant denk ik zal het komen door die 2 glazen drinken of zal mijn eisprong geweest zijn nu maarja heb geen krampen niets gehad alleen beetje slijm vanavond weer maarja dats bijna niets.
    als die andere test bij jou nu wel positief is dan zal het er wel aan komen toch? heb jij last van slijm ofzo?

zijn er hier eigenlijk ook mensen die het wel eens via de baarmoedermond bekijken of de eisprong eraan komt?
    ik vind dat niet echt een fijn idee daarom doe ik dat ook niet maarja ze zeggen dat je daar ook aan kan voelen of het eraan zit te komen misschien zal dat makkelijker zijn?
    ik weet het echt niet hoor

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    echt balen dat je een gaatje hebt als ik dat al van te voren weet ben ik nog banger voor de tantarts haha
    heb jij er geen moeite mee?

4. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hey meiden,

Ik ben er weer even...
    Niet normaal zo druk, nog even en ik loop mezelf voorbij hoor.
    Vergeet gewoon me ovu testen te doen, ben constant op me werk.
    Maar we klussen wel om de dag hoor, wil me kansen niet mislopen. ;)
    Ik heb echt even geen tijd om alles terug te lezen zo'n 15 pagina's/
    Dus hoe is het met jullie?

debster al een positieve ovu test
    luca wanneer ga jij weer testen.
    Nog meer mensen die aan het testen zijn en er al iets over kunnen zeggen.

5. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    we blijven gewoon doortesten hoor en ik denk dat het bij jou ook nog niet is geweest hoor zolang je nog geen positieve test heb gehad!
    Ik heb ook nog niet echt veel slijm ofzo wel vanaf begin deze week wat waterig afscheiding en af en toe denk ik ieuw word een betje nat in me inlegkruisje haha maar geen rekbaar slijm ofzo...dus lijkt me nog niet echt iets te gebeuren...
    Het lijkt er dus op dat deze maand me cyclus weer een stuk langer gaat worden....en dat vind ik eigenlijk helemaal niet leuk!
    Ik heb af en toe wel een beetje een raar gevoel in me linker lies maar niks pijnlijks ofzo.

Uuhm ja dat via die baarmoedermond heb ik ook ergens gelezen maar ik heb nogal lange nagels haha lijkt me niet echt een fijn gevoel zeg maar haha bleeeeeh moet er niet eens aan denken ik hou het wel bij ovulatie testen!!
    Ik krijg gelijk al de rillingen als ik eraan denk hoe ik elke keer inwendig onderzoek kreeg tijdens me zwangerschap das geen pretje bij je baarmoeder maar ja die zat toen natuurlijk ook weer veel hoger als nu...

en wat de tandarts betreft ik ben in augustus al geweest en wist toen al dat ik een gaatje had maar die doen ze dan niet gelijk boren maar moet je WEER een nieuwe afspraak maken en dat is dus weer volgende week pfff de tijd is wel snel gegaan zeg!!! en ja ik heb het er zeker niet op maar ja moet toch gebeuren en heb liever even pijn van het boren dan dat ik ineens met het eten van die pijnscheuten in me mond heb grrrrrr dat voelt dan hetzelfde aan als boren laat me er dan maar in 1 keer vanaf zijn!

6. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Hai hai!

Ik had vanochtend een donkerdere teststreep dan de rest van de de dagen dus dacht eigenlijk dat hij vanavond misschien wel positief zou zijn of iig nog donkerder maar nee hij was weer lichter dus snap er niks van mischien invloed van nog ochtend urine aanwezig?? weet het ook niet hoor maar heb 2 uur later nog een test gedaan met kruidvat midstream en die was weer bijna wel positief dus ik weet het nu ook niet meer... vanavond maar weer klussen, en morgen , en overmorgen en dan hahahahaha

7. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jah ik vind dat dus ook een vies idee baarmoedermond voelen dus wil het ook niet doen maar vroeg me wel af of er mensen zijn die dat doen en waar ze dan opletten voor eventueel in de toekomst als ik zo wanhopig word haha weet ik waarop ik gericht moet zijn haha
    maar nu... nee nu nog niet vind dat errug vies.

nou ik denk ook niet dat we onze ei al gehad hebben maar denk wel dat het eraan zit te komen misschien.
    heb net ff een foto gemaakt dus zet het erbij

8. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Ik weet het ook niet hoor met die testen van zwanger en kids. Ik heb dezelfde. Jah nu een paar dagen wegens omstandigheden dus niet meer getest. Dus vraag me nu af ga ik nu weer verder testen, maar heb er even geen puf voor hihi.
    Ik spiek eerst wel bij jullie of het lukt. Vind het wel spannend hoor debster vooral we een beetje gelijk lopen. :)

9. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Die testen zien er netjes uit.... toch?
    Baarmoedermond voelen.... vind het raar, maar toch was ik nieuwesgierig en laatst heb ik het eens geprobeerd te voelen. Ik zat in bad en voelde... naar wat moet je voelen. Ik kon er niet bij :(. Raar idee eigelijk dat ik dat ook gewoon zit te vertellen. Maar staat ie nu hoog of laag met eisprong? Hopelijk hoog.... dan kon ik er namelijk niet bij ;)

10. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Dit is die van de kruidvat van vanavond!

11. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    oh en chantal op hoeveel dagen heb jij je banner ingesteld? ik geloof ik op 32 dagen omdat me cyclus 34 was vorige keer maar ik ga denken dat me cylcus 36 dagen was en dat ik moet gaan tellen vanaf echt bloedverlies en dat was op dag 36 laatste keer maar bij mij staat nu dag 20 en bij jou ook maar bij jou 11 dagen testen en ik 13? heb jij kortere cyclus ingevuld? ik ga hem even bijstellen op 36 dagen want klopt nu toch al niet meer hhah

12. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Hey debster, ik hem hem geloof ik op 30 dgn ingevuld.
    Ik weet even niet meer hoe het zit, ik volg jou ;)
    Vorige keer was 39 dgn. Nu schrijf ik net een stukje over baarmoedermond voelen en nu las ik net ergens dat wat ik voelde overeen kan komen met bijna eisprong..... Pfoe spannend weer allemaal.
    Ook van het weekend slijm en iets draden gehad en nu nog steeds een beetje meer melk achtige afscheiding. Sorry voor de details.

Maar die test is wel positief toch?

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Heb ff bij gelezen, maar ben wel weer weg. Ga lekker op de bank tv kijken :)

Fijne avond verder meiden!!

14. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    chantal ik heb me banner weer bijgesteld haha ik heb hem op cyclus van 36 dagen gezet die luttele dinges gebeuren op 20 dagen en me ongi op de dag dat ik echt bloedverlies had das 2 dagen na de oud bloed dus heb nu een nieuwe banner haha maar snap er niks meer van hoor hij geeft niet eens aan wanneer ik me ei moet hebben of vruchtbare periode er staat gelijk over zoveel dagen testen haha stom ding! stomme cylcus!!!!!!! stom lichaam! ik wil een man zijn hahaha.

Uuhm nee volgens mij de test nog niet positief hij moet of net zo donker zijn als de teststreep of donkerder....ik wou dat dit mijn zwangerschapstest al was haha.
    Ik vind het wel grappig eigenlijk die ovutesten!

15. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    is iedereen aan het bijlezen of zo??haha nou ik ben er weer weg van want oh oh cherso kijken!
    Tot morgen maar weer!

16. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @ debster: Zit op de laptop met een scheef oog naar o o cherso te kijken. Gewoon dom weg lachen.
    Ik snap die luthus of wat dan ook fase niet zo.
    Tempen heb ik geloof ik vorige keer het meeste overzicht gehad.
    Dus volgende ronde tempen.... maar hopelijk komt die er niet.

Een man zijn maakt het wel makkelijk, maar het gevoel om zwanger te zijn wil ik niet missen. Vorige keer is het omgevlogen en mis me buik nog wel eens.

Vanmorgen was ik wel ineens onwijs misselijk hihi zal wel toeval zijn kan nooit al raak zijn en anders nooit zo snel symptomen.

17. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Nou meiden ik ben ook weg. Tot snel!

18. goedenavond! Debster, ja dat van dat het een symptoom is wist ik al want bij die vorige zwangerschap had ik het ook constant. Maar daar wil ik gewoon echt niet vanuit gaan. En aangezien ik niet zo goed meer poets de laatste tijd ga ik eerder voor de theorie van gaatje in kies :p

Weet niet meer wie het vroeg maar ik ga denk ik zondag testen als ik dan nog niet ongi ben.

Net ging ik douchen stond ik opens op iets kouds en glibberigs ik denk wat is dat nou, bleek het een kikker te zijn ielll!!
    Ik zag trouwens dat ik nu echt grotere borsten heb en opgezwollen tepels. Zo heb ik mijn borsten nog noooooit gezien zelfs niet de vorige zwangerschap! Ze doen verder geen pijn oid maar als dit elke maand gebeurt hoor je mij niet klagen hoor vind het wel leuk dat ze een keer groter zijn, heb ik ook eens een decollete :D

Ik ben trouwens even goed pissig op mijn vriend. Hij is nu hier maar viel bijna in slaap op de bank. En als hij eenmaal slaapt is ie niet meer wakker te krijgen. Dus ik zeg ja niet nu hier in slaap vallen hoor! Zegt ie 5 min maar!! Maak me maar wakker over 5 min! Ik zeg ja dan word je toch niet wakker dus ga dan gewoon in bed liggen! Ik ga douchen zeg ik, zegt ie ja maak me dan maar wakker als je eruit komt. Dus ik douchen, maak ik hem wakker knikt ie ja en je raad het al hij slaapt gewoon door. En achteraf vraagt ie zich af waarom ik hem soms niet geloof als ie een belofte doet. Dat kan ik echt niet hebben mensen die dingen zeggen en achteraf het niet doen! Word ik zooo kwaad om. Nu gaat ie maar lekker heel de nacht op de bank slapen. Lekker gezellig zo!

19. goedemorgen dames,

wauw er is gisteren niemand meer geweest!

Vanochtend voor het eerst getemperatuurd, hoera :p
    Maar hij was heel laag (36.3), dus dat wil of zeggen dat mijn ei nog niet geweest is of dat ik ongi word.. in ieder geval nog geen bloed gespot vandaag.
    Ga even de kids klaarmaken voor school, lekker vroeggg!!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen allemaal :)
    @luca, je moet gewoon ff een tijdje tempen om te zien wat jou normale temp is. misschien is die voor je ei nog wel lager..

Deel Deze Pagina