Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stevie84

stevie84 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.565
    0
    0
    Goedemorgen dames.

Ik ben vandaag de hele dag op stap, dus ik kom alleen even melden dat ik er dus vandaag niet zal zijn. Succes vandaag met alle zwangerschaps- ontpillings- ovulatie- en onzekerheidskwalen! ; )

Hier nog steeds geen druppie bloed, heb vandaag gelukkig weinig tijd om erover na te denken. Dus dat scheelt.

Tot later meiden!!

2. Nou dames, geloof dat ik precies op het goede moment begonnen ben met tempen want ik heb net wat bruinverlies in mijn broekje gevonden :p Denk dat ik game over ben voor deze ronde!

Maar het goede nieuws: Heb ik uiteindelijk toch mijn ei gevoeld!! Daar ben ik dan wel weer heel blij mee :)

Ga vandaag ook maar weer beginnen met de zwanger worden vitaminen want daar was ik al een week mee gestopt :p

He grappig ik dacht dat ik echt heel teleurgesteld zou zijn, maar het valt eigenlijk reuze mee :D ben eigenlijk heel blij dat ik nog werk! :p

3. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahha ja luca, je werkt nog ahah.

Wel fijn dst je uit de onzekerheid bent of niet?

4. ja, nou ik was niet echt onzeker het was of ongi of zwanger deze week, maar het allerfijnste vind ik nog wel dat ik echt zoooooo duidelijk mijn ei heb gevoeld dan (die zaterdag dat ik echt 2 uur lang krom lag van de pijn), dus hopelijk gaat dat elke maand zo duidelijk zijn :D
    En nu mag ik beginnen met tempen, vind ik ook erg leuk :)

5. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Fijn meid, ben echt blij voor je dat je precies weet wat je lichaam doet SUPER!!

6. hihi dankje :p

ik ga nu even kilo's chocola wegwerken :D

7. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah als je dat wilt moet je dat doen :D

Ze zeggen toch dat als je zwanger bent, je geen last meer hebt van haaruitval???
    Nou je zou eens bij mij moeten kijken, de bosjes komen eruit :(:(

Heb al dun haar, dacht ik yes ik ben zwanger krijg ik eindelijk mooi dik(ker) haar. Nee hoor vergeet het maar :(

8. oh sas wat stom!!!

Ik heb ook haaruitval maar dat komt door het stoppen met de pil, misschien dat dat bij jou ook nog zo is en dat je superhormonen straks je haar weer heel mooi dik gaan maken? :)

Jeetje ik heb trouwens wel weer lekker ouderwets ongikrampen zeg, vind het niet zo leuk :(

Ik heb trouwens mijn nieuwe cyclus uitgerekend en als ie hetzelfde is als de vorige dan krijg ik mijn ei op 1 november, maar dat is hier het feest van de doden (iedereen met familie op het kerkhof gaat daar dan heen om te doden te vereren)..
    En mijn vriend zijn opa is natuurlijk pas overleden, dus als het goed is zijn we die dag op de begraafplaats.

Lekker luguber!

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hmm ja niet zo'n goede timing van je lichaam ;)

En wat betreft me haar, we zien het wel. Hoop inderdaad dat het nog wat bijtrekt.

10. jeetje de rugpijn is echt killing! Het is niet eens echt mijn buik die zeer doet. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open :p

11. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Luca, jammer hoor! Maar je vindt het zelf gelukkig niet zo erg!
    Vervelend hé, zo´n echte ongi :$
    Ik had ook echt pijn!
    Maarre.. nu mag je dus wel lekker ibuprofin hebben :D
    En succes in de volgende ronde meid!

Ik zit nog steeds braaf te wachten, heb ook nog totaal geen testdrang, officieel is m´n nod over 8 dagen (heb banner voor de zekerheid 1 dag langer staan) en ik ben ook écht van plan om dan pas te testen :)

Ben vanmorgen paar keer echt heeeeel misselijk geweest, moest m'n auto zelfs aan de kant zetten omdat ik dacht dat ik ging kotsen, kreeg het kei warm en werd draaierig. Maar zoals ik gister ook al zei, er hangt ook echt griep in de lucht. Liep ook flink te snotteren.
    Nu voel ik me eigen perfect! :D

12. oeh ja ik heb nu maar de eerste dosis naar binnen gewerkt. Als het goed is voel ik het over een half uur niet meer want het zijn vrij sterke die ik heb. Maar het is nu wel echt doorgebroken hoor, heb echt het gevoel dat mijn baarmoeder binnenstebuiten word getrokken, au au au :( Ben ook helemaaaal niet lekker! Hoop dat dit eenmalig is :(

Blondi, wat goed geen testdrang! nog een weekje en dan mag je weer :)

Heb net even een paar geinige fotootjes zitten uploaden, en heb nu ook een temperatuurkaartje, ben helemaal trots op mijn eerste stipje :D

13. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik wil in mijn volgende ronde ook gaan tempen!
    Lijkt me wel een voordeel dat je weet dat je ongi gaat worden als je temp weer omlaag gaat :)
    Ik had ook écht een pijnlijke menstruatie.. och germ al die meskes van 13/14 zonder pil :)

14. nou ja het grappige is dus dat ik me echt niet kan herinneren dat ik vroeger veel pijn had.. Wordt het erger met de leeftijd ofzo? :p

Achja het hoeft niet zo te zijn natuurlijk dat je temp al van tevoren daalt. Kijk maar bij Blike deze maand bij haar begon het pas te dalen op de dag dat ze ongi werd.
    Ben wel benieuwd hoe mijn kaartje eruit gaat zien en of en wanneer mijn ei te zien is! :D

15. pff wat kun je allemaal doen tegen de ongipijn, ik lig hier echt te creperen gewoon, ben er zelfs licht in mijn hoofd en misselijk van!
    Ga even een kopje thee zetten en heb al een ibu op. Kruikje heb ik niet en warme douche geen tijd voor :p Nog andere suggesties?

16. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Nog meer ibu? :)
    Helpt bij mij heel goed! Duurt alleen wel minstens een half uur voordat het werkt...

17. Asun

Asun Niet meer actief

Ik heb even snel bijgelezen.. jeetje wat schrijven we toch veel.
    Wij gaan zo naar Frankrijk, een weekendje naar een vriendin van me. Dus ik heb zondag/maandag pas weer tijd om hier op het forum te komen.

Fijn weekend allemaal..
    Liefs

@ Luca - rustig aan doen.. en je lekker laten verwennen door je vent :D

18. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Veel plezier dan dit weekend Asun!
    Hoop dat je ook wat mooi weer hebt...

Ik ga weeeeer klagen, ik mis m'n krampjes nu :(
    Vond het wel fijn gevoel...:)

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    wauw luca, je hebt een prachtig stipje!! morgen is het een lijntje ;)

Mijn temp is trouwens nog steeds redelijk hoog...

Fijn weekend Asun!!

Ben vandaag lekker vroeg naar huis gegaan, was zooo rustig op het werk. Moet vanavond nog wel een spreekuur draaien van 7 tot 8, maar das altijd wel gezellig!

20. danku danku :D

blondi als je wat krampjes wilt dan sta ik er graag een paar aan je af hoor ;)

Asun fijn weekend!!

volgens mij begint de ibu te werken, pijn zwakt al wat af thank god!
    Ik ga de komende dagen leven op die dingen denk ik :p

Deel Deze Pagina