Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi, ja van mij mag je er ook wel een paar krijgen..
    Hee luca, ik verwacht mijn eitje ook ong rond 1 nov.

2. ja ik zag al dat we nu aardig gelijk lopen :) Ik hoop wel dat mijn volgende cyclus iets korter is, voor het mooie zou ik wel graag onder de 30 dagen zitten, maarja ik heb het niet voor het zeggen natuurlijk :D Ben allang blij dat de eerste cyclus geen 50 dagen duurde :)
    Volgens mijn pendel word ik deze of de volgende cyclus zwanger van een jongen, dus ben benieuwd hahaha :p

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja idd, hoop dat die van mij ook iets korter is.
    Begin je nou met ovutesten? en zoja, wanneer begin jij?

4. ja ik ga wel ovutesten doen denk ik, maar moet ze nog wel even bestellen want heb ze nog niet! Ga ik meteen vanavond doen dan heb ik ze hopelijk maandag al binnen.

Ik denk dat ik ga beginnen rond dag 10/11, dan zit ik toch ruim op tijd? Of ben ik dan al te laat? Icm temperaturen kun je toch wel ongeveer zien of je ei eraan zit te komen? Of helemaal niet?

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ben wel jaloers op jouw stipje hoor.. 8)
    Hoop dat de volgende ronde tempen voor mij niet meer nodig is!

Met mijn ongi leefde ik ook op ibu!
    Zodra hij uit begon te werken ging de volgende alweer naar binnen :)

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    neuh denk niet dat je dan te laat bent.
    ik had vorige twee temp. cyclussen steeds de dag voor mijn eisprong een duidelijke temp. dip
    Ben vorige keer ook rond dag 10 begonnen met testen

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh blondi, jij zit nog in je spannende fase... kun je wat inhouden om te testen?

8. oke nou dat is dan mooi, dan begin ik op dag 10 :D

jaja blondi, ik ben wel echt heel benieuwd hoe lang je het gaat volhouden om niet te testen :D
    Vooral nu je al misselijk bent ed.!

ik ben er nog niet over uit wat nu de minst fijne periode is in een cyclus:p
    Zwanger worden bestaat toch vooral veel uit wachten he..
    Ongi wel heel naar en pijnlijk en je kunt niets doen, maar je bent in ieder geval zeker dat je niet zwanger bent voor minstens twee weken..
    Maar daarna is het weer twee weken afwachten, en die dagen voor de ongi zijn voor mij toch wel echt het minst aangenaam!

Het leukste vind ik denk ik de periode net voor de eisprong :D
    dan heb je nog geen onzekerheid en heb je er helemaal zin in, en dan heb je tenminste echt het idee dat je zelf ook nog iets kan doen om zwanger te worden ipv wachten heel de tijd :p

Wat vinden jullie de leukste/minst leuke momenten?

Ben ook wel benieuwd of het nu heel anders aan zal voelen met temperaturen en ovutesten. Het zal wel niet echt helpen om me er niet teveel mee bezig te houden..

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Het ergste vind ik inderdaad ook vlak voor je NOD, die onzekerheid. Elke keer als je naar de WC gaat maar weer angstig in je onderbroek kijken of je iets ziet en dan die opluchting als je nog niets ziet... Heb ik nog geluk gehad dat ik elke keer al vóór mijn NOD ongesteld werdt. dat scheelt een stuk onzekerheid... maar heb ook wel verhalen gehoord van meiden die al weken na hun NOD zitten en dan nog eens ongi worden, dat lijkt me vreselijk..

Vind het vanaf mijn ongi tot mijn ei altijd zóó lang duren... Maarja mijn eitje springt dan ook meestal pas rond dag 20 van mijn cyclus...

Maar inderdaad het is wachten, wachten en nog eens wachten....

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Heb totaaaaaal geen testdrang, echt niet! :)
    Zolang er geen nega test is, is er nog hoop.
    Heb het vorige maand wel afgeleerd hoor, het is mijn bedoeling deze maand pas te testen als ik overtijd ben, en ik denk dat dat nog gaat lukken ook :D
    Heb wel meer symptonen als vorige maand maar dat wil langs niks zeggen, zit allemaal tussen die oorflappies van mij ;)

Heb nu al wel dat ik snel naar de wc ga, voel de hele tijd van alles daar beneden. Gisteravond ook, dacht dat er een hele flats bloed uitkwam.. nou helemaal niks dus.. vandaag wel weer veel afscheiding, bah!

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Zo dames ben er ook weer eens ff. Heb veel moeten lezen haha.'

Luca respect met die opledidingen, ik heb het zo al druk genoeg! Haha. En jammer van je ongi maar nu weet je iig wel waar je aan toe bent.

Blondi fijn dat je er zo relaxt onder bent, ben ik sinds een paar dagen ook moet ik zeggeen, heerlijk!

Debster echt leuke fotos, ik ga ook alvast een before foto maken denk ik, is wel heel leuk om bij te houden. En ik wilde nog iets tegen je zeggen maar heb gewoon te veel gelezen, ben het kwijt...

Saskia, gaat alles goed tot nu toe, nog steeds geen klachten behalve je haar... :(

En verder weet ik ff niet mer voor wie het spannend is nu, asun of blike? Sorry voor wie ik vergeten ben.

Hier lekker druk gehad de laatste dagen en dat geeft echt rust. Ben ook weer minder gestrest nu maar komt misschien omdat ik nog een week voor mn ei zit.
    Wel minder voor degene die zon ongi klachten hebben, ik had dus helemaal niks! Hoe raar is dat? Terwijl ik met mijn ei echt 2 dagen krom gelegen heb van de pijnen. Maarja, misschien word ik eind deze mnd wel verrast met een dubbele ongi want was nu maar 2 dagen he.
    Mijn minst fijne tijd is dus echt mn ei..... Fijn dat ie er is maar mag het aub met iets minder aanwezigheid! En de fijndte tijd voor mn ongi, vind die spanning dan toch wel erg leuk hoor!

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Oja zit op mn telefoon dus hoop dat ik het bij kan houden en dat het leesbaar blijft ;)

13. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Nee paula hier nog steeds geen klachten, zelfs niet dat ik meer naar de wc moet. Als ik niet beter zou weten zou ik niet zeggen dat ik zwanger ben.
    Aan de ene kant heel erg fijn maar aan de andere kant zou ik het ook fijn vinden wat meer bevestiging te krijgen.

Komt vast nog wel, ga er niet vanuit dat ik klachtloos blijf ;)

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou saskia zou zomaar kunnen hoor. Vriendin van mij heeft 9 testen er doorhen gejaagd omdat ze dus ook helemaal niks voelde. Toen ze de echo zag kon ze het pas echt geloven! En verder heeft ze ook weinig klachhten gehad... Ze merkte wel dat ze beter rook en beter kon proeven en zin in de raarste dingen maar de echte klachten kwamen pas op het eind, vocht, bandenpijn, veel naar de wc en dat was het wel haha. Ik zou ervoor tekenen!

15. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    jaaaaaaaaa daar ben ik weer haha, ik kwam thuis van me werk vanmiddag en ben gelijk met me nieuwe ovutesten van bayboomshop naar boven gegaan om te testen ik dacht wie weet het zijn weer andere misschien.....
    Nou uuhm zo licht is het teststreepje nog niet geweest pffffff ik heb wel vandaag veel gedronken dus misschien komt het daardoor??
    Ik doe straks gewoon weer rond 6 uur ofzo en heb nu vanaf half 2 niks meer gedronken dus misschien scheelt het straks....
    Nou zo niet dan begrijp ik er echt niks meer van!
    Zoals ik bij jullie lees zijn de eisprongen allemaal pijnlijk en voelbaar maar ik heb volgens mij vorige maand niks gevoelt maar ja komt omdat ik niet weet wanneer ik het gevoelt zou moeten hebben en als ik terug denk heb ik wel 1 keer toen ik thuis kwam van me werk savonds rond 12 uur 10 minuten steken gehad dat ik dacht dat het darmkrampen waren en even later moest ik ook wel naar de wc dus misschien tegelijk me ei? ik weet het echt niet dus misschien bij mij niet zo voelbaar...
    Ik let er nu wel op van hmm misschien als ik steken voel ofzo kan het me ei zijn amar ik voel helemaal niks ook geen krampjes of iets helemaal niks dus ik snap er echt niks meer van en ben benieuwd hoelang het nog ga duren want dit betekend wel dat me cyclus weer steeds langer word....en daar baal ik wel van! ik zit nu op dag 21 nadat ik dacht ongi te worden met oud bloed en op dag 19 met vers bloed zeg maar dus wanneer me ei nou komt??
    Ik blijf maar gewoon doorgaan met die testen maar ben bang dat het niks uithaalt!

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee debster, ik heb ook niets van mijn ei gevoeld hoor...
    had vorige maand mijn ei op dag 22 pas, en mijn test was pas op dag 21 iets donkerder.

Volgens mij moet je beginnen te tellen vanaf de dag dat je vers bloed hebt. Dus dan zou je idd nou op dag 19 zitten.
    Hoop dat je test snel donkerder wordt meid!!

Kijk dit waren die van mij vorige cyclus:
    Bekijk bijlage 101345
    Dan kun je zien dat mijn testjes de 29e 'sochtends nog héél licht was en de 30e 's avonds knalpositief... kan dus snel gaan :)

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou dit was voor mij weer even kort maar krachtig. Ga ff boodschappen doen en dan eten maken, pasta met zalm, mmmmmm! En vanavond een verjaardag. Wie weet nog even tot dalijk en anders moegen.
    Iedereen die bezig is met testen en temperaturen, dat er maar snel duidelijkheid mag komen! Ik kan er niet over mee praten want wij doen nog op goed geluk haha.

18. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Oh ja das wel handig idd dat ik even kan kijken en vergelijken!
    Weet niet of je ergens mijn foto ben tegen gekomen?
    Zal hem er nog een keer bij doen!
    Ik heb bijna alle dagen een heeeeel vaag 2de streepje en toen ineens een stukje donkerder gisteren en ik dacht oh nu komt het misschien en wor het donkerder maar gisterenavond rond 6 was het lichter en rond half 8 met een andere getest en toen bijna positief en nu vandaag na me werk getest en weer maar een vaag streepje ik snap er niks van!

19. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    En deze is een midstream van kruidvat gisterenavond??...misschien moet ik die straks ook even gebruiken?

20. he debster,

kan het niet zijn dat je je ei toch net gemist hebt? Aangezien die eerst vrij donker was maar nu opeens weer helemaal weg is?

En misschien dat je je kunt herinneren of je je ei hebt gevoeld door vanaf de eerste dag van je ongi 13 of 14 dagen terug te rekenen, misschien dat je nog weet of je rond die tijd iets voelde?
    Jammer dat ons topic weg is gevaagd anders had je het even op kunnen zoeken!

Het is misschien ook een idee om voor jezelf je klachtjes ergens op een rijtje te zetten wanneer je ovutest positief is, wellicht dat je hem dan volgende keer (als die er komt) wel voelt.

Maar als ik zo kijk naar je vorige cyclus denk ik dat je eitje nog wel komt eigenlijk hoor, dus gewoon lekker doorgaan met testen en klussen, dan kom je er wel :)
    En als je geen zin meer hebt in die ovutesten kun je altijd nog ook gaan temperaturen, je zit als het goed is nog voor je ei dus zou je het kunnen zien wanneer die komt en in combinatie met die ovutesten kun je hem niet missen :)

Deel Deze Pagina