Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noamy

noamy Fanatiek lid

12 okt 2010
    3.671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    inderdaad ja!!
    hopen voor allemaal op het beste hier!!!!!
    je leest ok zo veel! bij iedereen is het anders
    ik ben er best veel mee bezig en dan denk ik ohhh dalijk lukt t niet omdat ik er zo graag mee bezig ben en over nadenk etc.
    en dan ben ik al 30
    en ik heb ook nog s de ziekte van crohn met een aantal operaties en ziektebed achter de rug........
    we blijven maar positief ;)

2. hoi meiden, ik ben er weer!

Nou ik heb geen zwangerschaps of ovulatietesten gevonden in de supermarkt maar dat is maar goed ook anders had ik zeker weten een zwangerschapstest gedaan gewoon omdat ik er zin in had :p

De ongi is nu echt op zijn eind aan het lopen want heb zelfs bijna geen bruinverlies meer, maar ik ben echt al sinds het begonnen is zo ontzettend misselijk, gewoon niet leuk meer. Het zal er wel allemaal bijhoren want ben ook al zo licht in mijn hoofd de hele tijd, maar dus niet erg plezierig zeker als je zeker weet niet zwanger te zijn :p

Wel wat spulletjes voor de kat gehaald, een groen reismandje en een groene kattenbak, superschattig :p

EN ik heb me toch iets gevonden weer.. Ten eerste een boek over kaartleggen met een gewoon kaartspel, en daarna vond ik tarotkaarten (ja in de supermarkt), dus ik ga eens kijken hoe dat werkt :D Daarna zal ik jullie allemaal je toekomst voorspellen ;)
    Dat is hier heel erg populair om naar een waarzegster te gaan vandaar dat ze het dus ook gewoon in de supermarkt verkopen :p Ga het wel verstoppen voor mijn vriend want die vind dat soort dingen verschrikkelijk. Ik geloof er ook niet echt in maar ben gewoon benieuwd.

En verder heb ik een superkado gevonden om aan mijn vriend te overhandigen wanneer ik zwanger ben!! een paar blauwe sokjes met I Love Papa erop :D
    Wel even goed verstoppen want zo ver is het nog niet haha!

Zag ook nog shirtjes met de tekst: ik ben het lievelingetje van mijn oppas: "je suis le chouchou de ma nounou". Wilde ze bijna voor mijn oppaskindjes kopen maar ze waren voor baby's helaas :D

Jeetje Debster wat een onduidelijkheid zeg!! Ik denk overigens wel dat je ervan uit mag gaan dat die kv test positief was hoor, en dat dit dan wellicht of bruinverlies is wat met je ei mee is gekomen of misschien wel een innesteling.. Zal voor je duimen!

Blondi supergoed dat je nog niet aan het testen bent geslagen!!

Roxie Hart: bij mij en mijn vriend ging het eigenlijk heel soepel. Hij is wel wat ouder dan ik en er al helemaal klaar voor. Maar hij heeft het er al tijden over dat ie zo graag met me wil trouwen en kindjes wil krijgen.. En ik zelf zeg het ook al tijden tegen hem :) Op een gegeven moment hadden we besloten nog 3 maanden te wachten en dan in januari 2011 te beginnen. Dat vond ik toen wel jammer maar had er vrede mee, maar in het eerste weekend van september waren we een weekendje wezen kamperen en hadden we veeeeel te veel gedronken. Toen waren we al vrijend in de tent beland en heb ik eruit gegooid dat ik helemaal niet meer wilde wachten (ik moest precies die maandag erna ongi worden), en toen zei die nou dan beginnen we gewoon nu..
    De volgende ochtend begon hij er zelf over of ik het nog wist, en ja natuurlijk wist ik het nog dus toen hadden we besloten gewoon niet meer aan de nieuwe pilstrip te beginnen :)
    Oh en het was ook een beetje op gang gekomen doordat zijn opa net daarvoor was overleden, en die was zo ontzettend blij dat zijn kleinzoon eindelijk een leuke vriendin had gevonden, en hij had zoooo graag zijn achterkleinkind willen leren kennen maar dat kan nu helaas niet meer. Zijn oma is nog wel in leven en wij willen dat zij het nog wel mee kan maken, dus dat was eigenlijk een beetje de aanleiding dat we er serieus over begonnen na te denken.

En verder zijn de omstandigheden er gewoon naar. Ik werk nu nog als au pair (woon op corsica, mijn vriend is frans), maar ga daar per januari mee stoppen. Mijn studie ben ik mee gestopt maar ga ik via internet afronden, dus gewoon in mijn eigen tempo en ik ben inmiddels aangenomen bij het bedrijf van mijn vriend, waar ik nu als zijn secretaresse vanuit huis werk. Verder zijn we van plan om in januari 'in te trekken' in het huis (met op elke etage een appartement) waar zijn oma woont, met een heeeel groot landgoed en superveel kamers (ik geloof dat wij hier 3 slaapkamers hebben en boven zitten er zelfs 4). Zijn oma woont dan op de bovenverdieping en wij beneden. Dit hebben we zo geregeld omdat wanneer de oma overlijdt het huis van mijn vriend is, en zij is nu bijna 83 en dus helemaal alleen sinds de opa is overleden. Ze redt zichzelf wel prima, maar zij wil het graag zo en aangezien mijn vriend en ik niet echt 1 woonplaats hebben (hij heeft nog 2 huizen in andere steden en ik woon op mijn au pair adres officieel), gaan we dus per januari hier wonen, dat maakt de dingen een stuk simpeler :p

Vandaag heb ik het er trouwens met de oma voor het eerst serieus over gehad, en ik wist al wel dat zij graag wil dat wij hier komen wonen, maar voor haar is het echt liever vandaag dan morgen zegmaar. Dus wel leuk want zij ziet het ook al helemaal voor zich en iedereen is helemaal voor.

Het is nog wel een beetje een raar verhaal daarna, want het huis en het landgoed zijn nu officieel van de zoon van de opa van mijn vriend, zijn vader dus. Maar die heeft een vrouw (stiefmoeder van mijn vriend), die echt heel jaloers/pretentieus is en heel de tijd iedereen manipuleert en een beetje toneelspeelt om zo veel mogelijk binnen te halen. Maargoed nu is de oma dus bang dat zij de vader gaat beinvloeden dat hij het huis niet aan mijn vriend geeft. En als wij hier dus al wonen wordt het makkelijker. Verder heeft die stiefmoeder ook nog eens een dochter met hetzelfde karakter, en dat is ook nog eens de ex van mijn vriend (ja nu wordt het bizar he). Die is dus ook retejaloers dat ik nu met hem ben en eigenlijk meer krijg dan zij, terwijl zij al 7 jaar in de familie zit.
    Het grappige is dat toen zij samen waren, zij in Parijs woonde en studeerde. En ze wilde toen niet voor mijn vriend naar Corsica verhuizen om de een of andere reden en daardoor is het uiteindelijk op niets uitgelopen. En nu deze zomer ging ze dus ineens wel hierheen verhuizen, en woont nu dus in het huis naast het huis van oma. Waarschijnlijk in de hoop dat ze dus alsnog met mijn vriend ervandoor kon gaan, maar zij wist nog niet dat hij met mij was inmiddels. Toen ze me ontmoette dacht ze ook dat ik na de zomer weer terug ging naar Nederland dus ze wreef al in haar handjes, maar nu ze weet dat het serieus is hoorde ik opeens dat ze had gezegd tegen oma etc. dat ze het niet naar haar zin heeft op haar werk, en dat ze zich hier ongelukkig voelt etc etc. Nou als ik zwanger ben ga ik lekker heel de dag met mijn buik lopen pronken en op de bruiloft mag ze bruidsmeisje zijn :p

jeeeetje wat een lang verhaal :D
    Ik stop even want ik kan nog wel uren verhalen typen maar het zal jullie wel niet zo interesseren haha :p

3. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Leuk verhaal Luca. Ik vind het juist wel leuk om wat meer van jullie te weten in plaats van alleen maar wanneer en hoe vaak jullie het doen en wanneer je je ei hebt ;)

4. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik vind het ook leuk Luca!!

5. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    En ik wil even klagen, ik heb last an obstipatie :(
    Ik moet zo nodig maar het lukt gewoon niet :(
    Iemand tips...?
    Banaan ofzoiets? Of lukte het daardoor nou juist ook niet..

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    HOW wacht eens even!! dan ben ik dalijk al 30???? is dat oud of zo?? hahahahhahah. Ik ga naar de 30 en volgens mij is er gisteren iemand bij gekomen die zelfs al over de 30 is.... dat is nog niet oud hoor!! ;)

Saskia, ik zou ook echt niet kunnen wachten!! en 10 weken is denk ik ook wel beter ja, dan is er idd. ook echt iets te zien, spannend hoor! En lekker gaan shoppen zou ik zeggen, je hebt nu een goed excuus toch? en als je het dan nog eventjes kan verbergen dan is het ook echt ergens goed voor.

Debster, ik hoop voor je dat je je ei niet gemist hebt maar zoals ik hier lees kun je dus niet echt op die testen vertrouwen, wat een rot dingen!! succes iig.

Ons pil stop verhaal: Mijn vriend is helemaal dol op kinderen, bij elk lief kind krijgt ie een lach van oor tot oor, zo lief! haha. Maar wij hebben pas 2 jaar een relatie dus alles op zn tijd natuurlijk. Ook hebben we allebei een rot ervaring achter de rug dus kinderen graag maarja dat stukje vertrouwen moet er ook zijn natuurlijk. Gelukkig is dat er inmiddels helemaal en we hebben het er gewoon een paar keer over gehad als we toevallig iets op tv zagen of moesten lachen om een kind. Maar mijn vriend moet eerst het gevoel krijgen dat hij iets wil en dan moet ie nog paar maanden aan zo'n gevoel wennen. Erg romantisch... not! zo ging het samenwonen ook... ja ik wil het wel maar weet nog niet wanneer :s....
    Nu heb ik het al een tijd niet meer zo naar mijn zin op mijn werk en toen ik na de vakantie weer aan de slag moest had ik het helemaal gehad daar. Dus ik kwam thuis en heb gezegt schat aan jou de keuze.... Of ik ga ander werk zoeken en die kinderwens moet nog maar even wachten (ivm zwangerschapsverlof natuurlijk) of ik stop met de pil en we gaan ervoor.... Toen kreeg ik de vraag: en als ik zeg stop over een half jaar maar ga je dan ander werk zoeken? waarop ik ja zei want dat duurde me dan echt te lang. Nou dan stop maar met de pil was zijn antwoord :D
    Dus ik helemaal blij!!!!! en nog steeds. Alleen zit bij hem nog steeds dat half jaar in zn bol dus hij heeft nog geen haast, het komt zoals het komt. En dat is natuurlijk ook wel zo maarja ik ben al die kwaaltjes in de maand nu al beu dus voor mij mag het wel asap!!! Dus we zullen zien...

Hoop alleen dat ik mn ei deze mnd niet mis want ik begin hem echt weer goed te voelen dus morgen of overmorgen zal het wel zover zijn en je raad het nooit.... mijn vriend is ziek!!!! en als hij ziek is dan is ie ook heeeeeeeeeeeel zielig..... Dus ben bang dat ik sex op mn buik kan schrijven....
    Hoop zo dat mn ei er nog iets langer over doet en dat ik hem morgen zover krijg om te klussen....
    Zo zie je maar, ik vorige week mijn best doen om die infectie zsm weg te hebben, is hij notabenen nu ziek!! tja... het komt idd zoals het komt :S

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Nou weer behoorlijk goed gekletst vandaag dames ;)
    Zal proberen op iedereen wat te reageren:

@marlijn, spannend voor je meid!!

@stevie, ja ik denk dan ook een ongi... Als je wel helderrood bloed gehad hebt.

@Asun, oeh lekker weekendje frankrijk :)

@saskia, leuk toch? dat mensen het al aan je kunnen zien dat je zwanger bent?? wel een goede smoes om weer nieuwe kleren te kunnen kopen :p

@luca, ja die gigantische supermarkten zijn echt cool! Vind ik ook altijd zo leuk als we op vakantie gaan...
    Leuk verhaal trouwens, net een filmscript ;)

@debster, wat vervelend meid... die onzekerheid. Frustrerend voor je zeg, telkens van die negatieve testen... Maar als ik je testen zo zie denk ik toch wel dat je eitje ergens gesprongen is. Want je hebt toch wel een duidelijk tweede lijntje.

@blondi, knap van je zeg ;)

@roxie, mijn vriendje wilde altijd wel kinderen maar hij vond het allemaal nog wel heel spannend. Toen we op vakantie waren hebben we samen echt van die levensgesprekken gehad en toen hebben we samen besloten om de pil aan de kant te gooien.

@naomy, jeetje heftig meid.. de ziekte van crohn.

Hier is het rustig... Zit in de "ik moet nog een hele tijd wachten op mijn ei" fase..

8. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Blondi GEEN BANAAAAAAN!!!! dat stopt juist, net als wit brood en rijst. Je moet vezels eten, bruin brood, liga evergreen of peperkoek dat doet het ook altijd goed. Maar geen banaan want dat stopt heel erg.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @paula, mijn vriend was vorige maand vlak voor mijn ei ook ziek.... blegh...
    Gelukkig heb ik hem nog wel een paar keer kunnen overhalen en liet mijn eitje iets langer op zich wachten zodat hij alweer iets fitter was :)

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ik eet altijd bruin brood.. nooit wit.
    enne peperkoek? ik dacht dat peperkoek nou juist ophield!

11. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Blondi: Heel veel water drinken. Of je drink je wel genoeg water over de hele dag gezien..?

Helpt namelijk ook erg goed.;)

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Nou Blike ik hoop dat het hier ook zo mag lopen ;)

en Blondi, peperkoek laxeert juist ;) hihi. Als je dat te veel eet kun je zeker naar de wc normaal. Olijfolie enzo werkt ook goed, dus weet niet of je toevallig een tappenade of zo hebt staan?
    En bij mij werkt room ook altijd meteen op mijn darmen, slagroom of een saus met veel room.

Hoop dat je er iets aan hebt!

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja inderdaad, en veel vezels eten. Lijnzaad enzo werkt ook goed. Maar iig Géén Banaaan!!!!

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,
    dat was ff lezen zeg heel wat afgepraat.

debster--> ik denk ook dat die ene test een positest is geweest hoe lang geleden is dat nu dan? kan je dan nu niet een innesteling hebben ofzo?

blondi--> als ik het goed heb moet ontbijtkoek ook helpen.
    heb er zelf geen ervaring mee maar anderen moeten wel snel rennen daarna

paula--> hoop voor je dat je vriend snel beter is! en dat je het niet gaat mislopen.
    weet er alles van dat mannen zielig zijn als ze ziek zijn word je toch niet goed van haha.

luca--> dat moet wel een grote supermarkt zijn dan jah als je daar van alles kan kopen misschien een soort makro?
    zou leuk zijn als je strax voor ons onze toekomst kan voorspellen haha als je maar geen nare dingen verteld dan die willen we niet weten.

saskia--> leuk hoor nog ff en je kan heel veel inkopen gaan doen voor het babytje. maar nu kan je jezelf ook nog ff verwennen

nou ik denk dus echt dat ik een eisprong gehad heb nu dus ben benieuwd had zo goed als een posi ovutest en heel erg kramp aan de rechterkant onderin me buik en last van een lage rugpijn heel naar maarja en ik had last van slijm watnu ook over is.
    bij mij is die ovutest dus ook niet echt donkerder dan de controlestreep geweest hoor maar sinds vandaag is het 2de streepje wel nog lichter geworden.

mijn vriend gaf al een tijdje aan dat ie graag kinderen wilde in de toekomst. ik hoefde niet zo nodig kinderen had er niet veel mee.
    na veel praten heeft me vriend me toch zover gekregen dat ik het toch ook wel wilde.
    toen was nog de vraag wanneer dus uiteindelijk ben ik gestopt met de pil en wilden we er echt voor gaan naja en we gaan er nog steeds voor.

was vandaag weer bij me nicht om der haar te doen en toen vertelde ze dus dat haar zus ook een afspraak heeft in het ziekenhuis voor vruchtbaarheidsonderzoek zij moet eind deze maand en ik in november dus we gaan dan ook redelijk gelijk op ermee dat vond ik wel apart alleen weet zij het niet over mij dus hoop niet dat we uiteindelijk elkaar daar gaan tegenkomen.
    echt apart hoor

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    @ikkuh, nou die pijn heb ik dus ook, aan de linker kant van mn onderbuik, zelfde kant als vorige maand toevallig. En sinds vanmorgen ook weer een keer afscheiding alleen was die nu nog dun. Heb nog geen draderige afscheding gezien en ook nog geen last van mijn tepels wat ik vorige maand wel heel erg had dus mn ei is er nog niet. Maar de rugpijn begint toe te nemen dus denk dat hij er morgen wel zou kunnen zijn en op zn laatst overmorgen. Hoop dus echt dat ik mijn vriend kan verleiden haha. Zal eens gaan bedenken hoe ik dat ga doen haha. Jullie horen wel of het gelukt is morgen!

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    en hoop idd dat jullie elkaar niet tegen komen, zou jammer zijn als het op die manier toch bekend zou worden. Maarja, aan de andere kant delen jullie dan gewoon hetzelfde geheim, misschien kan ze het wel voor zich houden dan.

17. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Allemaal bedankt voor de reacties meiden!
    Drinken kan het probleem zijn, ik drink niet veel, nooit gedaan..
    Kan met een halve liter flesje de hele ochtend en middag mee doen :)
    heb net slagroomvla op! Is ook slagroom dan toch ;)

Krijg nu wel testdrang, omdat ik m'n eigen zo rot voel.
    Maar ik ga het niet doen!!!!
    Hou me tegen!! :p

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    succes met verleiden vanavond paula ;)

19. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Weer even een vraagje aan mijn kant... net opeens vruchtbaar slijm, had ik de vorige keer 2 dagen voor mijn eisprong. Nu heb ik geen ovutesten gedaan omdat ik niet verwachte nu al vruchtbaar slijm tegen te komen... We hebben vr, za, zo geklust en nu wil ik dus morgen weer (om het toch een keer om de dag te klussen ;)) maar ben zo onzeker omdat ik vandaag best veel vruchtbaar slijm had.

Wat denken jullie? Ik heb nog wel ovu testen liggen maar denk dat ik straks pas rond een uur of 10 moet plassen dus dat is te laat eigenlijk. Morgen kan ik eigenlijk ook niet testen omdat ik de hele dag van huis ben...

Pff drama!

20. Marlijn

Marlijn Actief lid

27 mei 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    @Lupita: Ik zou nu gewoon lekker gaan klussen, dan weet je in ieder geval dat je goed zit;). Dit is zoiezo beter dan elke dag, omdat de man in de 2 dagen pas weer nieuw zaad aanmaakt...;)

En anders doe je toch vanavond even een ovulatietest, dan weet je het zeker.

Deel Deze Pagina