Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Mijn behoefte aan chocolade neemt ook al behoorlijk toe.
    Zal het tussen me oren zitten of komt het eraan :p

2. ohja nu zie ik hem wel! Grappig ik zie bij jou niet een echte innestelingsdip.. ja misschien die op 7dpo?
    maar je hebt wel precies zo'n ding waar je 2 tempstijgingen hebt waarvan ik las dat het ook een teken van zwangerschap was :D grappig toch! ik vind het super interessant dit! :p

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ik ga boven ff was vouwen, heb ik toch not iets nuttigs gedaan vandaag ;)

4. haha succes paula! Ik zit ook al de hele dag een beetje te niksen, het is vrijdag dus het mag :D

zoo ik zit nu ook al een uur lang soepstengels te snaaien :p Elke keer wil ik stoppen maar dan zit die zak me zo aan te kijken en kan ik mezelf niet beheersen :p

5. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    ben zooooooooooo moeeeeeeeeee en ik moet zo nog gaan werken!!!
    Me ogen vallen bijna dicht grrrrrr weet ook niet wat ik heb laatste tijd denk weer een najaarsdip! nergens geen zin in en wil zo graag weer sporten maar gewoon geen fut voor de ene dag voel ik me kip lekker en de andere dag zo belabberd en dan moet k weer toh half 12 werken vanavond heb ik dus echt geen zin in ik wil slapen!!!!!!!!!!!!!!!!! hahahaahah

6. helemaal geen slecht idee een klein dutje! Maar helaas te weinig tijd :( over 1,5 uur alweer weg om mijn kids van school te halen, en wilde nog even stoppen bij de supermarkt om te kijken of ze thermometers hebben!

Iemand nog spectaculaire weekendplannen?

7. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @ luca dat die je nog netjes dan soepstengels. Ik zit aan de chockotoff.
    Ik ga nu eerst kijken of ik mijn ei kan vinden met testen en anders ga ik volgende ronde ook weer tempen hoor. Moet gewoon even de tijd nemen om weer helemaal uit te vogelen hoe het ook alweer werkte.

@ debster ik zal je wat energie toe sturen oke. Maar ook hier zit niet veel energie in. Ik zit niet voor niets steeds hier. Ik kan nog wel 100 dingen doen. Maar heb er gewoon geen zin in.

Morgen al een drukke dag in hilversum taart beurs. Ben benieuwd of het druk wordt. Vorige jaar was het echt hakken lopen. Afwachten maar.

8. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Ja ik heb me er de afgelopen maand heeeel erg mee bezig gehouden en moet zeggen dat dat nu juist zo minder is geworden... heb dr gewoon geen zin meer in.... was ook gewoon die ovu testen vergeten te doen.. Is nu dag 11.. vandaag maar mee begonnen.. we zien het wel hoe het loopt deze maand.
    Als het goed is heb ik aankomende maandag me ei. Is echt altijd op dag 14 van mn cyclus.

Wel leuk dat iedereen weer komt buurten zeg!!!

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hey dames ff kappen nu met kletsen anders kan ik het vanavond niet meer bijbenen hhahaha :D ;)

Wel leuk dat het zo lekker weer doorgaat!!!

10. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @ mariloo ik heb dat gevoel ook wel. Maar ik denk als me ei is geweest en het weer naar me NOD gaat dat ik dan wel weer er meer mee bezig ben. Het is en blijft spannend. Maar het is ook wel goed je gedachten eventjes te verzetten.

@ Saskia sorry... ;) Maar jij bent ook niet druk op je werk dat je gewoon even komt buurten. Haha nog eventjes kan je ook meebeppen. Tot vanavond!

11. haha arme sas! Ja maar het meeste is over tempen en ovutesten en die fase ben jij al voorbij dus dat kan je lekker overslaan hahaha :D

Mariloo, volgens mij is het vrij normaal dat je er na een tijdje gewoon niet meer de energie voor hebt hoor, je zit immers al in je derde ronde nu en na twee rondes teleurgesteld te zijn en heel veel energie erin te hebben gestoken kan ik me voorstellen dat je zoiets krijgt van nou nu even niet hoor, gedoe allemaal!
    Je hoeft natuurlijk ook niet verplicht te klussen en ovutesten te doen, als je gewoon ongeveer om de dag klust kan het ook wel goed komen volgens mij hoor :)

Dat is wel een probleem met die ovutesten, dat je echt zoiets hebt van oh nu MOET het! Toen ik dacht mijn ei te voelen was ik ook heel de tijd gestresst omdat ik snel naar mijn vent wilde om hem in bed te krijgen :p En hij voelde dat waardoor ik weer extra gestresst werd en uiteindelijk had ik niet eens zin meer.

Terwijl de laatste keer toen ik dacht dat mijn ei dus al geweest was, we gewoon klusten omdat we er zin in hadden en als ik dan toevallig mijn ei had ja dan is het alleen maar mooi meegenomen.

Snap wel dat je natuurlijk wil dat het snel raak is, maar het moet niet zo ver gaan dat je relatie en je 'zin' eronder gaan lijden vind ik :)

Even ook iets heel anders; ovutesten met welke plas doe je dat? Toch juist NIET met de ochtendurine, en als het maar elke dag op of rond dezelfde tijd is?
    en maakt het nog iets uit of je veel gedronken hebt of niet?

12. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    @ luca testen idd niet NIET met ochtendurine. En niet te veel drinken. Beste is elke dag op dezelfde tijd tussen 10.00 en 22.00. Beste tijd rond om 12.00 uur staat bij mij in de bijsluiter. ( ligt er ook aan hoelaat je opstaat )

13. zo ik heb voor de leuk even mijn supernegatieve test van vanochtend in mijn album gezet, wellicht kan het ooit tot vergelijkmateriaal dienen :D

14. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    Dat is slim van je ;)
    Ik zal ook eens vaker om mijn profiel iets moeten zetten en doen.
    Ik zal daar eens vanavond mee bezig houden.
    Ik denk namelijk dat me zoontje zo wakker wordt. Slaapt al dik 1 1/2 uur.
    Erg lekker, en ik kom maar niet achter die laptop weg :D

15. hihi toen de site offline was merkte ik ook pas hoe verslaafd ik eraan ben! Heb wel 100x gekeken of hij alweer online was :p

zo even op thermojacht :D

16. oh jeetje de kat is verliefd op me hij blijft maar aandacht vragen!! word er gek van!

17. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja ik moet ook bekennen dat de spanning helemaal weg is hier nu sinds mn ongi. Vond ik gisteren nog het meest jammer haha. Maarja, dat zal na mn ei wel weer helemaal terug komen verwacht ik ;)

Verplicht klussen willen mijn vriend en ik echt nog niet aan maarja, ik wil heel graag snel zwanger worden en hij heeft zoiets van, over een half jaartje of zo... maarja, zoiets plan je niet natuurlijk. Toen ik dus zo overduidelijk mn ei voelde wilde ik dat ook echt niet voorbij laten gaan en toen hij dus geen zin had baalde ik als een stekker!!! uiteindelijk hebben we wel geklust maar dat had leuker gekund haha. Dus ja, het is een beetje dubbel. Als mn ei in de buurt komt dan wil ik die toch echt niet verloren laten gaan en dan komt het toch neer op een soort verplichting. Ik heb wel besloten dat ik mijn vriend niet meer vertel wanneer mijn ei is. Hij raakt dan in de stress, een soort druk van nu moet ik presteren en dat werkt averechts. Dus ik zeg niks meer en hij ziet hopelijk vanzelf wel een positieve test! haha.

Wij gaan vanavond eten, morgen bij mijn moeder eten en dan zondag lekker niks. Dus wel een relaxt weekendje.

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik heb trouwens vannacht een hele rare droom gehad. Juist nu ik absoluut niet zwanger kan zijn.... Ik droomde dat ik mn zoontje in mijn armen had, zo rond de leeftijd van 1 jaar en ik kon gewoon zijn gezicht zien! maar dat gezicht kon ik dus helemaal niet thuis brengen, hij leek niet op mij of op mijn vriend. En op de een of andere manier voelde ik wel liefde maar alsof ik niet tevre was met zijn uiterlijk. Hoe raar is dat????? haha.

19. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant

en mijn hond op mij!
    hij liep net met zo´n roze stukje uit zn pieteluut... :)
    maar ben op bezoek geweest bij mensen met een vrouwenhond..;)

@ Debster, ik heb ook altijd een 2e roze streepje op een ovutest, maar zo donker als deze is heb ik niet vaak!
    vandaar dat ik eigenlijk zeker weet dat mijn ei niet lang meer zal duren :) wil morgenochtend zoiezo klussen (ook omdat ik daar zin in heb:D) en het lijkt me goed moment.. en dan doe ik 's middags nog een ovu test, kijken of ie donkerder is.

20. Misschien een gekke vraag maar als je geklust hebt blijft er toh altijd wat achter, kan dat niet je ovu test beïnvloeden? Want bijv bloed kan een zw test ook beïnvloeden dus vroeg het me gewoon af :D

Deel Deze Pagina