Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Heel goed blondi, en vol houden he! Haha. Spannend hoor, je bent volgens mij de enige ja. Ik ga voor je duimen!

2. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Dank jullie wel :)
    Het is weer zenuwslopend, maar minder erg als vorige keer!
    Ik kan er toch niks aan veranderen.. of het nou wel of niet zo is. Dat is al beslist ;)

3. dat is waar blondi, maarja het is toch iets wat je graag wilt en waar je op hoopt natuurlijk :)
    Ik denk dat ik wel heel verdrietig zal zijn als het komende maand niet lukt.. Ben zowieso al bang dat het bij ons niet gaat lukken omdat mijn vriend nou niet bepaald gezond leeft.. Weet dat het niets hoeft te betekenen maar toch knaagt het ergens. Ach als het maar binnen een jaar lukt dan ben ik gelukkig :p

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Luca, zou je echt heel verdrietig zijn? Je moet jezelf niet zo onder druk zetten he meid. Het is heel normaal om er een half jaar tot een jaar over te doen. En de meeste vrouwen worden in de 4e maand zwanger. Binnen 2 maanden is geweldig maar dat is ook meteen het goede woord... Geweldig want dat zou echt heel snel zijn hoor. En je lichaam zit nog vol hormonen van je pil dus hou er rekening mee dat het ook nog wel ff kan duren. Wil je niet ontmoedigen maar hou je voetjes op de grond zeg maar... En wat je vriend betreft, de mijne leeft ook niet gezond maar dat wil het eerste jaar nog helemaal niks zeggen. Ik ken mensen die regelmatig drugs gebruikten of zich elk weekend lam zopen allebei en die dan toch, per ongeluk nog wel, zwanger raakten. Jullie zijn nog jong dus zal echt wel goed zitten.

5. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

17 okt 2010
    854
    0
    16
    Zou morgen testen, maar ben net ongesteld geworden. Niet heel heftig, maar denk dat ik het toch echt ben. Ach, volgende ronde beter, ben ook net begonnen...

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Roxie, jammer hoor! Maar je weet nu wel zeker dat je cyclus weer op gang is, dat is ook wel prettig toch? En idd volgende ronde er goed tegenaan en hopelijk met reultaat!

Ik heb nu al 20 min constant kleine steekjes in mijn linker onderbuik en tepels worden weer gevoeliger. Het is nog niet zo heftig als vorige keer maar vanavond gaan wij klussen! Haha. Dit moet mn ei zijn! En dan heb ik ook meteen een mooie cyclus van 28 dagen, wat fijn! Alleen nogg geen rekbaar slijm gezien maar wel gewone afscheiding dus het komt er zowiezo aan haha. Het gaat weer spannend worden de aankomende tijd! Leuk leuk leuk :D

7. Ja ik weet het, het is nog maar de tweede ronde en realistisch gezien weet ik dat het helemaal niet direct raak hoeft te zijn, maar ik zit nog zo in mijn hoofd met mijn vorige zwangerschap waar ik na 1 keer vrijen direct zwanger was, dat ik meteen het idee heb dat het altijd zo snel gaat ofzo. Ik weet het belachelijk en die persoon was nog veel erger want die was echt aan de harddrugs ed. geweest :$

@ roxie: balen! Maar inderdaad volgende ronde wellicht beter ;)

8. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jammer Roxie Hart, op naar de volgende ronde dan maar hè.

Ik zal me foto's even uploaden, heb er 1 met blote buik en 1 met hempje eroverheen.

9. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dit is 7weken + 1 dag

10. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Deze hetzelfde

11. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Haha ja eindelijk haha

12. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Volgens mij heeft iedereen over mijn bericht heen gelezen haha ik was gisterenavond ook zo laat!!!!

13. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Ja je ziet het al wel hoor haha misschien zijn het er wel 2 omdat je het al o goed kan zien ;) haha

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hey saskia, dat word wijdere kleren kopen ja! Haha. Anders hou jij het niet geheim!

Luca we willen het allemaal zo snel mogelijk natuurlijk en snap je wel maar blijf realistisch he.

Debster, ik ga nu jouw berichtje lezen ;)

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Debster het enige wat ik elke keer leea over die testen is dat ze alleen maar meer onzekerheid geven vaak. Als do. De enige duidelijk posi test was dan zou ik daarvanuit gaan. En misschien is jouw ei er wel veel sneller geweest als 24 uur. Zodra ik mn ei begin te voelen springt de dag erna al dus geef de moed niet op. En anders vlgd mnd zeker om de dag klussen dan kun je hem niet missen. Ik denk zelf dat temperaturen beter werkt dus zou dat gaan proberen. En hele goede zwemmers kunnen 7 dagen blijven leven ;) jongetjes zaadjes maar 2 dagen maar meisjeszaadjes zijn wat langzamer en leven langer dus er is nog niks verloren!

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ik ga douchen en lekker de bank op met mn mannetje. Fijne avond allemaal!

17. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant

Oooh dat geeft me weer hoop!!!!! haha als het donderdag was dan heb ik nog kans als het zaterdag de ei geweest is dat er nog een meisje is rond blijven zwerven haha....
    Ik weet alleen niet wat dt bruin/rose verlies is dan?
    Als ik ervan uit zou gaan dat het gewoon 28-29 dagen zou zijn deze maand zou ik vanaf zaterdag een innesteling kunnen hebben......maar ja daar ga ik mar niet vanuit we zienhet wel!

Ga nu kleine bink in bad doen en op bed leggen en daarna lekker even realxen onder zonnebank denk...

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Hahah ja dat zei ik laatst ook al tegen me man, het zou op zich ook nog kunnen. Las vanmiddag op internet dat een dochter van een moeder die een tweeling bebaard heeft 2 keer zoveel kans heeft om zelf ook een tweeling te baren.
    Mijn broertje zou een tweeling zijn, mijn moeder heeft van zijn tweeling broertje of zusje een miskraam gehad. En ik heb meer tweelingen in de familie dus het kan best, maar hoop het eigenlijk niet.
    Ik bedoel we moeten er nog "inkomen" en als je er dan gelijk 2 hebt jeeej weet niet wat ik zou moeten doen haha.
    Maarja als het wel zo is redden we ons vast wel hoor, er is in ieder geval niks meer aan te doen he :)

19. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Ja hè, ik kom er niet meer onderuit. Dit is ook de reden waarom mijn kleding niet meer lekker zit, het zit allemaal te strak :)
    Als het goed is donderdagavond nieuwe kleren halen, heb er nu al zin in :D:D
    Lekker shoppen :D:D

Deel Deze Pagina