Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by blike1987, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Slaap lekker Asun en de rest die al weg is :)

2. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Jij ook slaap lekker ikkuh

3. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

Aug 29, 2010
    1,621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jij ook slaaplekker alvast saskia

4. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Dank je wel, zal wel lukken :)

5. wow nou ik geloof dat ik net alles gemist heb!
    Ben echt helemaal uitgeteld en heb nog steeds geen tijd gehad om lekker op mezelf te zijn. Er is al heel de dag visite en de 5 kinderen zijn er nu nog :( Morgen moet ik ook weer vroeg op en werk ik weer 12 uur..
    Donderdag weer om 6 uur op..

Volgens mij word ik nu weer geroepen dus ik ga er ook weer vandoor en straks duik ik direct mijn bedje in!!

6. Paula

Paula Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,276
    0
    0
    Helmond
    Debster, van een eisprong kun je ook licht bloedverlies hebben, of ja... Oud bloed dan. Dus het kan het alle 2 zijn.

Marlijn voor jou word het ook al spannend, ben benieuwd. Er mogen hier wel een paar zwangeren bij! Dat houd de moed erin!

Saskia alvast veel shopplezier! Gaat het ook echt al zwangerschapskleding worden? Ik ben best benieuwd wat daarin te krijgen is eigenlijk. Ik ben best lang en dun.... Kan nu al vaak geen broeken vinden in mijn lengte... Dus dat word nog wat. Maar als er skinnys zijn voor zwangeren dat komt het goed. Laarzen erover en klaar :) ideaal die mode zo!

Ik vraag me ook wel af wat je van een innesteling kan voelen, vorige x weinig van gemerkt... Heb veel rugpijn gehad maar of dat het dan was :S
    En kan het dus ook zijn dat je de ene keer wel vruchtbaar slijm hebt en de andere keer niet? Ik kan me iig niet herinneren dat ik de vorige keer voor mijn ei iets gemerkt heb, dus wat ik nu voel. Zal het wel zijn alleen minder heftig denk ik, of ik heb deze ronde wel een aanloop.... Ik zal het wel merken de aankomende dagen. Vanavond iig klussen :D

7. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeieavond dames! :D

Poeh wat een hoop afgekletst weer hier, houd het echt niet allemaal meer bij hoor, dus misschien vraag ik jullie wel eens een keer wat, wat jullie allang verteld hebben..... sorry alvast :)

Heb vanavond ook Glee gekeken, vaag programma maar stiekum ook wel heel leuk ;)

Hier nog steeds (geduldig) aan het wachten nog dikke twee weken voordat mijn eitje gaat ploppen... misschien dat hij deze maand wat eerder springt. Zou wel mooi zijn

8. haha blike we zitten zo ongeveer samen te wachten he :)
    Gezellig :p

Glee is leukk! Je moet er even inkomen maar als je de stijl eenmaal gewend bent is het om heel vrolijk van te worden vaak :p

Nu lekker mijn warme bedje in! truste!!

9. Roxie Hart

Roxie Hart Bekend lid

Oct 17, 2010
    854
    0
    16
    Hoi meiden. Dank voor jullie reacties. Kon me ook al niet voorstellen dat ik zo snel zwanger zou raken, dus de teleurstelling is gelukkig niet heel groot. En ik had vanavond een oude huisgenoot op visite, dus we hebben samen lekker twee flessen wijn leeggedronken. Dat had ik niet gedaan als ik vandaag niet ongesteld was geworden...

@Saskia je hebt al een prachtig buikje. En nog best goed te verdoezelen met leuke wijde bloesjes, vestjes etc. Lekker shoppen dus!

@Paula: veel klusplezier ;)

@Marlijn: er wordt hier geduimd!

Voor alle meiden die binnenkort hun NOD hebben: veel succes! Ik denk dat ik na deze menstruatie ga beginnen met temperaturen, krijg ik er misschien toch nog wat meer inzicht in.

Lekker slapen, liefs Roxie

10. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Goeiemorgen dametjes!!

Ik kwam even zeggen dat ik er de hele dag niet ben, sommige dames weten wel waarom.
    Dus niet teveel kletsen dan kan ik het morgen niet bijhouden!!
    Nog steeds geen tekenen van ongi hier :D

Doeiiiii!!

11. noamy

noamy Fanatiek lid

Oct 12, 2010
    3,671
    0
    0
    administratief medewerkster
    arnhem
    goedemorgen dames!

roxie, vervelend! maar idd je bent, net zoals ik, nog maar net bezig en dan is de teleurstelling iets minder groot
    alhoewel t mij ineens niet snel genoeg meer kan gaan!!
    gaf onszelf eerst nog tot juni volgend jaar om zwanger te raken en nu t liefst dit jaar nog!
    hoezo ongeduldig!!! haahha

12. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Goeiemorgen dames!!!

Haha heb ik ook gedaan roxie, toen ik ongesteld werdt 's avonds lekker met mijn vriend aan de wijn gezeten! Heerlijk :)

@blondi, fijne dag!

13. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Goeiemorgen! Er is gisteren weer heel wat afgekletst zeg :D Wat is Glee voor een tv show? Ik heb een tijdje Grey's gevolgd maar met dat soort series is het zo dat als je een paar afleveringen mist, je meteen uit het verhaal bent. Toen heb ik het maar opgegeven.

Ik voel me wat beter, maar nog steeds moe. Manlief grapt al dat ik misschien zwanger zou zijn, maar het lijkt me dat klachten als misselijkheid dan aanhoudend zijn en niet maar eenmalig. Ik zit nu op 9 DPO. Ik houd het erop dat ik gewoon uit mijn ritme gerukt ben door het emotionele weekend.

Heb net temperatuurkaartjes zitten bekijken en verbaas me echt over de onregelmatigheid van de meeste kaartjes. Ben ik nu de enige persoon die gedurende de hele cyclus maximaal een halve graad verschil heeft in de temperatuur? En voor wie rond de 37 graden een normale BBT is? Ik zie allemaal mensen die onder de 36 graden zijn :$ alsof men massaal onderkoeld is!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi ik denk dat het ook ligt aan de manier waarop je tempt. Ik temperatuur namelijk oraal en als je anaal test is je temp zowiezo wat hoger en stabieler...
    Wanneer ga je een testje wagen?

15. Marlijn

Marlijn Actief lid

May 27, 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Goedemorgen dames,

Ik ben hier goed ziek, denk dat ik last heb van de griep.:x
    Maar goed mijn dochtertje is ook gewoon thuis, dus ja dan kan/mag je nooit echt ziek zijn he;).
    Hoop dat het snel weer voorbij is!

Verder heb ik nog steeds last van steken in mijn onderbuik bij mijn liezen, had dit bij mijn eerste zwangerschap ook heel erg dus hoop het zo.

Heb zondag en maandag waarschijnlijk een innestelingsbloeding gehad, vorige maand geen last van gehad. Nestelt het eitje alleen is als het bevrucht is...??

16. blike1987

blike1987 VIP lid

Aug 14, 2010
    6,656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oeh wat spannend marijn!!
    Ja volgens mij nesteld het eitje zich alleen in als deze bevrucht is... maar heb wel eens gehoord dat dit het cruciale punt is en dat het bij de innesteling juist vaak verkeerd gaat.

17. Marlijn

Marlijn Actief lid

May 27, 2010
    417
    0
    0
    financieel administratief medewerkster
    Utrecht
    Hi Blike,

Ja dat is ook wel zo ja. Ik zal het toch nog even moeten afwachten. En van die test gisteren vindt ik het nog steeds vaag....:(
    Had er s'avonds 1 gedaan en daar komt echt geen streep op namelijk....nog even afwachten

Duurt zo lang he dat wachten:D

18. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Mag ik vragen waarom je dan oraal test, als je dat weet? Dat is namelijk niet bepaald een betrouwbare manier omdat die temperatuur ook gemakkelijker beïnvloedt kan worden door factoren van buitenaf. Moet iedereen natuurlijk zelf weten ;) maar gezien we toch tempen om inzicht te krijgen lijkt het me dan toch het handigste om op de meest betrouwbare manier te tempen?

Mijn NOD is 26 oktober dus als er dan nog niets gebeurd is ga ik testen.

19. assje,

als je zwanger bent en het is nog heel pril hoeft het misselijk zijn niet per se aanhoudend te zijn.. Bij een eerdere zwangerschap heb ik een week voor mijn NOD ook 1 keer overgegeven 's ochtends en heb ik me daarna niet een keer misselijk meer gevoeld.

Wat temperaturen betreft ja anaal is nauwkeuriger, maar zelfs als je het oraal opmeet blijft het patroon mooi zichtbaar. Persoonlijk heb ik niet zo'n zin om elke ochtend met een thermometer tussen mijn billen te liggen en mijn vriend vind dat ook iets te ver gaan, dus vandaar dat ik het oraal doe :)
    Een halve graad verschil is overigens wel heeeel weinig hoor! Dan lijkt het mij dat je helemaal geen patroon ontdekt? Het is vrij normaal om af en toe van de ene op de andere dag een tempverschil van 0,2 of 0,3 graden te hebben.

roxie: Verder als je wilt beginnen met tempen, kun je het beste meteen de eerste dag van je ongi beginnen want dan zie je direct hoe hoog je temp is in het begin van je cyclus, en daar kun je aan het eind weer iets aan hebben :)

20. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    De site van FF geeft een grafiek aan voor mij die per 0,05 graad gaat, dus ik zie gewoon een patroon. Mijn laagste is 36,6 en mijn hoogste 37,1. Hier kun je mijn kaartje zien: http://i52.tinypic.com/j7rec2.jpg

Mijn misselijkheid kwam overigens opzetten tegen 10 uur in de ochtend, ook maagpijn erbij. Dus ik denk alsnog dat het wat anders geweest is, want maagpijn lijkt me gene zwangerschapssymptoom.

Share This Page