En het verhaal van de fohn...... Geweldig! Zoiets zou mij nou ook kunnen overkomen! Haha Je vriend moet eerst klaar komen ja... Anders kun je geen sperma dippen
Hihi, grappig! Het is de ene keer ook meer dan de andere keer... Over hilarisch gesproken, zie onderstaande link. En dan vooral de zin: Hieronder wordt positie I afgebeeld. Hierbij is niet zozeer de houding van de man belangrijk, dan wel die van de vrouw. Nee duh, tuurlijk is de houding van de man niet belangrijk bij het zwemmen van de zaadcellen naar de baarmoeder. Hij kan ondertussen tv kijken, koffie drinken, op z'n hoofd gaan staan of de vuilnis buiten zetten, dat maakt namelijk geen zak uit! sex
Inderdaad helemaal met je eens. Te veel moeite dat randjefietsen. Zonder randjefietsen wordt je ook wel zwanger. Mijn man zou het ook erg sexy vinden als ik meteen mijn benen de lucht in zou gooien na de sex. Niet dus hahaha. Vroeger (daar komt oma om de hoek hahaha), maar vroeger gooiden de vrouwen ook echt niet hun benen in de lucht. En al die mensen die dan per ongeluk zwanger raken, die doen toch ook niks speciaals, want het was uiteindelijk niet de bedoeling om zwanger te raken. Nee, ik hou het gewoon op af en toe een gezellig wipje en daarna nog even lekker tegen elkaar aan liggen, zonder de benen in de lucht.
Hahaha blike met je föhn! Geniaal!! Nee inderdaad, ik ben ook recent nog in de buurt geweest van een koter met een groen neusje dus ik zal gewoon wat gevat hebben omdat ik een hectisch weekend had. Dan schiet mijn weerstand omlaag en hoppa, weer een griepje.
hahah wat een praat hier!!!!! Ik blijf na de daad wel even liggen (lees; met een handdoek tussen de benen) maar daarna strompel ik met handdoek en al tussen de benen naar de bakmaer om vervolgens op de wc te belanden en er een lading uit komt haha dus paula ik vind het knap dat het bij jou 3 keer niet terug te vinden was want dat heb ik nog nooit gehad bij mij loopt het er gewoon uit iewwwwwwww wat een praat zeg we treden wel erg in details!!! Nou hier snap ik er nog steeds helemaal niks van!!!!! Ik had vanmiddag ineens "oud bloed" ofzo was ook mar beetje in me inleg kruissie haha nu weer zeurderig gevoel in me onderbuik, steken in me hoofd en me ogen........ik kan ze bijna niet open houden!! ik ben zoooooooo moe en ik moet zo nog gaan werken ook tot half 12!! Ik dacht toen ik me zoontje naar bed bracht ik ga even liggen nou niet dus want hij zit alweer beneden, na 5 keer terug gelegt te hebben en eruit gekomen is nu toch maar beneden hij wil niet slapen en hij is nog wel naar de peuterspeelzaal geweest! Ben bang dat hij zijn middag slaapje gaat overslaan....daar zit ik niet op te wachten eigenlijk, ik weet nog dat ik tijdens mijn zwangerschap van hem ook zooooooo moe was en ik altijd even ging liggen na het werk of smiddags tussendoor maar dat zal straks niet meer gaan ben ik bang als hij nu al niet meer naar bed gaat! Hij zit heel de tijd te gapen hij is stik moe maar hij heeft sinds zondag een groot bed en denk dat het daaraan lig dat hij niet wil slapen nu.... En ik heb echt geeeeeeeen zin om te werken ik wil slapen!!!!
hooi meiden! Mijn god wat een verhalen! Blike dat was inderdaad wel een beetje een suffe actie, hahaha! En randjesfietsen tja ik wist het wel maar nee ik ga echt die moeite niet doen hoor, ik blijf ook meestal gewoon wat liggen maar daarna ga ik toch echt naar het toilet om te lozen want toen ik het niet deed heb ik die blaasontsteking opgelopen! Meestal probeer ik wel in de tijd dat ik blijf liggen een 'gunstige' positie aan te nemen, maar dan wel zo dat mijn vriend het niet merkt anders gaat ie me echt heel hard uitlachen denk ik
oh en debster, tja ik weet het ook niet meer hoor met je bruinverlies heel de tijd Nog 13 dagen en dan weet je meer Of zelfs minder.. Ik heb nu wel weer zin om te klussen, er gebeurt anders ook zo weinig ongi is weg dus ik ben er weer klaar voor hoor Edit: Meiden ik heb nog een vraag; na de ongi, waarvan ik eigenlijk maar 1 dag echt gebloed heb (wel veel pijn), had ik nog steeds alle dingen waar ik voor de ongi ook last van had. Om nu uit te sluiten dat ik toch zwanger zou zijn heb ik vanmorgen weer een testje gedaan en ik kreeg een heel licht lijntje weer. Nu denk ik niet nu zwanger te zijn hoor, maar eerder 1 van de 2 volgende dingen: 1: ik ben vorige cyclus wel bevrucht geweest maar is heel snel mis gegaan (wellicht vandaar de 4 vage positieven en de heftige krampen tijdens ongi), en daardoor had ik tijdens mijn vorige cyclus met die 4 vage testen en zelfs nu nog iets van hcg in mijn urine zitten. 2: ik heb standaard wat hcg in mijn lijf (heb gelezen dat je tot 5 hcg kunt hebben als je niet zwanger bent), en de test(en) reageert/reageren daarop. Bij beide opties zou het in principe 'goed' zijn, want met hcg nog in je lichaam word je vaak sneller zwanger toch? Beetje stomme ideeen misschien maar moest er opeens aan denken.. Anders weet ik echt niet hoe het kan dat de testen steeds een vaag lijntje geven.. Heb verder geen pijn oid dus een bbz zal het niet zijn, hoewel ik daar wel heel bang voor ben ook. of 3: de vijfde vals positieve test in een paar weken.? Maarja met 4 verschillende merken, dat kan toch bijna niet?
Debster, het is voor mij nog steeds een groot raadsel waar die kwakkies gebleven zijn.... Had dat ook nog nooit meegemaakt maar was in mijn vruchtbare tijd dus misschien in mn baarmoeder of zo... Geen idee! Wat er met jouw bloedverlies is begint ook een raadsel te worden... Misschien toch innesteling, zou kunnen toch? Luca, als die testen zo vaag blijven zou je de ha eens kunnen bellen en daar advies vragen, misschien kunnen ze dan wat bloed testen, dan weet je het zeker.
Hoi dames. @ debster, ook ik dacht meteen misschien heb je wel een innestelingsbloeding gehad. Ik hoop het voor je meid. @ Luca, idd zoals Paula ook al zei: misschien eens bloed laten prikken? @ Paula, tja apart dat de kwakkies een paar keer zomaar verdwenen bij jou. Bij mij komt er ook altijd wel weer een flinke kwak uit. Weten jullie dat ook even! hahaha
@ stevie: bedankt voor de info over kwakjes. @ stevie & paula: ja ik wil dus graag naar de huisarts maar dat gaat nu nog niet omdat ik nog geen numero de securite heb en dus officieel geen recht heb om hier te wonen/zorg te ontvangen. Dat wordt nu wel allemaal geregeld duurt denk ik nog een weekje. Maargoed ik wacht het gewoon af, heb nog een hele cyclus te gaan dus we merken het vanzelf!
en even over een ander onderwerp: ik heb vandaag mijn eerste twee kaartleggingen gedaan (bij mezelf en een vriendin)! En ik wil heel graag wat oefening krijgen dus als jullie geïnteresseerd zijn laat het me dan weten, dan ga ik een poging wagen waarschuwing: ik ben nog maar net begonnen natuurlijk, dus ik kan je niet garanderen dat het allemaal klopt
ik heb trouwens hele goede informatie gevonden op onderstaande link. Vooral het kopje vruchtbaarheid mythes is fijn om te weten!!! Onvruchtbaarheid & vruchtbaarheid: De feiten | Mens en gezondheid: Zwangerschap
Begin nu zelf best wel ongi pijn te krijgen dus denk dat mijn ei vandaag is... Misschien gisteren dan nog net op tijd geklust Ik hoop het maarja, het afwachten begint nu weer.... Ben ook weer licht ontvlambaar vandaag en dat had ik de vorige keer ook op de dag voor mn ei. Dus misschien dat de klachten morgen nog erger zijn, dan is het weer hetzelfde gegaan als vorige maand, zonder het slijm dan :S Maarja, misschien zat dat vandaag wel tussen het terugkerend kwakkie hihi!!!
Als je je ei vandaag hebt dan heb je gisteren in principe wel goed geklust. Vanavond anders nog eens ervoor gaan kan natuurlijk nooit kwaad. ; )
Hellow dames, Vandaag positieve ovu test... gisteren geklust dus zit te twijfelen om vandaag weer en morgen weer of vandaag niet en morgen wel... Iemand ideeen? Op het recept staat dat je na 24 uur maar voor 48 uur moet klussen maar ik heb pas vanavond kunnen testen dus weet niet wanneer dat valt... Altijd weer die dillema's elke maand