Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meiden die willen dat ik kaartleg voor ze, stuur me een pb met je naam en je leeftijd, dan ga ik het doen zodra ik even tijd heb :)

2. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Lupita, om de dag schijnt het beste te zijn omdat zaadcellen zeker 24 uur kunnen overleven in jou, zelfs 7 dagen als alles goed is vanbinnen. Zo kan je mannetje weer nieuwe zaadjes maken en die zijn in 2 dagen ongeveer op zn sterkst. Dus iedere dag heeft geen meerwaarde...

3. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja nu twijfel ik dus weer... rugpijn nog steeds aanwezig, buikpijn weer iets minder, gaat een beetje op en af. Dus ik zie het wel de aankomende tijd!! haha. Rotlichaam, ging het maar gewoon hetzelfde als afgelopen maand maar nee.... laten we het gewoon weer anders doen dat schept pas duidelijkheid!
    1 ding is zeker, hij is iig onderweg. We hebben gister geklust dus morgen gewoon nog een keer. Iedere dag krijg ik hier niet voor elkaar haha!

4. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    het is erg rustig hier.... maar hebben jullie vandaag het nieuws gehoord over zwangerschapsverlof??? De EU wil het opvoeren van 16 weken naar 20 weken, waarvan 16 weken volledig doorbetaald en 4 weken deels. En ze willen een vaderschapsverlof van 2 weken. Hoe cool is dat???
    Helaas zijn de grootste partijen in NL nog tegen maar het grootste deel in de EU is voor. Dus wie weet :D
    Maarja, hoe lang die nieuwe wet nog op zich gaat laten wachten.... Waarscheinlijk hebben wij het dan allemaal al achter de rug. Maarja, het zou wel mooi zijn toch??

5. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ paula, fijn he die twijfel! Vorige keer had ik precies hetzelfde (alleen dan 3 dagen later). Eerst rekbaar slijm en dan 2 dagen later positieve ovu test en 's avonds eisprong (tenminste hevige kramp dus waarschijnlijk mijn eisprong). Toen hebben we op de dag van de positieve test geklust (en 2 dagen daarvoor). Nu is het wel weer hetzelfde, ma (en nu ook gisteren) rekbaar slijm maar gisteren geklust en nu positieve test. Ben benieuwd of ik dan nu ook weer vanavond mijn eisprong heb. We hebben maar afgesproken om morgen weer te klussen omdat vandaag waarschijnlijk minder nut heeft en dan maar moeten hopen dat ie gisteren goed was ;) Maar toch de twijfel... ben ik wel lang genoeg blijven liggen of is dit niet nodig. Moet je perse je hoogtepunt bereiken of niet.. blabla... arghh

6. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja precies ARGHHH!
    Vorige maand was het zoooooo duidelijk!!! ineens steken links onder, zin in sex, rekbaar slijm en pijnlijke tepels. Toen die avond geklust. De dag erna echt heftige ongi pijn. Mijn buik, rug, zelfs mijn zij-en deden pijn. Die pijn was savonds ook als sneeuw voor de zon verdwenen. Dus toen heel duidelijk mijn ei gehad.
    Nu is het allemaal wat aan het zeuren en niks overduidelijks!
    Gisteren wat steekjes, rugpijn en af en toe een gevoelig tepeltje. Vandaag sinds vanmiddag pas rugpijn en steekjes en sinds vanavond pas echt een soort ongi gevoel op en af. Maarja, niks waarvan ik zeg, ja nu weet ik het zeker!!!
    Als morgen mijn klachten weg zijn en blijven dan heb ik mijn ei toch vandaag gehad denk ik... zijn ze nog heftiger dan heb ik morgen mijn ei.
    Pfffff, voel me iig niet flex! maar goed, morgen nog een keer klussen en dan maar hopen dat het genoeg was. Worden weer fijne 14 dagen met allerlei klachten die helemaal niks hoeven te betekenen.... :S

7. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    en vorige cyclus was 31 dagen.... zou dan nu netjes 28 dagen kunnen zijn... maar kan ook zijn dat het weer hetzelfde is en dat mijn ei zondag pas komt met een hele lange aanloop haha.

Wat een onzekerheid weer!!! hahaha.

8. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja die van mij moet denk ik wel korter zijn... vorige keer was 28 dagen maar heb nu (waarschijnlijk) 2 dagen eerder mijn eisprong dus dan 26 dagen? Is je luteale fase altijd even lang? Wanneer moet je eigenlijk beginnen met tellen, dag 1 is dag van je eisprong? Die van mij was dan ongeveer 13 dagen

9. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gaan we wel gelijk op! haha

10. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja leuk zeg! haha. Je lutale fase is altijd gelijk. Kan wel bij iedere vrouw verschillend zijn maar als die bij jou vorige keer 13 dagen was dan is dat altijd 13 dagen.
    Bij mij was het ook 13 dagen de vorige keer. Wanneer heb jij nou je ei gehad, gisteren of vandaag??

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    wacht weet het al! vandaag of morgen!!
    Spannend zeg, bij mij dus ook vandaag of morgen denk ik. Verwacht iig niet dat het zondag pas is want dan kan ik nu niet al zo veel voelen toch? alhoewel, alles kan!!!
    Maar goed wie weet kunnen wij over 2 weken wel tegelijk over een stokje plassen!!! :D

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ik ga ff douchen, ben dalijk weer terug!!

13. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin nu iets te voelen.. had ik de vorige keer 's middags al. En toen 's avonds laat heel erg. Dus als het nu hetzelfde gaat dan heb ik denk ik vannacht mijn eisprong. Moet wel mijn banner dan aanpassen, weer een korte ronde dan van 26 dagen. Ik vraag me af of ik op dag 26 al durf te testen omdat dit zo kort lijkt maar dat is van latere zorg ;)

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden,

luca je krijgt het nog druk strax met het kaartleggen hoor nog ff je hebt er weer een nieuwe baan bij :D

paula jah klopt over die zwangerschapsverlof ik heb het ook gehoord zou wel super zijn hoop dat dat dan zowiezo vanaf begin volgend jaar ingaat dan kunnen we het allemaal hier meemaken. zou leuk zijn je mannetje wat langer bij je hebben kunnen ze de vrouwen eens goed verwennen.

hier begint de griep nu echt door te zetten.
    keelpijn verkoudheid en hoofdpijn en ik ben zooooo moe.
    had vandaag ook weer ff krampen in me onderbuik dus wou een ovutest nog doen maar nog niet gedaan heb geen energie, en denk voor eventuele innesteling zou het denk ik nog te vroeg voor zijn ik weet het allemaal niet meer.

ik ga lekker douchen en dan lekker vroeg me bed in dus ik lees morgen weer verder alles bij.

15. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    beterschap ikkuh! klinkt niet best allemaal, hoop dat het morgen weer wat beter is.

16. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Een cyclus van 26 dagen is wat korter maar ook heel normaal hoor!! Hadden we die allemaal maar haha!
    Ik ben er inmiddels achter dat ik mijn ongi pijnen vooral voel als ik zit :S Hoe vaag is dat!
    Dus.... ik vertel maar even niets meer over wat ik allemaal voel, volgens mij allemaal vals alarm...

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    irritant he ;) Ik heb eigenlijk nergens last van, behalve dan de steken / krampen bij mijn eisprong. Vorige keer had ik alleen voor mijn ongi een opgeblazen gevoel en gevoeligere tepels. Maar ben nog niet overtijd geweest dus weet wel waar ik aan toe ben ;)

@ ikkuh, beterschap!

18. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    ja het is echt irritant. Vooral omdat het deze ronde dus helemaal anders gaat als de vorige ronde..... Heb echt het gevoel alsof mn baarmoeder als een ballonnetje opgeblazen is... Ach, ik zal wel weer zien. Afwachten!

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames,

Had gisteren en vandaag de hele tijd wat steekjes in mijn onderbuik... Mijn ongi is 2 dagen geleden al gebeurd en mijn eitje zit er nog lang niet aan te komen...

iemand enig idee wat dit kan zijn?

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai Blike,

Nee geen idee... stomme vraag misschien maar kunnen het je darmen niet zijn?

Deel Deze Pagina