geen idee.. zou goed kunnen ja.. maar na een uurtje of 2 zal dat toch niet meer? misschien als je het meteen zou doen wel. wat ik dan wel weer weet (en dat heeft niks met ovutesten te maken) is dat je na de sex beter niet kunt gaan douchen of badderen.. dan hebben de zaadjes schijnbaar ook minder kans.
@ blondi: Is dat zo??? Ikblijf na het klussen altijd nog even liggen, ongeveer 10 min met een kussen onder mijn kont en benen opgetrokken. Hierna ga ik direct naar de wc en de douche in.. Maar dat zou dus niet goed zijn? En het gebruik van glijmiddel???
Dit topic kende ik nog niet. Ook ik ben half augustus gestopt met de pil. Hier een succesverhaal. Woensdag de termijnecho; voor ons de bevestiging dat deze droom real life is!
en dat van douchen en badderen wist ik niet! Maar goed dat je het zegt Overigens Bij mijn vorige zwangerschap was het onder de douche gebeurd dus is ook wel een mooi verhaal haha guusjeB: gefeliciteerd!!!
Ohhhh nou dan weet ik dat ook weer..... ook raar want er staat op dat het niet zo is... Maar goed, dan houden we daar maar mee op hahaha. Nou ja aankomend weekend maar weer even goed klussen... want maandag of dinsdag heb ik me ei! Hopen dat het deze keer wel raak is..
en je kosmobiologisch ei mariloo? Zat net het topic te bekijken grappig hoor! Als ik deze maand bevrucht wordt in mijn kosmobiologische periode wordt het een jongen
het meeste glijmiddel is inderdaad zaaddodend.. ik was gister toen de site het dus niet deed aan het rondkijken op andere sites en daar zag ik ergens dat je beter dus niet kunt badderen of douchen.. had ook iets met zeep te maken dacht ik? ik blijf nu voortaan een kwartiertje liggen, daarna naar de wc en dan doe ik 'haar' even schoonmaken met zo'n hygiënedoekje van lactacyd..
lactacyd verstoort je natuurlijk evenwicht als je dat te vaak gebruikt, omdat je lijf dan niet meer zelf de ph waarden op orde houdt, maar lactacyd het min of meer 'over heeft genomen'.. wassen met water is voldoende
ik zat ook rond te kijken op andere sites. Van de week zat ik toch zo te klagen dat ik steeds na de koffie en zelfs na de sinaasappelsap misselijk was? Bleek dat die allebei misselijkheid opwekken.. van koffie wist ik het wel maar van sinaasappelsap niet. Appelsap daar word ik wel altijd echt misselijk van trouwens.
appelsap is zoooooo vies daar ga ik echt van over m'n nek! maar fijn dat je dat nu weet toch.. voor de volgende ronde? (mocht die komen) denk je zelf nou trouwens dat je wel of niet zwanger bent..? Heb je nog een beetje hoop of is het voor jou een definitieve nee?
nee ik heb geen hoop meer hoor.. wellicht dat het nog mogelijk is, maar ik vind het eigenlijk wel lekker zo, hoef me niet druk te maken om een ongi, niet om een komend ei, geen druk om te klussen en ook geen gezeur over innesteling en kwaaltjes heb gewoon helemaal niks even! Is ook wel eens fijn en daarna wil ik gewoon snel mijn ongi hebben
jaaa dat had ik dus ook!! echt heerlijk is dat hé! maar nou begint het bij mij weer op gang te komen maar nog lang niet zo erg gelukkig, ben blij dat ik door die eerste ronde heen ben. dat beebje van ons komt toch wel.. ben nog jong dus tijd zat!
ja dat is waar, we zijn nog lekker jong maarja ik heb ook niet echt zin om er jaren over te doen eerlijk gezegd Maargoed tot een jaar schijnt normaal te zijn dus nog 11 maanden te gaan voor we ons druk hoeven te maken En voor nu vind ik het wel lekker even helemaal niks, maar ik denk wel dat als dit over een week nog zo is dat ik het dan niet meer leuk vind, want dan blijf ik ook maar hangen in die eerste ronde terwijl er geen kans meer is..
haha, ja inderdaad. Even weer dat positieve erin, het is toch altijd jammer als je ongi wordt. Maar nu pas ronde 3 dus valt reuze mee, als het nu ronde 13 was dan is het anders