Ahhh ja das wel lief. Ik vind een meisje ook wel erg leuk er is maar 1 meid in de familie (qua kleinkinderen dan of neefjes en nichtje hoe je het wil noemen) Dus wil ook wel graag een meisje Maar een jongen is ook helemaal goed hoor zou ik ook heel erg blij mee zijn. Klink misschien heel chlicé maar ik vind het het belangrijkste dat het kindje gezond is....
hey meiden, alles goed hier? luca dat is echt een lieve opmerking wat je vriend gemaakt heeft. mannen kunnen wel eens lieve opmerkingen geven he. ik heb je ook een pb gestuurd en doe maar rustig aan het heeft geen haast saskia lekker he ff shoppen is altijd leuk! fijn dat je geslaagd bent ermee. en zeker belangrijk dat het gezond is hoor. bij mij gaat alles wel z`n gangetje. nog steeds hardstikke verkouden en keelpijn en heb net ook weer na jaren, ervaren hoe het voelt om over te geven bah wat is dat erg zeg. maarja was echt ff rennen want ik ben niet misselijk ofzo maar mijn keel die brand nu als een idioot!
ja bij mannen komt het soms echt opeens uit het niets Maar dat maakt het natuurlijk alleen maar leuker Ik ga zo eens een aflevering 16&pregnant kijken, heb het eigenlijk nog nooit gezien geloof ik.. Kijken of het interessant is En daarna ga ik echt keihard slapen want ik ben suuupermoe vandaag! Debster ik zie dat je er bent maar je plaatst geen bericht.. Hoe gaat het nu?? Nog bruinverlies?
Noamy, heel fijn dat het niets ernstigs was zeg!! maar zo'n heftig ei is ook niet fijn :S Hoop dat hij niet meer voorbij hoeft te komen en anders met iets minder geweld de volgende ronde. Saskia, fijn dat je nog geslaagd bent maar die zwangerschapsbroeken zullen niet meer lang op zich laten wachten volgens mij...... Luca, je hebt een hele lieve banner en idd hele goede opmerking van je vriend, scoort ie weer punten mee!! Ikkuh, je hebt het goed te pakken zeg. Heel veel beterschap!! Hier geen klachten meer gehad vanavond, ook wel eens fijn. Nu de rest van de dagen afwachten want zo zien we wel weer, een eitje kan dus ook veel later komen.... Slaap lekker meiden, ik ga er zo ook weer in en nog even knuffelen met mn mannetje
Toch even getest hier vanmiddag, was er namelijk niet helemaal zeker van. Maar helaas hartstikke negatief. Ben ook echt niet meer ongesteld dus ben benieuwd wanneer mn eerstvolgende ei dan komt. Lekker veel klussen dan maar, heb nog niet zo'n zin in ovulatietesten. Die doe ik wel als het over een half jaar nog niet raak is! Welterusten!! X Roxie
goedemiddag alweer bijna! Er heeft gewoon nog niemand gekletst vandaag, schandalig vind ik het! Vanmorgen was mijn uitslaapdag maar om 8 uur opgestaan want de kinderen waren nog niet wakker.. hun moeder had zich verslapen! Dikke stress dus uiteindelijk toch nog een uurtje gewerkt vanochtend. Net lekker de papieren weg zitten werken dus dat is ook weer gebeurd en het is nog niet eens 12 uur! Ben helemaal blij Misschien vanmiddag nog wat kaarten leggen als ik zin heb, het is best inspannend Vanavond komt vriendlief lekker op tijd naar huis en dan is het alweer weekend Heb opeens het idee dat het zooo snel voorbij vliegt allemaal! Ga vanaf nu weer om de dag klussen denk ik, want begin nu toch wel weer richting de vruchtbare dagen te gaan Ben ook helemaal blij dat mijn temp vanmorgen 0,1 graad hoger was, dan gebeurt er tenminste nog iets in mijn grafiekje
Dan zal ik ook eens even kletsen!! Vervelend dat je toch moest werken luca, vooral omdat de moeder zich verslapen had Het is weer lekker koud vandaag, bah! Hier nog geen ongi, ik wil morgen een testje doen. 1 dag voor nod, dan zou er iets te zien moeten zijn als ik zwanger ben toch?
Zo, het is rustig hier. Iedereen is natuurlijk druk aan het werk. Ik heb nog even wat tijd voor mezelf voordat ik dadelijk naar de avonddienst moet. Ik ga mijn vrijdagavond dus op het werk doorbrengen. ; )
Hey blondi. Je kwam zeker net binnen toen ik mijn berichtje aan het tikken was. Wat spannend, bijna weer je NOD. Ik denk dat als je idd zwanger bent je morgen ook wel al een voorzichtig streepje zou kunnen zien. Ik hoop voor je dat het raak is meid.
Dank je wel Stevie, heb eerlijk gezegd weinig hoop. Heb na mijn ei overal last van gehad, op de dag van mijn innesteling ook even ziek geweest. Maar nu bijna geen klachten meer... Succes met werken, balen zeg op een vrijdagavond!!
Ik blijf het zeggen, maar blondi, ikhad ook helemaal geen klachten, zelfs in de periode na mijn ei en voor mijn positieve test. Hoeft dus allemaal niks te betekenen en bestaat er zeker een kans dat je gewoon zwanger bent. (ik hoop het wel, voel me zo alleen )
Ach, saksia voelt zich eenzaam. Arme meid. We doen hard ons best om je te vergezellen in het zwangeren-clubje hahaha. En zoals Saskia al zegt Blondi hoeft het echt allemaal niks te betekenen. Wie weet blijft die ongi gewoon weg en heb je straks een mooie test in handen.
haha ik hoop het ook! want als het niet zo is ga ik twijfelen aan onze vruchtbaarheid, ja nu al we hebben op precies de goede momenten geklust, en ik weet het, er moet maar net een zaadje goed bij het eitje komen maar toch... meer als dat we deze maand gedaan hebben kunnen we niet doen! Hoop dat er morgen iets te zien is op de test...
Hai hai, Ben ik ook weer.... Nou ommaar met de deur in huis te vallen, vandaag nog geen bruinig verlies gehad...maar ook nog steeds GEEN positieve ovutest!!! Ik heb er nog 1 van babyboomshop en 2 van kruidvat. Daarna stop ik ermee want ben nu al 18 dagen aan het testen maar nog steeds geen positief ik wilde eerst weer nieuwe bestellen maar als me cyclus zo raar is (wie weet duurd hij wel tig dagen) dan kost het klauwe vol met geld voor die testen en stel dat ze het bij mij niet doen (zoals zwangerschapstesten) dan kan ik blijven testen tot ik een ons weeg!!.... Dus om maar gelijk even op Chantalnieh te reageren; JA ik ben nog steeds aan het testen pffff. En aan het rekenen... Ik zat dus te rekenen; stel dat ik deze maand wel gewoon een cyclus van 28-29 dagen zou hebben dan zou het afgelopen weekend/dagen innesteling geweest kunnen zijn en zou ik morgen me NOD ofzo hebben dus ik dacht gisteren nou ik gooi er wel even een zwangerschapstestje tegen aan maar helaas natuurlijk negatief! Nu kan het dus zijn dat het net als bij mijn vorige zwangerschap pas postief word met 7 weken haha, of me NOD maandag, donderdag of op 1 november is...ik ga maar even uit van de laatste en dan heb ik een cyclus van 36 dagen tellend vanaf 27 september...nou ja we zien wel ik had gisteren ook geen zin om te klussen ik dacht pff dat moeten elke keer dat ga ik niet meer doen ik zie wel wanneer het komt. Me zoontje is ook al heel de week onhandelbaar en dan denk ik pff als ik nou zwanger ben/word en er nog 1 bij krijg word ik gek denk haha dus ga ik het maar niet dwingen en zie ik wel wanneer het raak is... Hoop voor iedereen dat het snel raak is natuurlijk. Bleh vanavond weer werken ook ik zit de vrijdagavond op me werk! Morgen lekker weekend maar is ook zo voorbij want maandag weer om half 7 werken!
Spannend blondi, maar je vorige cyclus was 29 dagen en nu staat je banner op 26 dagen zou je niet gewoon van 29 dagen uitgaan? of is die banner omdat je duidelijk je ei hebt gevoelt en al weet wanneer je NOD is?
pfff debster, geen ei kunnen vinden is ook om gek van te worden! je zou inderdaad gaan denken dat de testen niet op jou reageren, er zou anders toch allang een positieve test bij moeten zitten? Wel balen joh, al dat afwachten en niet weten waar je aan toe bent
Daar ben ik weer.. Ik denk dat ik dit weekend weinig tijd heb om hier te kijken.. Dus ik verontschuldig me alvast. @ Blondi - wacht nog tot zondag meid! Wat maakt die ene dag uit.. en dat weet je t wel zeker. @ Saskia - We doen ons best om je niet meer zo alleen te laten voelen.. Ik zou graag bij de zwangere van dit forum horen.. nog ff geduld hebben ben ik bang @ Luca - ik ga je zo een PB sturen.. ben benieuwd. Heeft geen haast meis. Hebben jullie nog leuke plannen voor het weekend? Liefs