Wie is er nog meer gestopt met de pil vanaf half augustus Nieuw

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door blike1987, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Asun, dacht eerst ook tot zondag wachten. Maar mocht er zondag iets te zien zijn, dan moet dat morgen ook al zijn ;)

2. Asun

Asun Niet meer actief

hmm tja daar heb je ook wel gelijk aan.. Ik zou hetzelfde doen hoor.
    Ik zeg het wel heel wijs maar ik zou ook geen geduld meer hebben. Ik denk dat ik volgende week vrijdag ga testen..

3. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD:
    Blike1987------(23)---------02-Aug-10-------------10-Okt-10?
    Roo-------------(24)---------18-Aug-10---------------????
    Bahar23-------(25)---------20-Aug-10-------------10-Okt-10?
    Ts1991---------(?)----------21-Aug-10--------------???
    Zonnebeertje---(28)---------23-Aug-10-------------30-Sept-10?
    Alieke----------(20)---------30-Aug-10-------------????
    Stevie84-------(25)--------12-Juli-10--------------????
    luca2504 ------(22)--------09-Sept-10------------06-Okt-10?
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    DOOR NAAR VOLGENDE RONDE:

Leeftijd: LVRK: Ronde: VNOD:
    ChantalNieh-----(25)----25-Sept-10----(2)-------???
    Debster84--------(26)----25-Sept-10----(2)--------29-10-10
    Ajla---------------(25)---26-Sept-10----(2)--------???
    Marlijn----------(23)----27-Sept-10----(2)-------30-Okt-10
    Chantie26-------(27)---28-Sept-10----(2)--------?
    Blondi-----------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10
    Paula-----------(29)---07-Okt-10-----(2)------06-Nov-10
    Lupita--------- (24)-----08-10-10-----(3)-----04-Nov-10
    vpkaatje--------(30)----04-Okt-10-----(2)-----?????
    Sunlight--------(24)-----15-Sept-10---(2)------17-okt-10
    Bloempie1983--(27)----10-Okt-10----(2)------????
    --------------------------------------------------------------------------------------------
    ZWANGER!!!!! In Ronde: Uitgerekend:
    SaskiaW87----(23)-----Ronde 1 !!!-----06-06-11

Dacht zal het lijstje weer eens erbij pakken volgens mij klopt er niet veel meer van?!
    Geven jullie het even door wat er veranderd moet worden?

4. hee meiden!

blondi ik zou ook nog even lekker wachten hoor! Stel dat je nu wel een iets langere cyclus hebt dan zit je nog een paar dagen voor je nod dus is elke dag mooi meegenomen, en stel dat er niets is dan word je gewoon ongi en heb je ook geen dure test verspild! Win-win zou ik zeggen ;)
    En voor het ongeduld hoef je het ook niet meer te doen; het weekend vliegt altijd voorbij en vooral als het maar 1 dagje is :)

Asun, ik wacht je berichtje af. Ga zo weer even wat kaartjes leggen dus werk ik er weer een paar weg :)

Debster, ik las laatst een berichtje dat de kv ovutesten bijna altijd positief aangeven, ook als je geen ei hebt. Zijn dus niet erg betrouwbaar en daarom ben ik nu ook niet meer zo zeker of jouw ovutest van de vorige keer echt posi was of dat het dus een valse posi was.. Wellicht heb je heel je ei gewoon echt nog niet gehad, en heb je nu gewoon een erg lange cyclus. En wat het bruinverlies betreft dat blijft echt een mysterie.. Misschien kun je je HA bellen om te vragen wat het eventueel geweest zou kunnen zijn? Of had je dat al gedaan? Weet het even niet meer :p

Zit even tot mijn nek in de administratieve zooi, dat is echt een groot nadeel van wonen in het buitenland zeg, alles wordt veel ingewikkelder zelfs dingen die ik voorheen makkelijk kon doen moeten nu via allerlei omwegen!

5. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    Nee ben er niet mee naar de huisarts gegaan en ga ik ook niet doen het zal er allemaal wel bijhoren denk ik....ik ga er vanuit dat ik volgende week ongi word want was vorige maand ook zo toen had ik ook eerder wat bruin/rood verlies en daarna ongi later in de maand.
    Het zal allemaal ontwenningsverschijnselen zijn van de pil haha.
    Nu ook allemaal steken links onderin me lies maar ja als me ei er nog aan zat te komen zou ik wel een positieve test moeten hebben!
    Vorige maand heb ik ook niks gemerkt van me ei en ik denk dat ik die gewoon niet voel, bij me vorige zwangerschap ook niks gemerkt toen kreeg ik ineens kwaaltjes en later bleek zwanger....maar ja zit niks anders op dan weer wachten zoals allemaal!

6. Debster84

Debster84 Bekend lid

8 okt 2010
    543
    0
    0
    Niet boeiend!
    Noord Brabant
    is iedereen druk aan het terug lezen? haha er zijn er 5 maar niemand zegt meer wat of iedereen druk aan het typen en ineens allemaal tegelijk posten zo!
    Nou ik ga me tas inpakken voor me werk blehhhhhhhh veel plezier nog allemaal en tot morgen maar weer ofzo alvast een fijn weekend allemaal!

Toedelsssss

7. Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD:
    Zonnebeertje---(2---------23-Aug-10-------------30-Sept-10?

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Blondi-----------(21)---29-Sept-10----(2)------28-Okt-10
    luca2504 ------(22)--------09-Sept-10----(2)--------16-nov-10
    --------------------------------------------------------------------------------------------

8. zoo weer een kaartje gelegd :)
    helaas had ik niet zo veel tijd meer over en onverwacht moet ik nu alsnog de kids van school gaan halen, en dit weekend geen tijd meer dus waarschijnlijk wordt het pas volgende week dat ik degenen doe die nu nog geen reactie hebben van me!

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik ga toch zondag pas testen!
    Heb even met vriendje over gehad en ik geef m´n lijf nog een dag langer de tijd om me symptonen van ongi te geven ;)
    En als ik het uithoud wacht ik de zondag ook nog braaf af.. ALS hé ;)
    zal ook even die lijst opnieuw doen want klopt niet veel meer van nee.. haha

10. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Naam: Leeftijd: Laatste Pil: Vermoedelijke NOD:
    Zonnebeertje---(2---------23-Aug-10-------------30-Sept-10?

Blondi-----------(21)---29-Sept-10----(2)------24-Okt-10
    luca2504 ------(22)--------09-Sept-10----(2)--------16-nov-10

11. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Hallo allemaal!

Ben ik ook weer en jawel ik schreeuw het uit volle borst... WEEEEEKEEEEEEND!!!!! JOEHOE!!

Sorry voor degene die nog moeten vanavond maar ik ben wel blij :D

Debster ik vind het echt heel vreemd dat er maar geen ei voorbij komt bij jou... :S Stel nou dat je volgende week toch een ongi krijgt dan kun je ff terug kijken naar je testen of je dan 14 dagen ervoor toch iets van een posi test had. Zo niet, dan zou ik die testen voortaan maar laten zitten en in jouw geval de week na je ongi erop los gaan klussen!! haha. Maar goed, wie weet komt er wel geen ongi meer :D

Ik heb nu volgens mij toch echt mijn ei gehad vanmorgen/vannacht, joehoe!! gister avond nog fijn geklust en tijdens het klussen merkte ik al dat mijn baarmoedermond gevoelig/pijnlijk was. Had ik vorige maand ook. Na het klussen een raar gevoel in mijn onderbuik dus toen dacht ik al zou het? Vanmoren stond ik op met heftige steken links onder bij mijn schaambeen ergens, ik dacht: jawel, zo ken ik mijn lichaam weer! haha. Maar na 2 uurtjes waren die steken ook wel weer weg. Dus minder heftig als vorige maand maar toch wel duidelijk gelukkig. Mijn nod zou dan 4 nov zijn volgens mij. En goed geklust van te voren, gister en 2 dagen daarvoor. Nu maar hopen dat het raak is!! :D

Blondi, ik zou ook zondag afwachten, scheelt toch weer zo'n dure test als je ongi toch komt, maar dat hoop ik niet voor je meid!

12. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    O en vandaag en gisteren iets heel vaags!!!! en kan dat ook echt nergens aan linken... of ja, zoiets hoort gewoon niet bij je ei lijkt me.... Ik drink 's morgens altijd een pakje vifit. Nou smaakte die gisteren ineens naar vis! ja echt!! dus ik de datum checken, gewoon nog veruit ok. Maar goed, dacht zal wel aan mij liggen. Maar vandaag begin aan dat pakje, allang vergeten hoe die gisteren was, smaakte die weer naar vis!
    Ik drink die dingen al een jaar iedere ochtend en nu ineens dit :S
    Misschien foutje van de producent of zo...

13. of je had iets in je koelkast liggen wat stonk en waardoor de lucht erin is gaan zitten..
    of je hebt ze te lang buiten de koelkast gelaten..
    Of ze waren gewoon al niet goed meer zelfs al stond er op het pakje van wel :D
    of je hebt zelf iets gegeten of gedronken waardoor het anders smaakt.. niet toevallig van tandpasta gewisseld of met iets anders wat je mond in gaat van merk gewisseld??

Mijn ex had een keer van tandpastamerk gewisseld, had opeens van die hele zoute die echt goor was. Paar weken later had ie opeens elke ochtend heel veel kwijl aan zijn mond als ie wakker werd. Hij dacht al dat ie dodelijk ziek was tot ik opeens zei hee je bent toch laatst van tandpasta gewisseld?? En dat bleek het inderdaad te zijn :D dus wellicht bij jou ook zoiets dergelijks!?

14. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    wie weet haha. Maar, geen rare open dingen in de koelkast, ik drink smorgens altijd als eerste koffie, daarna mn vifit, niks raars gegeten of anders dan anders, geen andere tandpasta, vifit was nog een week goed en meteen vanuit de winkel de koelkast in...
    Eigenlijk niks anders als anders haha. Maarja, wat ik al zei zal misschien wel aan de fabriek liggen of zo. :S Kan het anders gewoon echt niet verklaren. Toevallig was het wel alle 2 de keren frambozen smaak, zal voor volgende week de aardbei eens als eerste proberen, als die dan ook weer ergens anders naar smaakt dan stap ik over op een ander merk! grrrr!!!

15. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    TV AVONDJE!!!!

Lekker the voice kijken :D
    Hele week al naar uitgekeken :D

16. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames!

Gisteren mijn eisprong gehad, weer flink wat pijn. Schijn je niks aan te kunnen doen lees ik op internet dus is wel lastig. Nu is het weer afwachten... moet mijn banner trouwens aanpassen..

17. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debster, kan je mijn NOD nog een dagje terugschuiven naar 3 nov? Had deze maand eerder mijn eisprong als verwacht en met een luteale fase van 13 dagen kom ik uit op 3 nov.

18. SaskiaLW87

SaskiaLW87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.586
    0
    0
    Verkoop ondersteuning
    Zwolle
    Pffff de zeikeritus is toegeslagen hier, moet geloof ik om het uur naar de wc. :( vermoeiend

19. Paula

Paula Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.276
    0
    0
    Helmond
    Ja cool het Saskia, vind dat programma helemaal geweldig!! Ben zelf ook zangeres dus mijn interesse ligt daar zowiezo wel maar zou nooit mee durven doen aan zoiets.

En de zijkerietus? ja daar hebben er hier wel meer last van! haha. testje hier, testje daar.... ;)

20. Lupita

Lupita Bekend lid

26 aug 2010
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, wacht maar tot ie straks tegen je blaas gaat schoppen :p

Deel Deze Pagina